Linda W

Linda W

93 omdömen om Linda W

Philip L
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Lyssnar mycket , förklarar tydligt utförandet och var super härlig att hänga med. Allt vad man vill ha. 10/10

Emma R
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Fantastiskt duktig och inkännande människa! Jag tog bort mina dreads och hon klippte en bra vacker kort frisyr på mig. Kommer gå tillbaka!

Kersti B

Toppen Skicklig Trevlig Erfaren Trygg

Felicia E
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda lyckas alltid på ett påhittigt sett förstå vad det är man är ute efter och göra jobbet 10ggr bättre än vad man någonsin kunde förväntat sig.

Ella L
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda var otroligt professionell och lyssnade verkligen på vad jag ville. Det är inte ofta jag går ut ur en frisörsalong och är såhär nöjd.

Ulrika D
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Det märks att Linda har lång erfarenhet av sitt yrke, hon är ett sant proffs.. Hon är också lyhörd och inkännande till sin kund. Jag går alltid från Linda med en WOW-känsla!

Mona N
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Bemötande bra.Förväntningar egentligen inga då vi ville få professionellt råd och bedömning av vad som skulle kunna passa Viking! Lindas bemötande gentemot Viking var väldigt bra och hon lät honom få bestämma. Vi köpte en klippning och färgning ! Vi är båda två väldigt tacksamma och nöjda med vårt köp! Mvh Mona & Viking

Anna L
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda gjorde min 12-årings första extremhårfärgning till en fantastisk upplevelse! Håret blev lysande neonblått, exakt som hen ville, och Lindas bemötande gjorde att hen höll modet uppe under hela besöket.

Frida E
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda levde upp till alla förväntningar jag hade, både inom kunskap och service! Att hon dessutom har stor kunskap inom ekologisk hårvård som hon gärna delar med sig av är en stor bonus.

Katarina M
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är en mästare på både att klippa och färga