Green Heads SOFO

Green Heads SOFO

En del av Green Heads greenheads.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-408 070 22 Dela

Green Heads är en ledande aktör inom hårvårdsbranschen i Sverige. Vi grundades 2016 med syftet att göra branschen mer miljövänlig. Med våra tre salonger i Stockholm erbjuder vi högkvalitativ hårvård av välutbildad personal och använder endast 100% gröna produkter. Vår professionella hårvårdsserie är utvecklad av frisörer och...

292 omdömen om Green Heads SOFO

Elin S
Skrev om Green Heads SOFO

Sabina är så duktig! Alltid så nöjd när jag varit där!

Ann G
Skrev om Green Heads SOFO

För mig är det viktigt att göra miljömedvetna och hållbara val. Att besöket hos frisören är hållbart är viktigt och att jag kan köpa bra och miljövänliga produkter på plats eller on line. Sofia som stylar mig är skicklig och jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Jag är lika nöjd varje gång jag har varit där.

Mai-Lin H
Skrev om Green Heads SOFO

Jag blev välkomnad direkt jag klev in av dörren. Miljön och atmosfären är lugn, ombonat mysig. Jag är supernöjd med Annika som nu är min frisör som jag blev rekommenderad. Riktigt stort plus för omhändertagande och hennes hårtvätt! Aldrig fått hårtvätt med exakt värme på vatten och inte en droppe i ansiktet. Jätteduktig med färgvalg. Känner att jag fått en frisör jag vill stanna hos. Har bokat ny tid!! Tack Annika-du är så bra

Carina R
Skrev om Green Heads SOFO

Trevligt bemötande, gott kaffe! Hårfärgen kändes mindre kemisk och sved inte i hårbotten, positivt.

Katrin Ö
Skrev om Green Heads SOFO

Trevligt bemötande och kompetent frisör Lina.

Svar från Green Heads SOFO

Hej Karin, Härligt att höra att du var nöjd med ditt besök, ser fram emot att ses igen :) /Lina GreenHeads

Niklas F
Skrev om Green Heads SOFO

Första besöket här, och är jättenöjd! Fint bemötande och Penelope som klippte mig var inte bara en positiv och kul människa, men klippte också jättebra! Kan varmt rekommendera. Extra plus för Eko/Vegan salong 🌿

Liliana P
Skrev om Green Heads SOFO

Gott bemötande, trevlig och lyhörd frisörska, blev en fantastisk ny frisyr!

Rosie G
Skrev om Green Heads SOFO

Tycker personalen är trevlig, inlyssnande och professionella. Har klippt mig där, färgat håret och även köpt deras produkter. Har fått ett nytt, friskt hår!

Maritha S
Skrev om Green Heads SOFO

Mycket fint och proffsigt bemötande..

Francesca L
Skrev om Green Heads SOFO

Great experience, I booked with Matilda at SOFO for the first time and she was great, she was very friendly and gave me expert advice on what haircut would be good for me, taking into account my own preferences. The place was very clean and nicely decorated and I was offered coffee. Overall, would happily recommend :)

Svar från Green Heads SOFO

Hi Francesca! Thank you for the review. I`m so pleased that you're happy with your hair. Looking forward to seeing you again. Best regards, Matilda

Navina R
Skrev om Green Heads SOFO

Min upplevelse var jättebra! Jag kom in för en klippning och blev jättebra bemött! Frisören var väldigt lyhörd och trevlig och förstod exakt vad jag ville med håret. Jätteduktig var hon också! Och väldigt trevlig ☺️. Jag gillar verkligen eko/naturliga tänket. Jag kommer absolut fortsätta gå till green heads i framtiden.

Jenny S
Skrev om Green Heads SOFO

Jag var ute efter en snabb tid o hittade en prisvärd trainee-tid!

Anna S
Skrev om Green Heads SOFO

Jag fick en ny frisyr tack vare en lyhörd frisör som förstod hur jag ville känna mig, snarare än exakt hur jag ville att det skulle se ut. Skulle ge betyg 5 om det inte var så lyhört. Får boka en tidig tid nästa gång.

Cornelia J
Skrev om Green Heads SOFO

Köpte Beige hårfärg online efter färgtips från kundtjänst på deras hemsida. Paketet kom snabbt. Supernöjd med färgen, suddade ut mina gråa hår och lystern är oslagbar! Kommer definitivt köpa igen och testa fler produkter. Synd att ni inte finns i Göteborg, hade gärna färgat håret hos er!

Christine S
Skrev om Green Heads SOFO

Trevligt bemötande, snygg lokal, lugnt och skönt, duktig trainee. Klippning, hårtvätt och jätteskön massage. Kommer tillbaka!

Laura N
Skrev om Green Heads SOFO

Klippte hos Penelope som är trainee och blev mycket nöjd!

