Green Heads BIRKA

Green Heads BIRKA

En del av Green Heads greenheads.se
  • BadgeFourYears
Omdömen totalt
372
Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 08-408 070 22 Dela
Skriv ett omdöme

372 omdömen om Green Heads BIRKA

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 372 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ainoa A
Skrev om Green Heads BIRKA

Det var toppen, blev fin i håret!

Karin A
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag uppskattar verkligen att frisören lyssnade på mina önskemål, men samtidigt kom med bra råd och förslag. Resultatet blev toppen - färgen är jättefin!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Karin! Tack för dina fina ord :) Vad roligt att höra att du kände dig lyssnad på och är nöjd med både råden och resultatet. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Alexandra K
Skrev om Green Heads BIRKA

I always make an appointment with Sophie when I’m in Sweden and she’s so helpful to schedule me in!!

Svar från Green Heads BIRKA

Hi Alexandra! Thank you for your kind feedback! We truly appreciate your continued trust in us and look forward to seeing you again on your next trip to Sweden. 😊

Ulrika T
Skrev om Green Heads BIRKA

Lika nöjd med klipp och färg som vanligt. Toppenfrisörer på toppensalong!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Ulrika! Tack för den fina recensionen! Vi är så glada att du är nöjd med både klippning och färg. Varmt välkommen tillbaka!

Charlotta M
Skrev om Green Heads BIRKA

Nadine är den första frisör som jag gått till återkommande nu i flera år - för hon fattar vad jag menar och vill ha det! Också otroligt trevlig :-)

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Charlotta! Tack snälla för din fina recension! Vi blir så glada över att höra att du känner dig så nöjd hos Nadine! Hon är en stjärna 💛 Vi ser fram emot att få välkomna dig igen snart!

Ingela C
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid jätteroligt att träffa Sofia som fixar klippningen och den skonsamma uppljusningen av min hårfärg. Ser helt naturligt ut och jag är alltid så nöjd och glad när jag går därifrån. Gott kaffe ☕️ och chokladbit 🍫 bjuds man också på. Ingela C.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Ingela! Stort tack för din fina recension! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med Sofia, hon är bäst! Det betyder mycket för oss att du lämnar salongen nöjd och glad efter ditt besök <3 Varmt välkommen tillbaka!

Stephanie L
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag hittade till slut den frisör som förstod hur jag ville ha håret och såg till att det blev så. Jag är så nöjd!

Josephine
Skrev om Green Heads BIRKA

Rekommenderar varmt Green Heads Birka!

Sofie L
Skrev om Green Heads BIRKA

Trevlig personal och professionellt vänligt bemötande. Kunnig och duktig frisör som lyssnade och hade bra erfarenhet vilket resulterade i ett mycket bra besök.

Johanna B
Skrev om Green Heads BIRKA

På Green heads är det alltid behaglig och trevlig stämning, men viktigast är så klart att få en bra klippning som håller länge och det får man här. Har äntligen hittat en frisör som förstår sig på mitt hår, lockigt men inte superlockigt.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Johanna! Tack snälla för dina fina ord! Det betyder verkligen mycket att höra att du trivs hos oss! Lockigt hår är unikt och vi vet hur viktigt det är med en klippning som både känns rätt och håller länge. Vi ser fram emot att få ta hand om ditt hår igen snart! ✨

Kajsa S
Skrev om Green Heads BIRKA

Fin fin luggklippning, så nöjd!😌

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Kajsa! Vad kul att du är nöjd med din luggklippning, det gör oss så glada att höra. Välkommen tillbaka! 😊

Anna L
Skrev om Green Heads BIRKA

Som vanligt känner jag mig alltid så trygg i händer på Green heads och känner mig alltid så fin när jag går därifrån

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Anna! Tack för dina fina ord! :) Det betyder så mycket för oss att du känner dig trygg hos oss på Green Heads och lämnar salongen med den där fina känslan varje gång. Du är varmt välkommen tillbaka!

