Green Heads BIRKA

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 85 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ulrica H
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket bra och trivsam upplevwlse. Proffsigt och vänligt bemötande, mycket nöjd med resultatet

Erika S
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har varit kund hos Green Heads BIRKA i flera år och jag har alltid varit nöjd. Den här gången var jag bokad hos Joacim och jag kunde inte vara mer nöjd. Joacim var lyhörd, kreativ med egna förslag och slutresultatet blev toppen.

Linnea
Skrev om Green Heads BIRKA

Klippningen blev helt okej, men formning och färgning av ögonbryn blev verkligen inte bra. Det blev fel färg, trots att jag hade förklarat hur jag ville ha det, och hon plockade knappt ögonbrynen över huvud taget, vilket hon förklarade med att hon inte hade rätt lampa. Orkade inte bråka precis innan jag skulle bli klippt av samma person, men det känns inte så lyckat att jag har betalat för att få fulare ögonbryn än innan jag gick dit.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Linnea. Tack för din feedback! Det betyder mycket för oss! Såhär vill vi ju absolut inte att ett besök hos oss ska upplevas. Vi försöker alltid göra vårt bästa för att göra våra kunder nöjda. Vi kommer naturligtvis vilja rätta till detta och kompensera dig för det. Vi kommer kontakta dig under dagen och boka in en ny tid för att du ska bli nöjd med dina ögonbryn.

Susanne A
Skrev om Green Heads BIRKA

Stamkund hos Joacim sedan många år. Han är en fantastiskt duktig frisör både när det gäller färg och form. Alltid nöjd när jag går därifrån. Supertrevlig salong som jag varmt rekommenderar.

Karina S
Skrev om Green Heads BIRKA

Amazing service and products!

Teresia S
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har klippt mig här i 5 år nu och varit hos 3 olika frisörer, alla har varit toppenbra. Både rent professionellt men även väldigt trevliga som personer! Jag färgar mitt hår med växtfärg hos green heads och det har alltid blivit superfint resultat och färgen håller mycket bättre än när jag tidigare färgat själv med växtfärg. Toppenbra salong!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Theresia! Tack för ditt jättefina omdöme! Känns så fint och härligt att du alltid känt dig nöjd hos oss! Det betyder så mycket för oss att du gör det! Och så himla KUL att få göra dig så kopprig när du var här! Blev SÅÅÅ snyggt på dig!!!! Ha det så fint tills nästa gång vi ses! Med vänliga hälsningar, Joacim på Green Heads Birka

Ludvig H
Skrev om Green Heads BIRKA

Joakim är trevlig. Tecken. Tecken.

Lise-lott H
Skrev om Green Heads BIRKA

Väldigt trevlig personal och trivsam miljö!

Aino C
Skrev om Green Heads BIRKA

Joacim var 👌 jag är såå nöjd! Tack!!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Aino! Sååå glad att höra att du blev nöjd! Och tack för ett sånt kul jobb! Och tack för din fina recension! Varmt välkommen och det ska bli så kul att se vad vi hittar på nästa gång :) Med vänliga hälsningar, Joacim på Green Heads Birka

Gunilla I
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiskt bemötande.mycket proffsig och duktig personal. Jag är alltid lika nöjd efter varje besök.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Gunilla! Tack för ditt fina omdöme om oss! Det glädjer oss att höra att du känner dig lika nöjd efter varje besök, för det vill också vi att du ska känna! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Green Heads Birka

Caroline C
Skrev om Green Heads BIRKA

Noggranna och proffsiga behandlingar av personal med fördjupad kunskap om ekologisk hårvård. Plus att det är väldigt varm och trevlig stämning i salongen!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Caroline! Tusen tack för den fina recensionen, det gör hos superglada att höra att! Och kul att vår varma och trevliga stämning känns av, det är exakt vad vi vill att man ska känna när man är hos oss! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Green Heads Birka

