Salong Natticole

Catalinatorget 6, 183 68 Täby — Visa karta

4.5 i betyg av av 48 omdömen

Salong Natticole har ett centralt och lättillgängligt läge på Kungsholmen i en trevlig lokal. Vi har ett enda mål: Att du som kund ska känna dig vackrare än någonsin efter ett besök hos oss. Detta vill vi uppnå genom ett helhetskoncept som bygger på att skönhet kommer inifrån, där vi erbjuder healing med balans och välmående i själen i samband med att bli fin i håret. Det går givetvis att komma på enbart själsliga behandlingar eller de yttre! Trådning, frisering, ansiktszonterapi, coachning, Olaplexbehandling och mycket mer, varmt välkomna till oss!

Läs vad 48 kunder tycker om Salong Natticole

• 2020-11-18

ELIN P skrev om Salong Natticole
    Är alltid supernöjd efter att ha klippt och trådat mig hos Mina. Det märks att hon har lång erfarenhet och trådningen gör därför inte ont utan är snarare avkopplande. Mina får en alltid att känna sig ompysslad. Nya salongen på Birger Jarlsgatan inger lugn och harmoni. Jag har även testat zonterapi/facelift vilket var helt fantastiskt då Mina är så mjuk på handen. Total avkoppling :) Kan starkt rekommendera behandlingar av olika slag på salong natticole! Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 214 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S
  • 2016-02-27

Alexandra Ö skrev om Salong Natticole
    Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :) Läs mer

Jennie K skrev om Salong Natticole
    Testade trådning för första gången på salong natticole och blev jätte nöjd. Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 217 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sandra är jätteduktig och gullig kan starkt rekommendera henne, såg att STILO öppnat i Gustavsberg också GULD!"

Sibel H skrev om Salong Natticole
    Professionella och väldigt trevlig personal! Läs mer
  • Brita T

2016-02-26

Brita T skrev om Salong Natticole
    Jättebra! Kan rekommenderas! Hat otrolig bredd o blir en avkopplande upplevelse att gå till salong Natticole Läs mer
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S

Ingela C skrev om Salong Natticole
    Ej kund där längre.Det ä ca 3 år sedan som jag var. Läs mer
  • 2016-02-24

Malin B skrev om Salong Natticole
    Bra klippning, inte helt nöjd med färgningen. Läs mer
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2016-02-10

Gunilla L skrev om Salong Natticole
    Det var flera år sedan jag besökte salongen och har inget att klaga på. Läs mer
  • 2016-02-05

Carina V skrev om Salong Natticole
    Mycket trevlig och kompetent frisör. Läs mer
    Lilly Nails Västerås
    4.8 / 5 i betyg — 90 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fransar...Alltid lika kul att komma t Wau Trevligt bemött..Alla är glada Allt va toppen !!! Kommer absolut tillbaka till Moa"
  • 2016-02-03

Maria N skrev om Salong Natticole
    Alltid nöjd med mina bryn och att Mina vet hur formen ska vara Läs mer
  • 2016-01-30

Elin A skrev om Salong Natticole
    Har gått till Mina i flera år och alltid varit fantastiskt nöjd. Inte bara med att hon gör otroliga behandlingar utan man går också därifrån med ny energi och ett leende på läpparna. Jag var hos Mina idag och gjorde olaplex behandling som gav mitt hår ett nytt liv! Ni måste testa. Hon gjorde även zonterapi och naturlig facelift som gav mig mycket bra energi och ett riktigt fint resultat. Mina är en underbar kvinna som alla borde träffa! Är så lycklig att jag har hittat denna salongen. Läs mer
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"
  • 2016-01-22

Sara A skrev om Salong Natticole
    Efter lite tvekan inför att prova något nytt så testade jag en INTUITIVE HAIRCUT. Klippning med healing:) Jag behövde inte vara orolig. Healingen gjorde balansen av frisyrens helhet, men Mina lyssnade helt och hållet på mina önskemål. Jag blev jättenöjd:) Läs mer
  • 2016-01-10