Anja M
Skrev om Green Heads SOFO

Mycket bra bemötande, klippning och färgning. Vilsamt

Svar från Green Heads SOFO

Kul att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss, varmt välkommen tillbaka. :)

Alicia B
Skrev om Green Heads SOFO

Bland de bästa frisörupplevelserna jag haft! Trevligt bemötande och lugn miljö. Min kompis följde med och blev helt såld. De erbjöd henne kaffe/te precis som med alla kunder. Kommer definitivt gå hit igen.

Svar från Green Heads SOFO

Hej Alicia! Underbart att höra, du och din kompis är varmt välkomna tillbaka :)

Sissel W
Skrev om Green Heads SOFO

Väldigt trevlig personal! Superbra resultat av klippning och växtfärgning!

Svar från Green Heads SOFO

Härligt att du är nöjd Sissel, det är ju exakt det vi strävar efter :)

Lena V
Skrev om Green Heads SOFO

Utöver att jag blev nöjd med klipp och färg, fick jag ett otroligt fint bemötande av alla i salongen när jag kom med min 8-månaders dotter. Tack Lina att du fick lite ordning på mitt vintertrötta hår! Jag kommer definitivt att återvända. Helnöjd.

Svar från Green Heads SOFO

Fint att du skriver Lena! Kul att höra att du är nöjd med både behandling och bemötande, jag ser fram emot att se er igen. /Lina Green Heads

Helena K
Skrev om Green Heads SOFO

Väldigt trevlig salong! Avslappnad och vänlig. Supernöjd med både färgning och klippning.

Svar från Green Heads SOFO

Vad fint att höra Helena, tack för att du skriver! Vi ser framemot att välkomna dig tillbaka snart igen :)

Ann-Kersti T
Skrev om Green Heads SOFO

Är mycket nöjd med behandling/färgning som Sofia gjorde och bemötande kändes väldigt bra. Kommer att återkomma.

Svar från Green Heads SOFO

Härligt att höra Ann-Kersti, vi ser framemot att välkomna dig igen!

Cecilia K
Skrev om Green Heads SOFO

Bokade tid på Green Heads efter rekommendationer...jag hade haft flera allergiska reaktioner både vid färgning hos frisör och vid egen färgning. Min önskan var att färga över allt grått och klippa håret lite. Hela resultatet blev över min förväntan....inga reaktioner, en jättefin färg, frisören klippte mitt hår och fick upp mina ögon för lockarna i mitt hår. Tack Sabina!

Svar från Green Heads SOFO

Fint att höra att besöket var över din förväntan, Sabina är en riktigt stjärna och det är självklart för oss att man ska kunna få den färg man vill ha på håret utan att utsätta sig för massa skadliga ämnen som bland annat kan trigga allergiska reaktioner. Vi ser framemot att välkomna dig tillbaka!

Lena S
Skrev om Green Heads SOFO

Jag blev väl bemött och är nöjd med mitt besök

Birgitta H
Skrev om Green Heads SOFO

Maria kunde inte måla slingor utan det blev papper. Hade varit bra att få veta vid bokningen. Jag blev hänvisad att sitta minst en halvtimme med huvudet bakåtlutat i skjöljgrejen. Jättejobbigt. Resultatet halvbra, en ton mot grått, vilket jag verkligen inte hade beställt.

Svar från Green Heads SOFO

Hej Birgitta Tack för att du hör av dig med din feedback, den är värdefull för oss. Det var tråkigt att höra att du inte känner dig helt nöjd efter ditt besök hos oss i november. Det kan vara bra att veta att vi alltid erbjuder en ombehandling när man hör av sig högst två veckor efter sitt besök.

Veronica E
Skrev om Green Heads SOFO

Frisören Sabina tog sig tid och lyssnade på mina tankar. Diskuterade klippningen. Lugntoch skönt.

Annika Å
Skrev om Green Heads SOFO

Fint bemötande och anpassningar för mitt barn med autism som fick en fin upplevelse av sitt livs första frisörbesök!

Desirée R
Skrev om Green Heads SOFO

Klippte mig hos en Superduktig frisör som hette Ida. Köpte bra produkter. Trevlig salong. Jättehärlig upplevelse! Kommer klippa mig här varje gång jag är i Stockholm!

Svar från Green Heads SOFO

Underbart att höra Desirée! Vi ser framemot att välkomna dig snart igen! /Karolina Green Heads

Rebecca D
Skrev om Green Heads SOFO

Annika was friendly, listened to my ideas and then combined her expertise towards a fantastic haircut. Was very impressed! Green Heads is a harmonious and well designed salon that was a pleasure to visit.

Svar från Green Heads SOFO

Hi Rebecca! We're so happy that you're satisified with your experience here at Green Heads and with Annika, she's a superstar! We're looking forward to welcoming you back here soon. :) /Karolina Green Heads

Pernilla K
Skrev om Green Heads SOFO

Trevligt och inlyssnande frisör!

