Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län

Frisör i Stockholms län

Bara i Stockholm finns det mer än 1400 frisörsalonger. Det finns allt ifrån små drop-in salonger till hela koncept som inte bara klipper dig, utan även serverar cappuccino, väljer ut kläder samt bestämmer vilket smink du ska ha. Priserna varierar givetvis och som med det mesta här i livet så får du vad du betalar för. Det viktigaste med ditt besök hos frisören är såklart att du går därifrån med en snygg frilla och ett leende på läpparna. Här på Reco.se hjälper vi dig hitta just det. Här kan du läsa om tidigare kunders individuella erfarenheter, rekommendationer samt deras samlade omdöme, allt för att underlätta för dig i din vardag.

Frisör
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 frisörer i Stockholms län

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i s...

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Fanny L
    Fanny L: Tifony är snabb, effektiv och noggrann!

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Jasmina H
    Jasmina H: Trevlig bemötande, väldig kunnig och professionell! Bravo för Marika!

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Lennart A
    Lennart A: Superproffs, har klippt mig hos Maria i över 20 år och alltid gått därifrån nöjd.

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Renee B
    Renee B: Varm, erfaren och vänlig tjej.

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Ann-britt W
    Ann-britt W: Snart 40 år hos Marie säger väl allt

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Agneta W
    Agneta W: Mycket trevlig, mycket duktig - det är därför jag valt att vara kund till Ninni i många år :-)

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Ebba V
    Ebba V: Trevlig frisör, bra resultat och väldigt fin salong. Är mycket nöjd med besöket!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Ulla P
    Ulla P: Linda är proffs, "förstår håret" och klipper jättebra. Dessutom får du här ett trevligt och personligt bemötande. Mer ä...

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Anne D
    Anne D: Proffsig effektiv kundvänlig kunnig och inspirerande

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sten G
    Sten G: Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Helene Netsgård
    Helene Netsgård: Slingade och klippte håret, mkt nöjd.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jessica D
    Jessica D: Grymma och professionella! Speciellt Jannice en riktig talang!

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Pascal L
    Pascal L: Första gången hos en barberare och rakningning med kniv men har redan boka ett nytt besök , bra service , prisvärt och s...

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    Vi erbjuder herr-, dam- och barnklippning och vår salong ligger på St. Eriksgatan. Välkommen till Salong Noa!
    britt
    britt: Mycket nöjd med mottagandet och med klippningen till min "nya" frisyr.

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Ring gärna och boka en tid!
    Robert
    Robert: Mitt första och absolut inte sista besök hos Beba! Bästa frisören jag någonsin haft.. Stort fokus på dig som kund, k...

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Jessica B
    Jessica B: Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Colours By Jenny Hansson finns på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Välkommen förbi!
    Christel H
    Christel H: Hos Jenny är det en lugn miljö. Dom som jobbar där är professionella och kunniga och väldig duktiga på färg.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12   Nästa