Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län

Frisör i Stockholms län

Bara i Stockholm finns det mer än 1400 frisörsalonger. Det finns allt ifrån små drop-in salonger till hela koncept som inte bara klipper dig, utan även serverar cappuccino, väljer ut kläder samt bestämmer vilket smink du ska ha. Priserna varierar givetvis och som med det mesta här i livet så får du vad du betalar för. Det viktigaste med ditt besök hos frisören är såklart att du går därifrån med en snygg frilla och ett leende på läpparna. Här på Reco.se hjälper vi dig hitta just det. Här kan du läsa om tidigare kunders individuella erfarenheter, rekommendationer samt deras samlade omdöme, allt för att underlätta för dig i din vardag.

Frisör
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 frisörer i Stockholms län

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i s...

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Fanny L
    Fanny L: Tifony är snabb, effektiv och noggrann!

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Elmira H
    Elmira H: Mycket mycket bra. Hon tar den tid som behövs för att göra ett mycket utmärkt jobb. Hon är också mycket noggran och lyss...

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Kicki H
    Kicki H: Jag kan verkligen rekommendera Grieco till alla. Super nöjd. Bästa frissan! Mvh Kicki

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Frida W
    Frida W: Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍...

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Birgitta R
    Birgitta R: Bra klippt och trevligt bemötande

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sten G
    Sten G: Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Ebba V
    Ebba V: Trevlig frisör, bra resultat och väldigt fin salong. Är mycket nöjd med besöket!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Sari-anna S
    Sari-anna S: Det var minn första gång hos Linda. Hittade salongen via nätet. Jag är väldigt nöjd men min nya hårfärg!

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Anita
    Anita: Jag är nöjd med den service jag fick.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jessica D
    Jessica D: Grymma och professionella! Speciellt Jannice en riktig talang!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    Vi erbjuder herr-, dam- och barnklippning och vår salong ligger på St. Eriksgatan. Välkommen till Salong Noa!
    Mats M
    Mats M: Har klippt mig där 2 ggr nu hos en fantastisk frisör som heter Amanda. Man bara älskar denna duktiga tjej ! Betyg 5.

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Jesper J
    Jesper J: Jättetrevligt bemötande och mycket proffsig behandling. Kan varmt rekommendera Samys.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Jessica B
    Jessica B: Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Ring gärna och boka en tid!
    Sofia H
    Sofia H: Blev jättenöjd med håret! Hade gult och slitet hår från början . Har både klippt och slingat det nu. Blev total förändri...

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Colours By Jenny Hansson finns på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Välkommen förbi!
    Christel H
    Christel H: Hos Jenny är det en lugn miljö. Dom som jobbar där är professionella och kunniga och väldig duktiga på färg.

Vandi Stockholm

LÅNGHOLMSGATAN 11, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Mycket bra! Kunnig, erfaren och lyhörd. Trevligt bemötande.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, Stockholm
    Angelina B
    Angelina B: Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12   Nästa