Green Heads SOFO

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 08-408 070 22 Dela

Om företaget

Green Heads är en ledande aktör inom hårvårdsbranschen i Sverige. Vi grundades 2016 med syftet att göra branschen mer miljövänlig. Med våra tre salonger i Stockholm erbjuder vi högkvalitativ hårvård av välutbildad personal och använder endast 100% gröna produkter. Vår professionella hårvårdsserie är utvecklad av frisörer och...

181 omdömen om Green Heads SOFO

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 181 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Emma K
Skrev om Green Heads SOFO

Gott bemötande och goda tips på hur jag ska behandla mitt hår. Förstår att priset går upp ju högre ställning frisören har men båda gånger jag gått har hon fått gå iväg för att hjälpa kollegor. Kanske mitt enda minus. Bra att de flaggar för prishöjning.

Tindra J
Skrev om Green Heads SOFO

Lina som jag gick hos var väldigt trevlig och duktig. Jag blev väldigt nöjd med både slingor, klippning och styling. Väldigt nöjd helt enkelt!

Terese A
Skrev om Green Heads SOFO

Ren lyx att få komma till denna salong, dessutom har mitt hår blivit fantastiskt, har aldrig haft så friskt och fint hår som nu. Håret mår så bra så att jag behöver inte heller gå så ofta till frisören🥳

Monica E
Skrev om Green Heads SOFO

Alltid gott bemötande! Lyhört intresserat och alltid villig att göra något nytt. Toppbetyg

Elsa H
Skrev om Green Heads SOFO

Jag hade en så bra upplevelse, kände mig omhändertagen och lyssnad på. Karolina förstod precis min vision och jag blev så nöjd med resultatet!

Saga E
Skrev om Green Heads SOFO

Alltid fint bemötande och resultatet blir alltid som önskat. Maria, som jag går till, är lyhörd och väldigt kunnig. Mitt hår har aldrig mått bättre!

Sofia G
Skrev om Green Heads SOFO

Alltid lika trevligt bemötande och klippning där det inte slarvas med detaljerna. Supernöjd!

Astrid A
Skrev om Green Heads SOFO

Bra service, trevligt o kunniga

Linnea B
Skrev om Green Heads SOFO

Trevlig salong och bra produkter (känslig hy). Men klippte mycket kortare än jag beskrev. Visade inte resultatet i spegel när klippningen var genomförd.

Annica C
Skrev om Green Heads SOFO

Vacker Lokal. Fina kaffekoppar. Trevligt bemötande. Bra klippning.

Svar från Green Heads SOFO

Tack Annica för att du skriver och vad glada vi är att du är nöjd med din klippning. Sen håller vi alla med om att en god kopp kaffe blir ännu godare när man får den i en fin kaffekopp!

Sandra T
Skrev om Green Heads SOFO

Så nöjd med mitt första besök. Karolina är en solstråle och väldigt proffsig!

Svar från Green Heads SOFO

Så otroligt fint att du skriver Sandra, tack för förtroendet och jag är så glad att du är nöjd. Hoppas vi ses snart igen! /Karolina

Ewa H
Skrev om Green Heads SOFO

Väl omhändertagen nöjd med resultatet. Kommer alltid gå till min frisör.

Steffi G
Skrev om Green Heads SOFO

Trevlig bemötande och fin klippning med bra stylingtips utan kemiska lukter

Salan A
Skrev om Green Heads SOFO

Alt fint och förutom att Karolina gjorde mig skitsnygg i håret var det ett sant nöje att hänga med henne under den timmen!

Karin M
Skrev om Green Heads SOFO

Väl mottagen och suverän och noggrann klippning

Ann-Christin L
Skrev om Green Heads SOFO

Alltid trevligt bemötande, rent och fräscht. Inte minst har de den bästa hårfrisörskan i stan

Kaarina W
Skrev om Green Heads SOFO

Jag tror, att jag träffade en praktikant. Bemötandet var professionellt och trevligt.

Gabriella J
Skrev om Green Heads SOFO

Underbart!! Jag blev jättenöjd och hade en avslappnande och trevlig stund :)

Saskia O
Skrev om Green Heads SOFO

Bästa frisören! Har varit his Karolina två ggr och hon är magisk. Lyssnar, fattar ens hår, utmanar en lite lagom och klipper som en f*kking star. Dessutom är hon sjukt rolig och trevlig!

Natalia C
Skrev om Green Heads SOFO

Har klippt mig där i flera år och är alltid nöjd. Gillar deras miljöprofil.

Zofia L
Skrev om Green Heads SOFO

Jättehärligt besök! Smidig onlinebokning, inlyssnande frisör som klippte och jag blev jättenöjd med resultatet. Fick en supergo liten hårbottenmassage under tvätten också vilket verkligen gav känslan att man vill ge en femma.

Maria Eduarda D
Skrev om Green Heads SOFO

Excellent service and high quality products.

