Creative Headz Drottninggatan

Creative Headz Drottninggatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Drottninggatan - Din frisörsalong för stil och kreativitet. Välkommen till Creative Headz Drottninggatan, där du kan uttrycka din stil och känna dig kreativ. Vi erbjuder högkvalitativa tjänster för att hjälpa dig att nå ditt bästa jag. Vårt erfarna team av frisörer lyssnar på dina behov och önskemål för att...

358 omdömen om Creative Headz Drottninggatan

Johanna T
Skrev om Creative Headz Drottninggatan

Claudia är fantastisk! Jag är supernöjd med både klipp och sling :)

Lukas B
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally har ett jättebra kundbemötande och är väldigt social. Jag blir alltid erbjuden något att dricka vilket jag tycker är väldigt professionellt. Det är alltid lätt att prata med Sally under klipptiden och hon är alltid lyhörd om man skulle önska klippningen på ett annat sätt. Jag har klippt mig hos Sally i flera år och jag hade aldrig valt någon annan. Jag går alltid nöjd ut från salongen med ett leende på läpparna.

Fabian G
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Väldigt trevligt och väldigt bra klippt!

My A
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Är supernöjd med min klippning hos Nathalie. Proffsig, trevlig och jätteduktig! Kommer absolut boka tid hos Nathalie nästa gång jag klipper mig.

Svar från Nathalie M

Hej My! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Bästa hälsningar, Creative Headz<3

Claes H
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Natalie var trevlig och bemötte mig på ett bra sätt så fort jag kom in i lokalen. Hon var rak och tydlig under klippningen och kom med egna förslag på hur frisyren skulle kunna bli. Jag förväntade mig en professionell klippning och Natalie levde verkligen upp till det. Jag köpte tjänsten klippning av långt hår.

Svar från Nathalie M

Hej Claes! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz<3

Christina E
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Bra service och jättetrevlig, hon visste vad jag önskade med mitt besök.

Svar från Nathalie M

Hejsan Christina! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz:)

Labrini K
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally är alltid glad och har kunden i centrum.Mycket proffesionellt i sitt yrke. Bra bemötande och jag som kund är mycket nöjd när jag lämnar salongen.Tack Sally .

Svar från Sally

Hejsan Labrini! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz<3

Lova B
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally var supertrevlig och tillmötesgående. Hon var noggrann och såg verkligen till att göra mig nöjd.

Jennie T
Skrev om Creative Headz Drottninggatan

Resultatet blev bra (som det alltid brukar bli) men jag tycker det har blivit väldigt mycket mer prat om att Creative Headz friskriver sig OM det blir problem (signerar av det på plattan) - det blir en otroligt trist upplevelse (istället för att känna sig pepp inför behandlingen känns det tvärtom) tycker jag plus att det känns som att man har en onormalt önskemål när man bara vill slinga håret........ Sedan gillar jag inte all denna införsäljning som sker, allt från om man vill välja en extra skonsam färg när man ska slinga...

Theodor R
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Världsklass i allt från atmosfär, klippning och mottagande! På återseende

Jacob S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Supertrevlig, genuin och intresserad. Bra tips och en grym klippning!

Ewa S
Skrev om Creative Headz Drottninggatan

Älskar verkligen Creative Headz. Dom är kunniga och jättetrevliga. Man har ju sin favoritfirisör men är hon inte ledig så går det absolut jättebra med någon annan.

Anton B
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Supertrevlig och duktig på att klippa:)

Sara L
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Väldigt bra service. Klippte fint men gillade tyvärr inte stylingen, men inget som inte går att fixa!

Daniel K
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally är alltid bra, trevlig och glad. Jag blir alltid nöjd med resultatet och vi har kul medan vi ses. Jag fortsätter komma tillbaka var femte till sjätte vecka.

Frida M
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Väldigt trevlig och inkännande. Jättenöjd!

Wilma G

Trevligt bemötande! Jag klippte topparna & fixade till lite & blev mycket nöjd

Emanuel G
Skrev om Creative Headz Drottninggatan

Jag är sen flera år tillbaka stamkund till Melissa som vanligtvis jobbar på sveavägen salongen. Nu medan sveavägen har sommarstängt fick jag chansen att besöka drottninggatan med Melissa. Som vanligt bemöts man med en varm leende och härlig energi. Leds till min stol och blir erbjuden kaffe. Melissa är extremt duktig och vi har ett bra utbyte av historier medan hon fixar mitt hår. Drottninggatan salongen är lite mindre än sveavägen men kändes mysig och man känner igen estetiken. Den är lätt tillgänglig och med sms avisering...

Carla F
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Jag har gått hos Cynthia i många år. Hon är alltid glad och trevlig och lätt att prata med. Hon vet hur jag vill ha mitt hår och går alltid därifrån hur snygg som helst.

Sara E
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Så bra, inlyssnande. Både färg och klipp blev så fint. Superfräscht. Också så härlig under besöket. Extra plus för skalpmassage och bra tips på fortsatt hårvård för att bibehålla färg och fräschör.

Emilia O
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Cynthia har klippt mig i många år nu och hon är alltid med på mina helomvändningar vad gäller färg och frisyr. Hon tar mina luddiga idéer och omvandlar till ett fint slutresultat.

Josefine L

Kanon! Superduktig och noggrann

Svar från Cynthia

Hej Josefine! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Andrea H
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie var jättetrevlig och min dotter blev supernöjd med klippningen.

