Alla kategorier Frisör Stockholms län

Frisör i Stockholms län

Bara i Stockholm finns det mer än 1400 frisörsalonger. Det finns allt ifrån små drop-in salonger till hela koncept som inte bara klipper dig, utan även serverar cappuccino, väljer ut kläder samt bestämmer vilket smink du ska ha. Priserna varierar givetvis och som med det mesta här i livet så får du vad du betalar för. Det viktigaste med ditt besök hos frisören är såklart att du går därifrån med en snygg frilla och ett leende på läpparna. Här på Reco.se hjälper vi dig hitta just det. Här kan du läsa om tidigare kunders individuella erfarenheter, rekommendationer samt deras samlade omdöme, allt för att underlätta för dig i din vardag.

Frisör
Ekerö  (1 st)
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 frisörer i Stockholms län

• Studio 81

Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
  • surebabyyes

Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
  • Hos Marie

Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
  • Toni&Guy

Välkommen till Toni&Guy! Här hittar du en frisörsalong som erbjuder både behandlingar och utbildningar - alltid av högsta kvalitet.
  • Noir Sthlm

Noir Stockholm – Vi stylar, formar och skapar med hår.
  • Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
  • Sandvik / Domeij

Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
  • Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
  • Salong Majo

Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
  • Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
  • Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
  • Kameleonten

Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
  • Mohair

Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god fika. Här får du kvalitet.
  • Hos oss på Moment Signalfabriken får du en hudvårdssalong, frisörsalong och butik i ett. Vår dröm är att ge dig en oförglömlig stund hos oss. Välkommen!
  • Hair International

• Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
  • Nown

Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
  • HairTeam

Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi fixar det mesta inom hår och frisyrer.
  • Välkommen till Moment Äppelviken! Vi driver en frisörsalong, skönhetssalong och butik i ett. Vårt mål är att du ska få en alldeles speciell stund hos oss.
  • Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
  • Välkommen till Ekman Hair! Vi erbjuder en unik salongsmiljö med det där lilla extra. Till våra frisörer är alla välkomna.
  • Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!...
  • M Room Sundbyberg

Letar du efter en barberare med det där lilla extra? Då är du välkommen till oss på M Room Sundbyberg! Här får du tid snabbt och enkelt.
  • Välkommen till Beauty by Us! Vi är en frisörsalong som tror på personlig service. Här får du hjälp med allt från klippning och färgning till bryn, fransar och skäggvård.
  • Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
Visa sida:
123...14