Creative Headz Odengatan 32

Snittbetyg
4.7
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Om företaget

Välkommen till Creative Headz Odengatan 32 - din frisörsalong för personlig stil och skönhet. Vi erbjuder högkvalitativa tjänster och produkter som hjälper dig att uttrycka din unika stil. Vårt erfarna team av frisörer lyssnar uppmärksamt på dina önskemål för att skapa en frisyr som framhäver din personlighet och stil. Oavsett...

255 omdömen om Creative Headz Odengatan 32

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 255 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Åsa W
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Världens bästa frisör! Kunnig och trevlig.

Klara G
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Samuel tar alltid fram det bästa i mig, han är noggrann och lyhörd och är grym på huvudmassage

Andrea V
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojana är otrolig! Den enda personen som kan klippa mitt tjocka, sträva,vågiga hår❤️ rekommenderar henne varmt till alla med den hårtypen. Hon är också otroligt varm och omtänksam i sin karaktär. Inlyssnande, begåvad och helt enkelt fantastisk!

Karin Maria S
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Känner mig aldrig så fin som när jag varit hos Bojana. Trygg och ärlig! Förstår alltid hur jag vill ha det men ger samtidigt sin professionella åsikt om vad som blir bäst och snyggast. Bojana är bäst!

Caroline B
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Samuel hoppade in då min vanliga frisör var sjukskriven, vilket jag inte fått besked om. Tyckte att han var lite hårdhänt, men lyhörd för hur jag ville bli klippt. Inte speciellt pratsam, men personligen tycker jag det är skönt

Svar från Samuel

Hej Caroline! Vi tar åt oss av din feedback och hoppas att få se dig flera gånger i framtiden ❤ Mvh Creative Headz

Karin Maria S
Skrev om Creative Headz Odengatan 32

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carolyn P
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Always a pleasure. Bojana has a lot of experience and it shows.

Jesper V
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Jag känner skönt och glad med servicen. Det är underbart med mitt hår stil.

Svar från Linnea

Hej Jesper! Gud vad kul att du känner dig nöjd med besöket och med vår frisör Nea! Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸⭐️

Matilda L
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Tycker att Linnea är otrolig! Skicklig och inlyssnande!

Elise
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Trevligt bemötande Bra fönat ...MEN direkt gick min frissa och ringde!!!

Loke L
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Blev klippt av Robert, han var väldigt trevlig och även om det var en ny frisyr så fatta han direkt vad jag ville och det blev bättre än bilden

Birgitta C
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket bra! Frisyren blev som jag önskade.

Louise A
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Nöjd kund. Trevligt bemötande. 10/10.

Björn A
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Har inget annat att säga annat än att jag är supernöjd!

Ayca K
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojana är den mest skickliga frisören jag har varit hos när det kommer till färg och sling. Hon är väldigt noggrann och ärlig i sitt utförande och resultatet blir alltid helt fantastiskt. Kan inte rekommendera nog!

Susanne H
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Jag är super nöjd. Så trevligt bemött av Samuel och mycket nöjd med slingor och färg. Uppfyllde alla mina förväntningar. 10/10

Maria G
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojana är professionell, mycket kunnig och kreativ vad gäller klippningar/hårtyper och färgkombinationer..Alltid supernöjd!

Tara S
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Väll bemötande personal och proffesionellt Rekommenderar

Etti G

Bra service och rekommendation

Michelle H
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojan är förutom en väldigt bra frisör alltid glad och social.

Venus K
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Otroligt lyhörd, kunnig och trevlig! Rekommenderar Catta till precis alla som behöver en fantastiskt duktig frisör💛

Niclas E
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Proffsigt, trevligt och med alltid lika grymma resultat!

Anna B
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Förstår verkligen vad man vill ha - en frisör att lita på men som ändå utmanar lite i färg o form!

Svar från Catta

Hej Anna! Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🤩❤️

Caroline W
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Serviceminded, bra på både färg och klippning. Snabb👌

Anna N
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Catta har en hög yrkeskompetens med förmåga att läsa av kundens önskan och levererar ett otroligt resultat både i färg och form. Catta är förutom otroligt kunnig i sitt yrke både rolig, omhändertagande och servicen är alltid på topp! Jag skulle rekommendera Catta, speciellt vid färgning, alla dagar i veckan!

Juan D
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojana är en fantastisk frisör. Hon är trevlig och vänlig. Och hon är väldigt begåvad.

Svar från Bojana

Hej Juan! Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. VI uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🤩❤️

ylva s
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Jag hade beställt tid för klippning för första gången på creative headz på odengatan 32, bor i kvarteret. Jag blev hälsad välkommen av en utav tjejerna i salongen. Sedan kommer Robert som jag blivit tilldelad som frisör. Han säger hej ,och frågar om jag ska klippa mig ? svarar ja och reser mig för att sätta mig i frisör stolen.Då frågar han mig om jag klippt mig själv? Det hade jag verkligen inte gjort, Jag blir nervös och känner mig obekväm och förolämpad . och tänker hjälp det här måste vara en riktig amatör. ...

