Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm

Frisör i Stockholm

248 rekommenderade frisörer i Stockholm

I Stockholm kryllar det av bra frisörer. Du kanske vill gå till en salong där de klipper snabbt nära ditt arbete, en hipstersalong på söder eller så vill du gå till en mer exklusiv salong där de serverar kaffe eller champagne till din klippning. Oavsett vad du söker kan vi hjälpa dig. Här på Reco.se kan du hitta och boka frisörer och salonger i Stockholm, oavsett om du är i city, innerstans Kungsholmen, Södermalm eller Östermalm; eller exempelvis Bromma, Hägersten/Liljeholmen.

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Lovisa
    Lovisa: Så coola frisyrer, blir alltid nöjd!

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Patrik P
    Patrik P: Älskar henne!!Älskar henne!!Älskar henne!!

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Marjam N
    Marjam N: Den bästa upplevelsen. Bra bemötande och omtänksamhet

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Molly E
    Molly E: allt från bemötande till resultat är kanon! kan starkt rekomendera Marie!

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, Stockholm
    Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
    Nicole L
    Nicole L: Den bästa av dem bästa! 💇Alltid supernöjd efter ett besök hos Danni! 🥇

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Patrik P
    Patrik P: Den var bra, massagen skulle kunna vara liiite bättre dock

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Elin K
    Elin K: Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig!

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Maria S
    Maria S: Varit kund i flera år, och alltid nöjd med mitt besök. Fått bra förslag när det gäller både klippning och vilka färger s...

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Emilie N
    Emilie N: Sabina är otroligt duktig och proffsig! Kan varmt rekommendera!

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Parisa G
    Parisa G: Proffsig Trevlig miljö Mycket nöjd

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Henrik L
    Henrik L: Linda driver en gedig verksamhet, och är en frisör av rang. Dessutom har hon självbokning och smidig betalningar med swi...

Salong Charu

Brantingsgatan 35, Stockholm
    Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
    Maja S
    Maja S: Härligt bemötande och personal som vet vad de gör! Återkommer definitivt.

Toni&Guy

Hornsgatan 5, Stockholm
    Välkommen till Toni&Guy! Här hittar du en frisörsalong som erbjuder både behandlingar och utbildningar - alltid av högsta kvalitet.
    Rita N
    Rita N: Vänlig och artig personal och duktiga.

Ariadna Frisör Stockholm

Torsgatan 1, Stockholm
    Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör
    Elisabeth A
    Elisabeth A: Bra engagerad frisör som gärna ger tips och ideer.

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Vår kompetens och passion finns inom klippning, hårfärg och styling för både män och kvinnor. Vi gör vårt bästa för att du ska få komma hit och koppla av och få en stund av njutning.
    Marlene B
    Marlene B: Bästa stället i stan, utan tvekan! Som egenföretagare & mamma till 2 busiga småkillar är det verkligen lyx att få en stu...

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål.
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

SHORTCUT

Kvarngatan 3, Stockholm
    ester m
    ester m: Fantastiskt ! Och supermysigt ställe.

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Anita S
    Anita S: Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    britt
    britt: Mycket nöjd med mottagandet och med klippningen till min "nya" frisyr.

HairTeam

Bryggargatan 8, Stockholm
    Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi fixar det mesta inom hår och frisyrer.
    Jessica S
    Jessica S: Alltid trevligt och personligt bemötande.

CHUKRO MADDAFAKKA

Sturegatan 26, Stockholm
    Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm!
    Sofie S
    Sofie S: Larsson både klippte ny frisyr & färgade mitt hår. Är så grymt nöjd med både resultatet & hur service minded alla är (sä...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Nästa ›
Områden i Stockholm