Frisör i Stockholm

257 rekommenderade frisörer i Stockholm kommun

I Stockholm kryllar det av bra frisörer. Du kanske vill gå till en salong där de klipper snabbt nära ditt arbete, en hipstersalong på söder eller så vill du gå till en mer exklusiv salong där de serverar kaffe eller champagne till din klippning. Oavsett vad du söker kan vi hjälpa dig. Här på Reco.se kan du hitta och boka frisörer och salonger i Stockholm, oavsett om du är i city, innerstans Kungsholmen, Södermalm eller Östermalm; eller exempelvis Bromma, Hägersten/Liljeholmen.

• Studio 81

Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
  • surebabyyes

Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
  • Hos Marie

Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
  • Toni&Guy

Välkommen till Toni&Guy! Här hittar du en frisörsalong som erbjuder både behandlingar och utbildningar - alltid av högsta kvalitet.
  • Noir Sthlm

Noir Stockholm – Vi stylar, formar och skapar med hår.
  • Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
  • Sandvik / Domeij

Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
  • Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
  • Salong Majo

Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
  • Kameleonten

Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
  • Nown

Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
  • HairTeam

Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi fixar det mesta inom hår och frisyrer.
  • Välkommen till Moment Äppelviken! Vi driver en frisörsalong, skönhetssalong och butik i ett. Vårt mål är att du ska få en alldeles speciell stund hos oss.
  • Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
  • Välkommen till Ekman Hair! Vi erbjuder en unik salongsmiljö med det där lilla extra. Till våra frisörer är alla välkomna.
  • Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!...
  • Välkommen till Beauty by Us! Vi är en frisörsalong som tror på personlig service. Här får du hjälp med allt från klippning och färgning till bryn, fransar och skäggvård.
  • Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
  • Vår kompetens och passion finns inom klippning, hårfärg och styling för både män och kvinnor. Vi gör vårt bästa för att du ska få komma hit och koppla av och få en stund av njutning.
  • Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
  • Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
  • Pretty Center 1

• 25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
  • Välkommen till oss på Lazy Barber! Vi erbjuder massor av frisörtjänster och har ett stort utbud av hårvårdsprodukter.
Visa sida:
123...11