Creative Headz Sveavägen

Creative Headz Sveavägen

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Sveavägen - Din frisörsalong för stil och skönhet Välkommen till Creative Headz Sveavägen, din destination för att uppnå din önskade stil och utstrålning. Vi är en professionell frisörsalong som erbjuder högkvalitativa tjänster för att förverkliga dina idéer. Vårt erfarna team av frisörer är dedikerade till...

274 omdömen om Creative Headz Sveavägen

Stina A
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Så härlig människa och ooootrolig frisör! Aldrig varit så nöjd som hos Nathalie.

Sara K
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Bästa frisören jag varit hos, lyhörd och otroligt skicklig.

Anna G
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Edda var väldigt trevlig, men själva klippningen kändes kanske något påskyndad. Jag tror att det är för att jag har så mycket hår så det brukar ta längre tid än vad folk tror. Klippningen blev ändå bra. Overall bra experience

Viktor S
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Hon var riktigt skön och klipper riktigt bra

Robin L
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Blev nöjd med frisyren och Amanda var väldigt trevligt! Servicen var superbra, speciellt för en omständlig glömsk pojke som mig 👍

Camilla G

Supertrevligt! Jag bokade genast en ny tid med Amanda! 😊

Qamar F
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Jättetrevlig och duktig frisör!!

Edvard E
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Hon va klar med att tvätta och klippa på 15 minuter, sen kändes de väldigt ojämnt tyvärr. Hon va däremot trevlig.

Elisa M
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

My haircut with Melissa was the best haircut I got in a very long time. She really took the time to understand what I wanted and get acquainted with my hair. She also checked in with me every step of the process, making sure I understood what she was doing and that I was ok with it. I am really happy with the outcome. Although I have short hair I feel like she gave me options to really play with it depending on my mood, without selling me thousands of products. Thank you so much for this great experience!

Måns M
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Trevligt, snabbt och välutfört jobb

Marcus A

Duktig och vänlig. Bra upplevelse

Charlee C
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Toppen!!!! Tillmötesgående och super proffsig!

Monica L
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Superproffsig frisör och trevligt bemötande av alla på hela salongen

Lovisa L

Helt ärligt den bästa frisören jag gått till! 10/10

Alice H
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Trevlig tjej och bra bemötande.

Kelly L
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Trevlig, glad och gjorde ett bra jobb.

Celeste C
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

She didn’t listen at all to what I wanted. I had asked for a layered bob, not blunt. When I asked if she was going to put layers in she ignored me and kept asking about the bangs. She styled the bangs in such a ridiculous way that I looked like an absolute clown when I left. It really has put me off returning to that location

Adriana B
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Amanda var mycket trevlig och kände mig trygg med planen vi hade bestämt inför min klippning, men är mycket besviken att hon tunnade ut mitt hår otroligt mycket. Jag upplever inte att hon kommunicerade att det skulle bli så tunt för att uppnå den frisyren jag ville ha. Mitt hår är mycket stripigt och platt och väldigt svårt att stylea nu. :(

Natalie H
Skrev om Creative Headz Sveavägen

Superbra och inlyssnande frisör! Bästa klippningen på flera år faktiskt ☺️

Svar från Creative Headz Sveavägen

Hej Natalie! 😊 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 💖

Mattias K
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Grymt mottagande från att man går in tills att man går ut med sin nya frilla . 🤩

Svar från Amanda H

Hej Mattias! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Lotta L
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Melissa är förtroendeingivande, duktig och jättetrevlig. Hon förstår vad man menar och jag har bara fina saker att säga om henne. Hon är verkligen bra på sitt jobb.

Svar från Melissa

Hej Lotta! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Melissa. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen!🌟

Charlie V
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Tycker hon var väldigt trevlig och hon brydde sig om vad man sa.

Svar från Amanda H

Hej Charlie! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Mathilda M
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Hon är fantastisk på vad hon gör, glad och professionellt bemötande och har goda kunskaper som frisör!! ⭐️ Vilken pärla 🌸

Svar från Amanda H

Hej Mathilda! 💛 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Isabelle E
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Edda visade ett trevligt bemötande och gav bra tips för framtida hårvård!

Svar från Edda

Hej Isabelle! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Edda. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Fanny Å
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Trevligaste frisören jag nånsin haft. Jag trodde innan att eftersom hon är vd så skulle hon vara.. ”distanserad” eller något liknande men hon var så varm och mysig. Sen var hon grym, så nöjd med resultatet. WOW!

Svar från Nathalie Akgun

Hej Fanny! ❤️ Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Vi blir så glada över att du känner dig nöjd med besöket. Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Jennifer V
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Trevlig, förklarar bra och förklarar kostnaden inför behandling.

Svar från Edda

Hej Jennifer! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Magnus W
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Melissa är en jätteduktig frisör som är lyhörd, ger tips och är väldigt trevlig. Rekommenderas!

Svar från Melissa

Hej Magnus! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Emelie K
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Melissa är grym, lyssnar noga så blir alltid som man precis ville ha det!

Svar från Melissa

Hej finaste! 🌟Tack snälla för din kommentar och för att du tog dig tiden att skriva. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Melissa. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Stanislava F
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Amanda är en av dem få frysörer som man kan verkligen lita på! efter många år fick jag inte bara klippningen som passade mig perfekt men även ett förslag om min hårtyp och hårvård jag skulle behöva.