Annika M
Skrev om Green Heads BIRKA

Jättenöjd, trevlig frisör. Lyssnade verkligen på vad jag önskade o klippte o slingade därefter. Fint och avkopplande miljö

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Annika! Tack för din fina recension :) Det betyder mycket att höra att du kände dig lyssnad på, och blev nöjd med både klippning och slingor. Varmt välkommen tillbaka! ✨

Sylwia R
Skrev om Green Heads BIRKA

Förstagångsbesökare på Birka salongen. Mysigt, lugnt & blev väl omhändertagen och fin i håret (färgade utväxt) av Marielle.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Sylwia! Tack snälla för din fina recension :) Mirelle kommer bli så glad att höra dina ord, och vi är glada att du blev nöjd med både färgen och upplevelsen. Välkommen tillbaka!

Tripta S
Skrev om Green Heads BIRKA

Det blev inte som jag ville. Jag insåg inte ens att jag hade nyklippt hår.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Tripta. Tack för din feedback. Vi är verkligen ledsna att höra att resultatet inte motsvarade dina förväntningar, och särskilt att du inte kände någon skillnad efter besöket, så ska det självklart inte vara. Vi vill gärna få möjlighet att rätta till det och ge dig den upplevelse du förtjänar. Vänligen kontakta vår kundservice på kundservice@greenheads.se så att vi kan boka in en tid för en justering eller prata vidare om vad som inte blev som du tänkt dig. Din upplevelse är viktig för oss.

Gunilla I
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiskt Bemött och fantastisk duktig frisör. Jag kommer alltid att gå tilll Green Head på Rörstrandsgatan och klippa och färga mitt hår.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Gunilla! Tack snälla för dina fina ord! Det betyder jättemycket för oss att du känner dig så nöjd och trygg hos oss. Varmt välkommen tillbaka! ✨

Marie J
Skrev om Green Heads BIRKA

Bra bemötande och inlyssnande om önskemål. Gillar den hållbara inriktningen.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Marie! Tack för dina fina ord, välkommen åter :)

Frida R
Skrev om Green Heads BIRKA

Bar klippning och fina färger som är bra för miljön! Strålande helt enkelt. Även bra arbetsmiljö för frisörerna och det ska man också tänka på som kund tycker jag att de inte ska behöva hantera äckliga kemikalier och andas in dem hela dagarna. Tipp topp!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Frida! Stort tack för din fina recension! Vad roligt att du uppskattar både klippningen, färgerna och vårt fokus på miljö och arbetsmiljö. Det betyder mycket för oss att du som kund värdesätter de delarna också. Varmt välkommen tillbaka! :)

Jennie H
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid lika nöjd efter ett besök hos Nadine! Trevligt och proffsigt bemötande också. Fint!

Svar från Green Heads BIRKA

Stort tack för din fina recension! Vad roligt att höra att du är nöjd efter ditt besök hos Nadine :) Det kommer hon bli glad över att höra! Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka! :)

Lotta E
Skrev om Green Heads BIRKA

Bra och trevligt bemötande - inlyssnande och professionell. Levde helt klart upp till förväntningarna :))

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Lotta! Tack för din fina recension! 😊 Härligt att höra att vi levde upp till dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka!

Maja G
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid nöjd med bemötande och klippning + slingor. Härlig huvudmassage och trevligt att det alltid erbjuds dryck.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Maja! Tack för din fina recension! 🌸 Så roligt att du alltid trivs hos oss , varmt välkommen tillbaka!

Sara H
Skrev om Green Heads BIRKA

Klippte mig hos Mikaela och blev supernöjd! Lyhörd, proffsig och noggrann. 10/10

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Sara! Tack för din fina recension! 🌟 Så roligt att höra att du är nöjd med Mikaela. Varmt välkommen tillbaka! ✂️

Ylva W
Skrev om Green Heads BIRKA

Väldigt fin service och klippning!

