Creative Headz Regeringsgatan

Creative Headz Regeringsgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Välkommen till Creative Headz Regeringsgatan - din frisörsalong för personlig stil och skönhet. Vi erbjuder högkvalitativa produkter & tjänster som hjälper dig att uttrycka dig på ditt allra bästa sätt. Vårt erfarna team av frisörer är dedikerade till att förstå dina individuella behov och önskemål, så att vi kan skapa en frisyr...

370 omdömen om Creative Headz Regeringsgatan

Tony L

Professionell och trevlig frisör! 10/10

Kattis A
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Lyhörd, skicklig och rutinerad. Jag kände mig genast trygg med henne. Kommer att gå tillbaka.

Roshin H
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie var jättetrevlig och såg till att jag var bekväm, hon följde mina behov och gav mig den frisyr och klippning jag ville ha. Jag kommer definitivt att gå tillbaka till samma salong.

Svar från Angie

Hej Roshin! Gud vad kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och att du tog dig tid att skriva till oss! Varmt välkommen åter. Allt gott, Creative Headz<3

Sonia Maria H
Skrev om Creative Headz Regeringsgatan

Salongen är väldigt trevlig och Claudia som gjorde mig fin är BÄST!

Svar från Creative Headz Regeringsgatan

Hej Sonia! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz<3

Susanna A
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Mycket fint bemötande, kändes att hon tog mina önskningar på allvar och adderade sin proffskunskap. Har frissigt och lockigt hår som jag dels ville putsa på frisyren dels färga min grå utväxt och sedan göra de blonda längderna mindre gula. överträffade mina förväntningar - är så himla nöjd med resultatet- färgen blev otroligt fin. Frisyren också. Min familj tyckte jag såg 10 år yngre ut😉. Tack Elwira!

Svar från Elwira

Hej Susanna! Tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Bästa hälsningar, Creative Headz<3

Daniela M
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag var ute efter en frisör som vågade klippa en shag frisyr, och Angie var klockren! Lyhörd, kompetent och super trevlig frisör som kan sin grej! Rekommenderar henne starkt och har blivit en stor favorit!

Filip B

Jättenöjd, överträffade mina förväntningar! 10/10

Lydia E
Skrev om Creative Headz Regeringsgatan

Claudia var så förstående och proffsig, jag ser fram emot mitt återbesök! Stort tack! 💕

Astrid B
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag var hos Elwira för en klippning och jag var jättenöjd! Hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Hon kom med förslag och rekommendationer på hur vi skulle uppnå det jag ville ha baserat på mitt hår och mina vanor och jag blev verkligen supernöjd över resultatet! Elwira har stenkoll! :)

Petra L
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig och jag är supernöjd med resultatet. Kommer boka Angie igen, helt klart!

Therese E
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie är den bästa frisören! Hon är superduktig, lyhörd och oerhört trevlig!

Hugo S
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie var trevlig och professionell. Mer nöjd än vanligt med resultatet, köpte en herrklippning.

Karima E
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Lyhörd, lätt att prata med, man får alltid bästa servicen och finaste håret efter att vart hos Angie. Hon är bäst, och så länge hon klipper och färgar hår så kommer jag gå till henne.

Sophie A

Toppen ! Bra service bra resultat och proffsigt

Anna V
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Detta var min första frisyr i Stockholm, efter att ha flyttat från Ukraina på grund av kriget. Jag var orolig . men hon kom ut glad och mycket nöjd. De frågade vad jag ville. professionell rådgivning. perfekt jobb. varm attityd. härlig stämning i salongen. Amanda Autumn är en bra frisör

Erik S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Toppen - både trevlig och duktig

Patrik B
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Väldigt nöjd! Inlyssnande och noggrann!

Niklas N
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jättetrevligt bemötande - lyhörd och toppenöjd med resultatet. Elwira var supertrevlig.

Dag H
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Lyhörd och proffsig frisör. Jag blev jättefin i håret, rekommenderas varmt :)

Svar från Elwira

Hej Dag! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Elwira! Allt gott, Creative Headz ❤️

Caroline J
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Amanda var mycket duktig och var bra på att förstå mina tankar om vad jag ville ha. Hon var lugn och kunnig.

Svar från Amanda A

Hej Caroline! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Magnus L
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Toppen! Trevlig, kompetent med ett bättre resultat än vanligt

Svar från Elwira

Hej Magnus! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Carl-johan H
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag har klippt mig hos Elwira under flera år nu och är alltid nöjd.

Svar från Elwira

Hej Carl-johan! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elwira. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💖

Daniela E
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Blir alltid bra bemött av Elwira och hon lyssnar noga på vad jag vill ha gällande klippningen och kommer med råd och tips. Jag blir supernöjd varje gång!

Svar från Elwira

Hej Daniela! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Elwira. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Alexandra C
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Supertrevlig och jätteduktig, kommer definitivt att boka klippning hos henne igen!

Svar från Amanda A

Hej Alexandra! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Hos oss är du alltid välkommen! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Johan H
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Lyhörd till vad jag var ute efter, duktig och trevlig

Svar från Elwira

Hej Johan! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Helena V
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira var trevlig och lyhörd och förstod hur jag ville bli klippt.

