Creative Headz Götgatan

Creative Headz Götgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Götgatan - Din moderna frisörsalong för personlig stil Välkommen till Creative Headz Götgatan, din bästa frisörsalong för att förverkliga din personliga stil. Vi är en modern och trendig salong som erbjuder högkvalitativa hårbehandlingar och skräddarsydda frisyrlösningar. Vårt professionella team av erfarna...

375 omdömen om Creative Headz Götgatan

Ida F
Skrev om Creative Headz Götgatan

Så trevligt mottagande och proffsig behandling. Fick många bra tips för hur jag ska hålla mitt hår fint mellan behandlingar.

Didrik B
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Hut trevlig som helst, och klippte som ett proffs!

Mirjali O
Skrev om Creative Headz Götgatan

Tyvärr blev det inte alls lika fint som på Hornsgatan.

Katarina E
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Superviktig frisör som förstod mig och mitt hår. Tunnade ut håret på de rätta ställena och var dessutom väldans trevlig! Tack Sassa🎉

Svar från Sassa

Hej Katarina! Tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz<3

Anette F
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana är en väldigt trevlig och proffsig person. Man känner sig trygg med henne och samtidigt avslappnad. Märks att hon jobbat länge i branschen och skulle rekommendera vem som helst att gå till henne

Svar från Dijana

Hej Anette! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz<3

Daniel Å
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana är hands down Stockholms bästa frisör och jag har följt henne runt ett par olika salonger i tio år nu. Grymt duktig och minst lika snäll!

Svar från Dijana

Hej Daniel! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz<3

Martin N
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana var trevlig och lyhörd. Kändes tryggt att bli klippt av henne.

Svar från Dijana

Hej Martin! Stort tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Creative Headz<3

Valérie B
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Great haircut! Sassa listened carefully to my desired look, offered insightful suggestions based on the photos I showed her and my hair type, and delivered a fantastic cut. I highly recommend her services.

Frida M
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana är professionell, varm och bryr sig om dig som kund. Hon är väldigt duktig med färg och ger råd på ett sätt som känns trovärdigt och med förståelse för dig som person. Jag är alltid nöjd med resultatet efter hennes behandlingar!

John T
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Sassa är en knockout; positiv, trevlig och super kunnig. Hon var service minded och enormt flexibel att ta hand om mig, även om det var hennes lunch. Hon kan varmt rekommenderas för alla!!! Brgds, John

Willhelm L
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Trevlig och tillmötesgående som tog en tid när jag hade bokat fel.

Lovisa K
Skrev om Creative Headz Götgatan

Sadeek är alltid supertrevlig och noggrann! Alltid nöjd!:)

Anna M
Skrev om Creative Headz Götgatan

Sonen var supernöjd efter varit hos er. Han blev jätte bra bemött o de hade tid med honom

Katarina S
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Fina slingor och färgnyanser! Sassa lyssnade verkligen på mina önskemål.

Cecilia L

Blev bra bemött. Fick snabbt tid. Blev nöjd

Sarah S
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Made a plan to rebuild my hair, sympathetic to what I do and don't like in the cut, recommended products like hair mask and moisture barriers that I can use to maintain it between cuts. Can't thank him enough for his time and skills.

Vega N
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

She understood what I wanted perfectly and gave me a great fresh cut!

Anna S
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Skitbra! Lyhörd och trevlig, samt duktig!

Ida V
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Färgat, slingat och klippt mitt hår och det blev över förväntan. Jätteduktig!

Svar från Jean

Hej Ida! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Lovisa W
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Höga förväntningar och dessa överträffades verkligen, har aldrig blivit så nöjd som efter denna behandling. Gjorde slingor och balayage samt klippning. Kan varmt rekommendera Jean, fantastiskt bemötande och otroligt kunnig.

Svar från Jean

Hej Lovisa! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Jean. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Maryem N
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Under åren jag gått hos Jean har han lärt känna min personliga stil och livsstil. Med mina personliga preferenser i åtanke kommer han med förslag och råd. Han har koll på internationella trender och jag får ofta komplimanger av andra såväl för frisyr som för hårfärg och slingor. Jean är den första frisören i Stockholm jag gått till mer än två gånger eftersom ingen annan förstått sig på mitt hår. Nu har jag gått hos honom regelbundet på två olika salonger i över fem år.

Svar från Jean

Hej Meryem! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jean. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Andreas G
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Otroligt härlig person. Både rolig och proffsig

Svar från Jean

Hej Andreas! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Linda F
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Duktig och lyhörd, väldigt mån om sin kund

Svar från Sassa

Hej Linda! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Patrik S
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Han var bra så frisyren blev bra.

Svar från Jean

Hej Patrik! 🤩 Vad kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Kramar, Creative Headz 🌸

Paulina K
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Proffsig, snabb och lyhörd! Det märks att han brinner för sitt jobb

Svar från Jean

Hej Paulina! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Håkan M
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jean har varit min frisör i flera år för att han är skicklig på sitt hantverk, alltid ger ett trevligt bemötande samt bjuder på den lilla extra touchen. Helt enkelt väldigt bra!

Svar från Jean

Hej Håkan! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jean. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Viggo J
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jag blir alltid positivt och mycket vänligt bemöt av Jean. Jean är väldigt bra på att förstå vad jag önskar och vill ha för frisyr, så har alltid varit extremt nöjd med mina klippningar hos Jean! Jag har klippt mig hos Jean i ca 2-3 år och uppskattar verkligen att klippa mig hos någon som känner mig och vet vad jag gillar för frisyr.

Svar från Jean

Hej Viggo! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jean. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

William N
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Mycket nöjd! Har varit återkommande kund i flera år.

Svar från Dijana

Hej William! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöken hos oss! Allt gott, Creative Headz 💜

Beata N
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Otrolig proffsig och otrolig trevlig. Alltid positiv och glad.

Svar från Dijana

Hej Beata! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Per P
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Bästa frisören på bästa salongen, rekommenderas varmt!

Svar från Dijana

Hej Per! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Dijana. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Magnus H
Skrev om Creative Headz Götgatan

Genomgående smidigt med bra resultat.

Svar från Creative Headz Götgatan

Hej Magnus! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Lina S
Skrev om Creative Headz Götgatan

Så duktig frisör! Mitt barn hade långt hår och ville ha en kort frisyr. Frisören klippte precis som på bilden vi visade och han är SÅ nöjd!!

Svar från Creative Headz Götgatan

Hej Lina! 🤗 Fantastiskt kul att ni känner er nöjda med besöket hos oss. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Peter S
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana är den bästa frisören jag gått hos. Är en nöjd och återkommande kund!

Svar från Dijana

Hej Peter! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Mattias B
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Alltid nöjd med klippningen. Dessutom är Dijana också väldigt trevlig och rolig att prata med.

Svar från Dijana

Hej Mattias! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Dijana. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Erik filip L
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Ett proffs rätt igenom! Supertrevlig. Nöjd kund sedan 8 år tillbaka.

Svar från Jean

Hej bästa Erik! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Fredrik R
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Klippt mig hos Dijana i flera år med toppenbra resultat. Alltid nöjd

Svar från Dijana

Hej Fredrik! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss. Du är alltid välkommen!🌸

Lovisa L
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Hej! Jag blev bemött väldigt fint och snabbt när jag kom in, alla var supersnälla och mitt hår blev precis så som jag ville!

Svar från Jean

He Lovisa! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Phlipe B
Skrev om Creative Headz Götgatan

Trevligt bemötande! Hade inga förväntningar men har ett positivt intryck! Jag klippte mig och köpte saltvattenspray.

Svar från Creative Headz Götgatan

Hej Phlipe! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med besöket. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💖

Eva L
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jean är så så grym! Min dotter är jättenöjd!

Svar från Jean

Hej fina Eva! ⭐️ Härligt att ni känner er nöjda med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Nele V
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Dijana är toppen! Hon vet precis vad jag vill ha!

Svar från Dijana

Hej Nele! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Dijana. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Nelly W

Jättebra! Blev super nöjd. Väldigt trevlig. Hjälpsam

Svar från Jean

Hej Nelly! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Fabian K
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Trevliga, bra service, blev lite kortare än tänkt

Svar från Dijana

Hej Fabian! 🤗 Vad kul att du känner dig nöjd med Dijana. Tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Joshua C
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

super trevligt o roligt! bästa frisör!

Svar från Sassa

Hej Joshua! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Alva S
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Jättetrevlig, gav bra råd kring klippningen och hårvård och blev jättenöjd med resultatet! Jag klippte gardinlugg och kortade ner + klippte upp resten av håret. Va inte helt säker på vilken målbild jag hade men fick som sagt tips och råd och det blev toppen!

Svar från Sassa

Hej Alva! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Sassa. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Ellie W
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Blev så nöjd! Sassa gjorde exakt som jag bad om och hade tänkt mig. Så nöjd med resultatet, hon förstod verkligen vad jag ville ha. Jag rekommenderar starkt!!

Svar från Sassa

Hej Ellie! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Pernilla A
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jean var ny för mig, jag hade inte bokat honom, eftersom jag var ute i sista minuten så valde jag valfri utförare. Men det visade sig bli ett riktigt lyckosamt drag. Jag möttes av en sprudlande entusiasm, det kändes som att han verkligen älskade att få ta hand om mitt hår. Han är snabb och levererade med kvalitet! Jag är jättenöjd med allt, färg, slingor och klippning. Kände mig snyggare än jag gjort på länge när jag lämnade salongen.

Svar från Jean

Hej Pernilla! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Jean. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Alexander G
Skrev om Sassa en del av Creative Headz Götgatan

Aldrig varit så nöjd med frippan

Svar från Sassa

Hej Alexander! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Annika J
Skrev om Dijana en del av Creative Headz Götgatan

Blev så väl bemött av Dijana och så nöjd med klippningen.

Svar från Dijana

Hej Annika! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Janina P
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Jättenöjd med allt. Jean är en otroligt duktig frisör, han skapar underbart hår, supertrevlig, social och professionell frisör. Han ser verkligen till att ta hand om en, 10/10 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Jean

Hej Janina! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Jean. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Anna Julia C
Skrev om Jean en del av Creative Headz Götgatan

Snabb och oengagerad klippning. Ful styling.

Svar från Jean

Hej Anna Julia! 💜 Super tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