Gerd G
Skrev om Green Heads SOFO

Mycket trivsam salong med ett bra koncept. Jag besökte den för en ört- och algbehandling och klippning. Liselott - en riktig klippare :-)!

Svar från Green Heads SOFO

Vad kul att höra Gerd, ja Liselott är verkligen en vass klippare och vi är alla så glada att hon är med oss här på Green Heads.

Klara H
Skrev om Green Heads SOFO

Klippte mig hos Sofia. Blev jättenöjd!

Ruth Inger Elisabeth B
Skrev om Green Heads SOFO

Trevligt bemötande. Dock gick färgningen inte riktigt som önskat. Hade bett om några avvikande färgslingor i avvikande, ljus nyans som frisören lade på samma sätt som övriga. De blev nästan helt osynliga tyvärr. Enligt annan frisör syns inte färgen för den är gjord direkt på mörkare parti, den måste först ljusas upp till helt blond och sedan lägger man i steg 2 på önskad färg.

Cecilia N
Skrev om Green Heads SOFO

Jag är hur nöjd som helst med både klippning och färgning. Älskar att allt är ekologiskt!

Cecilia E
Skrev om Green Heads SOFO

Supertrevligt bemötande! Sabina visade sig vara en otroligt noggrann frisör som vågar ta ut svängarna lite :). Blev rekommenderad att gå till salongen av en välklippt kollega och det ångrar jag inte. Hälsar Cecilia

Svar från Green Heads SOFO

Hej Cecilia! Det tackar jag så mycket för! Hoppas vi ses igen. Vänligen Sabina:)

Birgitta L
Skrev om Green Heads SOFO

Trevlig och proffsig personal, fin atmosfär, snällt mot miljön. Jag bytte hårfärg och blev skitsnygg. Tacksam att jag slapp bli påprackad en massa extraprodukter också.

Sofia E
Skrev om Green Heads SOFO

Professionellt och trevligt mottagande av Isabella och bra rådgivning angående val av klippning.

Maria L
Skrev om Green Heads SOFO

Frisören lyssnade till hur jag ville förändra håret. Var noga med att förklara processen och svarade på frågor. Jätte trevlig, hjälpsam och lyhörd. Super nöjd!

Magdaléne O
Skrev om Green Heads SOFO

Tyvärr gick behandlingen för fort och blev inte helt bra tyckte min dotter. Vi har skrivit till kundtjänst.

Svar från Green Heads SOFO

Hej Magdalena! Vad tråkigt att ni inte känner er helt nöjda, det vill vi ju såklart att ni ska vara! En split-end pro behandling tar mellan 15-30 minuter beroende på hårets tjocklek och längd och innebär att man går igenom håret för att ta bort några millimeter på de slitna topparna. Detta ersätter alltså inte en klippning utan kan ses som en mellanbehandling för att upprätthålla hårets kvalité mellan klippningar. Kundtjänst har svarat på ert mail och inväntar svar från er så vi kan tillrättaställa den här situationen. Vänligen, Karolina Green Heads Sofo

Sofia S
Skrev om Green Heads SOFO

Supertrevligt bemötande, väldigt proffsig klipp-service och bekvämt. Rekommenderar!

Svar från Green Heads SOFO

Härligt att höra Sofia, vi ser framemot att ta emot dig snart igen!

Zane B
Skrev om Green Heads SOFO

The experience as always has been great. My hairdresser took time to explain things to me and helped make arrangements for my next visit. Overall, I got an excellent service.

Agneta S
Skrev om Green Heads SOFO

Det blev bra men inte bäst och dyrt

Svar från Green Heads SOFO

Hej Agneta! Vad fint att du är nöjd med klippet! Om priset är en variabel så erbjuder vi olika prisklasser utifrån frisörens erfarenhet så det kan vara något som är värt att kika på inför nästa besök. Vänligen, Karolina Green Heads Sofo

Solveig S
Skrev om Green Heads SOFO

Kändes seriöst att välja frisörer som använder miljö och hälsovänliga produkter. Trevlig personal.

Anneli Z
Skrev om Green Heads SOFO

Lyhörd och duktig frisör. Är mycket nöjd med mitt besök och nya frisyr.

Josefin N
Skrev om Green Heads SOFO

Sabina är fantastisk! Rekommenderar henne starkt.

Eva-Marie I
Skrev om Green Heads SOFO

Bemötandet var mycket trevligt.Jag hade inga större förväntningar. Bokat ditox för grått hår ock klippning. Blev en helt annan lyster på håret efteråt.

Yanti S
Skrev om Green Heads SOFO

Jag är jättenöjd med Green Heads klippning resultat och behandlingen. 100% rekommenderas!

Jenny B
Skrev om Green Heads SOFO

Så bra klippning, förstod precis hur jag ville ha det! Trevligt!

Marie-louise J
Skrev om Green Heads SOFO

Jag blev trevligt bemött och det motsvarade mina förväntningar. Klippning och växtfärgning.

Veronica F

Inlyssnande, proffsigt och flexibelt