Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm

Frisör på Östermalm

36 rekommenderade frisörer i Östermalm, Stockholm

Karlaplan, Stureplan eller Östermalmstorg? På Östermalm finns det många frisörer. Att hitta en frisör man klickar med och som kan hjälpa dig att få en så snygg frisyr som möjligt kan vara lite lurigt. Ibland går man på rekommendationer från en vän eller kollega. Här på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders unika erfarenheter hos olika frisörsalonger på Östermalm, på så sätt hoppas vi kunna hjälpa dig att hitta en frisör du klickar och trivs med.

När du kommer till frisörsalongen ska du givetvis beskriva hur du vill ha ditt hår, men kom ihåg att frisören ofta har mycket stor erfarenhet och med hjälp av sin expertis kan guida dig till att skaffa en frisyr som passar ditt hår och din huvudform. Målet är att du ska lämna frisörsalongen med en snygg frisyr och ett stort leende på läpparna. Hoppas du hittar en frisör du trivs med, lycka till!

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Lena F
    Lena F: Sofia är en jättebra frisör som har bra idéer och är lyhörd.

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sandra N
    Sandra N: Fantastisk service, professionellt bemötande och leverans. Har vart kund i många år. Jennifer är otroligt duktig, engage...

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Lena A
    Lena A: Jag var helnöjd med allt från bemötande till resultatet efter behandling.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Linea Malmesjö T M
    Linea Malmesjö T M: Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det!

Salong Charu

Brantingsgatan 35, Stockholm
    Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
    Maja S
    Maja S: Härligt bemötande och personal som vet vad de gör! Återkommer definitivt.

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Välkommen till Colours By Jenny Hansson på Nybrogatan 83! Vi är specialiserade på hår och hårfärg från Mastey Colors samt utför Olaplexbehandlingar.
    Madelene F
    Madelene F: Proffsig och serviceinriktade Nathalie Cesaretti

CHUKRO MADDAFAKKA

Sturegatan 26, Stockholm
    Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm!
    Sofie S
    Sofie S: Larsson både klippte ny frisyr & färgade mitt hår. Är så grymt nöjd med både resultatet & hur service minded alla är (sä...

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Här hittar du frisörer, make-up-artister och nagelspecialister. Alltid hög kvalitet på våra behandlingar.
    Sara K
    Sara K: Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba.

Makeupstudion Education

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Elin V
    Elin V: Är så nöjd med min utbildning! Jättebra skola och fantastiska lärare!

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, Stockholm
    Angelina B
    Angelina B: Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Bangs

Riddargatan 20, Stockholm
    Emanuel M
    Emanuel M: Supernöjd! Duktiga och serviceinriktade.

RABI RABI the experience

Humlegårdsgatan 31, Stockholm
    Liina V
    Liina V: Det var trevligt och man välkomnas verkligen till salongen. Det känns som det finns stor yrkeskunskap och alla är mycket...

Salong STIL

Grevgatan 56, Stockholm
    Erika A
    Erika A: Bra priser och service

Boons

Artillerigatan 40, Stockholm
    Hedda
    Hedda: Otroligt hög service och kvalité- varje gång, år efter år. Blir lika lycklig varje gång jag lämnar bygget och längtar al...

Pure Ambition Of Stockholm AB

Linnégatan 19, Stockholm
    Victoria
    Victoria: Maria Handrenson at Pure ambition of Stockholm is a star. Such an inspiration and an artist. I Love my hair color and c...

Salong Arvet HB

Karlavägen 59, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Rosanna på Arvet är en mycket trevlig och kunnig frisör! Rekommenderas!

Salong Simson

Linnégatan 52, Stockholm
    Karl K
    Karl K: Älskvärda Simson! Har klippt mig där sedan barnsben och rekommenderar helhjärtat stället!

L2 Lockar & Lack AB

Löjtnantsgatan 2, Stockholm
    Map B
    Map B: Elsa är som klippt och skuren för sitt yrke :) ... Duktig och mycket trevlig .. Rekommenderas !!

Bo Göran Guldbrand

Strandvägen 11, Stockholm
    Mats L
    Mats L: Har gått hos Bo-Göran i några år nu och det är en sann glädje varje gång jag skall klippa mig. Hög servicenivå, fantasti...

Project Stockholm AB

Riddargatan 25, Stockholm
    Emelia C
    Emelia C: Jag är rätt kräsen när jag ska bleka håret. Testade Project Stockholm efter att en vän rekommenderat mig och blev överra...

Salong Lintott AB

Nybrogatan 59, Stockholm
    anna t
    anna t: här känner man sig alltid välkommen! En gäng erfarna och stilsäkra frisörer, alltid nöjd.

Rabarbers Frisörer AB

Grev Turegatan 28, Stockholm
    G G
    G G: Duktiga frisörer i sina bästa år. Nöjd med bemötandet och behandlingen.
Sida:   1 2   Nästa ›
Stadsdelar i Östermalm