Salong Natticole

Salong Natticole

Ring 076-889 13 14 www.natticole.se

Salong Natticole har ett centralt och lättillgängligt läge på Kungsholmen i en trevlig lokal. Vi har ett enda mål: Att du som kund ska känna dig vackrare än någonsin efter ett besök hos oss. Detta vill vi uppnå genom ett helhetskoncept som bygger på att skönhet kommer inifrån, där vi erbjuder healing med balans och välmående...

49 omdömen om Salong Natticole

IDA JOHANNA L
Skrev om Salong Natticole

Gjorde en intuitiv klippning och kan varmt rekommendera det! Mina är så bra! Massor av blockeringar släppte, plus att jag fick ett fantastiskt hår som kändes längre och tjockare än innan.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

ELIN P
Skrev om Salong Natticole

Är alltid supernöjd efter att ha klippt och trådat mig hos Mina. Det märks att hon har lång erfarenhet och trådningen gör därför inte ont utan är snarare avkopplande. Mina får en alltid att känna sig ompysslad. Nya salongen på Birger Jarlsgatan inger lugn och harmoni. Jag har även testat zonterapi/facelift vilket var helt fantastiskt då Mina är så mjuk på handen. Total avkoppling :) Kan starkt rekommendera behandlingar av olika slag på salong natticole!

Alexandra Ö
Skrev om Salong Natticole

Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Jennie K
Skrev om Salong Natticole

Testade trådning för första gången på salong natticole och blev jätte nöjd.

Sibel H
Skrev om Salong Natticole

Professionella och väldigt trevlig personal!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Brita T
Skrev om Salong Natticole

Jättebra! Kan rekommenderas! Hat otrolig bredd o blir en avkopplande upplevelse att gå till salong Natticole

Ingela C
Skrev om Salong Natticole

Ej kund där längre.Det ä ca 3 år sedan som jag var.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Malin B
Skrev om Salong Natticole

Bra klippning, inte helt nöjd med färgningen.

Gunilla L
Skrev om Salong Natticole

Det var flera år sedan jag besökte salongen och har inget att klaga på.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Carina V
Skrev om Salong Natticole

Mycket trevlig och kompetent frisör.

Maria N
Skrev om Salong Natticole

Alltid nöjd med mina bryn och att Mina vet hur formen ska vara

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Elin A
Skrev om Salong Natticole

Har gått till Mina i flera år och alltid varit fantastiskt nöjd. Inte bara med att hon gör otroliga behandlingar utan man går också därifrån med ny energi och ett leende på läpparna. Jag var hos Mina idag och gjorde olaplex behandling som gav mitt hår ett nytt liv! Ni måste testa. Hon gjorde även zonterapi och naturlig facelift som gav mig mycket bra energi och ett riktigt fint resultat. Mina är en underbar kvinna som alla borde träffa! Är så lycklig att jag har hittat denna salongen.

Sara A
Skrev om Salong Natticole

Efter lite tvekan inför att prova något nytt så testade jag en INTUITIVE HAIRCUT. Klippning med healing:) Jag behövde inte vara orolig. Healingen gjorde balansen av frisyrens helhet, men Mina lyssnade helt och hållet på mina önskemål. Jag blev jättenöjd:)

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Jenny B
Skrev om Salong Natticole

Fantastisk service och alltid perfekta ögonbryn!

Lee K
Skrev om Salong Natticole

Jag väljer alltid denna salong när jag behöver klippa mig och färga slingor för då vet jag att jag alltid blir nöjd och får set som jag vill.

Anna L
Skrev om Salong Natticole

Alltid trevligt bemötande och bästa resultat, oavsett om det gäller klippning, färg eller trådning.

Erika S
Skrev om Salong Natticole

Har alltid varit nöjd efter ett besök hos natticole, hon är grym på att fixa ögonbrynen!

Mikael D
Skrev om Salong Natticole

Trevlig salong som lyssnar på kundens önskemål.

Anna W
Skrev om Salong Natticole

Stockholms bösta trådnings ställe!

Madalena D
Skrev om Salong Natticole

Gott bemötande. Trevlig personal som tog tid för både klippning och styling.

Saula W
Skrev om Salong Natticole

Väldigt bra bemötande och bäst hittills på trådning.

Josefin F
Skrev om Salong Natticole

Jag gick ifrån salongen med fina blonda slingor och var väldigt nöjd med min frisyr. Kan verkligen reckomendera stället. Trevlig personal med vad jag vet nöjda kunder!

Jenny A
Skrev om Salong Natticole

Helt nöjd. Gjorde litet mer än vad som bokats då jag kände förtroende, samt att priserna var ok

Malin H
Skrev om Salong Natticole

Bra och trevlig personal. Trevlig upplevelse generellt!

Isabella M
Skrev om Salong Natticole

Förutom att salongen utför din behandling på bästa sätt, är det en väldigt trevlig stund och man mår alltid lite bättre när man går därifrån.

