Felicia

23 omdömen om Felicia

Sedan starten hos Reco 2024
Sophie H

Felicia är så trevlig, och jag blev så nöjd med balayage & klippning! Kommer absolut komma tillbaka.☺️

Anna P

Tack Felicia, är supernöjd med min nya frisyr!

Eva E

Mycket duktig och trevlig. Jag är jättenöjd.

Roger A

Jättenöjd med Felicias klippning

Mårten S

Proffsig, trevlig, glad och inlyssnande

Svar från Felicia

Hej Mårten! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Sofie M

Jag upplevde frisören som ganska sur. Tror det beror på att jag inte ville flytta min tid när hon ringde mig dagen innan. Sen använde hon noll produkter i mitt hår så resultatet blev platt och tråkigt. Hos min vanliga frisör brukar klippningen ta en timme, nu tog det 30 min. Så hela klippningen kändes snabb och slarvig. Så jag blev tyvärr inte nöjd och ganska så ledsen.

Svar från Felicia

Hej Sofie! ❤️ Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃

Aysin S

Jag är nöjd med min nya hårfärg! Felicia var både professionell och trevlig, och hon visste exakt vad som behövde göras för att uppnå det perfekta resultatet. Tack för en fantastisk upplevelse!

Svar från Felicia

Hej Aysin! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Felicia, Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Allt gott, Creative Headz 🌸

Benjamin B

Mycket nöjd med klippningen av Felicia! Proffsig, effektiv & trevligt bemötande!

Svar från Felicia

Hej Benjamin! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Monika T

Toppen på alla sätt! Trevlig från första mötet till sista stund. Lyssnade in på vad jag ville ha för frisyr och stämde av under processen att det kändes bra. Jag är supernöjd! Tack snälla!

Svar från Felicia

Hej Monika! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Felicia. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Hugo W

Trevlig och klippte väldigt bra!

Svar från Felicia

Hej Hugo! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