Green Heads BIRKA

Boka tid Ring 08-408 070 22 Dela

129 omdömen om Green Heads BIRKA

Embla B
Skrev om Green Heads BIRKA

Fint resultat och trevligt bemötande!

Freja I
Skrev om Green Heads BIRKA

Det var mycketbra! Och jag kände mig hörd och blev nöjd!

Maria R
Skrev om Green Heads BIRKA

Trevligt och glatt bemötande. Inspirerande och kreativ frisör

Ann-Sofie N
Skrev om Green Heads BIRKA

Sofia har bra idéer om klippning och behandlingar. Vi hade trevligt tillsammans och Sofia respekterade mina önskemål om klippning och toning. Eftersom jag gärna vill vill fortsätta växa ut mitt hår, så var jag tacksam för att det inte klipptes för mkt. Bara precis lagom. Toningsfärgen blev riktigt klädsam utefter Sofias val.

Maria M
Skrev om Green Heads BIRKA

Professionellt, utmärkt kundservice, hade en annan frisör för första gången, mycket nöjd!

Josefin M
Skrev om Green Heads BIRKA

Cappuccinon: Jättegod!! Tidningsutbudet: Brett!! Massagestolen: Halloj??! Blev rörd Mysfaktorn: HÖG Mitt nya hår: SÅ himla fint!! Blev rörd igen Joakim: nej men underbar Om jag kommer tillbaka: Jajemen!!!

Gabriela L
Skrev om Green Heads BIRKA

Duktig frisör som gav råd och hade egna förslag på åtgärder för mitt hår, gällande både klipp och färg. Bra behandlingar för håret och jag är nöjd med resultatet. Jag kommer gå hit igen!

Henrietta K
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket trevligt bemötande och tillsammans kom vi fram vilken frisyr som skulle passa mig. Mycket nöjd med slutresultatet.

Hanna R
Skrev om Green Heads BIRKA

Jättebra! Fint bemötande, kunnig och hjälpsam. Kunde inte haft en bättre upplevelse!

Olga P
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är nöjd! Det var underbart!

Janni R
Skrev om Green Heads BIRKA

Jätte trevligt bemötande och fin salong. Frida var lyhörd och superduktig!

Marie-louise J
Skrev om Green Heads BIRKA

Trevlig salong och bra bemötande.

Therese B
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid en fröjd att komma till Green Heads och de trevliga och proffsiga frisörerna. Älskar att de endast använder gröna miljövänliga produkter. Går alltid därifrån nöj med resultatet av klippningen! Tack, Therese

Maud N
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag blev proffsigt och lyhört bemött. Jag fick hjälp att välja hårprodukter som jag förväntar mig kommer att fungera utifrån mina önskemål.

Helen B
Skrev om Green Heads BIRKA

Hade bokat en rådgivning på 15 min men fick nog en 1/2 h,. Fick många bra förslag vad som gick att göra med mitt väldigt slitna hår av en kunnig och proffsig frisör, som var lyhörd för alla mina frågor och önskemål.

Irina A
Skrev om Green Heads BIRKA

Grönt och skönt! Lokalen är ganska enkel men fräsch med modern fotografi och växter. Man blir bjuden på gott kaffe och en chokladbit och känner sig omhändertagen och lyssnad på. Produkterna är ekologiska och luktar gott och jag kände mig riktigt snygg när jag gick därifrån! :-)

Joel B
Skrev om Green Heads BIRKA

Jättetrevlig personal, bra service men dyra produkter

Olivia H
Skrev om Green Heads BIRKA

I’m very happy with my haircut from Sofia at Rörstrandsgatan. Sofia was great, took her time and paid attention to the details, defo timely can recommend

Eva-Marie S
Skrev om Green Heads BIRKA

Frida tog väl hand om mig på mitt första besök på salongen. Provade på en algbehandling, det visade sig vara en fullträff för mitt torra hår och hårbotten. På återseende 🌻

Green Heads gillar detta
Svar från Green Heads BIRKA

Hej Eva-Marie! Så roligt att höra att du blev nöjd med din GreenHab-behandling du gjorde hos oss. Ska bli spännande att få höra hur både produkterna samt algerna funkat för dig hemma nästa gång vi ses! Ta hand om dig så ses vi snart igen :) Med Vänlig Hälsning, Frida

