Jean

90 omdömen om Jean

Beata F

Jag är nöjd med omhändaganda och resultatet!

Svar från Jean

Hej Beata!✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Olle W

Blev väldigt bra bemött och fick frågor under klippningens gång om allt kändes bra. Hade relativt höga förväntningar och känner att klippningen levde upp till dem, och att jag fick det jag betalade för.

Svar från Jean

Hej Olle! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Julien G

Quick, efficient and great result. Jean is also very good enjoyable to talk too

Svar från Jean

HI Julien! 💖 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy wit Jean. You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Andreas S

Verkade lite stresad. Ganska hårdhänt/slarvig i sina rörelser. Kändes som han bara ville bli klar och gå vidare till nästa

Svar från Jean

Hejsan Andreas! Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃🌸

Adéle W

Jean är väldigt glad och trevlig. Han lyssnar och kommer med förslag för vad han tycker passar.

Svar från Jean

Hej Adéle! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Jean. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anna U

Supertrevlig och kul samt väldigt duktig!

Svar från Jean

Hej Anna! ✨ Värligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Linnea L

Både trevlig och mycket skicklig! Gjorde bayalage och ny frisyr, kunde inte blivit mer nöjd! Jean är ett superproffs på det han gör 👌🏼

Svar från Jean

Hej Linnea! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jean. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Miina L

Very friendly and professional. My hair looks amazing!!

Svar från Jean

Hi Miina! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🥰

Johanna N

Otroligt profesionell, trevligt bemötande och förstod precis vad man ville ha. Supernöjd och kan varmt rekommendera!!

Svar från Jean

Hej Johanna! 😊 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Kristin M

Trevlig och tillmötesgående! Lyssnade på önskemål men kom ändå med egna bra förslag!

Svar från Jean

Hej Kristin! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jean. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