Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm

Frisör i Stockholm

214 rekommenderade frisörer i Stockholm

I Stockholm kryllar det av bra frisörer. Du kanske vill gå till en salong där de klipper snabbt nära ditt arbete, en hipstersalong på söder eller så vill du gå till en mer exklusiv salong där de serverar kaffe eller champagne till din klippning. Oavsett vad du söker kan vi hjälpa dig. Här på Reco.se kan du hitta och boka frisörer och salonger i Stockholm, oavsett om du är i city, innerstans Kungsholmen, Södermalm eller Östermalm; eller exempelvis Bromma, Hägersten/Liljeholmen.

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Alexandra D
    Alexandra D: Liza har stor talang! Har varit super nöjd med varje besök. Finaste ballayage någonsin.

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Carina S
    Carina S: Trevligt bemötande och duktig frisör. Blev nöjd.

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Tess
    Tess: En av stans bästa salonger! Med fantastisk ägare och frisörer, här finns kunskap om vad man än önskar göra med sitt hår!

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Välkommen till Folk - en professionell och modern salong i centrala Stockholm. Boka tid för din nya look på hemsidan eller ring 08-208024 idag!
    Maria T
    Maria T: Proffsiga frisörer! Som kund går man därifrån nöjd.

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Katarina B
    Katarina B: Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Helen T
    Helen T: Alltid trevligt bemötande! Och självklart duktiga frisörer

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Beata U
    Beata U: Härligt välkomnande lokal, personligt, topp frisörer av yppersta klass. Bra produkter. Favoritställe.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Gustav
    Gustav: Jag har klippt mig många år hos Linda. Trots att jag själv har flyttat ut från staden så har jag valt att åka till Linda...

4 Huvudverk

Västmannagatan 49, Stockholm
    På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbildad personal. Det är salongen för dig med höga krav på resultat, service och trivsel!
    Marie-Louise G
    Marie-Louise G: Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Marieta G
    Marieta G: Det var en hemsk upplevelse , aldrig mer dit

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, Stockholm
    Angelina B
    Angelina B: Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Vandi Stockholm

LÅNGHOLMSGATAN 11, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Mycket bra! Kunnig, erfaren och lyhörd. Trevligt bemötande.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Charlotte G
    Charlotte G: Mycket bra! Fin service. Noggrant arbete.

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, Stockholm
    Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionell frisör med hög servicenivå för att kunderna ska lämna salongen med en fantastisk känsla. Välkommen att boka tid!
    Maggie M
    Maggie M: Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Eva J
    Eva J: Blir alltid lika nöjd med klippningar. Trevligt bemötande i skön och avslappnad miljö. Rekommenderas varmt.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Gunn-britt F
    Gunn-britt F: Duktig och trevlig frisör. Andra gången idag. Supernöjd! 😀

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    People - en frisersalong på Brunnsgatan 4 i Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Ida A
    Ida A: Bästa skolan!! Har lärt mig sååå otroligt mycket under dessa tre månader, väldigt givande utbildning! Funderar du på att...

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Colours By Jenny Hansson finns på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Välkommen förbi!
    Johanna D
    Johanna D: Känner mig alltid lika snygg i håret efter att ha varit hos Jenny. Riktigt proffs på både färgning och klippning. Lyxig ...

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

LH Klippotek

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
    LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passar den enskilda individen. Modemedvetna och centralt belägna med närhet till tunnelbana och bussar. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Supernöjd med både upplevelsen och resultatet! Ett härligt gäng som jobbar på salongen i Liljeholmen! Glad att jag hitt...

Salong Natticole

Scheelegatan 18, Stockholm
    Alexandra Ö
    Alexandra Ö: Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9   Nästa ›
Områden i Stockholm