Creative Headz Odengatan 32

Creative Headz Odengatan 32

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Välkommen till Creative Headz Odengatan 32 - din frisörsalong för personlig stil och skönhet. Vi erbjuder högkvalitativa tjänster och produkter som hjälper dig att uttrycka din unika stil. Vårt erfarna team av frisörer lyssnar uppmärksamt på dina önskemål för att skapa en frisyr som framhäver din personlighet och stil. Oavsett...

496 omdömen om Creative Headz Odengatan 32

Sofie H
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Lyhörd och duktig! Blev jättenöjd:)

Sofie H
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Lyhörd, duktig och väldigt trevlig!

Alfred K
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Marcus A
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Vänligt bemötande under hela klippningen. Kände mig hörd och omhändertagen. Satt med en lyxig känsla medan jag smuttade på bubbel och blev ompysslad. Tack allra ödmjukast!

Terese J
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Superbra och pedagogisk frisör som klippte vår lilla son :) Tack!

Charlotte H
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

superproffsig och inkännande!! Rekommenderas varmt!!

Freyja E
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

- på ett lyhört, professionellt och omtänksamt sätt. - jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jag blev positivt överraskad - Annelie har ett av de bästa bemötanden jag har stött på när jag gått till frisören. - jag ville klippa av mycket hår! Det var nervöst då det var en stor förändring. Men Annelie fick mig att känna mig i goda händer! Resultatet blev jättebra!

Sami K
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr som skulle kunna funka och det fick vi. Vi var båda nöjda med besöket på Creative Headz.

Roger A
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Annelie är skicklig, trevlig.. Jag var mycket nöjd.

Maria B
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Hon är bäst. I särklass den bästa frisör jag haft någonsin. Jag är alltid 100 procent nöjd!

Helene W
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Jag var mycket nöjd m tvätt o föning av Samuel.

Inger S
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket rar o omtänksam, frågade om mina förväntningar o förklarade vad hon gjorde. Jag hade tyst behandling vilket respekterades. Dessutom sjöng hon för sig själv till musiken som spelades, mycket uppskattat, man blev väldigt glad av henne.

Ozan C
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Lyhörd och noggrann.Bra bemötande.

Elizabeth P
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som ligger i fokus. Jättegullig tjej som jag rekommenderar varmt. Jag är 100% nöjd kund.

Emelina L
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Samuel är super begåvad och det märkte man när man fixade mitt hår. Jag var i trygga händer och kunde ställa alla frågor Som jag hade. Super lätt att prata med, kände mig hörd och trygg. Kommer absolut rekommendera Samuel och eran frisörsalong till flera vänner och familj.

Sara-Klara S
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Nathalie var så trevlig och proffsig! Kan varmt rekommendera!

Camilla S
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Elin är lyhörd och utför sitt jobb med största noggrannhet. Ödmjuk och supertrevlig.

Anetta E
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket bra upplevelse och duktig frisör❤️

Daniel F
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

Siddhi S
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Robert understood my needs perfectly! He was also very warm and welcoming, and gave me a great haircut! I recommend Robert for all Asian hair needs :)

Karin L
Skrev om Creative Headz Odengatan 32

Väldigt trevlig frisör med bra tips och idéer - resultatet blev toppen!

Malena H
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Tio av tio, bästa frisören i stan, otrolig med färg och slingor.

Rochellys D
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Talented, meticulous, and creative !

Rachel J
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Annelie är väldigt proffsig och lyhörd, och resultatet är alltid toppen! Så nöjd efter mitt besök.

Andrea B
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Best hair dresser in town! Super professional!

Luisa K
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Underbart! Jag blev bra bemött och hade en trygg och bra upplevelse. Nöjd med resultatet

Marzena P
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Super duktig och lyhörd , kunnig hjälpsam

Samuel U
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Är så nöjd med mitt senaste besök. Proffsig, lyhörd och levererade exakt det jag önskade. Tack för en grym klippning!

Poneh M
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Noggrann och trevlig - mycket nöjd!

Sara B
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket skicklig och trevlig, så nöjd med mitt besök!

Victor A
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Jag gillar Samuel och kommer gå till honom igen. Det jag inte gillar är när man ska utvärdera dem på det här sättet. Utvärdera hela Creative Headz som koncept och salong istället för att peka ut individuella personer att ge en recension om.

Gun M
Skrev om Creative Headz Odengatan 32

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Sofie T
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Grym på hår och frisyrer. Rekommenderar varmt 🌟.

Mario G
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Kunnig och jätteduktig frisör!!

Amanda K
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Super good! Very professional and my hair have never looked better :)

Sarah I
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket trevlig och professionell i sitt bemötande och hantverk. Jag är supernöjd med resultatet!

Annette M
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Supertrevlig, lyhörd och kom med egna tips. Resultatet, är supernöjd 🙏🏻

Linn F
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Världens bästa frisör! Har gått hos Nattis i 6 år och fortfarande lika nöjd.

Simon H
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Hej Nathalie var toppen, supermysigt bemötande och lyhörd. En perfekt frisör som jag gärna går tillbaka till, nästa gång ska jag bjuda med henne på öl med tanke på hur skön hon var. Simon 0730437843

Jonas H
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Bästa servicen till min dotter som klippte sig, hon var otroligt nöjd och glad!

Ida W
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Superduktig, effektiv och väldigt, väldigt trevlig! Alltid nöjd hos Samuel!

Cyrus Z
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Lyssnar verkligen på vad man vill. Tror aldrig att jag har varit så nöjd med en hårklippning. I helhet en underbar frisör

Alexandra S
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Proffsig och väldigt kunnig. Kan starkt rekommendera Samuel!

Svar från Samuel

Hej Alexandra! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Samuel. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

William V
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Så nöjd och fint mottagande. Samuel var otroligt proffsig och jag blev väldigt nöjd. Allt från bemötande till tips på hårvård var fantastiskt. Trevlig atmosfär, jag rekommenderar varmt.

Svar från Samuel

Hej William! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Samuel. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Marie L
Skrev om Annelie en del av Creative Headz Odengatan 32

Lugn och bra information! Finfint resultat!

Svar från Annelie

Hej Marie! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Annelie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Keneth B
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Trevlig kille lite dyrt men bra

Svar från Robert

Hej Keneth! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Robert. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Philip E
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Samuel va grym! Han tog hand om mig på ett väldigt bra sätt och hjälpte mig att forma en frisyr som passade mig hur bra som helst. Nu är jag extremt vårsnygg!

Svar från Samuel

Hej Philip! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Samuel. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Hugo L
Skrev om Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

Hon var supertrevlig och allt gick jättesnabbt 👍

Svar från Nathalie S

Hej Hugo! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Helena E
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Nea är lyhörd, kunnig och får alltid fram fina resultat både avseende klippning och färgnyanser. Det blir även mycket trevliga samtal och man känner sig väldigt ompysslad.

Svar från Linnea

Hej bästa du! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Nea. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Bästa önskningar, Creative Headz 🤗

Eleonor S
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Trevlig, omtänksam och skapade magi i mitt hår, fastän jag egentligen bara skulle ta bort de slitna topparna. Gick därifrån och kände mig supersnygg och ompysslad!

Svar från Linnea

Hej Eleonor! 🌟 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