Dijana

114 omdömen om Dijana

Anette F

Dijana är en väldigt trevlig och proffsig person. Man känner sig trygg med henne och samtidigt avslappnad. Märks att hon jobbat länge i branschen och skulle rekommendera vem som helst att gå till henne

Svar från Dijana

Hej Anette! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz<3

Daniel Å

Dijana är hands down Stockholms bästa frisör och jag har följt henne runt ett par olika salonger i tio år nu. Grymt duktig och minst lika snäll!

Svar från Dijana

Hej Daniel! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz<3

Martin N

Dijana var trevlig och lyhörd. Kändes tryggt att bli klippt av henne.

Svar från Dijana

Hej Martin! Stort tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Creative Headz<3

Frida M

Dijana är professionell, varm och bryr sig om dig som kund. Hon är väldigt duktig med färg och ger råd på ett sätt som känns trovärdigt och med förståelse för dig som person. Jag är alltid nöjd med resultatet efter hennes behandlingar!

Willhelm L

Trevlig och tillmötesgående som tog en tid när jag hade bokat fel.

William N

Mycket nöjd! Har varit återkommande kund i flera år.

Svar från Dijana

Hej William! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöken hos oss! Allt gott, Creative Headz 💜

Beata N

Otrolig proffsig och otrolig trevlig. Alltid positiv och glad.

Svar från Dijana

Hej Beata! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Per P

Bästa frisören på bästa salongen, rekommenderas varmt!

Svar från Dijana

Hej Per! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Dijana. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Peter S

Dijana är den bästa frisören jag gått hos. Är en nöjd och återkommande kund!

Svar från Dijana

Hej Peter! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Mattias B

Alltid nöjd med klippningen. Dessutom är Dijana också väldigt trevlig och rolig att prata med.

Svar från Dijana

Hej Mattias! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Dijana. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