Creative Headz Regeringsgatan

Creative Headz Regeringsgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Välkommen till Creative Headz Regeringsgatan - din frisörsalong för personlig stil och skönhet. Vi erbjuder högkvalitativa produkter & tjänster som hjälper dig att uttrycka dig på ditt allra bästa sätt. Vårt erfarna team av frisörer är dedikerade till att förstå dina individuella behov och önskemål, så att vi kan skapa en frisyr...

315 omdömen om Creative Headz Regeringsgatan

Karolina S
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande och massvis av bra tips och råd.

Conny D
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Tack för en trevlig klippning

Christoffer M
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

I had a haircut and I bought a shampoo and conditioner. I felt welcome and she was very helpful with everything.

Micael M
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Lyhörd med en bra känsla för stil och anpassning av frisyr till ansiktsform. Även trevlig och professionell.

Viktor M
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supertrevlig tjej. Nöjd med resultatet och priset var lagom.

Sarah S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt trevlig och hjälpsam! Hon gav mig många bra tips om hur jag bättre kan ta hand om mitt hår

Lorenzo C
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira was amaziiiing! Was able to give me great tips and tricks for my hair, and now I am the hottest person in Stockholm <3

Peter C
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Vänligt och professionellt bemötande. Fin klippning. Rekommenderas.

Emil J
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie klippte håret väldigt fint!

Björn Axel Marcus G
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Hassan O
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

det var en fantastisk upplevelse, hon är professionell och jag måste säga att detta är första gången jag är 1000% nöjd.

Momo E
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie är en väldigt trevlig och skicklig frisör. Blir alltid supernöjd med hur mitt hår blir efter hon klippt det.

Annelie J
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supernöjd med klippning, tips på hårförbättringsåtgörder etc.

Kristina P
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag fick snabbt och smidigt en drop-in tid när jag blivit insnöad i Stockholm och inte kunde ta mig hem till ”min” frisör. Elwira var välkomnande och greppade snabbt vad jag ville ha gjort. Jag kände att jag var i trygga och effektiva händer medan vi pratade om högt och lågt och Elwira fixade mitt hår just som jag ville ha det. Hade nästan velat stanna längre än det tog att hyfsa till min korta frisyr.

Fanny L
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda var fantastiskt duktig. Blev väldigt nöjd! Dessutom var hon väldigt snäll och rolig.

Svar från Amanda A

Hej Fanny! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Emma G
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Uppmärksam, proffsig, trevlig, tillmötesgående och serviceinriktad

Svar från Elwira

Hej Emma! 🤩 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Miranda C
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie är den bästa och trevligaste frisören jag haft, hon är grym och jag blir alltid nöjd

Svar från Angie

Hej Miranda! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Angie! Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Chimittra O

Jätte nöjd! Topp betyg för Elwira

Svar från Elwira

Hej Chimittra! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Välkommen åter🌸

Maija B
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supertrevlig och inlyssnande. Stylade håret väldigt fint efter klippning också.

Svar från Amanda A

Hej Maija! 😊 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Anete V
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira är väldigt duktig på sitt arbete - tydlig, noggrann, och snabb. Lyssnar på kundens behov, kommer med förslag och lösningar. Jag är nöjd med Elwiras jobb och har redan bokat en tid hos henne i maj.

Svar från Elwira

Hej Anete! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elwira. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz ⭐️

Clara E
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Noggrann, kunnig och trevlig!

Svar från Amanda A

Hej Clara! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Isabella D
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Hon var så snäll och extremt duktig på sitt jobb, rekommenderar starkt! Hon förstod exakt vad jag förväntade mig av klippningen och gav samtidigt flera tips. Hon lockade även mitt hår i slutet av klippningen, vilket jag vanligtvis inte gillar men hon gjorde det jätte fint och naturligt! 10/10

Svar från Amanda A

Hej fina du! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Samuel Z
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda va väldigt revlog och serviceminded. Hon upplevdes proffsig och gjorde ett bra jobb. Jag blev väldigt nöjd med min nya frisyr.

Svar från Amanda A

Hej Samuel! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Amanda. Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Tina S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Riktigt proffs! Kunnig och hjälpsam,dessutom superfint bemötande.

Svar från Amanda A

Hej Tina! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Saeeda R
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Hyggelig, åpen, erfaren og profesjonell.

Svar från Amanda A

Hej bästa du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Amanda U
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Väldigt trevlig frisör som var lyhörd med vad jag ville ha. Ett fint slutresultat!

Svar från Angie

Hej Amanda! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Alexander L

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Svar från Elwira

Hej Alexander! Stort tack för din recension och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Anna Jessica N
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Så nöjd med hela upplevelsen! 🫶🏼 Kommer absolut tillbaka. Det är läskigt att byta frisör. Men jag var tvungen. Då är man så glad att bli omhändertagen av en person som Angie! Proffsig, trevlig och glad! /Jessi

Svar från Angie

Hej Anna Jessica! ❤️ Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Niklas W
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Hon är trevlig, mjuk och balanserad.

