Therese N

Therese N en del av Frisör Extend

69 omdömen om Therese N

Sophie B
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

1. Therese var väldigt snäll och hon fick mig att känna mig mer bekväm. 2. Jag ville i princip ändra hela mitt hår på ett sätt som förmodligen är svårt att göra fint även efter man har duschat och sånt. Men det var lugnt eftersom Therese tog tid att förstå exakt vad jag ville ha, hur mitt hår är efter jag duschat och vad som skulle passa min ansiktsform bäst.

Emma S
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Skittrevlig salong och grym frisör, fattar alltid exakt vad jag vill ha!

Karin S
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Hade en hemma klippt lugg som behövde fixas, å det blev bättre än vad jag hade målat upp i skallen. Exakt som jag ville ha fast snyggare,så jag bokade tid till att fixa å färga håret, fint bemötande.

Amanda K
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Jag skulle färga håret och fick så bra hjälp, massor med bra tips och färgen blev bättre än jag hade kunnat tänka mig!

Bibbi W
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Professionell, kunnig, bra resultat! Hon satte i hårextensions och de blev superfina, otroligt nöjd!

Maja H
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Therese är enormt kompetent och dessutom supertrevlig. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Eric H

perfekt bästa frisören

Joel M
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Snabb och fick precis vad jag tänkte mig

Maria H
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Therese var väldigt trevlig och det kändes tryggt att hon förklarade alla steg under processens gång. Hon blekte, färga och styla håret. Resultatet blev mycket bättre än vad jag förväntade mig.

Rebeca S
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Fantastiskt bemötande! Therese Färgade min kamm med regnbågens färger. Therese Klippte mig och snaggade mig och sedan stajlade hon min nya fina tuppkam! Det är som att gå och läka själen när man sitter i trygga händer hos Therese. 10/10 alla gånger