Frisör på Norrmalm

71 rekommenderade frisörer i Norrmalm, Stockholm

Letar du efter en bra frisör på Norrmalm? Oavsett om du är vid Kungsträdgården, Hötorget, Odenplan, Vasastan eller Norrtull ska vi hjälpa dig att hitta en frisör du ska trivas med. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade frisörerna i ditt område. Här kan du ta del av tidigare kunders individuella erfarenheter och läsa deras samlade omdömen. Vi hoppas att vi kan hjälpa dig att hitta en frisör du kommer gilla!

Att hitta en frisör som man klickar med är en sak, att dessutom hitta en frisör som kan använda sin expertis och kunskap till att ge dig en frisyr som utmanar dig, passar din personlighet och din huvudform är en helt annan. Du ska alltid förmedla vilken frisyr du vill ha, men det kan vara en bra idé att även lyssna på vad din frisör tycker, de har lång erfarenhet och kan oftast se hur ditt hår och huvud kommer att fungera ihop med ditt önskemål.

Läs mer »

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Marie L
    Marie L: Jätteduktig frisör! Trevlig salong

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål.
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Sandvik / Domeij

Dalagatan 68, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Rickard K
    Rickard K: Samma utmärkta klippning i nya, fina lokaler!

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Anita S
    Anita S: Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jessica D
    Jessica D: Grymma och professionella! Speciellt Jannice en riktig talang!

Ariadna Frisör Stockholm

Torsgatan 1, Stockholm
    Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör
    Ulrica A
    Ulrica A: Ariadna är en utmärkt frisör gällande både klipp och färg. Hon är uppmärksam och tar kundens önskemål i första hand utan...

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    britt
    britt: Mycket nöjd med mottagandet och med klippningen till min "nya" frisyr.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Mikaela E
    Mikaela E: Är mycket nöjd med klippningen även 2 veckor senare! Lätt att sköta! Tack, Martina!

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, Stockholm
    Eleven frisersalong är centralt belägen i Vasastan. Här får du en professionell frisör som fixar din drömfrisyr. Välkommen!
    Mirelle E
    Mirelle E: Jag har inget att klaga på. Allt är i topp service.

Rufs & Kalufs

Tegnérgatan 28, Stockholm
    Välkommen in i vår kreativa och vackra salong i Stockholms city!
    Fredrik J
    Fredrik J: Bra bemötande, proffsigt utfört, rimliga priser.

Saxess By Alex

Frejgatan 21, Stockholm
    Harem K
    Harem K: Fantastisk bemötande & behandling!

Frisör Mirja Sandin

c/o Hagagatan 22, Stockholm
    Alexandra A
    Alexandra A: Bra service, mysig miljö att sitta i och alltid ett mottagande med värme. Sen blir man allid fin i håret

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    martin p
    martin p: Alltid nöjd med resultatet. lungt och skönt, tillgängliga och bra priser.

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

Hair Fashion

Odengatan 72, Stockholm
    rasmus
    rasmus: Aurora fixade mitt hår för första gången och jag är extremt nöjd. Förmånliga studentpriser, trevlig konversation och sti...

Salong Mille

Ynglingagatan 18, Stockholm
    Robert H
    Robert H: Salong Mille rekommenderas starkt! Emilio som driver företaget är inte bara en otroligt duktig frisör utan en riktigt tr...

Salong Cupcake

Rörstrandsgatan 32, Stockholm
    Lotta
    Lotta: Angelina är superduktig och noggrann, rekommenderas varmt! Dessutom jättetrevlig och mån om sina kunder, vilket gör att ...

Klippbutiken

Odengatan 72, Stockholm
    Therese
    Therese: Vänligt bemötande och Zeki är en riktigt bra frisör!

Peach Stockholm

Vanadisplan 2, Stockholm
    Veronica g
    Veronica g: Trevligt o bra! Visar att de gör en individuell bedömning av ditt hår o den frisyr du passar i.

Hårcenter

Olof Palmes gatan 9, Stockholm
    Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för service i kombination med hög kompetens ger nöjda kunder!
    Torbjörn W
    Torbjörn W: Jag har klippt mig på Hårcenter i sex år och blir nöjd varje gång!

Noir Sthlm

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Alev Ö
    Alev Ö: Påligtlig, personlig, topp service and oslagbar kvalitet!

Jacklin Michell

Upplandsgatan 9a, Stockholm
    Nathalie A
    Nathalie A: Inte enbart gav denna enastående tjej mig precis den frisyr och hårfärg jag ville ha - hon var dessutom en alldeles utmä...

Stockholm Stylisterna

Birger Jarlsgatan 61, Stockholm
    Joel A
    Joel A: Stockholmsstylisterna var väldigt proffsiga i sitt agerande gentemot kunden. De svarade vänligt på frågor och var kunnig...

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och fris...
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Stadsdelar i Norrmalm
Vasastan  (43 st)

Frisör på Norrmalm

Hoppas du hittar en frisör du trivs med, vårt mål är att du ska gå därifrån med en snygg frisyr, ett stort självförtroende och ett leende på läpparna. Lycka till!