Kerstin B
Skrev om Salong Natticole

Verkligen nöjd med Natticole .. Mina är fantastiskt duktig.

Suzanne K
Skrev om Salong Natticole

Utmärkt salong med trevlig personal

Agneta A
Skrev om Salong Natticole

Väldigt trevligt bemötande och bra behandling Jag " trådande" hela ansiktet. Är så nöjd

Kerstin H
Skrev om Salong Natticole

Trevligt bemötande och en proffsig utförd behandling av mitt hår. Fick även möjlighet till trådning i samband med färgning av bryn o fransar rekommenderas verkligen.

Rolf T
Skrev om Salong Natticole

Alltid mycket bra service och jätteproffsigt resultat. En toppsalong!

Elisabeth M
Skrev om Salong Natticole

En utmärkt salong! Mycket kunskap och erfarenhet

Sara H
Skrev om Salong Natticole

Bästa frisörsalongen!!! Servicen, kunskapen, omtanken, glädjen man får har inget tak. Resultatet av behandlingarna är alltid över förväntan.

Pamela A
Skrev om Salong Natticole

Köpte en deal ock klippte och färgade håret . Billigt och nöjd .

Kerstin W
Skrev om Salong Natticole

Bemötande helt godkänt. Har gjort ögonbrynsplock/formning. Lätt och enkelt att få tid, bra att kunna boka online.

Susanna E

Bra frisör . Färgade mitt hår inför bröllopet

Cecilia V
Skrev om Salong Natticole

Det värsta jag varit med om i genren frisör. Gick raka vägen till en annan frisör som fick klippa om mig. Katastrof.

David B
Skrev om Salong Natticole

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Åsa H
Skrev om Salong Natticole

Trevlig frisör som lyckades jättebra med att få en snygg blond färg på mitt hår som annars bara brukar bli gult (även hos frisörer)

Bo A
Skrev om Salong Natticole

Är mycket nöjd med resultatet när jag klippt mig hos salong natticole. Även med det trevliga bemötandet.

Angela A
Skrev om Salong Natticole

Jag är mycket nöjd med service och bemötandet. Så trevligt ställe och mycket nöjd med resultatet

Mina V
Skrev om Salong Natticole

Tusen tack Maria och alla ni andra underbara kunder som tar er tid och skriver så värmande ord om salong natticole men mest av allt för alla de möte som alltid är meningsfullt.Jag vill från djupet av mitt hjärta tacka alla mina underbara kunder, Jag är tacksam som får äran att möta de underbaraste själar som finns. Varje dag på mitt jobb är endast en välsignelse. Jag jobbar med något jag älskar skönhet:) Alla Har vi den inom oss. Varje dag och möte är den största gåvan att dela med oss och lära oss. Natticole love inner and outer beauty.

Maria K
Skrev om Salong Natticole

En väldigt positiv och behaglig salong. Här finns väldigt personlig expertis inom hår och skönhetsvård för själen. Något utöver det vanliga. Man känner sig speciell vid varje besök. Tack Minna, för att du finns och är så speciell!!!

Maria A
Skrev om Salong Natticole

Sneglat in många gånger när jag passerat Natticole på väg till jobbet och slank in en kväll och fick ett återbud dagen därpå. Det fanns en mening med det. Har efter 7 års letande efter frisör på Kungsholmen hittat hem. Minas underbara energi ger så mycket mer än en frisyr. Hon klipper verkligen fram din personlighet. Känner mig helt trygg när hon föreslår förändringar. För jag vet hon ser. Mer än oss andra!

Maria L
Skrev om Salong Natticole

Hej, mycket bra bemötande och bra tjänster som tex klippning, färg och trådning. Jag är super nöjd!!!

Åsa M
Skrev om Salong Natticole

Full service med äkta glädje! Önskar jag gick oftare...

Frida S
Skrev om Salong Natticole

Klippt mig några ggr där och varit helnöjd!

Ingela F
Skrev om Salong Natticole

Min erfarenhet av Natticole är mycket positiv då jag bemötts med högsta professionalitet i förhållande till klippning och styling, samt ett personligt, genuint trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Salong Natticole.

Christina O
Skrev om Salong Natticole

Vänligt bemötande, mycket professionellt, men ändå personligt. Har varit på Natticole för Trådning, vilket är relativt nytt i Sverige, men en väldigt bra metod.

Yvonne H
Skrev om Salong Natticole

Jag har klippt mig i flera år hos Mina. Hon kommer alltid med idéer och tips. Oftast föreslår hon små eller stora förändringar när det gäller frisyren. Oavsett vilket vet jag att jag efter en timmes avkoppling går därifrån med en snygg och välklippt frisyr. Att lokalen är fräsch och bemötandet personligt gör det bara bättre. Jag kan varmt rekommendera ett besök här.