Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm

Frisör i Stockholm

234 rekommenderade frisörer i Stockholm

I Stockholm kryllar det av bra frisörer. Du kanske vill gå till en salong där de klipper snabbt nära ditt arbete, en hipstersalong på söder eller så vill du gå till en mer exklusiv salong där de serverar kaffe eller champagne till din klippning. Oavsett vad du söker kan vi hjälpa dig. Här på Reco.se kan du hitta och boka frisörer och salonger i Stockholm, oavsett om du är i city, innerstans Kungsholmen, Södermalm eller Östermalm; eller exempelvis Bromma, Hägersten/Liljeholmen.

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Eva E
    Eva E: Alltid proffsig. Kombinerar kreativitet och kvalitet. Väldigt mån om att en ska gå därifrån nöjd.

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Denise G
    Denise G: Underbar personlighet, bra frisör, lyhörd

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Lena F
    Lena F: Sofia är en jättebra frisör som har bra idéer och är lyhörd.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Ingrid E
    Ingrid E: Allt har varit jättebra, från början till slut. Klippning och slingor.

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sandra N
    Sandra N: Fantastisk service, professionellt bemötande och leverans. Har vart kund i många år. Jennifer är otroligt duktig, engage...

Sandvik / Domeij

Dalagatan 68, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Kalle H
    Kalle H: Så himla bra. Trevligt, proffsigt och gott kaffe.

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Lena A
    Lena A: Jag var helnöjd med allt från bemötande till resultatet efter behandling.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Linea Malmesjö T M
    Linea Malmesjö T M: Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det!

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Anita S
    Anita S: Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jan G
    Jan G: Jag har varit kund på Kameleonten i drygt ett år. Bemötandet har från första början varit mycket gott. Personalen är vän...

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål.
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Salong Charu

Brantingsgatan 35, Stockholm
    Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
    Maja S
    Maja S: Härligt bemötande och personal som vet vad de gör! Återkommer definitivt.

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Vanja H
    Vanja H: Har gått hos frisörerna på Studio 81 sedan 2009 i olika omgångar. Kunniga, ger bra råd och tips, försöker inte sälja på ...

Ariadna Frisör Stockholm

Torsgatan 1, Stockholm
    Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör
    Ulrica A
    Ulrica A: Ariadna är en utmärkt frisör gällande både klipp och färg. Hon är uppmärksam och tar kundens önskemål i första hand utan...

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, Stockholm
    Välkommen till Colours By Jenny Hansson på Nybrogatan 83! Vi är specialiserade på hår och hårfärg från Mastey Colors samt utför Olaplexbehandlingar.
    Madelene F
    Madelene F: Proffsig och serviceinriktade Nathalie Cesaretti

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    britt
    britt: Mycket nöjd med mottagandet och med klippningen till min "nya" frisyr.

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

CHUKRO MADDAFAKKA

Sturegatan 26, Stockholm
    Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm!
    Sofie S
    Sofie S: Larsson både klippte ny frisyr & färgade mitt hår. Är så grymt nöjd med både resultatet & hur service minded alla är (sä...

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Här hittar du frisörer, make-up-artister och nagelspecialister. Alltid hög kvalitet på våra behandlingar.
    Sara K
    Sara K: Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba.

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Makeupstudion Education

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Elin V
    Elin V: Är så nöjd med min utbildning! Jättebra skola och fantastiska lärare!
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Nästa ›
Områden i Stockholm