Frisör i Täby

4 rekommenderade frisörer i Täby

I Täby finns det en rad olika frisörer att välja bland, frisörer som alla är specialiserade på olika livsstilar och personligheter. Vi förstår att det kan vara både svårt och tidskrävande att hitta den frisör som passar dig bäst. Därför tänkte vi på Reco.se guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Täby just nu. Välkommen!

Här på Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de absolut bästa frisörerna i Täby just nu. Oavsett om du är i Arninge, Enebyängen, Hägernäs, Näsbypark, Täby centrum eller Viggbyholm kan du hitta en frisör i just ditt område. Här kan du nämligen ta del av vad tidigare kunder skriver om sina besök med de frisörer som finns i just ditt område. Dessutom kan du själv bidra med rekommendationer om dina senaste besök. Vi hoppas att du hittar en salong och en frisör du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en duktig frisör i Täby. Lycka till, önskar Reco.se!

Bibbis Hårateljé

Gustaf Bergs Väg 17, Täby
    Rebecka S
    Rebecka S: Bibbis frisör är en exceptionellt hårsalong.

Salong Mirakel

Åkerbyvägen 96, Täby
    Dirk P
    Dirk P: Bra frisör som jobbat Annaburg och effektivt. Kan rekommendera för alla som bara vill snabbt klippa sig. Mycket prisvärd...

Frisörcenter City - Nikolaos Vagelopoulos

Furuvägen 42, Täby
    Sara B
    Sara B: Trevlig personal som lyssnar på ens önskemål. Jättenöjd med både klippning och folieslingning!

Täby Klippstuga & Barbershop AB

Täby Torg 6, Täby