Creative Headz Scheelegatan

Creative Headz Scheelegatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Välkommen till Creative Headz Scheelegatan - din frisörsalong för stil och skönhet. Vi erbjuder högkvalitativa tjänster för att förverkliga din personliga stil. Vårt erfarna team av frisörer lyssnar noga på dina önskemål för att skapa en frisyr som passar din personlighet och stil. Oavsett om du vill ha en trendig klippning,...

264 omdömen om Creative Headz Scheelegatan

Josefine R
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Bra klippning, inte så service minded personal. Frisören saknade social kompetens alternativt var på dåligt humör. Jag hade mycket högre förväntningar efter att ha varit på salongen på Drottninggatan där både bemötande och klippning var 5-stjärnigt.

Maria B
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Hon är bäst. I särklass den bästa frisör jag haft någonsin. Jag är alltid 100 procent nöjd!

Camilla S
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Elin är lyhörd och utför sitt jobb med största noggrannhet. Ödmjuk och supertrevlig.

Daniel F
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

Isabelle N
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Väldigt trevlig och duktig frisör

Malena H
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Tio av tio, bästa frisören i stan, otrolig med färg och slingor.

Michael K
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Klippningen blev perfekt. Hon är sedan också väldigt kunnig och trevlig.

Fabiana S
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Amazing job done by Niya! thank you so much

Git Ragnhild C
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

En mysig och trevlig frisör! Jag är jättenöjd med klippning. När jag själv stylat mitt hår efteråt så ligger det perfekt! Hon var lyhörd och klippte snabbt och bra!

Kajsa S
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Love this place, they always understand my vision and I leave feeling super happy every time.

Sara D
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Jag fick ett varmt och glatt bemötande. Alexandra lyssnade på mina önskningar och förklarade tydligt och bra hur vi kunde göra. Resultatet blev precis som jag ville. Hon var jättebra!

Sofia B
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Toppen! Så trevlig, lyssnade på mig men kom med egna tips och resultatet blev jättebra! Så nöjd

Axel T
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Trevlig, professionellt bemötande och ett bra slutresultat!

Svar från Alexandra

Hej Axel! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 💚

Mikael S

Trevlig. Professionell. Noggrann.

Svar från Alexandra

Hej Mikael! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Filip B
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Trevlig, proffsig och lyhörd!

Svar från Alexandra

Hej Filip! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 💞

Subhrajyoti B
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Got a very nice haircut from Alexandra, she completely got my look perfect

Svar från Alexandra

Hi Subhrajyoti! 🌸 Thank you for your review and we're so pleased to hear that you're happy with Alexadra You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Lisa B
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Alexandra förstod precis vad jag menade när jag förklarade och visade bilder på hur jag ville slinga och klippa mig. Hon tog klippningen steg för steg och såg till att kolla med mig hur det kändes med allt. Är så nöjd med resultatet och kände mig så omhändertagen <3

Svar från Alexandra

Hej Lisa! ❤️ Strålande att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌟

Inger O

Mycket nöjd. Jag blev trevligt bemött och det blev ett fint resultat.

Svar från Ellen

Hej Inger! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Maj-Lo P
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Jag var väldigt nöjd och frisören var super gullig!

Svar från Creative Headz Scheelegatan

Hej Maj-Lo! 💕 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Love N
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Trevlig och frisyren blev utmärkt

Svar från Alexandra

Hej Love! 😊 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Alexandra. Allt gott, Creative Headz 🌸

Hanna E
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Absolut nöjd med tanke på att det var mitt första besök hos henne. Dessutom väldigt trevlig!

Svar från Catta

Hej Hanna! 💕 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Catta. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz ⭐️

Theo G

Väldigt trevlig tjej som inte bara var engagerad och rolig att prata med, men även såg till så frisyren blev som jag tänkt mig genom att under klippningen berätta hur hon tänkte klippa och hur de skulle bli. Bra upplevelse👍

Svar från Ellen

Hej Theo! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med Ellen. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Mahsa A
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Hon är grym och väldigt trevlig.

Svar från Elin P

Hej Mahsa! ⭐️ Så härligt att du känner dig nöjd med Elin. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Kristina L
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Mycket trevlig och tillmötesgående. Kände mig väl omhändertagen på ett väldigt fint sätt.

Svar från Alexandra

Hej Kristina! 😃 Strålande att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Kristina L

Trevlig och lyhörd! Blev ett bra resultat!

Svar från Ellen

Hej Kristina! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Baharnabaviab B
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Snäll och duktig med barnet. Lugn och omhändertagande

Svar från Elin P

Hej fina du! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Kramar, Creative Headz 🌟

Anna Catarina T

Inlyssnade, säker på sin kunskap och trevlig.