Jenny B skrev om Salong Natticole
    Fantastisk service och alltid perfekta ögonbryn! Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 213 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2016-01-10

Lee K skrev om Salong Natticole
    Jag väljer alltid denna salong när jag behöver klippa mig och färga slingor för då vet jag att jag alltid blir nöjd och får set som jag vill. Läs mer
  • 2016-01-09

Anna L skrev om Salong Natticole
    Alltid trevligt bemötande och bästa resultat, oavsett om det gäller klippning, färg eller trådning. Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 236 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"
  • 2016-01-07

Erika S skrev om Salong Natticole
    Har alltid varit nöjd efter ett besök hos natticole, hon är grym på att fixa ögonbrynen! Läs mer
  • 2015-12-17

Mikael D skrev om Salong Natticole
    Trevlig salong som lyssnar på kundens önskemål. Läs mer
    Shama Clinic
    4.5 / 5 i betyg — 38 omdömen
    "Jag hade inga förväntningar alls i början. Dock är personalen jätte trevliga och är så hjälpsamma. De försöker deras bästa att nöja mig och"
  • 2015-11-07

Anna W skrev om Salong Natticole
    Stockholms bösta trådnings ställe! Läs mer

Madalena D skrev om Salong Natticole
    Gott bemötande. Trevlig personal som tog tid för både klippning och styling. Läs mer

Saula W skrev om Salong Natticole
    Väldigt bra bemötande och bäst hittills på trådning. Läs mer

Josefin F skrev om Salong Natticole
    Jag gick ifrån salongen med fina blonda slingor och var väldigt nöjd med min frisyr. Kan verkligen reckomendera stället. Trevlig personal med vad jag vet nöjda kunder! Läs mer

Jenny A skrev om Salong Natticole
    Helt nöjd. Gjorde litet mer än vad som bokats då jag kände förtroende, samt att priserna var ok Läs mer

Malin H skrev om Salong Natticole
    Bra och trevlig personal. Trevlig upplevelse generellt! Läs mer

Isabella M skrev om Salong Natticole
    Förutom att salongen utför din behandling på bästa sätt, är det en väldigt trevlig stund och man mår alltid lite bättre när man går därifrån. Läs mer

Kerstin B skrev om Salong Natticole
    Verkligen nöjd med Natticole .. Mina är fantastiskt duktig. Läs mer
  • 2015-09-19

Suzanne K skrev om Salong Natticole
    Utmärkt salong med trevlig personal Läs mer
  • 2015-08-09

Agneta A skrev om Salong Natticole
    Väldigt trevligt bemötande och bra behandling Jag " trådande" hela ansiktet. Är så nöjd Läs mer
  • 2015-08-06

Kerstin H skrev om Salong Natticole
    Trevligt bemötande och en proffsig utförd behandling av mitt hår. Fick även möjlighet till trådning i samband med färgning av bryn o fransar rekommenderas verkligen. Läs mer

Rolf T skrev om Salong Natticole
    Alltid mycket bra service och jätteproffsigt resultat. En toppsalong! Läs mer

Elisabeth M skrev om Salong Natticole
    En utmärkt salong! Mycket kunskap och erfarenhet Läs mer

Sara H skrev om Salong Natticole
    Bästa frisörsalongen!!! Servicen, kunskapen, omtanken, glädjen man får har inget tak. Resultatet av behandlingarna är alltid över förväntan. Läs mer
  • 2015-05-29

Pamela A skrev om Salong Natticole
    Köpte en deal ock klippte och färgade håret . Billigt och nöjd . Läs mer
  • 2015-05-28

Kerstin W skrev om Salong Natticole
    Bemötande helt godkänt.
    Har gjort ögonbrynsplock/formning.
    Lätt och enkelt att få tid, bra att kunna boka online. Läs mer

