Frisör på Norrmalm

72 rekommenderade frisörer i Norrmalm, Stockholm

Letar du efter en bra frisör på Norrmalm? Oavsett om du är vid Kungsträdgården, Hötorget, Odenplan, Vasastan eller Norrtull ska vi hjälpa dig att hitta en frisör du ska trivas med. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade frisörerna i ditt område. Här kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter och läsa deras samlade omdömen. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig att hitta en frisör du kommer gilla!

Att hitta en frisör som man klickar med är en sak, att dessutom hitta en frisör som kan använda sin expertis och kunskap till att ge dig en frisyr som utmanar dig, passar din personlighet och din huvudform är en helt annan. Du ska alltid förmedla vilken frisyr du vill ha, men det kan vara en bra idé att även lyssna på vad din frisör tycker, de har lång erfarenhet och kan oftast se hur ditt hår och huvud kommer att fungera ihop med ditt önskemål.

Läs mer »

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Alexandra D
    Alexandra D: Liza har stor talang! Har varit super nöjd med varje besök. Finaste ballayage någonsin.

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Katarina B
    Katarina B: Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Välkommen till Folk - en professionell och modern salong i centrala Stockholm. Boka tid för din nya look på hemsidan eller ring 08-208024 idag!
    Kajsa B
    Kajsa B: Stockholms bästa frisörer! Kunniga, kreativa och trevliga.

4 Huvudverk

Västmannagatan 49, Stockholm
    På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbildad personal. Det är salongen för dig med höga krav på resultat, service och trivsel!
    Marie-Louise G
    Marie-Louise G: Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Marieta G
    Marieta G: Det var en hemsk upplevelse , aldrig mer dit

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, Stockholm
    Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionell frisör med hög servicenivå för att kunderna ska lämna salongen med en fantastisk känsla. Välkommen att boka tid!
    Maggie M
    Maggie M: Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Gunn-britt F
    Gunn-britt F: Duktig och trevlig frisör. Andra gången idag. Supernöjd! 😀

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

Saxess By Alex

Frejgatan 21, Stockholm
    Carina S
    Carina S: Alex är charmigaste, skickligaste och snällaste frisören i världen. <3

Frisör Mirja Sandin

c/o Hagagatan 22, Stockholm
    Magnus R
    Magnus R: Den frisör som gett mig bäst service och dom absolut bästa klippningarna/frisyrerna. Extremt professionella och kompet...

Salong Cupcake

Rörstrandsgatan 32, Stockholm
    Cupcake Hairstyling i Stockholm har funnits sedan 2010. Passionerade frisörer med fokus på kundnöjdhet står redo att göra det bästa av så väl stora som små jobb! Välkomna!
    Eva C
    Eva C: Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi...

Hair Fashion

Odengatan 72, Stockholm
    rasmus
    rasmus: Aurora fixade mitt hår för första gången och jag är extremt nöjd. Förmånliga studentpriser, trevlig konversation och sti...

Salong Mille

Ynglingagatan 18, Stockholm
    Robert H
    Robert H: Salong Mille rekommenderas starkt! Emilio som driver företaget är inte bara en otroligt duktig frisör utan en riktigt tr...

Klippbutiken

Odengatan 72, Stockholm
    Therese
    Therese: Vänligt bemötande och Zeki är en riktigt bra frisör!

Peach Stockholm

Vanadisplan 2, Stockholm
    Veronica g
    Veronica g: Trevligt o bra! Visar att de gör en individuell bedömning av ditt hår o den frisyr du passar i.

Bangs

Smålandsgatan 9, Stockholm
    Emanuel M
    Emanuel M: Supernöjd! Duktiga och serviceinriktade.

Hårcenter

Olof Palmes gatan 9, Stockholm
    Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för service i kombination med hög kompetens ger nöjda kunder!
    Patrik W
    Patrik W: Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!

Jacklin Michell

Upplandsgatan 9a, Stockholm
    Nathalie A
    Nathalie A: Inte enbart gav denna enastående tjej mig precis den frisyr och hårfärg jag ville ha - hon var dessutom en alldeles utmä...

Stockholm Stylisterna

Birger Jarlsgatan 61, Stockholm
    Joel A
    Joel A: Stockholmsstylisterna var väldigt proffsiga i sitt agerande gentemot kunden. De svarade vänligt på frågor och var kunnig...

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Elsa O
    Elsa O: Slingade min utväxt blond hos Mikaela och är väldigt nöjd. :-)

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe

Studio Ribbing

Torsgatan 57, Stockholm
    Elsa O
    Elsa O: Den noggrannaste och mest professionella fransstylisten som har startat eget! Man blir alltid nöjd efter att man har var...

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Lotten J
    Lotten J: Fint bemötande och väldigt skönt
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Stadsdelar i Norrmalm
Vasastan  (45 st)

Frisör på Norrmalm

Hoppas du hittar en frisör du trivs med, vårt mål är att du ska gå därifrån med en snygg frisyr, ett stort självförtroende och ett leende på läpparna. Lycka till!