Felicia M

Felicia M en del av Frisör Extend

79 omdömen om Felicia M

Mafalda G
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Världens trevligaste! Supernöjd med klippningen . Resten av treamet är också väldigt kunniga och trevliga. Väl värt både tid och peng.

Nadja T
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia är inte bara en fantastisk frisör, utan också en fantastisk person. Hon vet vad jag vill ha, knappt när jag vet det själv. Kan på alla sätt rekommendera henne som frisör.

Catherine C
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Otroligt bra och professionellt frisörska. Jag kommer definitivt gå tillbaka till henne.

Tyra S
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Jag känner mig jättenöjd med Felicia som frisör. Hon ställde en massa bra frågor, och lyssnade på mig. Slutresultatet blev exakt så som jag ville - är verkligen supernöjd!

Nellie W
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia förstod precis vad jag menade med mina önskemål och anpassade behandlingen efter mina behov. Jag var mer än nöjd efter besöket. Hon var även mycket trevlig att prata med :)

Sofia B

Supertrevlig, kunnig, duktig! 🖤

Anastasia V
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia M klippte min dotter på drygt 1,5 år häromdagen och både jag och dottern blev så nöjda. I vanliga fall får ingen röra min dotters hår men Felicia hade förmågan att bemöta min dotter på ett sätt som gjorde henne nyfiken och fick henne att känna sig trygg, vilket resulterade i att klippningen gick hur bra som helst. Vi kommer garanterat att komma tillbaks till Felicia! Vilket proffs!

Mia P
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia är väldigt lyhörd för vad jag ville ha ut av min klippning och kom med bra förslag för att det skulle bli som jag ville. Dessutom föreslog hon bra hårprodukter för just mitt hår som är väldigt tunt och skört. Klippning och styling blev nytt och spännande mot det jag hade tidigare och jag som absolut inte vill ha stel frisyr är supernöjd för stylingen höll ändå väldigt bra. Jag återkommer definitivt.

Hannah W
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia bemötte mig på ett proffsigt sätt, sjukt duktig, jag är sjukt nöjd med mitt hår, kommer DEFINITIVT att komma tillbaka!! mvh Hanna!

Madelene E
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Frisören var inlyssnande, trevlig och försökte göra som jag/kunden önskade. Ett bra betyg tycker jag.