Svar från Angie

Hej Niklas! 🌟 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Diana S
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Super duktig och noggrann, alltid lika nöjd😍

Svar från Angie

Hej Diana! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Angie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Erling W
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Helt perfekt för någon som inte helt vet vad den vill göra med sinn frisyr & dunder konversation!

Svar från Elwira

Hej Erling! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Malin B
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jättebra, bra kommunikation och trevlig.

Svar från Elwira

Hej Malin! 🤗 Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Joakim S
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Superduktig, trevlig tjej. Förstod snabbt vad jag behövde; bokade en ny tid direkt.

Svar från Elwira

Hej Joakim! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Mikael G
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Har inte klippt mig hos Angie tidigare men är mycket nöjd med resultatet!

Svar från Angie

Hej Mikael! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Linda K
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag är så himla nöjd med Amandas varma och trevliga bemötande! Äntligen en frisör som exakt förstod hur jag ville bli klippt, så himla snyggt! Rekommenderas varmt.

Svar från Amanda A

Hej Linda! ⭐️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Amanda. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Lia I
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

I had an appointment for a haircut to trim my ends that was a bit damaged and do a long curtain bang. Amanda listened to my brief and execute without cutting too much length (which is sometimes not the case at the hairdresser). She was also very nice and pleasant and gave me tips on how to style my hair and which product she recommends. I would go back.

Svar från Amanda A

Hi Lia! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Amanda. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Nils O
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda klippte mitt hår och skägg på ett jättebra sätt. Fick 5/5 av min fru och familj när jag kom hem.

Svar från Amanda A

Hej Nils! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Mattias B
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Så otroligt nöjd med min klippning hos Angie. Jag kommer tillbaka när det är dags igen.

Svar från Angie

Hej Mattias! 😊 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Charlotte B
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Helt enkelt bäst!!! Lyhörd och med tydlig känsla för vad som bäst passar kunden. Jag har aldrig tidigare varit så nöjd med en frisör!!!

Svar från Angie

Hej Charlotte! 🤩 Vad härligt att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Johanna S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda A tog sig tid att locka och fixa mitt hår i 15 min trots att det var fullbokat. Fin för fest! Tack!

Svar från Amanda A

Hej Johanna! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Amanda. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Claudia F
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supertrevlig tjej och en jättefin klippning blev det. Jag är supernöjd!

Svar från Elwira

Hej Claudia! 🤩 Så härligt att du känner dig nöjd med Elwira. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Sandra B
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira var jätte trevlig och professionell. Mycket enkel att prata med och förstod direkt vad jag var ute efter ich utförde jobbet fantastiskt bra. Hon var duktig på att beskriva på vad hon skulle göra dör att uppnå önskad resultat.

Svar från Elwira

Hej Sandra! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elwira. Stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Gizela B
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jättetrevlig och gav bra tips. Klippte snabbt och så jag ville. Hon stylade oxå jättefint <3 blev väldigt nöjd!

Svar från Amanda A

Hej Gizela! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Dick L
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Alltid lika trevlig och proffsig!

Svar från Amanda A

Hej Dick! 😃 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Staffan S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Mycket nöjd med både klippning och omhändertagande.

Svar från Amanda A

Hej Staffan! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Amna K
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Grymt bemötande och fantastiskt duktig i sin proffesion.

Svar från Angie

Hej Amna! 🤗 Det är strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Kerstin D
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag har klippt mig hos Angie tidigare när hon jobbade på Creative på Hornsgatan. Hon är mycket trevlig och lugn och kunnig. Talar om vad hon tyckt med sina gedigna kunskaper som grund. Jag har ny tid inbokad för slingor och klippning av långt hår. Jag har fullt förtroende för henne!

Svar från Angie

Hej Kerstin! 😊 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Angie! Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Nayanika S
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supernöjd med både färg och klippning. Kände mig trygg med Angie som frisör - trevlig och professionell!

Svar från Angie

Hej bästa! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Ludivine J
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

I wanted to try a new haircut (shag cut) and Angie did an amazing job. She was as excited as me, gave me advices and suggestions, and asked me before using certain products (for example hair fixer). I'm really grateful for that because I wanted to keep my hair free of too many products. I'm very happy with the result and will definitely book my next appointment with her again!

Svar från Angie

Hi Ludivine! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Angie! Best wishes, Creative Headz 🌸

Charlotte A
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda gjorde ett fantastiskt jobb! Jag älskar min frisyr och hon var så kul att prata med. Hon rekommenderade också bra produkter och stylingtips.

Svar från Amanda A

Hej Charlotte! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