Svar från Green Heads BIRKA

Tack snälla för dina fina ord! Välkommen tillbaka! :)

Mimmi L
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag bokade en tid hos Mikaela för att klippa av mitt långa hår till en bob samt ljusa upp med slingor. Mikaela är lyhörd, engagerad och bara så härlig! Jag kände mig trygg hela tiden trots att jag var lite nervös över att göra en stor förändring. Är så otroligt nöjd med resultatet och jag rekommenderar verkligen Mikaela och salongen 🤩

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Mimmi! Tack snälla för din fina recension! Vad roligt att höra att du är nöjd med både besöket och resultatet hos Mikaela, det kommer hon bli glad av att höra! :) Varmt välkommen tillbaka! ✨

Linnéa L
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är alltid lika nöjd efter ett besök hos Green Heads Birka! Har varit en kund där i över 1 år och känner mig så trygg när jag sätter mig i frösörstolen. Jag har gått till Nadine sedan start och hon är den första frisören som får mig känna mig förstådd och sedd 🤩 Helt otrolig! Känslan på Green Heads är verkligen perfekt för mig. Lite mer ”fötterna på jorden”, inte pretentiöst utan mer vänlig och avslappnad.

Svar från Green Heads BIRKA

Tusen tack för dina fina ord! Det betyder jättemycket för oss att du känner dig trygg och väl omhändertagen hos oss. Nadine kommer bli så glad att höra detta! ✨ Vi är också så glada att du uppskattar vår avslappnade och genuina atmosfär. Välkommen åter!

Ulrika E
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket trevlig salong och personal!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Ulrika! Tack för dina fina ord, du är varmt välkommen åter!

Pouran D
Skrev om Green Heads BIRKA

Jätte bra bemötande. Lugn och varm miljö. I lyssnande frisör och med stor erfarenhet

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Pouran. Tack snälla för din fina recension! Vi blir så glada att höra att du uppskattar det varma och lugna bemötandet hos oss. Härligt att du kände dig i trygga händer hos en lyssnande och erfaren frisör. Varmt välkommen tillbaka!

Lena H
Skrev om Green Heads BIRKA

Första raden blir jag bemött med du. Andra raden med ni. Tredje raden med du igen. Det upplevde jag som märkligt. Det är inte för att uppleva något jag går till salongen, det är för att bli klippt av en person som är skicklig på sitt jobb.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Lena. Tack för att du delar med dig. Vi förstår att det kan kännas märkligt med växlingen mellan “du” och “ni” i frågorna. Det är Reco som ställer dem, och vi har tyvärr inte kontroll över deras formulering. Det viktigaste för oss är att du blir klippt av en skicklig frisör, och det glädjer oss att det var just det du fick uppleva 🌿✨ Varmt välkommen tillbaka!

Hanna L
Skrev om Green Heads BIRKA

Joacim fixade den perfekta färgen för mig och fixade samtidigt till en tidigare ”färgfadäs”. Jag är supernöjd så proffsigt gjort! Tack 🙏

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Hanna! Vi uppskattar dina fina ord till Joacim, våran guldklimp! Hoppas vi ses snart igen och varmt välkommen tillbaka :)

Emma L
Skrev om Green Heads BIRKA

Sofia GW är superbra! Så nöjd. Jag bokade tid för lockigt hår. Jag har klippt mig hos flera frisörer med inriktning på lockar tidigare och Sofia vet verkligen vad hon gör. Hon var så kunnig och förstod mig trots mina vaga önskemål, jag sa mest vad jag inte ville ha. Nu efter en tvätt och styling hemma är jag fortsatt imponerad över hur hon lyckades få fram mina lockar, även den delen av håret som har en annan, mer vågig, textur. Nästa gång ska hon fixa min färg och jag ser fram emot det!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Emma! Vad härligt att höra att du fick precis det du ville ha och att dina lockar fortsätter att va så fina efter ditt besök hos Sofia! Visst är hon duktig! Vår superstjärna! Tack för dina fina ord och varmt välkommen tillbaka :D