Martina N
Skrev om Green Heads BIRKA

Professionell, kunnig och trevlig frisör. Hemtrevlig salong i lugn miljö ger en avslappnande upplevelse.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Martina! Tack för dina fina recension, gör oss så glada att få höra om din positiva upplevelse hos oss! Du är så varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Green Heads Birka

Sandra M
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är så nöjd! Var här för styling på mitt bröllopsdag och fick jättefina lockar. Nadine var väldigt trevligt, lugn och professionell och det blev precis som jag hade önskad. Jag ville ha naturliga lockar som håller hela dagen och natten och hade fortfarande lockar dagen efter! Rekommenderas 100%

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Sandra! Börjar med att säga stort grattis till ditt giftermål! :) Nadine blev så glada av att höra att dina lockar blev precis som du ville samt att dom höll hela natten lång! Vi blev också superglada att höra att hela din upplevelse med Nadine kändes bra! Hon är så himla fin och gullig samt skicklig vår Nadine! Du är så varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Green Heads Birkastan

Agnes H
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiskt nöjd med mitt besök och resultatet, känns som att jag hittat rätt frisör!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Agnes! Tusen tack för recension och så kul att höra att du är fantastiskt nöjd med ditt besök hos oss! Du är så varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Green Heads Birka

Jenny F
Skrev om Green Heads BIRKA

Allt toppenbra! Jag är supernöjd!

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Jenny! Tusen tack för recension och så himla kul att du känner dig supernöjd, det är precis vad vi vill att du ska känna! Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Green Heads Birka

Lina Z
Skrev om Green Heads BIRKA

Fantastiskt bra! Professionellt bemötande och mycket bra atmosfär. Duktig frisör och helnöjd 🙏🤗. Även skön massagestol vid hårtvätt 🥰

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Lina! Tack för den fina recensionen och så kul att höra att upplevelsen och resultat kändes bra! Och vi kan bara hålla med om vår massagestol, den är såå skön! :) Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Green Heads Birka

Cecilia F
Skrev om Green Heads BIRKA

Bokade tid för en konsultation hos Nadine efter ett väldigt misslyckat besök hos annan frisör, mottagandet var väldigt vänligt och professionellt. Nadine lyssnade in och gav goda tips och råd. Efter konsultationen kände jag mig helt trygg i att boka en klipptid i kommande vecka! Väldigt fint bemötande och vill rekommendera denna salong varmt!

Emma D
Skrev om Green Heads BIRKA

Klippte mig hos Sofia och är otroligt nöjd!! Hon lyssnade på mina önskemål samtidigt som hon tänkte på mitt hårs bästa samt vad som passar min hårtyp bäst

Chen L
Skrev om Green Heads BIRKA

I’m very happy with the haircut that Frida made.

Louise T
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid lika nöjd då jag har varit hos Joakim. Han är en riktigt duktig frisör som ger allt för att du ska bli nöjd. . Rekommenderar verkligen Green Heads till alla!!!

Marianne R
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har tidigare blekt slingor och färgat hår på vanlig salong och fått allergisk reaktion så nu ville jag hitta en salong där jag inte blev allergisk. Jag har en del grått hår så det var väldigt viktigt för mig att färgen skulle täcka grått hår. Jag bokade den behandling som jag trodde skulle passa mig. Kom till salongen och rådgjorde med frisören. Hon rådgjorde också med en kollega. Jag hade bild med mig hur jag ville att håret skulle se ut. De var ärliga och sa att så ljust kunde det inte bli. Först gjorde slingor och...

Lovisa L
Skrev om Green Heads BIRKA

Fint bemötande, härligt och mysigt.

