Dijana

96 omdömen om Dijana

Diana D

Alltid lika nöjd med besök hos Dijana!

Elisabeth M

Ganska dyrt för 20min enkel topp-klippning på barn, utan hårtvätt. Men Dijana var trevlig och kunnig.

Svar från Dijana

Hej Elisabeth! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Miranda A

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Svar från Dijana

Hej Miranda! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Britt-mari O

Är supernöjd efter mitt besök hos Dijana. Hon var noggrann och väldigt proffsig.

Svar från Dijana

Hej Britt-Mari! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Julia L

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Svar från Dijana

Hej Julia! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Dijana. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Sara B

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Svar från Dijana

Hej Sara! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Kristina M

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Svar från Dijana

Hej Kristina! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Dijana. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Maria U

Kunnig, proffsig och jättetrevligt

Svar från Dijana

Hej Maria! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Dijana. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Marija V

Amazing! Natural looking balayage with subtle highlights - Dijana is the master of her craft! Experienced, lovely and supportive at the same time. I’ve found my forever stylist 👏🥰

Svar från Dijana

Hi Marija! ❤️ Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Dijana. You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Annika J

Underbart kunnig proffsig och kunnig. Dijana är jättegullig, jobbar snabbt och med bästa resultat. Så nöjd. Hälsa Dijana och tacka för att jag är mer än nöjd.

Svar från Dijana

Hej Annika! 🌟Tack snälla för din härliga kommentar. Så kul att du känner dig nöjd med Dijana, henne ska vi hälsa! Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