Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Salong Natticole

Salong Natticole

Scheelegatan 18, 112 28 Stockholm — Visa karta

Salong Natticole har ett centralt och lättillgängligt läge på Kungsholmen i en trevlig lokal. Vi har ett enda mål: Att du som kund ska känna dig vackrare än någonsin efter ett besök hos oss. Detta vill vi uppnå genom ett helhetskoncept som bygger på att skönhet kommer inifrån, där vi erbjuder healing med balans och välmående i själen i samband med att bli fin i håret. Det går givetvis att komma på enbart själsliga behandlingar eller de yttre! Trådning, frisering, ansiktszonterapi, coachning, Olaplexbehandling och mycket mer, varmt välkomna till oss!
Grev Turegatan 23, 11438, Stockholm
Cardell Hair Lounge
Lotta L:
Cardell Hair Lounge har för mig alltid varit det självklara valet av frisör. Otroligt proffsiga och kunniga frisörer där inget lämnas åt slu...

Frisörer nära Salong Natticole:

Scheelegatan 12, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria | HAIR & ART, du hittar oss på Kungsholmen i Sto... Läs mer ›
Maria V:
Bra hårklippning och blekning, trevligt familjärt ställe. Lite för dålig hårtvätt. Kändes som om håret inte sköljdes ordentligt.

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Johanna A:
Jätteduktig och trevlig! Blev rekordnöjd med min slingning/toning och kommer absolut gå till Martina även nästa gång!

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Patrik W:
Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!

Västmannagatan 49, STOCKHOLM
På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbilda... Läs mer ›
Marie-Louise G:
Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Läs vad 47 kunder tycker om Salong Natticole

• Alexandra Ö
    Alexandra Ö skrev om Salong Natticole
    Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Salong Natticole
    Testade trådning för första gången på salong natticole och blev jätte nöjd.
  • Sibel H
    Sibel H skrev om Salong Natticole
    Professionella och väldigt trevlig personal!
  • Brita T
    Brita T skrev om Salong Natticole
    Jättebra! Kan rekommenderas! Hat otrolig bredd o blir en avkopplande upplevelse att gå till salong Natticole
  • Ingela C
    Ingela C skrev om Salong Natticole
    Ej kund där längre.Det ä ca 3 år sedan som jag var.
  • Malin B
    Malin B skrev om Salong Natticole
    Bra klippning, inte helt nöjd med färgningen.
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Salong Natticole
    Det var flera år sedan jag besökte salongen och har inget att klaga på.
  • Carina V
    Carina V skrev om Salong Natticole
    Mycket trevlig och kompetent frisör.
  • Maria N
    Maria N skrev om Salong Natticole
    Alltid nöjd med mina bryn och att Mina vet hur formen ska vara
  • Elin A
    Elin A skrev om Salong Natticole
    Har gått till Mina i flera år och alltid varit fantastiskt nöjd. Inte bara med att hon gör otroliga behandlingar utan man går också därifrån med ny energi och ett leende på läpparna. Jag var hos Mina idag och gjorde olaplex behandling som gav mitt hår ett nytt liv! Ni måste testa. Hon gjorde även zonterapi och naturlig facelift som gav mig mycket bra energi och ett riktigt fint resultat. Mina är en underbar kvinna som alla borde träffa! Är så lycklig att jag har hittat denna salongen.
  • Sara A
    Sara A skrev om Salong Natticole
    Efter lite tvekan inför att prova något nytt så testade jag en INTUITIVE HAIRCUT. Klippning med healing:) Jag behövde inte vara orolig. Healingen gjorde balansen av frisyrens helhet, men Mina lyssnade helt och hållet på mina önskemål. Jag blev jättenöjd:)
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Salong Natticole
    Fantastisk service och alltid perfekta ögonbryn!
  • Lee K
    Lee K skrev om Salong Natticole
    Jag väljer alltid denna salong när jag behöver klippa mig och färga slingor för då vet jag att jag alltid blir nöjd och får set som jag vill.
  • Anna L
    Anna L skrev om Salong Natticole
    Alltid trevligt bemötande och bästa resultat, oavsett om det gäller klippning, färg eller trådning.
  • Erika S
    Erika S skrev om Salong Natticole
    Har alltid varit nöjd efter ett besök hos natticole, hon är grym på att fixa ögonbrynen!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Salong Natticole
    Trevlig salong som lyssnar på kundens önskemål.
  • Anna W
    Anna W skrev om Salong Natticole
    Stockholms bösta trådnings ställe!
  • Madalena D
    Madalena D skrev om Salong Natticole
    Gott bemötande. Trevlig personal som tog tid för både klippning och styling.
  • Saula W
    Saula W skrev om Salong Natticole
    Väldigt bra bemötande och bäst hittills på trådning.
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Salong Natticole
    Jag gick ifrån salongen med fina blonda slingor och var väldigt nöjd med min frisyr. Kan verkligen reckomendera stället. Trevlig personal med vad jag vet nöjda kunder!
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Salong Natticole
    Helt nöjd. Gjorde litet mer än vad som bokats då jag kände förtroende, samt att priserna var ok
  • Malin H
    Malin H skrev om Salong Natticole
    Bra och trevlig personal. Trevlig upplevelse generellt!
  • Isabella M
    Isabella M skrev om Salong Natticole
    Förutom att salongen utför din behandling på bästa sätt, är det en väldigt trevlig stund och man mår alltid lite bättre när man går därifrån.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Salong Natticole
    Verkligen nöjd med Natticole .. Mina är fantastiskt duktig.
  • Suzanne K
    Suzanne K skrev om Salong Natticole
    Utmärkt salong med trevlig personal
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Salong Natticole
    Väldigt trevligt bemötande och bra behandling Jag " trådande" hela ansiktet. Är så nöjd
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Salong Natticole
    Trevligt bemötande och en proffsig utförd behandling av mitt hår. Fick även möjlighet till trådning i samband med färgning av bryn o fransar rekommenderas verkligen.
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Salong Natticole
    Alltid mycket bra service och jätteproffsigt resultat. En toppsalong!
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Salong Natticole
    En utmärkt salong! Mycket kunskap och erfarenhet
  • Sara H
    Sara H skrev om Salong Natticole
    Bästa frisörsalongen!!! Servicen, kunskapen, omtanken, glädjen man får har inget tak. Resultatet av behandlingarna är alltid över förväntan.
  • Pamela A
    Pamela A skrev om Salong Natticole
    Köpte en deal ock klippte och färgade håret . Billigt och nöjd .
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Salong Natticole
    Bemötande helt godkänt.
    Har gjort ögonbrynsplock/formning.
    Lätt och enkelt att få tid, bra att kunna boka online.
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Salong Natticole
    Bra frisör .
    Färgade mitt hår inför bröllopet
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Salong Natticole
    Det värsta jag varit med om i genren frisör. Gick raka vägen till en annan frisör som fick klippa om mig. Katastrof.
    2015-08-16 Mina V svarar Cecilia V
    Hej Cecilia!

