Frisör Extend Hejsta

Frisör Extend Hejsta

extend.nu
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 08-408 322 59 Dela

Välkommen till Frisör Extend Hejsta! Du hittar oss på Frisör Extend Hejsta på Hölö. Vi erbjuder ett brett utbud av både enklare såväl som moderna frisyrer. Våra professionella frisörer vet hur viktigt det är att ta vara på dig som kund och dina önskemål. Tjänster: Klippning, flätor/dreads, styling, balayage, extensions, hårfärg,...

114 omdömen om Frisör Extend Hejsta

Zuzannah L

Vänlig, kunning, kommer åter 🫠

Marléne B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Blir alltid vänligt och välkomnande bemött av trevliga Umbra. Så nöjd med resultatet av dreads fix.

Zandra K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Man vill aldrig mer gå till en annan frisör efter att ha varit hos Linda. Hon är lyhörd, kreativ och otroligt skicklig med både klippning och färgning. Rekommenderas varmt!

Maria R
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Linda är den enda som får sätta saxen i mitt hår. Hon förstår sig på ultralockigt hår

Freya S
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Blev väldigt bra bemött och Linda var både supertrevlig och professionell. Även fast jag endast beställde en klippning fick jag väldigt många råd och även rekommendationer för produkter som skulle kunna vara hjälpasamma. Utöver ett fåtal bilder som jag visade och en generisk beskrivning av frisyren jag ville ha lyckades hon ändå göra resultatet bättre än vad jag förväntade mig. Jag blev till och med motiverad att börja styla håret oftare. Med all hjälp och det rent utav perfekta resultatet jag fick kändes priset på 920...

Felicia S
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Jag hade tidigare sett resultat på insta och mina förväntningar av klippningen mötes

Nyah B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Jättenöjd med resultatet, Umbra fixar mina dreads som jag har försummat länge., hon är snabb, professionell. Rekommenderar verkligen henne.

Jennie S
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Mysig salong och underbar dreadlock artist. Håret blev över förväntan och stort plus att jag kan även färga mina locks hos dem 🫶

Klara R
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är proffs ut i fingerspetsarna. Riktigt bra på färg och blekning. Och klipp förstås! Jag är alltid supernöjd när jag lämnar Extend. ✨

Kajsa G
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Linda har alltid ett trevlig bemötande och hon är fantastiskt skicklig på det hon gör.

Eva L
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Alltid nöjd när jag varit där. Man kan bolla idéer för olika färger och frisyrer. Kreativa och inspirerande, blir sällan samma frisyr eller färg man haft tidigare, och kanske inte alltid som man själv planerat, men ALLTID ALLTID fantastiskt resultat och nöjd!

Anita C
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Personligt och kunnigt bemötande i lugn och fin miljö.

Linda E
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Dreadfix hos Umbra. Dreadsen blir superfina och håller sig fina länge. Fint bemötande! Bra diskussioner och idéer för mitt hårs framtid 😊 Supernöjd ⭐⭐⭐⭐⭐

Lena B
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda har varit min frisör i 25 år. Det säger väl allt. Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Produkterna som används och säljs är superbra och med ett ekologiskt tänk. Denna gång köpte jag schampo..

Noemi T
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Så bra bemött och gick därifrån topp nöjd om inte bättre än vad jag hade haft för förväntning!

Pia S
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Nära,personligt,mkt trevlig och kunnig frisör

Cortney O
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är så proffs på det hon gör! Bästa beslut jag har gjort! Så nöjd!

Ellen E
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

bra och noggrann klippning, jättenöjd!

Annica B
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Trevlig och superproffsig. Jag är jättenöjd med min nya frisyr!

Joula D
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Professional, fast, kind, humble. If you want the best to give to your dreads, just sit in that chair, relax and let Umbra do the magic.

Karin H
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Alltid lika trevligt att komma till Linda Det känns alltid kul att bolla idéer med henne och resultaten blir alltid som jag önskar. Kan verkligen rekommendera oavsett vad en ska göra så fixar hon frippan galant👌

Lotta K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Då jag redan hade åkt in innan min tid för att ge bättre bild på mitt trasiga och färgade hår hade Linda lättare att få filura ut vad hon kunde göra . Å woman vad hon lyckades få mig att känna igen min egna inte spegel bild. Hon fick fram Lotta . Magiskt och en utmaning för mig och även henne men det var över 20 år sedan jag älskade min egna spegel bild såååååå tack LINDA❤️

Frida M
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Linda är den bästa frisör jag nånsin haft. Hon är är så otroligt kunnig och proffsig och får mig att känna mig trygg och omhändertagen, varje gång.

