Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm

Frisör på Östermalm

31 rekommenderade frisörer i Östermalm, Stockholm

Karlaplan, Stureplan eller Östermalmstorg? På Östermalm finns det många frisörer. Att hitta en frisör man klickar med och som kan hjälpa dig att få en så snygg frisyr som möjligt kan vara lite lurigt. Ibland går man på rekommendationer från en vän eller kollega. Här på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter hos olika frisörsalonger på Östermalm, på så sätt hoppas vi kunna hjälpa dig att hitta en frisör du klickar och trivs med.

När du kommer till frisörsalongen ska du givetvis beskriva hur du vill ha ditt hår, men kom ihåg att frisören ofta har mycket stor erfarenhet och med hjälp av sin expertis kan guida dig till att skaffa en frisyr som passar ditt hår och din huvudform. Målet är att du ska lämna frisörsalongen med en snygg frisyr och ett stort leende på läpparna. Hoppas du hittar en frisör du trivs med, lycka till!

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Fanny L
    Fanny L: Tifony är snabb, effektiv och noggrann!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Kicki H
    Kicki H: Jag kan verkligen rekommendera Grieco till alla. Super nöjd. Bästa frissan! Mvh Kicki

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Frida W
    Frida W: Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍...

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sten G
    Sten G: Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Ebba V
    Ebba V: Trevlig frisör, bra resultat och väldigt fin salong. Är mycket nöjd med besöket!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Sari-anna S
    Sari-anna S: Det var minn första gång hos Linda. Hittade salongen via nätet. Jag är väldigt nöjd men min nya hårfärg!

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Ring gärna och boka en tid!
    Sofia H
    Sofia H: Blev jättenöjd med håret! Hade gult och slitet hår från början . Har både klippt och slingat det nu. Blev total förändri...

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Colours By Jenny Hansson finns på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Välkommen förbi!
    Christel H
    Christel H: Hos Jenny är det en lugn miljö. Dom som jobbar där är professionella och kunniga och väldig duktiga på färg.

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, Stockholm
    Angelina B
    Angelina B: Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Emma T
    Emma T: Jag bokade två makeup artiser för min 30års fest som sminkade både mig och mina toastmadames! Tjejerna kom ut till vår l...

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Bangs

Riddargatan 20, Stockholm
    Emanuel M
    Emanuel M: Supernöjd! Duktiga och serviceinriktade.

RABI RABI the experience

Humlegårdsgatan 31, Stockholm
    Frida R
    Frida R: Bästa salongen i stan! Blir alltid super nöjd med resultatet och det är underbart bra service.

CHUKRO MADDAFAKKA

Sturegatan 26, Stockholm
    Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm!
    Elin B
    Elin B: Jag är väldigt nöjd som alltid när jag har varit där.

Salong STIL

Grevgatan 56, Stockholm
    Erika A
    Erika A: Bra priser och service

Boons

Artillerigatan 40, Stockholm
    Hedda
    Hedda: Otroligt hög service och kvalité- varje gång, år efter år. Blir lika lycklig varje gång jag lämnar bygget och längtar al...

Pure Ambition Of Stockholm AB

Linnégatan 19, Stockholm

Salong Arvet HB

Karlavägen 59, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Rosanna på Arvet är en mycket trevlig och kunnig frisör! Rekommenderas!

L2 Lockar & Lack AB

Löjtnantsgatan 2, Stockholm
    Map B
    Map B: Elsa är som klippt och skuren för sitt yrke :) ... Duktig och mycket trevlig .. Rekommenderas !!

Salong Simson

Linnégatan 52, Stockholm

Bo-Göran Guldbrand AB

Strandvägen 11, Stockholm
    Mats L
    Mats L: Har gått hos Bo-Göran i några år nu och det är en sann glädje varje gång jag skall klippa mig. Hög servicenivå, fantasti...

Project Stockholm AB

Riddargatan 25, Stockholm
    Emelia C
    Emelia C: Jag är rätt kräsen när jag ska bleka håret. Testade Project Stockholm efter att en vän rekommenderat mig och blev överra...

Salong Lintott AB

Nybrogatan 59, Stockholm
    anna t
    anna t: här känner man sig alltid välkommen! En gäng erfarna och stilsäkra frisörer, alltid nöjd.

Rabarbers Frisörer AB

Grev Turegatan 28, Stockholm

Salong Baresso

nybrog 19, Stockholm
    Nina B
    Nina B: Mkt bra priser, trevlig personal, alltid nöjd me håret :)
Sida:   1 2   Nästa ›
Stadsdelar i Östermalm