Creative Headz Regeringsgatan

Snittbetyg
4.7
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Om företaget

Välkommen till Creative Headz Regeringsgatan - din frisörsalong för personlig stil och skönhet. Vi erbjuder högkvalitativa produkter & tjänster som hjälper dig att uttrycka dig på ditt allra bästa sätt. Vårt erfarna team av frisörer är dedikerade till att förstå dina individuella behov och önskemål, så att vi kan skapa en frisyr...

343 omdömen om Creative Headz Regeringsgatan

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 343 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Julia B
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jätteduktig! Blev så nöjd med klippningen.

Rachel A
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie is highly professional and gets the job done well in a timely manner. She is kind and aware of what the client wants. Angie was able to colour match my highlights with no problems and make my hair look great!

Charlotte H
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jättegullig och duktig! Hon lyssnar på hur man vill göra och kommer med förslag om man vill ha det.🌟

Paula R
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Excellent! Super happy with Angie. She is a star.

Christina L
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Mycket trevligt bemötande och gott resultat av håret.

Svar från Angie

Hej Christina! 😊Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Maria U
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Igår hade jag en fantastisk upplevelse hos Angie. Redan från det att jag steg in genom dörren blev jag väl bemött. Atmosfären var varm och inbjudande, vilket fick mig att känna mig bekväm direkt. Jag hade bokat tid för både klippning och slingor och var lite nervös eftersom jag inte riktigt visste hur resultatet skulle bli. Men Angie förstod exakt vad jag menade när jag beskrev vilken stil jag var ute efter. Hon lyssnad på mina önskemål och kom med egna förslag som verkligen kompletterade min vision. Under hela processen...

Svar från Angie

Hej Maria! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Joakim S
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie ersatte min vanliga frisör när jag var tvungen att omboka min tid med kort varsel. Jag är väldigt nöjd både med hennes bemötande som var väldigt trevligt och min frisyr som blev toppen. Rekommenderar varmt!

Svar från Angie

Hej Joakim! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter, Creative Headz 🌸

Patrycja S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Super trevlig, blev jätte nöjd med resultatet :)

Svar från Amanda A

Hej Patrycja! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Caroline P
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Super nöjd med både klipp och färg!!

Svar från Angie

Hej Caroline! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Madelene L
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Superproffsig frisör rakt igenom! Så skönt att sätta sig i frisörstolen och känna fullt förtroende! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Angie

Hej Madelene! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Peter H
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevligt och proffsigt bemötande samt bra resultat

Svar från Amanda A

Hej Peter! 🤗 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Nathalie G
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Förstod exakt vad min kräsna 12-åriga son ville ha efter kort beskrivning och visning av tiktok- video. Stort tack Elwira, vi kommer tillbaka!

Svar från Elwira

Hej Nathalie! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Ni är alltid välkomna hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Mai E
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig, lyssnade på vad jag beskrev, köpte slingor och klippning

Svar från Amanda A

Hej Mai! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Karin W
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt duktig och lyssnade på min önskan att behålla så mycket längd som möjligt samtidigt som hon fick bort alla slitna toppar och fin föning/styling på det. 5 av 5!

Svar från Amanda A

Hej Karin! 💛 Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Janina P
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira är verkligen så trevlig och en superduktig, professionell frisör.

Svar från Elwira

Hej Janina! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Emil R
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig, duktig och lyssnade på vad jag ville

Svar från Amanda A

Hej Emil! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Pontus F
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Superbra klippning! Enligt frisör efteråt skulle jag dock ha betalat 600 men fick betala 700 ändå för det fanns inget att göra åt.

Svar från Amanda A

Hej Pontus! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med klippningen hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz🌸

Cornelius R
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Väldigt proffsig! Jag är väldigt nöjd

Svar från Elwira

Hej Cornelius! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Elwira. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Natalie K
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Mycket bra bemötande, service och den bästa frisören!

Svar från Angie

Hej Natalie! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Pernilla K
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig, rolig och klippte så som jag ville ha det.

Svar från Amanda A

Hej Pernilla! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda A Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Nathalie .

Bästa! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jätteduktig frisör är jätte nöjd 🥰

Svar från Elwira

Hej Nathalie! 😃 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elwira. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Felicia B
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Hon var inte så serviceminded och istället för att få en trevlig stund hos frisören fick jag mig en avhyvling för att håret var slitet. Frisörer brukar påpeka det till mig och det är helt ok men detta var inte trevligt. Dock klippte hon håret bra, tack!

Svar från Angie

Hej fina du! 💖 Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med besökt hos oss. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Bästa hälsningar! 🤩

Laura M
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt professionell och inkännande. Jag kom en dag då jag var rätt låg, visste inte riktigt vad jag ville göra. Elwira tog direkt kommando och gav mig en fantastisk färg och fin klippning. Hon kände även in min energi och bjöd på bubbel och fina samtal.