Svar från Elwira

Hej Helena! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Elise H
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jag klippte helt ny frisyr och färgade håret, det blev precis så som jag hade drömt om! Så trevlig Angie och jag är så nöjd!

Svar från Angie

Hej Elise! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 💛

Julia B
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jätteduktig! Blev så nöjd med klippningen.

Svar från Amanda A

Hej Julia! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Rachel A
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie is highly professional and gets the job done well in a timely manner. She is kind and aware of what the client wants. Angie was able to colour match my highlights with no problems and make my hair look great!

Svar från Angie

Hi Rachel! 🌸 We want to thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Angie. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Charlotte H
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Jättegullig och duktig! Hon lyssnar på hur man vill göra och kommer med förslag om man vill ha det.🌟

Svar från Amanda A

Hej Charlotte!🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda A. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Paula R
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Excellent! Super happy with Angie. She is a star.

Svar från Angie

Hi Paula! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Angie. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🌟

Christina L
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Mycket trevligt bemötande och gott resultat av håret.

Svar från Angie

Hej Christina! 😊Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Maria U
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Igår hade jag en fantastisk upplevelse hos Angie. Redan från det att jag steg in genom dörren blev jag väl bemött. Atmosfären var varm och inbjudande, vilket fick mig att känna mig bekväm direkt. Jag hade bokat tid för både klippning och slingor och var lite nervös eftersom jag inte riktigt visste hur resultatet skulle bli. Men Angie förstod exakt vad jag menade när jag beskrev vilken stil jag var ute efter. Hon lyssnad på mina önskemål och kom med egna förslag som verkligen kompletterade min vision. Under hela processen...

Svar från Angie

Hej Maria! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Joakim S
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Angie ersatte min vanliga frisör när jag var tvungen att omboka min tid med kort varsel. Jag är väldigt nöjd både med hennes bemötande som var väldigt trevligt och min frisyr som blev toppen. Rekommenderar varmt!

Svar från Angie

Hej Joakim! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter, Creative Headz 🌸

Patrycja S
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Super trevlig, blev jätte nöjd med resultatet :)

Svar från Amanda A

Hej Patrycja! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Caroline P
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Super nöjd med både klipp och färg!!

Svar från Angie

Hej Caroline! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Madelene L
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Superproffsig frisör rakt igenom! Så skönt att sätta sig i frisörstolen och känna fullt förtroende! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Angie

Hej Madelene! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Angie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Peter H
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevligt och proffsigt bemötande samt bra resultat

Svar från Amanda A

Hej Peter! 🤗 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Nathalie G
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Förstod exakt vad min kräsna 12-åriga son ville ha efter kort beskrivning och visning av tiktok- video. Stort tack Elwira, vi kommer tillbaka!

Svar från Elwira

Hej Nathalie! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Ni är alltid välkomna hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Mai E
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig, lyssnade på vad jag beskrev, köpte slingor och klippning

Svar från Amanda A

Hej Mai! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Karin W
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt duktig och lyssnade på min önskan att behålla så mycket längd som möjligt samtidigt som hon fick bort alla slitna toppar och fin föning/styling på det. 5 av 5!

Svar från Amanda A

Hej Karin! 💛 Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Janina P
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Elwira är verkligen så trevlig och en superduktig, professionell frisör.

Svar från Elwira

Hej Janina! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Emil R
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig, duktig och lyssnade på vad jag ville

Svar från Amanda A

Hej Emil! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Pontus F
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Superbra klippning! Enligt frisör efteråt skulle jag dock ha betalat 600 men fick betala 700 ändå för det fanns inget att göra åt.

Svar från Amanda A

Hej Pontus! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med klippningen hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz🌸

Cornelius R
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Väldigt proffsig! Jag är väldigt nöjd

Svar från Elwira

Hej Cornelius! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Elwira. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Natalie K
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Mycket bra bemötande, service och den bästa frisören!

Svar från Angie

Hej Natalie! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Angie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Pernilla K
Skrev om Amanda A en del av Creative Headz Regeringsgatan

Trevlig, rolig och klippte så som jag ville ha det.

Svar från Amanda A

Hej Pernilla! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda A Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Nathalie .

Bästa! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jätteduktig frisör är jätte nöjd 🥰

Svar från Elwira

Hej Nathalie! 😃 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elwira. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Felicia B
Skrev om Angie en del av Creative Headz Regeringsgatan

Hon var inte så serviceminded och istället för att få en trevlig stund hos frisören fick jag mig en avhyvling för att håret var slitet. Frisörer brukar påpeka det till mig och det är helt ok men detta var inte trevligt. Dock klippte hon håret bra, tack!

Svar från Angie

Hej fina du! 💖 Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med besökt hos oss. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Bästa hälsningar! 🤩

Laura M
Skrev om Elwira en del av Creative Headz Regeringsgatan

Otroligt professionell och inkännande. Jag kom en dag då jag var rätt låg, visste inte riktigt vad jag ville göra. Elwira tog direkt kommando och gav mig en fantastisk färg och fin klippning. Hon kände även in min energi och bjöd på bubbel och fina samtal.

Svar från Elwira

Hej Laura! 💕 Gud så kul att du känner dig nöjd med Elwira. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🤗