Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län

Frisör i Stockholms län

Bara i Stockholm finns det mer än 1400 frisörsalonger. Det finns allt ifrån små drop-in salonger till hela koncept som inte bara klipper dig, utan även serverar cappuccino, väljer ut kläder samt bestämmer vilket smink du ska ha. Priserna varierar givetvis och som med det mesta här i livet så får du vad du betalar för. Det viktigaste med ditt besök hos frisören är såklart att du går därifrån med en snygg frilla och ett leende på läpparna. Här på Reco.se hjälper vi dig hitta just det. Här kan du läsa om tidigare kunders individuella erfarenheter, rekommendationer samt deras samlade omdöme, allt för att underlätta för dig i din vardag.

Frisör
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 frisörer i Stockholms län

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Sara B
    Sara B: Trevligt bemötande kunnig och lyhörd för kunden önskemål. Jag kommer tillbaka.

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Dina G
    Dina G: Jätte bra och är alltid super nöjd!

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Lisa S
    Lisa S: Supertrevlig och jag har förtroende för Marika. Haft många dåliga frisörer innan som inte har kunskap om lockigt hår.

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Välkommen till Folk - en professionell och modern salong i centrala Stockholm. Boka tid för din nya look på hemsidan eller ring 08-208024 idag!
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Katarina B
    Katarina B: Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Tess
    Tess: En av stans bästa salonger! Med fantastisk ägare och frisörer, här finns kunskap om vad man än önskar göra med sitt hår!

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Ulph L
    Ulph L: Vänligt, kundfokuserat och professionellt. Varm och trevlig känsla. Bästa!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Sara C
    Sara C: Mycket nöjd med klippning och tvätt. Kan varmt rekommendera denna mysiga lilla salong med en trevlig och vänlig frisör :...

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Emma V
    Emma V: mathilda som klippte mig gjorde ett fantastiskt bra jobb. trevlig tjej också för den delen.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Carl J
    Carl J: Bra frisör. Utmärkt och noggrann klippning, precis som jag vill ha det.

4 Huvudverk

Västmannagatan 49, Stockholm
    På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbildad personal. Det är salongen för dig med höga krav på resultat, service och trivsel!
    Marie-Louise G
    Marie-Louise G: Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Malin Å
    Malin Å: Idas proffsiga klipp och färg gör underverk! Känner mig jättefin! Lägg till det ett vänligt och lyhört bemötande med kva...

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Lisa P
    Lisa P: Jätte nöjd med både färg/slingor och klippningen

Vandi Stockholm

LÅNGHOLMSGATAN 11, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Mycket bra! Kunnig, erfaren och lyhörd. Trevligt bemötande.

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, Stockholm
    Angelina B
    Angelina B: Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Gunn-britt F
    Gunn-britt F: Duktig och trevlig frisör. Andra gången idag. Supernöjd! 😀

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, Stockholm
    Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionell frisör med hög servicenivå för att kunderna ska lämna salongen med en fantastisk känsla. Välkommen att boka tid!
    Maggie M
    Maggie M: Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Fathiya S
    Fathiya S: Bra skola med kunnig personal/lärare. Alltid behjälpliga! Bra variation på kursens upplägg och lagom med antal elever i ...

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Colours By Jenny Hansson finns på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Välkommen förbi!
    Johanna D
    Johanna D: Känner mig alltid lika snygg i håret efter att ha varit hos Jenny. Riktigt proffs på både färgning och klippning. Lyxig ...

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Ring gärna och boka en tid!
    Sara H
    Sara H: Har varit kund hos Bebas sedan 2011 och är fantastiskt nöjd! Superbra bemötande och alltid otroligt nöjd med resultatet ...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12   Nästa