Linnea R
Skrev om Green Heads BIRKA

Väldigt inlyssnande och gav bra rekommendationer kring behandlingar.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Linnea! Tack för din fina recension! Vad fint att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss, det betyder mycket för oss. :) Varmt välkommen tillbaka. /Sofia

Charlotte D
Skrev om Green Heads BIRKA

Superbra bemötande. Jag hade höga förväntningar men de infriades inte helt. Jag klippte mig och slingade håret. Klippningen blev bra! Men jag visade bilder på hur jag ville att färgen skulle bli, blont. Vi diskuterade slingorna fram och tillbaka men frisören (som var väldigt trevlig) tyckte att det var bättre att göra håret naturligt. Håret blev brunt istället för blont. Hade jag velat ha det naturligt så hade jag väl inte betalat 3000kr för att slinga det. Mvh Charlotte

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Charlotte! Tack för din feedback, den betyder mycket för oss. Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med klippningen samt bemötandet under din behandling hos oss. Såklart mindre roligt att du inte kände dig nöjd med dina slingor. Självklart kommer vi att kontakta dig för att erbjuda dig att komma tillbaka till oss så vi får möjlighet att åtgärda det som inte riktigt kändes rätt. Vi vill såklart att du ska känna dig riktigt nöjd när du lämnar salongen. Mvh Green Heads, Birka

Elisabeth G
Skrev om Green Heads BIRKA

Really nice atmosphere and great hair dresser

Svar från Green Heads BIRKA

Hi Elisabeth! Thanks so much for your nice review! We are really happy that you were satisfied with us and Nadine, she is such a star. Most welcome back to us. :) /Sofia

Alexander A
Skrev om Green Heads BIRKA

Joacim var trevlig, professionell och väldigt duktig. Jag är väldigt nöjd med min klippning.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Alexander! Tack för din recension. Vad kul att höra att du är så nöjd med Joakims behandling, han är verkligen superduktig! :) Välkommen åter. /Sofia

Anne M
Skrev om Green Heads BIRKA

Ett ljuvligt besök med vänligt och proffsigt bemötande, avslappnande schamponering och sedan noggrann klippning med snyggt resultat! Dessutom fick jag med mig det nya favoritschampot och Marias egna ekologiska produkter som räddat mitt hår från friss-döden.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Anne! Tackar ödmjukast för din underbara recension! Och vad kul att du är så nöjd med klippningen och våra fina produkter. Maria är ju grym på hår! :) /Sofia

Karin W
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid trevligt bemötande, trivsamt ställe. Bra klippning av Joacim.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Karin! Tack så mycket för dina fina och värmande ord. Och vad härligt att du blev nöjd med ditt hår hos Joakim, han är ju så duktig. Välkommen på återbesök hos oss. :) /Sofia

Agneta B
Skrev om Green Heads BIRKA

Frisören lyhörd. Bra bemötande. Engagerad. Jag uppskattar en grön salong. Jag uppskattar det lilla extra som massagestolen och huvudmassage.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Agneta! Tack för din fina recension. :) Fint att höra att du blev sedd och hörd och att du gillar våra stolar i schamponeringen. Varmt välkommen tillbaka! /Sofia

Jenny H
Skrev om Green Heads BIRKA

Ett personligt och varmt bemötande från personalen, en harmonisk lokal och skickliga frisörer! Jag blir alltid nöjd med resultatet.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Jenny! Tusen tack för din fina recension. Det du beskriver är precis det vi vill få fram till våra kunder. Och vad roligt att du blev så nöjd med ditt hår, Joakim är ju superduktig. Varmt välkommen tillbaka till oss. :) /Sofia

Lina B
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är verkligen nöjd med min klippning, toppen.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Lina! Vad roligt att höra att du blev så nöjd med din klippning hos oss, det är väldigt viktigt för oss. Varmt välkommen tillbaka när du behöver en uppfräschning eller förändring. :) /Sofia

Janine S

hårslingor. Trevligt bemötande, bra samtalsämnen. Mycket nöjd! / Liliana

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Liliana! Tack så mycket för din fina recension. Det är viktigt för oss att du är nöjd. Ja, Joakim gjorde dig så fin i håret med slingorna. :) Varmt välkommen tillbaks snart igen när det är dags. /Sofia

Veronica T
Skrev om Green Heads BIRKA

Så skickliga frisörer och kunniga inom hårvård. Det är tydligt att den här salongen jobbar för en framtid med bara naturliga produkter, fri från farliga ämnen. Har fått SÅ mycket fina komplimanger för mitt hår! :)