Eva W
Skrev om Green Heads BIRKA

Är alltid ett varmt bemötande och Man känner sig välkommen. Ibland vet man själv inte vad man vill göra då kommer dom med bra tips och förslag. Dom frågar också om det man är nöjd efteråt. Mycket kunniga personal och man blir verkligen omhändertagen när man är där. Ett toppen ställe. Jag gjorde slingor och klippte mig

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Eva! Vad glad vi blir av att läsa ditt fina omdöme om oss! Vi uppskattar dig som kund och att ge professionell hårvård och bästa bemötande är viktiga ledord för oss. Välkommen tillbaka! :)

Eva Josefine L
Skrev om Green Heads BIRKA

Precis så bra som jag hoppades. Väldigt nöjd.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Eva! Så kul att höra att du blev så nöjd med ditt besök hos oss! Vi ser också fram emot nästa gång du kommer. Varmt välkommen tillbaka!

Alice A
Skrev om Green Heads BIRKA

Supernöjd! Lyhörda, proffesionella och skickliga.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Alice! Stort tack för dina fina ord! Det betyder mycket för oss att du nöjd :) Varmt välkommen tillbaka!

Emma P
Skrev om Green Heads BIRKA

Supernöjd med sling&klipp och nyansering. Mikaela var så duktig och trevlig!

Svar från Green Heads BIRKA

Stort tack för din recension Emma! Vad roligt att du är nöjd med både slingor, klipp och nyansering. Och vad härligt att höra att Mikaela tog så väl hand om dig, vi är så stolta över att ha henne i teamet! Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart igen.

Anita J
Skrev om Green Heads BIRKA

Så glad att jag hittat tillbaka till Green Heads efter ett halvårs bortovaro! Blev så nöjd med min klippning o ser fram mot nästa gång!

Svar från Green Heads BIRKA

Åh, vad glada vi blir av att läsa detta! Så fint att du har hittat tillbaka till Green Heads, det betyder verkligen mycket för oss. Och vad härligt att du är nöjd med klippningen! Vi ser också fram emot nästa gång du kommer. Varmt välkommen tillbaka!

Mia Ingrid I
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid lika nöjd. Bemötandet och kunskapen är toppnivå

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Mia. Vad roligt att höra att du känner dig lika nöjd varje gång och uppskattar både bemötandet och vår kunskap. Det är precis den upplevelsen vi vill ge. Vi ser redan fram emot ditt nästa besök, varmt välkommen tillbaka!

Ella N
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket fin salong, och duktig personal!

Svar från Green Heads BIRKA

Tusen tack för dina fina ord! Vad roligt att du uppskattar både salongen och vårt team, det betyder verkligen mycket för oss. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka snart igen!

Andrea S
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid trevligt proffsigt bemötande av Sabina. Aldrig känslan av att det är bråttom på något sätt.

Svar från Green Heads BIRKA

Stort tack för din fina recension Andrea! Vad härligt att du uppskattar Sabinas lugna och proffsiga bemötande. Varmt välkommen tillbaka! :)

Laura I
Skrev om Green Heads BIRKA

Fick exakt det jag ville ha, trevligt bemötande och proffsigt!

Svar från Green Heads BIRKA

Tack snälla för din fina recension Laura! Vi är jätteglada att du är nöjd och hoppas få se dig igen snart ✨

Linnea R
Skrev om Green Heads BIRKA

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Jag kunde ställa frågor kring vilken behandling som passar bäst för mitt hår för att få ett visst resultat, och jag blev mycket nöjd med resultatet. Jag kommer definitivt gå tillbaka!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Linnea! Tack för din fina recension. Vad fint att läsa att du blev så nöjd med resultatet och ditt besök. Att ge professionell hårvård och bästa bemötande är viktiga ledord för oss. Välkommen tillbaka! :-)