Svar från Nathalie M

Hej Andrea! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Evan B
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

I had an exceptional experience with Nathalie M. She received me with kindness and attentiveness, offering me a delicious coffee and chocolate upon arrival. I had specific expectations for my hairstyle, and Nathalie met them perfectly. Her professionalism shone through as she made several great suggestions that enhanced the overall result. I went in for a haircut and wash, and I also purchased a shampoo she recommended. Nathalie did an amazing job with my hair, and I left feeling extremely satisfied with the service....

Svar från Nathalie M

Hi Evan! 🌸 We want to thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Nathalie M. You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Hanna S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Väldigt bra! Lyssnar och ger bra ideer, jättetrevlig tjej!

Svar från Nathalie M

Hej Hanna! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Anna Å
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Tack för fin hjälp och tips om luggen.

Svar från Nathalie M

Hej Anna! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Anna Å
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Tyvärr blev klippningen inte alls bra. Slarvigt och luggen blev sned. Hann inte gå tillbaks inom 2 veckor och fick klippa om mig.. Var som en juniorklippning för 800.

Svar från Sally

Hej Anna! Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃🌸

Susanne S
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Cynthia är så duktig och kunnig

Svar från Cynthia

Hej Susanne! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Anna L
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

En guldklimp till frisör över förväntan

Svar från Nathalie M

Hej Anna! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie M.. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Hanna F
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Jättenöjd med både resultat och bemötande

Svar från Cynthia

Hej Hanna! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Jimmie R
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Riktigt bra! Mycket trevlig, och duktig.

Svar från Cynthia

Hej Jimmie! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Kate M
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally made a fantastic job of cutting my bangs exactly how I wanted it. She gave good advice and seems knowledgeable. This is as my first time with Sally and I will definitely go back. I felt really comfortable and relaxed in the salon. Overall a really good experience.

Svar från Sally

Hi Kate! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 💜

Cecilia E
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Cynthia är först och främst en helt fantastisk person! Supertrevlig och väldigt duktig. Har gått hos Cynthia i flera år och skulle aldrig byta frisör. Går alltid därifrån supernöjd!

Svar från Cynthia

Hej Cecilia! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Stefan B
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Trevlig salong och Sally var oerhört trevlig och duktig.

Svar från Sally

Hej Stefan! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sally. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Emma H
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Bad om att få en frisör som är van vid långt hår. Min 12-åriga dotters långa hår som nu är axellångt, ser ut att vara klippt med en kökssax! Ojämnt och hackigt! Katastrof faktiskt! Vi måste gå till någon annan för att rädda upp detta. Faktiskt den sämsta klippningen jag varit med om.

Svar från Sally

Hej Emma! ⭐️ Det är väldigt tråkigt att ni inte känner er nöjda med besöket hos oss. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Phil W
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Very welcoming and friendly. Great skills as a hair stylist and gave me lots of guidance and recommendations.

Svar från Nathalie M

Hi Phil! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Nathalie M. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Caio H
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

I had an amazing experience with Natalie! She perfectly understood my vision and gave me a great haircut. She is friendly and professional. Highly recommend!

Svar från Nathalie M

Hi Caio! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz ❤️

Sofia O

Blev mycket nöjd, Nathalie var väldigt duktig och noggrann ⭐️

Svar från Nathalie M

Hej Sofia! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Elin L

Första gången hos C och hon får 10/10! 🤩

Svar från Cynthia

Hej Elin! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Isabel S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie var helt otrolig! Fast att jag hade svårt att förklara vad jag ville göra med mitt hår så fattade hon precis. Hon tog in det jag förklara och kom med idéer och förslag och checkade noga med mig innan så jag förstod vad som skulle göras. Hon va så trevlig och omhändertagande. Hon överträffade mina förväntningar och tycker allt blev perfekt, bättre än vad ja hade föreställt mig. Jag gjorde ljusa slingor, inte för kallt men inte för varmt. Någon stans däremellan. Blev inte heller pressad till att klippa mig vilken...

Svar från Nathalie M

Hej fina Isabel! 🤩 Det är så himla kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Anna S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Mina ögonbryn blev perfekta efter noppade och färgade av Nathalie! Är nöjd!

Svar från Nathalie M

Hej Anna! 💜 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ✨

Anahita M
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Jättebra!!! Blev precis som jag ville ha det!

Svar från Nathalie M

Hej Anahita! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Chris C
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Riktigt proffs! Förstod direkt, hade massa bra idéer och supertrevlig. Tipsade friskt om olika produkter på ett relevant sätt och klippningen var kanon.

Svar från Nathalie M

Hej Chris! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Umran K
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Trevligt bemötande och lyhörd. Sally klippte mig exakt så som jag hade önskat mig. Super nöjd!

Svar från Sally

Hej Umran! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Olivia B
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie är såååå grym!! Jag är extremt nöjd med färgen och frisyren. Tusen tusen tack!

Svar från Nathalie M

Hej Olivia! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Diane G

Jätte söt och duktig! håret blev perfekt<3

Svar från Sally

Hej Diane! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sally! Allt gott, Creative Headz ❤️

Maria T
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Fantastiskt bemötande, fin kommunikation kring förväntningar och ursprungsläget. Mycket nöjd med resultatet.

Svar från Sally

Hej Maria! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sally. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Johanna J
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Så så duktig och trevlig! Super nöjd!!

Svar från Cynthia

Hej Johanna! ⭐️ Så härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Lotta Magdalena Z
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Klipper bra, och är trevlig :)

Svar från Nathalie M

Hej Lotta! 🤗 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Paulina B
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Blev så trevligt bemött och hon var så duktig! Jag hade bokat klipptid och blev riktigt nöjd med min nya frisyr!

Svar från Sally

Hej Paulina! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