HairTeam

Bryggargatan 8, 111 21 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Hair Team!

I vår salong erbjuder vi de flesta frisörtjänster. Oavsett om du vill klippa håret, slinga eller färga det kan vi hjälpa till att hitta en frisyr som passar just dig och din stil. Självklart använder vi hårprodukter av hög kvalitet när vi jobbar.

Vi på salongen har över 20 års erfarenhet inom frisörbranschen, och därför vågar vi lova att du inte kommer att gå härifrån förrän du är helt nöjd med ditt hår. Du hittar oss i fina lokaler på Bryggargatan 8 i Stockholm. Kontakta oss så bokar vi en tid!

Läs vad 53 kunder tycker om HairTeam

• Henrik B
    Henrik B skrev om HairTeam
    Lika fantastiskt bra resultat varje gång. Mina hyllningar till Selin och Fadia (har gått hos Hairteam i över 10 år med mellanspel lite här och där) Läs mer
  • Magnus T skrev om HairTeam
    Klippte mej, och är lika nöjd varje gång, personalen är grymt trevliga. Läs mer
  • Pirko N skrev om HairTeam
    Har gått hos Celin På HairTeam i många år. Är alltid lika nöjd både efter klippning och färgning hos henne. Kan varmt rekommendera Celin hon kan sitt yrke. Läs mer
  • Simon E skrev om HairTeam
    Jacob är riktigt duktig, håller bra ordning i salongen och förstår hur jag vill ha det klippt. Läs mer
  • Jesper M skrev om HairTeam
    Klockrent mottagande och mycket bra klippning/tvättning.
    Hair team har fått en ny stamkund, tack speciellt Yacoub för nya frisyren. Läs mer
  • Kenneth L skrev om HairTeam
    Jag har fått ett mycket bra bemötande hos HairTeam från första gången jag klippte mig där, vilket har gjort att jag fortsatt gå dit för att klippa mig under 6-7 års tid. Läs mer
  • Ann V skrev om HairTeam
    Jag har alltid varit mer nöjd när jag varit på besök hos frissan
    Duktiga kunniga påhittiga och tillmötesgående
    Det har varit toppen i minst 20 år
    En gammal nöjd kund.
    som känner sej ung när jag går därifrån.❤❤❤❤❤ Läs mer
  • Martin N skrev om HairTeam
    Stans bästa frisör!! Alltid klippt mig där. Läs mer
  • Inger H skrev om HairTeam
    Köpt schampo. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Tina K skrev om HairTeam
    Selin är den bästa frisören jag har haft... någonsin!!!

Bäst av alla : ) Läs mer
  • Ann-louise P skrev om HairTeam
    Mycket vänligt bemötande. Är gammal kund och Celine vet vad jag gillar och inte gillar. Läs mer
  • Marianne E skrev om HairTeam
    Alltid posivita och kunnig personal. Enkelt att få tid, bra priset och bra läget. Läs mer
  • Gunnar L skrev om HairTeam
    Jag klipper mig alltid hos hair team, och det är Selin som klipper mig. Jag har varit kund hos henne i mer än 10 år. Och jag är ju nästan alltid nöjd när jag går därifrån. Annars hade jag ju inte fortsatt att gå dit. Läs mer
  • Germund J skrev om HairTeam
    Hej
    Er frisör Celine är toppen
    Mycket trevlig och bra bemötande
    Professionell
    Vänlig och trevlig personal i allmänhet
    Ser fram mot nästa besök Läs mer
  • Kari W skrev om HairTeam
    Hos HairTeam får jag en riktigt proffsig klippning och min favoritfrisör förstår precis hur jag vill se ut. Under 15 år har hon hjälpt mig att hitta fram till 4 olika frisyrer som alla blivit storfavoriter. Jag känner mig aldrig så snygg som när jag reser mig ur hennes stol!
    Kari Läs mer
  • Stellan S skrev om HairTeam
    Jag klipper mig hos hairteam och det har alltid fungerat bra. Jag brukar klippa mig hos Selin och jag tycker hon är duktig . Läs mer
  • Jessica S skrev om HairTeam
    Alltid trevligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Ulf F skrev om HairTeam
    Trevligt bemötande och ett bra jobb till en rimlig penning Läs mer
  • Helen W skrev om HairTeam
    Kom spontant till företaget efter en tidigare katastrofal klippning vid annat företag Fick fantastiskt bemötande av lyhörd frisör som fått mitt hår fint igen schampoo tips mm
    Bra pris o en lklippmlmg som håller formen även när håret börjar bli långt o dax för nästa besök Läs mer
  • Marie S skrev om HairTeam
    Har varit stamkund hos Seline i flera år och blir alltid både vänligt bemött och får håret klippt och färgat med gedigen kunskap och erfarenhet. Läs mer
  • Margareta S skrev om HairTeam
    Jag har gått hos Hairteam i minst sju år, alltid samma kvinna som klipper mig (tidigare även permanent). Hon är proffsig och trevlig, känner mitt hår och gör aldrig något jag inte vill.
    Att jag kommit tillbaka så länge säger väl allt om vad jag tycker. Läs mer
  • Robin R
    Robin R skrev om HairTeam
    Väldigt trevliga och vänliga. Enkla att prata med, har humor och är oerhört duktiga på det dom gör. Går enkelt och snabbt att få en tid även med kort varsel. Har man frågor om hår eller hårprodukter så kan de svara på i stort sett alla frågor man kan tänkas ha.