Susanna E skrev om Salong Natticole
    Bra frisör .
    Färgade mitt hår inför bröllopet Läs mer

Cecilia V skrev om Salong Natticole
    Det värsta jag varit med om i genren frisör. Gick raka vägen till en annan frisör som fick klippa om mig. Katastrof. Läs mer

David B skrev om Salong Natticole
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Läs mer
  • Åsa H

2015-04-15

Åsa H skrev om Salong Natticole
    Trevlig frisör som lyckades jättebra med att få en snygg blond färg på mitt hår som annars bara brukar bli gult (även hos frisörer) Läs mer
  • 2015-03-31

Bo A skrev om Salong Natticole
    Är mycket nöjd med resultatet när jag klippt mig hos salong natticole. Även med det trevliga bemötandet. Läs mer
  • 2015-03-30

Angela A skrev om Salong Natticole
    Jag är mycket nöjd med service och bemötandet. Så trevligt ställe och mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Mina V

2015-03-26

Mina V skrev om Salong Natticole
    Tusen tack Maria och alla ni andra underbara kunder som tar er tid och skriver så värmande ord om salong natticole men mest av allt för alla de möte som alltid är meningsfullt.Jag vill från djupet av mitt hjärta tacka alla mina underbara kunder, Jag är tacksam som får äran att möta de underbaraste själar som finns. Varje dag på mitt jobb är endast en välsignelse. Jag jobbar med något jag älskar skönhet:) Alla Har vi den inom oss. Varje dag och möte är den största gåvan att dela med oss och lära oss. Natticole love inner and outer beauty. Läs mer
  • 2015-03-26

Maria K skrev om Salong Natticole
    En väldigt positiv och behaglig salong. Här finns väldigt personlig expertis inom hår och skönhetsvård för själen. Något utöver det vanliga. Man känner sig speciell vid varje besök. Tack Minna, för att du finns och är så speciell!!! Läs mer
  • Maria A

2015-03-20

Maria A skrev om Salong Natticole
    Sneglat in många gånger när jag passerat Natticole på väg till jobbet och slank in en kväll och fick ett återbud dagen därpå. Det fanns en mening med det. Har efter 7 års letande efter frisör på Kungsholmen hittat hem. Minas underbara energi ger så mycket mer än en frisyr. Hon klipper verkligen fram din personlighet. Känner mig helt trygg när hon föreslår förändringar. För jag vet hon ser. Mer än oss andra! Läs mer
  • 2015-03-20

Maria L skrev om Salong Natticole
    Hej, mycket bra bemötande och bra tjänster som tex klippning, färg och trådning.

Jag är super nöjd!!! Läs mer
  • Åsa M

2015-03-20

Åsa M skrev om Salong Natticole
    Full service med äkta glädje! Önskar jag gick oftare... Läs mer

Frida S skrev om Salong Natticole
    Klippt mig några ggr där och varit helnöjd! Läs mer

Ingela F skrev om Salong Natticole
    Min erfarenhet av Natticole är mycket positiv då jag bemötts med högsta professionalitet i förhållande till klippning och styling, samt ett personligt, genuint trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Salong Natticole. Läs mer

Christina O skrev om Salong Natticole
    Vänligt bemötande, mycket professionellt, men ändå personligt. Har varit på Natticole för Trådning, vilket är relativt nytt i Sverige, men en väldigt bra metod. Läs mer
  • 2013-03-18

Yvonne H skrev om Salong Natticole
    Jag har klippt mig i flera år hos Mina. Hon kommer alltid med idéer och tips. Oftast föreslår hon små eller stora förändringar när det gäller frisyren. Oavsett vilket vet jag att jag efter en timmes avkoppling går därifrån med en snygg och välklippt frisyr. Att lokalen är fräsch och bemötandet personligt gör det bara bättre. Jag kan varmt rekommendera ett besök här. Läs mer
    Mina V gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte