Creative Headz Götgatan

Creative Headz Götgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Götgatan - Din moderna frisörsalong för personlig stil Välkommen till Creative Headz Götgatan, din bästa frisörsalong för att förverkliga din personliga stil. Vi är en modern och trendig salong som erbjuder högkvalitativa hårbehandlingar och skräddarsydda frisyrlösningar. Vårt professionella team av erfarna...

302 omdömen om Creative Headz Götgatan

Miranda A
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Olle W
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Blev väldigt bra bemött och fick frågor under klippningens gång om allt kändes bra. Hade relativt höga förväntningar och känner att klippningen levde upp till dem, och att jag fick det jag betalade för.

Julien G
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Quick, efficient and great result. Jean is also very good enjoyable to talk too

Peter L
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Britt-mari O
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Är supernöjd efter mitt besök hos Dijana. Hon var noggrann och väldigt proffsig.

Theodor W
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Förstod exakt vad jag ville när jag beskrev hur jag ville bli klippt.

Julia L
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Sara B
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Kristina M
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Andreas S
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Verkade lite stresad. Ganska hårdhänt/slarvig i sina rörelser. Kändes som han bara ville bli klar och gå vidare till nästa

Maria U

Kunnig, proffsig och jättetrevligt

Adéle W
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jean är väldigt glad och trevlig. Han lyssnar och kommer med förslag för vad han tycker passar.

Anna U
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Supertrevlig och kul samt väldigt duktig!

Linnea L
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Både trevlig och mycket skicklig! Gjorde bayalage och ny frisyr, kunde inte blivit mer nöjd! Jean är ett superproffs på det han gör 👌🏼

Anna K
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Proffsig, bra öga på alla slags hår - vänlig och bra på att hantera barnklippningar, vilket inte är så lätt!

Svar från Sassa

Hej Anna! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Marija V
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Amazing! Natural looking balayage with subtle highlights - Dijana is the master of her craft! Experienced, lovely and supportive at the same time. I’ve found my forever stylist 👏🥰

Svar från Dijana

Hi Marija! ❤️ Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Dijana. You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Kevin V
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Jag blev trevligt hälsad och blev bjuden på kaffe. Mina förväntningar var att färga håret till brunt vilket Sassa fixade. Jag köpte toning och färgning och det var en härlig upplevelse och hade flera trevliga konversationer med Sassa.

Svar från Sassa

Hej bästa du! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sassa. Allt gott, Creative Headz 🌸

Laura M
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Sassa är allt utöver det vanliga. Hon tog hand om mig väl och var mycket noggrann och tålmodig. Väldigt bra energi en sen fredag och ett leende ända upp till öronen. Vem blir inte lycklig av ett sådant bemötande när man själv är helt slut. Klippningen blev jätte bra och jag köpte ett par produkter av sassa och en behandling. Kommer definitiv komma tillbaka till Sassa. Sassa gjorde hela min dag. Hälsa Sassa att hon är BÄST!

Svar från Sassa

Hej Laura! 🤗 Wow, fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sassa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Annika J
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Underbart kunnig proffsig och kunnig. Dijana är jättegullig, jobbar snabbt och med bästa resultat. Så nöjd. Hälsa Dijana och tacka för att jag är mer än nöjd.

Svar från Dijana

Hej Annika! 🌟Tack snälla för din härliga kommentar. Så kul att du känner dig nöjd med Dijana, henne ska vi hälsa! Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Sara B
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Jättetrevlig och duktig på sitt jobb

Svar från Sassa

Hej Sara! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Anette H
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Verkligen kunnig och rutinerad. Trevligt bemötande och jag fick en ny frisyr som jag tyckte om.

Svar från Dijana

Hej Anette! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Patric N
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Väldigt duktig, proffesionell och trevlig

Svar från Sassa

Hej Patric! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Elsa K
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Hon var trevlig och lyssnade på hur jag ville klippa mig.

Svar från Sassa

Hej Elsa! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Patrik T
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Härligt bemötande och klippte precis som jag ville ha det, efter en snubblande förklaring från mig själv!

Svar från Sassa

Hej Patrik! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Miina L
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Very friendly and professional. My hair looks amazing!!

Svar från Jean

Hi Miina! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🥰

Johanna N
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Otroligt profesionell, trevligt bemötande och förstod precis vad man ville ha. Supernöjd och kan varmt rekommendera!!

Svar från Jean

Hej Johanna! 😊 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Kristin M
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Trevlig och tillmötesgående! Lyssnade på önskemål men kom ändå med egna bra förslag!