Svar från Amanda H

Hej bästa! 💜 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Leo S
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Jag är alltid mycket nöjd när jag klipper mig hos Amanda. Bemötandet är personligt och jag blir alltid nöjd med min frisyr.

Svar från Amanda H

Hej Leo! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Amanda! Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Elina W
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Blir alltid så nöjd när jag varit hos Edda och fixat håret!

Svar från Edda

Hej Elina! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Edda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Sture B
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Allt funkade hur bra som helst så jag är supernöjd

Svar från Amanda H

Hej Sture! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda H. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Fanny S
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Gulligt bemötande och otroligt proffsig. Förstod vad jag ville och gav mig ett fantastiskt bra första intryck av Creative Headz!! Har inte gått till samma frisör sen jag var ett barn men nu ska jag börja gå till Amanda!

Svar från Amanda H

Hej Fanny! 🤩 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Camilla F
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Lugn, noggrann och trevlig! Man kan lita på att hon är trygg i sin roll

Svar från Edda

Hej Camilla! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Erika S
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Melissa was very nice from the moment I arrived. She listen to what I wanted, gave me her input when I asked and I am super happy with the results. I have been to Creative Headz before but I cannot remember anyone. Melissa made a great impression and I'm definitely booking time with her again in the future.

Svar från Melissa

Hi Erika! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Melissa. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Margit H
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Inlyssnande Påläst kring tidigare ” behandlingar” Kände mig trygg med henne fast det var vårt första möte Gav input och förslag kring produkter som var bra för mitt hår. Toppen. En ytterligare frisör som jag kommer att återkomma till från Creative heads.

Svar från Amanda H

Hej Margrit! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Malin B
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Jättefint bemötande, supertrevlig och lyhörd. Stylingen tog dock en timma och blev inte så välgjord som jag upplevt hos CH tidigare. En locking frisyr blev rak under efterföljande timmar.

Svar från Amanda H

Hej Malin! ❤️ Tack för din feedback, den uppskattas. Det är tråkigt att höra att du inte känner dig helt nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas kunna göra det ännu bättre till nästa gång! Bästa önskningar, Creative Headz 🌟

Tove W
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Supertrevlig och superduktig frisör!

Svar från Melissa

Hejsan Tove! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Melissa. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Elle M
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Så glad att jag hittade Nathalie! Hon styrde upp mitt hår och förvandlade det till exakt så som jag ville ha det. Otrolig fingertoppskänsla och lyhörd för önskemål. Tack Nathalie :)

Svar från Nathalie Akgun

Hej Elle! ❤️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 😊

Olivia L
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Hon var lyhörd och stannade upp flera gånger för att fråga vad jag tyckte och om vi skulle klippa mer osv. Duktig helt enkelt <3

Svar från Edda

Hej Olivia! Gud vad kul att du känner dig nöjd med Edda. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸💛

Ulrika W
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Edda lyssnade in mina önskemål och gav goda råd kring olika alternativ. Jag fick se bilder på olika varianter av slingor/ toningar och så kom vi fram till vad som skulle passa mig bäst. Jag gjorde även en intensivkur då jag vet att de brukar ge ett fantastiskt och långvarigt resultat på mitt hår Jag lämnade salongen och kände mig vacker så jag kan varmt rekommendera Edda.

Svar från Edda

Hej Ulrika! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Edda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Johanna J
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Melissa is incredibly passionate about her job, caring for the client and very professional. I have sensitive hair and very curly. The blow out she did was efficient, very well done and super quick. I was amazed by her talent. Worth every minute and will definitely come back soon ♥️

Svar från Melissa

Hi Johanna! 🌸 Wow, thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Melissa. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Emilia E
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Nattis är en frisör i världsklass. Grym på färg. Rekommenderar verkligen!

Svar från Nathalie Akgun

Hej fina du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nattis! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Moa S
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Duktig och proffsig. Blev väldigt nöjd

Svar från Edda

Hej Moa! 🌸 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗

Sunniva E
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Cool, effektiv och driftig! Kände mig väldigt trygg och håret blev fint!

Svar från Nathalie Akgun

Hejsan Sunniva! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nattis, hon är grym! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Leon H
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Amanda gjorde ett strålande jobb - kan verkligen rekommendera!

Svar från Amanda H

Hej Leon! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Amanda. Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Rikard E
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Supertrevlig och duktig, toppklass!

Svar från Melissa

Hej Rikard! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Melissa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💞

Jenny L
Skrev om Amanda H en del av Creative Headz Sveavägen

Trevlig och kompetent! blev mycket nöjd med resultatet. Kommer gärna tillbaka. Lite dyrt bara...

Svar från Amanda H

Hej Jenny! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Jessica R
Skrev om Melissa en del av Creative Headz Sveavägen

Så proffsig och duktig. Blev så nöjd och kommer definitivt komma tillbaka till Melissa!

Svar från Melissa

Hej Jessica! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Melissa.Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Charles C
Skrev om Edda en del av Creative Headz Sveavägen

Edda är super! Förstår hur jag vill ha mitt hår med bristfällig information från mig 😂. Super trevlig och hjälpsam. Ser fram emot nästa besök!

Svar från Edda

Hej Charles! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Edda! Allt gott, Creative Headz 🌸