Umbra W

Zuzannah L

Vänlig, kunning, kommer åter 🫠

Marléne B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Blir alltid vänligt och välkomnande bemött av trevliga Umbra. Så nöjd med resultatet av dreads fix.

Nyah B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Jättenöjd med resultatet, Umbra fixar mina dreads som jag har försummat länge., hon är snabb, professionell. Rekommenderar verkligen henne.

Joula D
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Professional, fast, kind, humble. If you want the best to give to your dreads, just sit in that chair, relax and let Umbra do the magic.

Inger Ö
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Dreadfix med trevligt bemötande. Glad att ha hittat till Extend och Umbra. Kommer tillbaka i februari.

Linnea F

Trevlig, kompetent och lyhörd. Rekommenderar

Linda E
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Mitt första besök hos Umbra för dreadfix. Kommer definitivt tillbaka! Min nya dreadfrisör! Kunnig och snygg fix. Jättenöjd med besöket och trevligt bemötande. ⭐⭐⭐⭐⭐

Anna Z
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Trevlig dread frisör! Vi flätad i DE dreads och Umbra gjort ett jättebra jobb.

Julia P
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Jag hade en trevlig upplevelse hos Umbra, med trevliga samtal, samtidigt som dreads snabbt och effektivt växte fram på huvudet. Jag gjorde enbart dreads i underhåret med förlängning. Jag blev absolut nöjd med både form och placering, men tyvärr fanns det inte riktigt en färg som passade mitt hår helt. Verkligen ingen stor grej, då det är lätt åtgärdat med lite färg. Överlag mycket nöjd och jag rekommenderar varmt ett besök hos Umbra ifall en vill ha snygga dreads.

Marléne B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Mkt trevligt bemötande. Rot fix av mina dreads och lite nytt blev super fint. Är väldigt nöjd.