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Veronica! Men åh, tack för de fina orden. Känns extra bra för oss att erbjuda shyssta produkter och behandlingar till dig som kund, att det är hållbart. Ja, Maria är så duktig och gjorde dig så snygg i håret. :) Varmt välkommen tillbaka. /Sofia

Jennie H
Skrev om Green Heads BIRKA

Väldigt nöjd med mitt hår efter toning och klippning. Tack Nadine!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Jennie! Tack så mycket för din fina recension och vad roligt att du blev så nöjd med ditt besök och med Nadine. Hon är en fantastisk frisör. :) Varmt välkommen tillbaka. /Sofia

Izabela M
Skrev om Green Heads BIRKA

Slingor, klippt hos Frida, vääääldigt nöjd!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Izabela! Vad kul att höra att du blev så nöjd när du var hos Frida. Hon hälsar så mycket. :) Varmt välkommen tillbaka för uppfräschning när det behövs. /Sofia

Yvonne E
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiskt fint bemötande och engagerad och seriös personal!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Yvonne! Vad härligt att höra att du är nöjd med vår personal och bemötandet. Det är viktigt för oss. Varmt välkommen tillbaka när du vill få en lyxig stund. :)

Linne O
Skrev om Green Heads BIRKA

Supernöjd, härliga produkter, kunnig personal, fylld med energi efter min klipptid + fin i håret ;)

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Linne! Tack för din fina recension och va roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss! Varmt välkommen tillbaka till oss i Birka när du behöver fylla på med mer bra energi, samt fixa till frisyren :)

Anna N
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid proffesionellt och varmt mött av Joakim på Green Heads Birka. Och alltid nöjd med resultatet!

Svar från Green Heads BIRKA

Tack för de fina orden Anna! Jag håller med dig, Joacim är så duktig! Varmt välkommen åter

Fanny A
Skrev om Green Heads BIRKA

Trevligt, bra bemötande och otroligt proffsigt!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Fanny Så roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss! Tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka!

Birgit I
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har gått till Green Heads i många år och är aldrig missnöjd när jag lämnar. Allt beskrivs tydligt och det känns väldigt bra att jag gör ett grönt val som är bra för miljön, särskilt eftersom jag gillar att ständigt prova nya färger och frisyrer.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Birgit Tack för ditt fina omdöme om oss och va roligt att du gillar vårt gröna koncept! Du är viktig för oss, varmt välkommen åter!

Susanne G
Skrev om Green Heads BIRKA

Det är alltid lika trevligt och fint att klippa sig på Green Heads. Stämningen är lugn och avslappnad, men samtidigt professionell. Jag brukar alltid bli väldigt nöjd med mina klippningar och det är ju ett stort plus i kanten att det är en grön salong.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Susanne Va roligt att du känner dig nöjd hos oss och att du gillar vårt gröna koncept! Varmt välkommen tillbaka till oss!

Agneta V
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid bra resultat och trevlig frisörer. Kan varmt rekommendera Green Heads Birka

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Agneta! Tack för din fina recension och vad glada vi blir över att höra att du kan rekommendera oss! Du är så varmt välkommen tillbaka till oss! Med bästa hälsningar, Green Heads Birka

Elin A
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiska frisörer som kan klippa lockigt hår och färga med naturliga pigment. Kommer garanterat komma tillbaka och fixa håret.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Elin! Tack för din fina recension och så kul att höra att du och dina lockar känns säkra och omhändertagna av oss! Det är exakt vad alla ni med lockig hår ska känna! Du är så varmt välkommen tillbaka till oss! Bästa hälsningar, Green Heads Birka

Mia S
Skrev om Green Heads BIRKA

Det är en sinnlig upplevelse att komma in på denna salong. Det doftar gott, är rofyllt och på något vis lyser solen alltid in genom de vackra fönsterna. Ett annat plus är att Joacim, världens trevligaste och bästa frisör, jobbar där.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Mia! Jag blir så himla glada att höra att du tycker det är en sån himla fin upplevelse att komma till oss! Och tusen tack för de fina orden om mig! Det är alltid en så fin och trevlig upplevelse att ha dig i min stol! På kärt återseende finaste Mia! Bästa hälsningar, Joacim på Green Heads Birka.