Helene O
Skrev om Green Heads BIRKA

Supertrevligt bemötande av Nadine. Blev lyssnad på och resultat precis vad jag önskat. Hälsning från Helene

PIA L
Skrev om Green Heads BIRKA

Alltid blivit bra bemött. Joakim får mig känna så omhändertagen och yngre när jag lämnar stolen 😉

Kattis J
Skrev om Green Heads BIRKA

Har alltid blivit väl bemött och alltid med ett leende, här blir man alltid ompysslad med kunnig personal. Mitt första besök hade jag just på Green Heads Birka, då jag precis hade gått igenom en cellgiftsbehandling och ville absolut ha bra produkter som inte har några gifter i sig, så därför valde jag Green Heads, naturligt och bra. Kvaliten på håret är både mjuk och fint blankt. Mvh Kattis

Alexandra K
Skrev om Green Heads BIRKA

Sophie was fantastic. Best cut ever!

Magdalena H
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag blir alltid klippt och stylad med yttersta omsorg för mig och miljön!

Åsa K
Skrev om Green Heads BIRKA

Min frisör Frida har fingertoppskänsla och är lyhörd samtidigt som hon med sin professionalitet avgör vad som fungerar. Jag är helt nöjd.

Ingrid L
Skrev om Green Heads BIRKA

Trevlig personal och massagestol vid tvätt. Fantastiskt

Ellinor B
Skrev om Green Heads BIRKA

Mysigt ställe och fantastisk bemötande 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Ellinor! Så himla fint att höra att ditt besök hos oss levererade! Det gör oss så glada att höra! Du är så varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänliga hälsningar, Green Heads Birka

Roberta J
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har varit kund hos er i många år och jag har alltid varit nöjd. Det spelar ingen roll vem det är som tar hand om mitt hår. Alla är lika skickliga, trevliga och proffsiga 😊

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Roberta! Så himla kul att du känt dig under hela tiden du gått hos oss! Det är det vi strävar efter! Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Green Heads Birka

Carin W
Skrev om Green Heads BIRKA

En stund av njutning. Livskvalitet! Alltid proffsigt bemötande.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Carin! Tack för ditt jättefina omdöme om oss och så härligt att hör att du får en stunds njutning och avkoppling när du är här! På kärt återseende! Med vänliga hälsningar, Green Heads Birka

Marie Therése W
Skrev om Green Heads BIRKA

Proffsig och inkännande hårstylist, trevlig lokal och stämning generellt! Återkommer alltid!

Maria S
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket trevligt, bra bemötande, lyssnade på mig som kund. Kom med bra förslag på frisyr till mig som kund.

Anna B
Skrev om Green Heads BIRKA

Mycket duktig och lyhörd frisör. Behaglig atmosfär. Rekommenderar alla jag känner att gå dit.

Sarah I
Skrev om Green Heads BIRKA

På Greenheads blir man alltid bemött med värme. Atmosfären är lugn och ger en känsla av Spa. Som kund känner man sig prioriterad och i fokus. De är skickliga och har alltid tips på hur man kan styla.

Paula A
Skrev om Green Heads BIRKA

Professionellt och inkännande bemötande. Fantastiskt utförande med ett hållbarhetstänk.

Isabella S
Skrev om Green Heads BIRKA

Lyhörd frisör och resultatet blir alltid som jag vill

Karin S
Skrev om Green Heads BIRKA

Super trevligt bemötande, trevlig lokal och bra klippning!

Anette H
Skrev om Green Heads BIRKA

Glad och trevlig frisör som är duktig på att klippa och färga mitt hår.

Svar från Green Heads BIRKA

Hej Anette Tack för din fina feedback, du är varmt välkommen tillbaka igen Önskar dig en fortsatt fin sommar/ Team Birka

Sian E
Skrev om Green Heads BIRKA

Green Heads Birka is a clean, calm, and welcoming space. Joacim is a kind and friendly person and a great stylist, definitely recommend!

Barbro N
Skrev om Green Heads BIRKA

Klippning och tillhörande styling. Mycket nöjd med resultatet och hela besöket - mina egna lockar "slog ut!"