Det är tråkigt att läsa att en av våra tidigare personal på salongen inte utförde sitt arbete väl för dig och fick dig att känna dig missnöjd, vi har nöjdhetsgaranti om man ringer inom 24 tim och hade du ringt till mig och talat om detta hade vi kunnat hjälpa dig och jag hade själv sett till att ta hand om dig på bästa sätt.
    Frisörer jobbar olika och tyvärr händer det ibland att även den bäste frisören gör sina miss det är extra viktigt att man hör av sig då och får hjälp. Kritik hjälper oss frisörer att även förbättra oss. Du är varmt välkommen tillbaka om du vill prova mitt sätt att jobba. Mvh Mina
  • David B
    David B skrev om Salong Natticole
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Salong Natticole
    Trevlig frisör som lyckades jättebra med att få en snygg blond färg på mitt hår som annars bara brukar bli gult (även hos frisörer)
  • Bo A
    Bo A skrev om Salong Natticole
    Är mycket nöjd med resultatet när jag klippt mig hos salong natticole. Även med det trevliga bemötandet.
  • Angela A
    Angela A skrev om Salong Natticole
    Jag är mycket nöjd med service och bemötandet. Så trevligt ställe och mycket nöjd med resultatet
  • Mina V
    Mina V skrev om Salong Natticole
    Tusen tack Maria och alla ni andra underbara kunder som tar er tid och skriver så värmande ord om salong natticole men mest av allt för alla de möte som alltid är meningsfullt.Jag vill från djupet av mitt hjärta tacka alla mina underbara kunder, Jag är tacksam som får äran att möta de underbaraste själar som finns. Varje dag på mitt jobb är endast en välsignelse. Jag jobbar med något jag älskar skönhet:) Alla Har vi den inom oss. Varje dag och möte är den största gåvan att dela med oss och lära oss. Natticole love inner and outer beauty.
  • Maria K
    Maria K skrev om Salong Natticole
    En väldigt positiv och behaglig salong. Här finns väldigt personlig expertis inom hår och skönhetsvård för själen. Något utöver det vanliga. Man känner sig speciell vid varje besök. Tack Minna, för att du finns och är så speciell!!!
  • Maria A
    Maria A skrev om Salong Natticole
    Sneglat in många gånger när jag passerat Natticole på väg till jobbet och slank in en kväll och fick ett återbud dagen därpå. Det fanns en mening med det. Har efter 7 års letande efter frisör på Kungsholmen hittat hem. Minas underbara energi ger så mycket mer än en frisyr. Hon klipper verkligen fram din personlighet. Känner mig helt trygg när hon föreslår förändringar. För jag vet hon ser. Mer än oss andra!
  • Maria L
    Maria L skrev om Salong Natticole
    Hej, mycket bra bemötande och bra tjänster som tex klippning, färg och trådning.

Jag är super nöjd!!!
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Salong Natticole
    Full service med äkta glädje! Önskar jag gick oftare...
  • Frida S
    Frida S skrev om Salong Natticole
    Klippt mig några ggr där och varit helnöjd!
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Salong Natticole
    Min erfarenhet av Natticole är mycket positiv då jag bemötts med högsta professionalitet i förhållande till klippning och styling, samt ett personligt, genuint trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Salong Natticole.
  • Christina O
    Christina O skrev om Salong Natticole
    Vänligt bemötande, mycket professionellt, men ändå personligt. Har varit på Natticole för Trådning, vilket är relativt nytt i Sverige, men en väldigt bra metod.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Salong Natticole
    Jag har klippt mig i flera år hos Mina. Hon kommer alltid med idéer och tips. Oftast föreslår hon små eller stora förändringar när det gäller frisyren. Oavsett vilket vet jag att jag efter en timmes avkoppling går därifrån med en snygg och välklippt frisyr. Att lokalen är fräsch och bemötandet personligt gör det bara bättre. Jag kan varmt rekommendera ett besök här.

Scheelegatan 18, 112 28 Stockholm