Hårförlängning i Stockholm

20 rekommenderade företag inom hårförlängning i Stockholm

I Stockholm finns det frisörsalonger i varje gathörn. Den stora frågan är hur man ska hitta de salongerna som är inriktade på just hårförlängningar, och framförallt vem som är bäst på det! Här på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders rekommendationer och se deras samlade betyg.

Oavsett om du bor på Kungsholmen, på Östermalm, i Bromma eller på södermalm finns det tips på salonger som passar dig. Kanske vill du ha utsikt över Östermalms takåsar eller så vill du sitta i en hipstersalong på söder och dricka kaffe. Oavsett vilket kan du på Reco.se hitta det du söker. Genom att läsa om tidigare kunders rekommendationer och erfarenheter sparar du tid och kan direkt hitta en salong i Stockholms innerstad som passar dig!

Läs mer »

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Stina L
    Stina L: Jannice är världens bästa frisör! Förstår exakt vad man vill och gör ett fantastiskt jobb! Kommer inte gå till nån annan...

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Emelie P
    Emelie P: Supernöjd med både resultat (klipp och färg) och service!

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Här hittar du frisörer, make-up-artister och nagelspecialister. Alltid hög kvalitet på våra behandlingar.
    Sara K
    Sara K: Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba.

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Jessica B
    Jessica B: Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

Gladys Hair & Cosmetics

Klädesvägen 7, Bromma
    Gladys Hair & Cosmetics i Bromma är specialister på löshår och arbetar med både syntet och äkta hår. Peruker, extensions och håruppsättningar utförs på alla hårtyper med nöjda kunder i fokus!
    Carola L
    Carola L: Har fått mkt proffesionell hjälp med mitt hår men även ett gudomligt möte med min själ

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och fris...

Plejset

Sibyllegatan 43, Stockholm
    Tarja M
    Tarja M: Besöket var väl som det brukar, glatt. Jag är väl inte riktigt nöjd med slingorna den här gången. De är väldigt gula.

Fringe Sthlm

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Anna C
    Anna C: Duktig och engagerad frisör. Duktig på färgning och lyssnar på kunden.

Frisör Mirja Sandin

c/o Hagagatan 22, Stockholm
    Magnus R
    Magnus R: Den frisör som gett mig bäst service och dom absolut bästa klippningarna/frisyrerna. Extremt professionella och kompet...

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

Hair Fashion

Odengatan 72, Stockholm
    rasmus
    rasmus: Aurora fixade mitt hår för första gången och jag är extremt nöjd. Förmånliga studentpriser, trevlig konversation och sti...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Salong Natticole

Scheelegatan 18, Stockholm
    Alexandra Ö
    Alexandra Ö: Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)

Salong Gloss

Förmansvägen 50, Stockholm
    Şerîn K
    Şerîn K: Den Bästa salongen jag har varit på ! Det var Meryem som har klippat mig och hon gjorde det magisk med mitt hår ! Ser ...

Jacklin Michell

Upplandsgatan 9a, Stockholm
    Nathalie A
    Nathalie A: Inte enbart gav denna enastående tjej mig precis den frisyr och hårfärg jag ville ha - hon var dessutom en alldeles utmä...

Excellent Skin

Brommaplan 403, Bromma
    Gunnela R
    Gunnela R: Varje gång jag går för att få mitt hår fixat hos Petra på Excellent skin i Bromma så blir jag nöjd. Petra har koll på se...

Må Hair

Renstiernasgatan 25, Stockholm
    Cecilia Z
    Cecilia Z: Det var säkert två år sedan jag var där men då var det flaggan i topp!!
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (9 st)
Östermalm  (4 st)
Bromma  (3 st)
Södermalm  (2 st)

Hårförlängning i Stockholm

Hoppas att den här texten varit till användning för dig och att du hittar en salong du tycker är bra.

Lycka till!