Yvonne B
Skrev om Green Heads BIRKA

Litar på att deras produkter ska hjälpa mitt hår bli starkt igen.Lite dyrt dock pga att färgen går fort ut vid.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Yvonne. Tack för din feedback. Vad roligt att du har förtroende för våra produkter! Om du upplever något med färgen som inte känns helt rätt, tveka inte att höra av dig till vår kundservice så hjälper vi dig gärna vidare.🌿

Ylva R
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiskt bra frisörer! Miljötänk hela vägen - 👍👌

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Ylva! Tack för din fina recension. Vad roligt att du uppskattar våra kunniga frisörer och vårt engagemang för en bättre miljö. Varmt välkommen åter! :-)

Christer O
Skrev om Green Heads BIRKA

Hur många får redan på hur jag uppfattade besöket hos Green Heads? Hur många kommer Ni att sälja mina uppgifter till?

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Christer. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension och dela din upplevelse. Vi vill gärna förtydliga att vi inte säljer eller delar personuppgifter vidare till tredje part. Recensioner via Reco skickas ut enligt deras rutiner och i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning. Syftet är enbart att ge våra kunder möjlighet att ge feedback på sitt besök och hjälpa oss att bli bättre. Om du har frågor kring hur dina uppgifter hanteras är du alltid varmt välkommen att kontakta oss direkt, så reder vi gärna ut det personligen. Vänliga hälsningar Green Heads

Maria S
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid trevligt bemötande och mycket bra service. Kunnig personal.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Maria! Tack för du tog dig tid att ge oss en recension! Vad roligt att höra att du är nöjd med servicen och bemötandet :) Varmt välkommen tillbaka! :)

Agneta B
Skrev om Green Heads BIRKA

Bra och noggrann klippning. Tyvärr var frisören ganska hårdhänt vid schamponering och hårbottenmassagen. Jag brukar tycka den stunden är skön och avkopplande men det var det inte alls denna gång. Det uppvägdes till en del av en bra klippning.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Agneta Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi är glada att höra att du är nöjd med klippningen, men ledsna över att schamponeringen och hårbottenmassagen inte kändes avkopplande. Det är viktig feedback för oss och något vi tar med oss för att bli bättre. Tveka inte att säga till nästa gång, så anpassar vi självklart behandlingen efter dina önskemål. Varmt välkommen tillbaka! :)

Rosa Luz A
Skrev om Green Heads BIRKA

Hej! Min upplevelse var fantastisk och jag är nöjd med mitt hår. Tack för allt!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Roza! Stort tack för dina ord! Fint att höra att din upplevelse var fantastisk och att du är nöjd med resultatet. Välkommen tillbaka! :)

Åsa F
Skrev om Green Heads BIRKA

Blev väldigt nöjd med klippningen av en duktig frisör

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Åsa! Stort tack för dina ord! Vi är glada att höra att du är nöjd med klippningen och frisörens arbete. Hoppas vi ses igen snart! :)

Rebecka R
Skrev om Green Heads BIRKA

Fabtstiskt! Trevliga och duktiga frisörer, härlig salong!🫶🏼

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Rebecca! Stort tack för din feedback! Vi blir verkligen glada av att höra att du uppskattar både salongen och våra frisörer. Varmt välkommen tillbaka! :)

Lea E
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är supernöjd! Servicen var bra och personalen trevlig.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Lea! Tack för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka :)

Ragna H
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är mycket nöjd efter mitt senaste besök hos er. Min frisör Frida är väldigt duktig och ödmjuk och lyssnar till vad jag vill ha. Jag känner mig alltid fin när jag lämnar salongen. Vänliga hälsningar Ragna

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Ragna! Tack för din fina recension! Vi blir så glada att höra att du känner dig nöjd och väl omhändertagen, Frida är en stjärna! Varmt välkommen tillbaka, vi ser fram emot ditt nästa besök! :)

Filtrera omdömen