Sofia H
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Trevlig, skicklig och inlyssnande. Lyx att ha en så proffsig frisör på landet!

Inger Ö
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Dreadfix med trevligt bemötande. Glad att ha hittat till Extend och Umbra. Kommer tillbaka i februari.

Rebekka K
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Bästa klipp & färg jag någonsin fått! Linda är makalös!

Eva Z
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Trevligt! Hållbart! Behagligt! Nära!

Linnea F

Trevlig, kompetent och lyhörd. Rekommenderar

Linus J
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Trevligt och professionellt bemötande på högsta nivå, hantverket i världsklass!

Tanja Labolina Annie M
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Mycket trevlig och bra frisör i mysig hemtrevlig lantlig miljö. Och håret blev toppen

Katharina K
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Linda är lyhörd och samtidigt bjuder hon på olika förslag till förnyelse. En konstnär, hår-skulptör🥰

Åse J
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda var lyhörd inför mina önskemål om att snygga till min gråa utväxt och väldigt noggrann. Det tog längre tid än planerat och hon bokade om nästa kund smidigt. Jag blev nöjdare än jag hade förväntat mig och kommer absolut gå dit igen!

Sophie G
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Otroligt proffsigt bemötande. Fick råd om att massera skalpen för att aktivera hårsäckarna för att få starkare hårbotten. Fick tips om produkter för min torra hårbotten också.

Helena J

Alltid lika proffsig. Bästa frisören

Veronica B
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Proffsig, kunnig frisör som rekommenderas varmt.

Manuela G
Skrev om Frisör Extend Hejsta

Underbar salong med den där hemtrevligt känslan. Jätte bra frisör som vet vad hon gör och ger bra tips för vad som är bäst för just ditt hår. Man känner sig omhändertagen och satt i centrum. Går hit regelbundet.

Sona B
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Proffsigt och trevligt bemötande! Linda lyssnade in och förstod mina önskemål, hon kom med bra förslag på hur hon skulle göra. Jag är jättenöjd med resultatet; det kunde inte ha varit bättre!

Kjell K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Utmärkt bra. Gör det en frisör ska på ett bra och effektivt sätt.

Rebekka K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Fantastisk frisör! Så bra bemötande och jättenöjd med resultatet

Katarina H
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

En mästerfrisör helt enkelt! Och kreatör. Alltid supernöjd efter ett besök hos Linda.

Jennie H
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Suverän!! Är jättenöjd med färgningen hon gjorde på mig.

Maria E
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Fint bemötande och frisyren blev kanon, Linda var lätt att bolla idéer med om min nya frisyr. Rekommenderar varmt!

Linda E
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Mitt första besök hos Umbra för dreadfix. Kommer definitivt tillbaka! Min nya dreadfrisör! Kunnig och snygg fix. Jättenöjd med besöket och trevligt bemötande. ⭐⭐⭐⭐⭐

Elin A
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Första besöket hos Linda och jag är supernöjd!

Ajla H
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Professionell och inlyssnande. Jag är så glad att ha hittat henne!

Anna J
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är lyhörd och tar sig tid att lyssna på vad det är man önskar innan hon sätter igång med klippningen. Schamponering och klippning görs utan stress och jag känner mej alltid väl omhändertagen hos henne!

Elisabeth M
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Bra och trevligt bemötande. Ingen väntetid. Trivsamt småprat under klippningen. Mycket nöjd med resultatet!!

Veronica O
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Jag gick till Salong Extend Hejsta efter att ha varit i Hejsta och sett vilket fantastiskt ställe det är! Linda var väldigt lyhörd och förstod direkt vad jag ville ha för frisyr och jag blev så nöjd med klippningen. Med den expertis hon var det dessutom väldigt spännande och lärorikt att prata med henne om hår och hårfärger!

Maria K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Kunnig frisör som lyssnade in vad jag ville och kom med bra förslag i linje med det. Frisyren blev jättebra och jag är supernöjd! Extra plus att Linda hade bra koll på den typen av frisyr jag ville ha (mullet) och även kunde göra den lättskött som jag bad om!

Maria L
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Supertrevlig, superduktig frisör som vet vad jag passar i och kommer med idéer och förslag 🤗bästa frisören helt enkelt