Charlotte N
Skrev om Green Heads BIRKA

Ett mycket varmt och trevligt bemötande. Kände mig lyssnad till och vi hade en bra dialog, fick tips och råd. Färgning och klippning blev precis som jag önskat. Fantastiskt skön huvudmassage i samband med schamponering. Jag blev ompysslad och fick en underbar upplevelse. Ser fram emot nästa besök!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Charlotte! Tack för din fina recension. Så himla roligt att du känner dig nöjd med ditt besök hos oss. Det värmer att höra! Vi önskar dig en fin höst och varmt välkommen tillbaka! :)

Vilma N
Skrev om Green Heads BIRKA

Nadine är en fantastik frisör med ett väldigt gott öga för färg!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Vilma! Gud vad kul att höra att du blev så nöjd med ditt besök hos vår Nadine! Vi tycker också att hon är helt fantastisk och så himla duktig! Du är så varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Green Heads Birka

Mia I

Bästa frisören som finns. Alltid lika nöjd 💛

Svar från Green Heads BIRKA

Tusen tack för dina fina ord Mia! Du är så välkommen tillbaka :)

Ulrica H
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket bra och trivsam upplevwlse. Proffsigt och vänligt bemötande, mycket nöjd med resultatet

Svar från Green Heads BIRKA

Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök hos oss Ulrika! Tack för förtroende och varmt välkommen åter till oss i Birka :)

Erika S
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har varit kund hos Green Heads BIRKA i flera år och jag har alltid varit nöjd. Den här gången var jag bokad hos Joacim och jag kunde inte vara mer nöjd. Joacim var lyhörd, kreativ med egna förslag och slutresultatet blev toppen.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Erika! Det glädjer oss att höra att du känner dig nöjd hos oss. Vi kan inte mer än hålla med om att Joacim är en fantastiskt duktig frisör!! :)

Linnea
Skrev om Green Heads BIRKA

Klippningen blev helt okej, men formning och färgning av ögonbryn blev verkligen inte bra. Det blev fel färg, trots att jag hade förklarat hur jag ville ha det, och hon plockade knappt ögonbrynen över huvud taget, vilket hon förklarade med att hon inte hade rätt lampa. Orkade inte bråka precis innan jag skulle bli klippt av samma person, men det känns inte så lyckat att jag har betalat för att få fulare ögonbryn än innan jag gick dit.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Linnea. Tack för din feedback! Det betyder mycket för oss! Såhär vill vi ju absolut inte att ett besök hos oss ska upplevas. Vi försöker alltid göra vårt bästa för att göra våra kunder nöjda. Vi kommer naturligtvis vilja rätta till detta och kompensera dig för det. Vi kommer kontakta dig under dagen och boka in en ny tid för att du ska bli nöjd med dina ögonbryn.

Susanne A
Skrev om Green Heads BIRKA

Stamkund hos Joacim sedan många år. Han är en fantastiskt duktig frisör både när det gäller färg och form. Alltid nöjd när jag går därifrån. Supertrevlig salong som jag varmt rekommenderar.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Susanne! Tack för dina fina ord, så glad jag blir att höra att du är så nöjd när du varit hos mig, samt att du tycker vi har en så trevlig salong! Alltid lika fint att få ha dig här på besök hos oss! På kärt återseende! :) Med vänliga hälsningar, Joacim på Green Heads Birka

Karina S
Skrev om Green Heads BIRKA

Amazing service and products!

Svar från Green Heads BIRKA

Hi Karina! So happy to hear that you had a pleasant visit and experience with us! We wish you a warm welcome back to us! Best regards, Green Heads Birkastan

Teresia S
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har klippt mig här i 5 år nu och varit hos 3 olika frisörer, alla har varit toppenbra. Både rent professionellt men även väldigt trevliga som personer! Jag färgar mitt hår med växtfärg hos green heads och det har alltid blivit superfint resultat och färgen håller mycket bättre än när jag tidigare färgat själv med växtfärg. Toppenbra salong!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Theresia! Tack för ditt jättefina omdöme! Känns så fint och härligt att du alltid känt dig nöjd hos oss! Det betyder så mycket för oss att du gör det! Och så himla KUL att få göra dig så kopprig när du var här! Blev SÅÅÅ snyggt på dig!!!! Ha det så fint tills nästa gång vi ses! Med vänliga hälsningar, Joacim på Green Heads Birka