Isabella F
Skrev om Green Heads SOFO

Är kanonnöjd med med min nya frisyr, Sofia är grym 🙌.

Anna A

Jag älskar Lina! Hon räddade mitt liv /Blanka Ander

Cassandra K
Skrev om Green Heads SOFO

I called in the morning to see if there were any appointments and they fit me in right away. My hair dresser, Sofia, was amazing. She gave me a fantastic haircut. I will definitley be back.

Melanie O
Skrev om Green Heads SOFO

Trevlig och kunnig frisör som verkligen gjorde under för mitt hår! Klippte precis som jag önskade och använde även parfymfria produkter på mig vilket uppskattades då jag är överkänslig, något som brukar vara svårt att få tillgodosett på vanliga frisörsalonger!

Mia M
Skrev om Green Heads SOFO

Trevlig bemötande, fint service och blir alltid erbjuden en kopp te eller kaffe vid varje klippning.

Hannah S
Skrev om Green Heads SOFO

Bästa hårsalongen med enbart ekologiska och naturliga produkter, jätteduktiga frisörer och härlig stämning!

Linnea J
Skrev om Green Heads SOFO

Haft flera olika frisörer på salongen och alltid varit nöjd. Upplever att de är duktiga på det som de kan och känns väldigt jordnära.

Helena B
Skrev om Green Heads SOFO

Så bra och duktiga. Lika delar duktiga på att lyssna in, som att föreslå vad som skulle funka!

Annika E
Skrev om Green Heads SOFO

Supertrevligt bemötande med ”skräddarsydd” lösning för just mig! Har lockigt hår, så jag fick tid hos haitstylist Annika som är bra på(och älskar) lockar, vilket var precis vad jag längtat efter. Har köpt Bruns schampo, balsam och inpackning och Whip för styling.

Sofia K
Skrev om Green Heads SOFO

Eftersom jag har lockigt hår är det ofta svårt att hitta en bra frisör, men Julia på Green Heads var proffsig och jag blev jättenöjd med resultatet!

Sofia M
Skrev om Green Heads SOFO

Fin salong och mycket trevlig personal. Så glad att jag hittat ett eko-frisör. Jag har klippt mig hos Julia tre gånger och varje gång varit mer än nöjd. Hon lyssnar, är kreativ och alltid redo för något lite annorlunda.

Martina N
Skrev om Green Heads SOFO

Trevligt bemötande och duktig frisör som klippte noggrannt och snyggt!

Katarina S
Skrev om Green Heads SOFO

Är jättenöjd, hade det väldigt trevligt med min frisör, kände mig ompysslad och hon klippte min frisyr superbt

Iris I
Skrev om Green Heads SOFO

Julia var super snäll, och hon förstår bra vad jag behövde.

Jessica W
Skrev om Green Heads SOFO

Trevlig personal, bra och genomtänkt koncept och mysig stämning i lokalen.

Josephine
Skrev om Green Heads SOFO

Supernöjd med mitt besök för slingor hos Lina! Lina är noggrann, lyhörd och en skicklig frisör som jag verkligen rekommenderar.

Pernilla A
Skrev om Green Heads SOFO

Mötte Annika som var lyhörd intresserad och kunnig. Otroligt proffsig och trevlig frisör. Bästa upplevelse någonsin hos en frisör!

Niki B
Skrev om Green Heads SOFO

Tänker aldrig gå någon annanstans!

Madeleine S
Skrev om Green Heads SOFO

Proffsighet noggrannhet trevligt bemötande. Alltid supernöjd.

Camilla C
Skrev om Green Heads SOFO

Noggrann, duktig och trevlig och dessutom bra produktblad!

Sofia E
Skrev om Green Heads SOFO

Bra bemötande och kunniga frisörer! Underbart med garanterat giftfri här vård!

Rosa Luz A
Skrev om Green Heads SOFO

Lina är jätteduktigt på sitt jobb. Jag är väldigt nöjd med Green Heads.

Tove S
Skrev om Green Heads SOFO

Härligt och kul och resultatet blev så bra!

Tina S
Skrev om Green Heads SOFO

Jag har klippt och färgat håret hos flera olika frisörer på Green Heads och alltid varit supernöjd när jag gått därifrån. Det faktum att alla produkter de använder är ekologiska är förstås ett stort plus också.

Johanna N
Skrev om Green Heads SOFO

Blir alltid lika fin när jag går ut, fantastiska

Sara D
Skrev om Green Heads SOFO

Toppen, Maxine var väldigt trevlig och frisyren blev jättesnygg.

Annika W
Skrev om Green Heads SOFO

Alltid trevligt bemött. Mycket duktig och kunnig frisör. Har klippt mig hos samma frisör i 2,5 år.

Cecilia D
Skrev om Green Heads SOFO

Jättefint bemött av Julia. Första gången jag var på salongen, testade en toning. Perfekt behandling och resultat. Jag kommer definitivt tillbaka!

Men vad kul att höra! Du är så välkommen tillbaka! MVH Julia

Filtrera omdömen