Frisör på Norrmalm

74 rekommenderade frisörer i Norrmalm, Stockholm

Letar du efter en bra frisör på Norrmalm? Oavsett om du är vid Kungsträdgården, Hötorget, Odenplan, Vasastan eller Norrtull ska vi hjälpa dig att hitta en frisör du ska trivas med. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade frisörerna i ditt område. Här kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter och läsa deras samlade omdömen. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig att hitta en frisör du kommer gilla!

Att hitta en frisör som man klickar med är en sak, att dessutom hitta en frisör som kan använda sin expertis och kunskap till att ge dig en frisyr som utmanar dig, passar din personlighet och din huvudform är en helt annan. Du ska alltid förmedla vilken frisyr du vill ha, men det kan vara en bra idé att även lyssna på vad din frisör tycker, de har lång erfarenhet och kan oftast se hur ditt hår och huvud kommer att fungera ihop med ditt önskemål.

Läs mer »

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Patrik P
    Patrik P: Älskar henne!!Älskar henne!!Älskar henne!!

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Elin K
    Elin K: Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig!

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Parisa G
    Parisa G: Proffsig Trevlig miljö Mycket nöjd

Ariadna Frisör Stockholm

Torsgatan 1, Stockholm
    Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör
    Elisabeth A
    Elisabeth A: Bra engagerad frisör som gärna ger tips och ideer.

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål.
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Anita S
    Anita S: Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    britt
    britt: Mycket nöjd med mottagandet och med klippningen till min "nya" frisyr.

HairTeam

Bryggargatan 8, Stockholm
    Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi fixar det mesta inom hår och frisyrer.
    Jessica S
    Jessica S: Alltid trevligt och personligt bemötande.

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, Stockholm
    Eleven frisersalong är centralt belägen i Vasastan. Här får du en professionell frisör som fixar din drömfrisyr. Välkommen!
    Elina T
    Elina T: Jag är väldigt nöjd varje gång varit hos Fredrik och klipp + slingat håret. Senast gjorde jag en kallare blond slingning...

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Jessica B
    Jessica B: Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

Rufs & Kalufs

Tegnérgatan 28, Stockholm
    Välkommen in i vår kreativa och vackra salong i Stockholms city!
    Fredrik J
    Fredrik J: Bra bemötande, proffsigt utfört, rimliga priser.

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och fris...

Saxess By Alex

Frejgatan 21, Stockholm
    Harem K
    Harem K: Fantastisk bemötande & behandling!

4 Huvudverk

Västmannagatan 49, Stockholm
    Marie-Louise G
    Marie-Louise G: Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Frisör Mirja Sandin

c/o Hagagatan 22, Stockholm
    Magnus R
    Magnus R: Den frisör som gett mig bäst service och dom absolut bästa klippningarna/frisyrerna. Extremt professionella och kompet...

Fringe Sthlm

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Anna C
    Anna C: Duktig och engagerad frisör. Duktig på färgning och lyssnar på kunden.

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

Hair Fashion

Odengatan 72, Stockholm
    rasmus
    rasmus: Aurora fixade mitt hår för första gången och jag är extremt nöjd. Förmånliga studentpriser, trevlig konversation och sti...

Salong Mille

Ynglingagatan 18, Stockholm
    Robert H
    Robert H: Salong Mille rekommenderas starkt! Emilio som driver företaget är inte bara en otroligt duktig frisör utan en riktigt tr...

Salong Cupcake

Rörstrandsgatan 32, Stockholm
    Eva C
    Eva C: Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi...

Salong Creatif

Rörstrandsgatan 25, Stockholm
    Emelie L
    Emelie L: Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säg...

Klippbutiken

Odengatan 72, Stockholm
    Therese
    Therese: Vänligt bemötande och Zeki är en riktigt bra frisör!

Beauty by Us

Torsgatan 8A, Stockholm
    Välkommen till Beauty by Us! Vi är en frisörsalong som tror på personlig service. Här får du hjälp med allt från klippning och färgning till bryn, fransar och skäggvård.
    Hanna L
    Hanna L: Snabb, duktig och trevlig frisör!

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Stadsdelar i Norrmalm
Vasastan  (45 st)

Frisör på Norrmalm

Hoppas du hittar en frisör du trivs med, vårt mål är att du ska gå därifrån med en snygg frisyr, ett stort självförtroende och ett leende på läpparna. Lycka till!