Svar från Jean

Hej Kristin! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jean. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Benjamin B
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Sassa kom ihåg mig från en massa månader sen, och var fantastiskt trevlig, serviceinriktad och genuint glad!

Svar från Sassa

Hej Benjamin! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Oliver F
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Bra frisör, kunnig, trevlig.

Svar från Sassa

Hej Oliver! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Sofia W
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Det var ett positivt klippbesök som var effektivt och gav bra resultat

Svar från Jean

Hej Sofia! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Jean. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Sebastian H
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Allt var toppen, trevligt bemötande och kunnig!

Svar från Sassa

Hej Sebastian! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Sassa. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Johanna S
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jean är trevlig och lättsam men tydlig i förväntningar. Jag vart super nöjd!

Svar från Jean

Hej Johanna! 💕 Det är strålande att du känner dig nöjd med Jean. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌟

Sara F
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Proffsig, lyhörd och helt enkelt grym!

Svar från Dijana

Hej Sara! 🤗 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Sahel A
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

I was recommended Jean through a friend who frequently goes to him for her cuts. Jean was amazing! He explained everything he was going to do to my hair and why throughout my appointment and I love the end result. I’ve really struggled finding a suitable hairdresser and this was one of best experiences. He was extremely professional and good humoured and I would recommend him without any doubt or hesitation.

Svar från Jean

Hi Sahel! 😊 We appreciate your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Jean. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 💕

Eva L
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Sassa var fantastisk och min son var så så nöjd efter klippningen!

Svar från Sassa

Hej Eva! 💖 Så himla kul att du känner dig nöjd med Sassa. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Jenny M
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Mycket behaglig, trevlig och proffsig.

Svar från Dijana

Hej Jenny! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Dijana. Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Yell P
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Superfin service, lyhörd och mycket mån om att jag skullle bli nöjd. Klipp + färg ❣️

Svar från Sassa

Hej Yell! 🌟 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Marie W
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Glad, omhändertagande, effektiv. Hade Höga förväntningar- köpte klipp & halv färg. Stor sak för mig att gå till frisör pga mycket pengar så kändes lite stressande att J hade två kunder samtidigt. Men han kommer undan med det( pga charm). Nöjd med resultatet!!!

Svar från Jean

Hej Marie! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jean. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Johanna N
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Väldigt nöjd, han gav bra råd och förstod exakt va jag va ute efter! Blev jätte fint kommer absolut boka ny tid med Jean.

Svar från Jean

Hej Johanna! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Jean. Allt gott, Creative Headz 😊🌸

William M
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Cappuccinon var banger! Man fick även mycket bra hjälp och konsultation.

Svar från Sassa

Hej William! 😃 Super kul att du känner dig nöjd med ditt besök. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Olga G
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Jag var jätteglad att få mitt hår klippt av Sassa och se den fina resultaten i spegeln. Sassa är ett riktig proffs i vad hon gör- hon tog mina önskningar på alvar och säkerställde att jag mådde bra och var bekväm. Tack för resultaten och den positiva energin jag fick från besöket!

Svar från Sassa

Hej Olga! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Sassa. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Sare M
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Mycket nöjd! [Väntar dock fortfarande på 👍🏼👎🏼 gällande hårtussen du blekte].

Svar från Sassa

Hej Sare! ❤️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ⭐️

Fanny V
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Blir alltid nöjd när jag går till Sassa, hon är så skicklig och trevlig!

Svar från Sassa

Hej Fanny! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sassa!. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Robert S
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Lyhörd och proffsig som fick till det

Svar från Sassa

Hej Robert! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Sofia F

Mkt trevlig Inkännande Duktig o konsultativ Kommer gärna tillbaka

Svar från Sassa

Hej Sofia! 🙌🏼 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är varmt välkommen! Kram, Creative Headz ❤️

Eline J
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Love my hair and had a lovely time chatting with Jean! Will definitely book again

Svar från Jean

Hi Eline! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Jean! Best wishes, Creative Headz 🌸

Filip E

Snabbaste frisören i norra Europa

Svar från Jean

Hej Filip! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Ingrid B
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Proffsig och engagerad. Verkar älska sitt jobb

Svar från Sassa

Hej Ingrid! 😊 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz ❤️

Marcus T
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Just a really nice experience!

Svar från Sassa

Hi Marcus! 🤩 We appreciate your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 💕

Alice F
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana var så proffsig och lyhörd! En väldigt bra upplevelse av mitt besök!

Svar från Dijana

Hej Alice! 💕 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