Dijana

109 omdömen om Dijana

Sedan starten hos Reco 2023
William N

Mycket nöjd! Har varit återkommande kund i flera år.

Beata N

Otrolig proffsig och otrolig trevlig. Alltid positiv och glad.

Per P

Bästa frisören på bästa salongen, rekommenderas varmt!

Peter S

Dijana är den bästa frisören jag gått hos. Är en nöjd och återkommande kund!

Mattias B

Alltid nöjd med klippningen. Dessutom är Dijana också väldigt trevlig och rolig att prata med.

Fredrik R

Klippt mig hos Dijana i flera år med toppenbra resultat. Alltid nöjd

Svar från Dijana

Hej Fredrik! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss. Du är alltid välkommen!🌸

Nele V

Dijana är toppen! Hon vet precis vad jag vill ha!

Svar från Dijana

Hej Nele! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Dijana. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Fabian K

Trevliga, bra service, blev lite kortare än tänkt

Svar från Dijana

Hej Fabian! 🤗 Vad kul att du känner dig nöjd med Dijana. Tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Annika J

Blev så väl bemött av Dijana och så nöjd med klippningen.

Svar från Dijana

Hej Annika! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Lisa F

Supertrevlig och professionell, jag är mycket nöjd med resultatet.

Svar från Dijana

Hej Lisa! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Dijana. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