Blev rekommenderad till HairTeam på Bryggargatan i Stockholm utav min far 2014 och har gått dit sedan dess. Jag började med att klippa topparna var tredje månad för att numera gå dit och snagga mig varannan vecka. Jag är oerhört nöjd med både servicen och bemötandet.

De har levt upp till mina förväntningar och mer. Jag är normalt extremt skeptiskt till att gå till nya hårfrisörer/frisörskor då jag har dåliga erfarenheter av de flesta. Men HairTeam på Bryggargatan har jag bara respekt och beundran för. Dom kan sitt jobb och de vet hur man bemöter sina kunder på ett bra sätt. Läs mer
  • Ove R skrev om HairTeam
    Har klippt mig på Hair Team i över 15 år och har aldrig ens funderat på att byta ställe eftersom det är en mycket bra salong. Nu klipper sig även min vuxna son där och dottern har både klippt, förlängt och färgat på Hair Team. Vi har alltid varit nöjda med resultat, pris och bemötande. Ove R Läs mer
  • Mattias W skrev om HairTeam
    Celine är grym och väldigt trevlig Läs mer
  • Dan A skrev om HairTeam
    Som vanligt är jag alltid nöjd när jag har klippt mig hos Hair Team. Bra utfört och bra service. Läs mer
  • Lennart A skrev om HairTeam
    Kund sedan början av 90-talet. Har prövat andra frisörer under åren men aldrig träffat någon lika noggrann och duktig som Jacob. Läs mer
  • Anne Marie   skrev om HairTeam
    Alltid trevligt bemötande. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Filip O skrev om HairTeam
    Bra erfaren frisör, bra priser Läs mer
  • Tilda H skrev om HairTeam
    Jag klippte och slingade mitt hår. Alltid nöjd, perfekt resultat varje gång! Läs mer
  • Niklas E skrev om HairTeam
    Har varit kund sedan 90-talet. Vänlig och kunnig personal. Jag är alltid nöjd efter mina besök på Hair Team Bryggargatan! Läs mer
  • Henrik B skrev om HairTeam
    Samtliga frisörer klipper bra. Selin och Fadia klipper extraordinärt bra! Läs mer
  • Eva J skrev om HairTeam
    Selin är sedan lång tid min frisör. Jag är mycket nöjd med henne. Hon är mycket professionell, snabb, och trevlig. Läs mer
  • Ayaz S skrev om HairTeam
    Bra service alltid. Hsr inte mer stt säga Läs mer
  • Yvonne R skrev om HairTeam
    Alltid bästa service och får alltid tid Läs mer
  •  niclas A skrev om HairTeam
    De är alltid trevliga och tillmötesgående, man får snabbt en tid och jag är alltid nöjd med besöket. Läs mer
  •  urban J skrev om HairTeam
    Som alltid professionellt, nöjd med resultatet och trevlig personal. Läs mer
  • Ann-louise N skrev om HairTeam
    Alltid service medvetna och hjälpsamma och glada .
    Varit kund över 10 år Läs mer
  • Marianne K skrev om HairTeam
    Jag är mycket nöjd med Hair Team på Bryggargatan! Färgade slingor och klippte blev jättebra! Selin är fsnyastiskt skicklig på klippa och färga och välja rätt kulörer! Fint bemötande som alltid från Selin och Jacob! Högsta betyg! Läs mer
  • Elisabeth T skrev om HairTeam
    Hårklippning under ca 10års tid alltid lika proffsigt Läs mer
  • Christer F skrev om HairTeam
    Stamkund, här blir man välklippt och bra bemött. Läs mer
  • Jenny M skrev om HairTeam
    Duktiga o trevliga frisörer! Jag är en nöjd o trogen kund :-) Läs mer
  • Ulrika W skrev om HairTeam
    Mycket bra, kunnig, proffsigt. Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om HairTeam
    Mycket bra service och resultat. Kunnig personal. Har blivit stamkund för länge sedan. De har även mycket bra produkter.
    Leif Läs mer
  • Eleonore N skrev om HairTeam
    Bästa frisören! Trevliga och sjukt proffsiga! Läs mer
  • Brigitte F skrev om HairTeam
    Proffsig, snabb och kundvänlig! Läs mer
  • Ulla E skrev om HairTeam
    Alltid bra och trevligt bemött. Klippt av en jätteduktig frisör, Celine, som jag klippt mig hos i flera år och dessutom rekommenderat till andra. Läs mer
  • Mattias M skrev om HairTeam
    Jag har varit kund hos Hairteam i över tio år. Det är ingen slump, jag är återkommande kund därför att jag trivs med bemötandet och klippningen. Perfekt. Läs mer
  • Pontus T skrev om HairTeam
    Celine är toppen, bästa frisören som finns!
    /Pontus Läs mer
  • Camilla T
    Camilla T skrev om HairTeam
    Alltid ett trevligt och professionellt bemötande när jag besöker Hair team.
    Och de bjuder alltid på kaffe.
    Slingade ljusa slingor och klippte topparna.
    Blev väldigt bra resultat som vanligt.
    Går bara hit för då vet jag att jag blir nöjd.
    Bästa frisör teamet. Läs mer
  • Johan F skrev om HairTeam
    Jag är jättenöjd med min kundupplevelse hos salong Hair Team. Jacob är en otroligt skicklig frisör, säker och stadig på handen och ser noggrant till kundens önskemål. Excellent. Hälsningar Johan Folkesson Läs mer

Bryggargatan 8, 111 21 Stockholm