Svar från Elwira

Hej Laura! 💕 Gud så kul att du känner dig nöjd med Elwira. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🤗

Viktor A
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Very nice person, great haircutting skill

Svar från Elwira

Hi there Viktor! ❤️ Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Elwira. You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Erik M
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Toppen bemötande. Hon överträffade mina förväntningar. Jag blev verkligen super nöjd och hon var så trevlig och tillmötesgående. Jag klippte mig. Jag är supernöjd med allt. Kommer absolut tillbaka

Svar från Amanda A

Hej Erik! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Manfred N
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt proffsig och lyhörd. Väldigt nöjd!

Svar från Angie

Hej Manfred! 💞 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Amanda R
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Väldigt bra bemött. Viktigt för mig att min frisör förstår vad det är jag är ute efter - vilket Angie gjorde till 100%. Supernöjd! Jag ville ha en frisyr som är lättskött (styla utan att behöva lägga mycket tid på håret) och det fick jag. Jag kommer tillbaka!

Svar från Angie

Hej Amanda! 💜 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Madeleine G
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

En duktig frisör som är trevlig, social och serviceminded.

Svar från Angie

Hej Madeleine! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Karolina S
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande och massvis av bra tips och råd.

Svar från Elwira

Hej Karolina! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Elwira! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss.Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Conny D
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Tack för en trevlig klippning

Svar från Elwira

Hej Conny! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elwira. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Christoffer M
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

I had a haircut and I bought a shampoo and conditioner. I felt welcome and she was very helpful with everything.

Svar från Angie

Hi Christoffer! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Angie! Best wishes, Creative Headz 🥰

Micael M
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Lyhörd med en bra känsla för stil och anpassning av frisyr till ansiktsform. Även trevlig och professionell.

Svar från Elwira

Hej Micael! 🌸 Så kul att du känner dig nöjd med Elwira. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Viktor M
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supertrevlig tjej. Nöjd med resultatet och priset var lagom.

Svar från Elwira

Hej Viktor! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Sarah S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt trevlig och hjälpsam! Hon gav mig många bra tips om hur jag bättre kan ta hand om mitt hår

Svar från Amanda A

Hej Sarah! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Amanda A! Allt gott, Creative Headz ❤️

Lorenzo C
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira was amaziiiing! Was able to give me great tips and tricks for my hair, and now I am the hottest person in Stockholm <3

Svar från Elwira

Hi Lorenzo! 🌟 Wow, thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Elwira. Best wishes, Creative Headz 🥰

Peter C
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Vänligt och professionellt bemötande. Fin klippning. Rekommenderas.

Svar från Angie

Hej Peter! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med X. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Emil J
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie klippte håret väldigt fint!

Svar från Angie

Hej Emil! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Björn Axel Marcus G
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Svar från Amanda A

Hej Björn! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Hassan O
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

det var en fantastisk upplevelse, hon är professionell och jag måste säga att detta är första gången jag är 1000% nöjd.

Svar från Angie

Hej Hassan! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Momo E
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie är en väldigt trevlig och skicklig frisör. Blir alltid supernöjd med hur mitt hår blir efter hon klippt det.

Svar från Angie

Hej Momo!🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Annelie J
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supernöjd med klippning, tips på hårförbättringsåtgörder etc.

Svar från Elwira

Hej Annelie! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Kristina P
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag fick snabbt och smidigt en drop-in tid när jag blivit insnöad i Stockholm och inte kunde ta mig hem till ”min” frisör. Elwira var välkomnande och greppade snabbt vad jag ville ha gjort. Jag kände att jag var i trygga och effektiva händer medan vi pratade om högt och lågt och Elwira fixade mitt hår just som jag ville ha det. Hade nästan velat stanna längre än det tog att hyfsa till min korta frisyr.

Svar från Elwira

Hej Kristina! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Elwira. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Fanny L
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda var fantastiskt duktig. Blev väldigt nöjd! Dessutom var hon väldigt snäll och rolig.

Svar från Amanda A

Hej Fanny! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Emma G
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Uppmärksam, proffsig, trevlig, tillmötesgående och serviceinriktad

Svar från Elwira

Hej Emma! 🤩 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Miranda C
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie är den bästa och trevligaste frisören jag haft, hon är grym och jag blir alltid nöjd

Svar från Angie

Hej Miranda! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Angie! Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Chimittra O

Jätte nöjd! Topp betyg för Elwira

Svar från Elwira

Hej Chimittra! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Välkommen åter🌸

Maija B
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supertrevlig och inlyssnande. Stylade håret väldigt fint efter klippning också.

Svar från Amanda A

Hej Maija! 😊 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Anete V
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira är väldigt duktig på sitt arbete - tydlig, noggrann, och snabb. Lyssnar på kundens behov, kommer med förslag och lösningar. Jag är nöjd med Elwiras jobb och har redan bokat en tid hos henne i maj.

Svar från Elwira

Hej Anete! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elwira. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz ⭐️

Clara E
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Noggrann, kunnig och trevlig!

Svar från Amanda A

Hej Clara! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Isabella D
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Hon var så snäll och extremt duktig på sitt jobb, rekommenderar starkt! Hon förstod exakt vad jag förväntade mig av klippningen och gav samtidigt flera tips. Hon lockade även mitt hår i slutet av klippningen, vilket jag vanligtvis inte gillar men hon gjorde det jätte fint och naturligt! 10/10

Svar från Amanda A

Hej fina du! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Filtrera omdömen