Pauline B
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag blev mycket trevligt, vänligt och personligt bemött på Greenheads Birka av både min frisör Nadine och och också av Frida.innan det var dags för mig Nadine är en välkomnande och proffsig frisör och med ett lugnt skönt handlag tvättade, masserade och klippte hon mitt hår till en toppenfin kort frisyr. Såå nöjd!! Jag hade bokat klipp och toning och eftersom jag har en del grått hår ser jag fram emot mitt nästa besök hos Nadine, Green heads Birka, för en färgning. Nadine var skicklig att se vilken färg och nyans...

Johanna V
Skrev om Green Heads BIRKA

Omsorgsfull frisör som tog sig tid och bra klippning.

Henrik W
Skrev om Green Heads BIRKA

Fräscha lokaler, otroligt bemötande från frisör. Förstaklassig upplevelse, överskred min förväntningar.

Svar från Green Heads BIRKA

Vad himla fint att du fick en sån fantastisk upplevelse hos oss Henrik! Det gör oss så glada att få höra! Ha en fin sommar och välkommen åter! :)

Edlich E
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag har klippt mig hos Green heads i 4år och man kan säga att de har förtrollat mitt hår! Mitt hår har aldrig varit i så bra kvalité! Jag skulle aldrig låta någon annan frisör ens röra mitt hår! Min hårbotten är lugn, mitt hår är äntligen långt och starkt! Min syster klipper sig även hos green heads och vi både använder bruns hårvård! Min syster har länge haft problem med hårbotten men äntligen har hennes hårbotten lugnat sig! Det är alltid en välgenomförd klippning som avslutas med jättefin styling där de är väldigt...

Svar från Green Heads BIRKA

Tusen tackt för din fina recension Edlich och vad fantastiskt glada vi blir över att du är så nöjd med oss, det värmer verkligen oss att höra! Och så kul att höra hur bra ditt hår och hårbotten har blivit sen du började din hårresa hos oss! Ha en så himla fin sommar och välkommen åter! :)

Frida S
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag blir alltid lika trevligt bemött på Green Heads Birka. Proffsig och vänlig personal som fixar mina bryn så bra med rena, ekologiska produkter.

Svar från Green Heads BIRKA

Det glädjer hos verkligen att du känner så här positivt över dina besök hos oss Frida! Tusen tack för dina fina ord :) Ha en jättefin sommar och välkommen åter! :)

Sara G
Skrev om Green Heads BIRKA

Jag är alltid nöjd när jag har fått håret klippt och färgat. Maria och Joakim har alltid lyssnat på mina önskemål och givit bra respons. Jag vet att de är noggranna och proffsigt kunniga. Känner mig väl omhändertagen och ompysslad. Mvh Sara Gustafsson

Svar från Green Heads BIRKA

Tack för dina fina ord och framförallt vad glada vi blir att höra att du känner dig väl omhändertagen och ompysslad hos oss! Ha en jättefin sommar! :) //Joacim på Green Heads Birka

Kristina D
Skrev om Green Heads BIRKA

Supertrevligt bemötande. Inlyssnande på ens önskemål och fint resultat!

Svar från Green Heads BIRKA

Vad härligt för oss att höra att ditt besök och din upplevelse kändes bra hos oss Kristina! Det gör oss verkligen jätteglada att höra! Du är så varmt välkommen åter och ha en fantastisk sommar! :)

Carolina H
Skrev om Green Heads BIRKA

Sofia på Green Heads Birka är väldigt duktig. Hon är lyhörd och mycket kunnig. Så glad över att ha hittat en frisör jag trivs bra med och återkommer till gång efter gång. Produkterna som används är snälla mot såväl människa som natur.

Svar från Green Heads BIRKA

Tack så himla mycket för dina fina ord om vår fantastisk Sofia! Vi tycker också hon är ett riktigt proffs och fantastisk kreativ och kunnig! Så himla härligt att du känner att du hittat en frisör hos oss du trivs och vill återkomma till! Det gör oss så himla glada att höra! Sofia och vi här på Birka hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka och önskar dig en superfin sommar! :)

Filtrera omdömen