Svar från Ellen

Hej Anna-Catarina! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Ellen. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Jerome O
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Alexandra is super skilled and great at putting a clients vision into reality - both for adults and kids.

Svar från Alexandra

Hi Jerome! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Alexandra. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Nils S

Trevlig, snabb och proffsig! (Bra kaffe också)

Svar från Ellen

Hej Nils! 🤗 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 💞

Zoran J
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Proffsig, trevlig, noggrann och social

Svar från Alexandra

Hejsan Zoran! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Lova H
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Jag blev väl bemött av Alexandra, hon var lyhörd, väldigt trevlig och snäll. Jag kom till Alexandra för att klippa och färga mitt hår ljusare och blev väldigt nöjd med resultatet då det blev exakt som jag hade tänkt mig:)

Svar från Alexandra

Hej Lova! 😁 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Joacim N
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Alltid bra service och stämning!

Svar från Creative Headz Scheelegatan

Hej Joacim! 🌸 Strålande att du känner dig nöjd med besöket. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Line P

Jag blev jättenöjd med håret och Ellen var en snäll och bra frisör

Svar från Ellen

Hej Line!! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Ellen. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Vanessa F
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Catta är en underbar person som alltid möter en med ett stort och varmt leende! Hon är en väldigt professionell och duktig frisör som dessutom är mycket lyhörd. Jag har gått hos Catta i flera år och jag planerar att fortsätta med det!

Svar från Catta

Hej Vanessa! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Catta. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Mikael O
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Supertrevlig, service-mind och duktig!

Svar från Alexandra

Hej Mikael! 🤗 Vad roligt att du känner dig nöjd med Alexandra. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Sofia H

Professional: clear communication, open to see photos of I was looking for and provide her recommendation in base on her experience Personal: Such a lovely person, even though she was not fully confident with her English speaking she communicated really good and we talked about several topics, she made the appointment really pleasant I am really happy with the service provided

Svar från Ellen

Hi Sofia! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Ellen. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Henrik A

Duktig, glad och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Ellen.

Svar från Ellen

Hej Henrik! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Ellen. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Niclas T

Jättebra på alla sätt, 5 av 5.

Svar från Ellen

Hej Niclas! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Ellen. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Oscar S
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Trevligt och snygg klippning :)

Svar från Creative Headz Scheelegatan

Hej Oscar! 💖 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🤩

Cecilia S
Skrev om Catta en del av Creative Headz Odengatan 32

Har gått till Catta i flera år, alltid nöjd alltid glad efter att ha träffat henne! Fem saxar av fem möjliga!

Svar från Catta

Hej Cecilia! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Catta. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Pia S
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Noppning och färgning av bryn. Helt vad jag förväntade mig av besöket. Men jag gillade inte själva lokalen/inredningen med de väldigt röriga/oroliga väggarna. En salong skall vara mysig, inge lugn och ro, enligt mitt tycke.

Svar från Alexandra

Hej Pia! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Alexandra! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Matti D
Skrev om Creative Headz Scheelegatan

Mycket bra bemötande och klippning.

Svar från Creative Headz Scheelegatan

Hej Matti! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Birgitta S

Lyssnade och bekräftad att hon fattat hur jag ville bli klippt..

Svar från Ellen

Hej Birgitta! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Irene P

Superstar 🤩 jag är extremt nöjd med resultatet 🌹

Svar från Ellen

Hej Irene! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Ellen. Allt gott, Creative Headz 🌸

Emmelie J

Otroligt duktig och driven tjej. Jag är supernöjd. Hon pratade lite med mig, lät mig även sitta ifred ibland. En perfekt blandning för mig. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Kommer gå till Ellen nästa gång igen 🤗

Svar från Ellen

Hej Emmelie! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Ellen. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen. Stora kramar, Creative Headz ❤️

Jenny S
Skrev om Alexandra en del av Creative Headz Scheelegatan

Alexandra var proffsig, vänlig och mycket duktig på det hon gör! :)

Svar från Alexandra

Hej Jenny! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Fabian K
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Elin var super duktig och väldigt trevlig! Kan starkt rekommendera henne

Svar från Elin P

Hej Fabian! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Elin P. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Martin L

Hon är gryyyyym! Bäst!!!!!!!! Boka tid

Svar från Alexandra

Hejsan Martin! 🙌🏼 Härligt att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Björn Ö
Skrev om Elin P en del av Creative Headz Scheelegatan

Proffsig och koll på vad hon gör!

Svar från Elin P

Hej Björn! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Julia T

Supertrevlig, lyhörd och skicklig! Gjorde slingor med nyansering och är väldigt nöjd.

Svar från Ellen

Hej Julia! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Ellen. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️