Svar från Robert

Hej Ylva! Vad tråkigt att du känner dig missnöjd med besöket hos oss. Vi är super måna om dig som kund och hoppas att vi kan hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Vi hoppas få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz ⭐️

Elias N
Skrev om Creative Headz Odengatan 32

Går alltid hit och är supernöjd mär jag går härifrån, oavsett vem det är som klipper mitt hår. CH Odengatan 32 är amazing.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ellen P
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Han brände mig med hårtorken och frågade om jag ville ha kaffe men fick inget. Lockarna gick ut på 5 min.

Svar från Robert

Hej Ellen! Det är super trist att höra att du inte känner dig nöjd med ditt besök. Du som kund är vi väldigt måna om och vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se där vi kan hjälpa dig vidare. Kram, Creative Headz 🌸

Hanna Å
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojana is truly amazing, she is honest and precise in her work, her coloring techniques are perfect and I’m always so so happy after an appointment with her.

Svar från Bojana

Hi Hanna! We appreciate your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 💕💕

Catarina E
Skrev om Linnea en del av Creative Headz Odengatan 32

Mkt Gott bemötande och mitt risiga hår väldigt bra genom klippt Varför bara en 4 ? Jag bad om en asymmetrisk page med bob men tyvärr förstod vi inte varandra och jag är sämst på att säga vad jag känner där och då plus att Linnea är urgullig som person så istället återkommer jag aldrig som kund Men jag gillar företaget och bokar bara en annan frisör/salong

Svar från Linnea

Hej Catarina! Vad tråkigt att du inte kände dig nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. 🥰🌟

Matilda M
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Perfekt social och vänlig. Gick såklart därifrån med en perfekt blond nyans och styling.

Svar från Samuel

Hej Matilda! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Mattias M
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Hon är väldigt professionell, erfaren och trevlig. också väldigt flexible med att boka tid.

Svar från Bojana

Hej Mattias! Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. VI uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🤩❤️

Johan H
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bojana var en mycket rolig, trevlig, och framförallt bra frisör som gav mig tips på såväl hårvård som produkter och gav en väldigt bra service och en väldigt bra frisyr. 5/5!

Svar från Bojana

Hej bästa! Stort tack för din fina kommentar, det är så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🤩❤️

Asal K
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Proffsig, trevlig, snabb! Vilken service!!

Svar från Bojana

Hej Asal! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi väldigt mycket. Vi blir så glada över att du känner dig nöjd med ditt besök och att du fick ditt önskade resultat. Hos oss är du alltid välkommen! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸😍

George Z
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bra på alla vis: Proffsigt, vänligt, kunnigt och sympatiskt. Fick dessutom snabbt en tid. Jag återkommer gärna till er salong.

Svar från Bojana

Hej George! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

David V
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Alltid trevligt att klippa sig hos Samuel. Blir alltid väldigt nöjd med frisyren efter att varit där.

Svar från Samuel

Hej David! Så kul att du känner dig nöjd med ditt besök och med vår frisör Samuel! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz ❤️😃

Jesper K
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Catta är grym! Hon har alltid ett härligt bemötande och klipper håret så man blir mer än nöjd!

Svar från Catta

Hej Jesper! 😃 Strålande att du känner dig nöjd med ditt besök och med vår grymma frisör Catta! Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕☀️

Ulf E

Fantastisk! Proffsig och snabb

Svar från Bojana

Hej Ulf! 😊 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Eva H
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Hon är kanon! Supertrevlig, väldigt duktig och snabb. Hennes rekommendationer känns alltid ärliga och rakt på.

Caroline P
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Bästa frisören jag någonsin haft

Anncharlotte B
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Skicklig och trevlig - det är Robert i ett nötskal! Mycket nöjd med resultatet 🙏

Mats M
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket trevlig och lättpratad. Han klipper dessutom snabbt och riktigt bra. A true pro!😊

Philip M
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Great haircut and great conversation!

Åsa L
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Alltid perfekt resultat! Klippning och slingor, färg som håller länge . Salongen är fräsch och man känner sig väl omhändertagen. 100% nöjd kund här 👌🏻

Elise
Skrev om Robert en del av Creative Headz Odengatan 32

Jag tycker om att bli tilltalad med mitt namn.... Det blev jag Robert är sympatisk, artig och snabb

Helena L
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Jätteglad,positiv och generös,skicklig frisör!

Svar från Bojana

Hej finaste! Stort tack för din kommentar, det är så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🤩❤️

Joakim J
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 32

Duktig, snabb, rolig och trevlig!

Gunilla H
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Mycket nöjd med tvätt o fön i lördags. Fick komplimanger i en affär senare över hur snygg jag var i håret. Tack Samuel!

Svar från Samuel

Hej Gunilla! Super kul att du känner dig nöjd med ditt besök och med vår frisör Samuel! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕💕

Sanna K
Skrev om Samuel en del av Creative Headz Odengatan 32

Kunnig, proffsig, trevlig - gå till honom!

Filtrera omdömen