Linda W

Linda W

80 omdömen om Linda W

Zandra K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Man vill aldrig mer gå till en annan frisör efter att ha varit hos Linda. Hon är lyhörd, kreativ och otroligt skicklig med både klippning och färgning. Rekommenderas varmt!

Freya S
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Blev väldigt bra bemött och Linda var både supertrevlig och professionell. Även fast jag endast beställde en klippning fick jag väldigt många råd och även rekommendationer för produkter som skulle kunna vara hjälpasamma. Utöver ett fåtal bilder som jag visade och en generisk beskrivning av frisyren jag ville ha lyckades hon ändå göra resultatet bättre än vad jag förväntade mig. Jag blev till och med motiverad att börja styla håret oftare. Med all hjälp och det rent utav perfekta resultatet jag fick kändes priset på 920...

Klara R
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är proffs ut i fingerspetsarna. Riktigt bra på färg och blekning. Och klipp förstås! Jag är alltid supernöjd när jag lämnar Extend. ✨

Lena B
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda har varit min frisör i 25 år. Det säger väl allt. Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Produkterna som används och säljs är superbra och med ett ekologiskt tänk. Denna gång köpte jag schampo..

Cortney O
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är så proffs på det hon gör! Bästa beslut jag har gjort! Så nöjd!

Ellen E
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

bra och noggrann klippning, jättenöjd!

Annica B
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Trevlig och superproffsig. Jag är jättenöjd med min nya frisyr!

Lotta K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Då jag redan hade åkt in innan min tid för att ge bättre bild på mitt trasiga och färgade hår hade Linda lättare att få filura ut vad hon kunde göra . Å woman vad hon lyckades få mig att känna igen min egna inte spegel bild. Hon fick fram Lotta . Magiskt och en utmaning för mig och även henne men det var över 20 år sedan jag älskade min egna spegel bild såååååå tack LINDA❤️

Åse J
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda var lyhörd inför mina önskemål om att snygga till min gråa utväxt och väldigt noggrann. Det tog längre tid än planerat och hon bokade om nästa kund smidigt. Jag blev nöjdare än jag hade förväntat mig och kommer absolut gå dit igen!

Sophie G
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Otroligt proffsigt bemötande. Fick råd om att massera skalpen för att aktivera hårsäckarna för att få starkare hårbotten. Fick tips om produkter för min torra hårbotten också.