Frisör i Skåne

Områden i Skåne
Malmö  (37 st)
Orter i Skåne
Eslöv  (6 st)
Lund  (6 st)
Hässleholm  (5 st)
Helsingborg  (5 st)
Kristianstad  (4 st)
Trelleborg  (4 st)
Ängelholm  (2 st)
Landskrona  (2 st)
Sjöbo  (2 st)
Kävlinge  (2 st)
Bjuv  (2 st)
Burlöv  (2 st)
Staffanstorp  (2 st)
Höganäs  (1 st)
Åstorp  (1 st)
Klippan  (1 st)
Bromölla  (1 st)
Höör  (1 st)
Hörby  (1 st)
Svedala  (1 st)
Lomma  (1 st)
Vellinge  (1 st)
  • Tim's Haircut AB

    Verifierat företag
    390 omdömen
    Lena J
    Lena J: Bemötandet proffsigt. Lyssnade och bemötte mig med uppriktighet. Såg i vilken frisyr som passade mig och håret. Var heller inte ute för att sälja sina produkter, därför köpte jag balsamet. Kommer att rekommendera Tim,s salong samt beställa nya tider Lena J
  • Fanny's

    Verifierat företag
    253 omdömen
    Ida N
    Ida N: Går alltid i från med ett leende på läpparna, Fanny är väldigt professionell och gör magi med mitt hår.💗
  • ina.h Studio

    Verifierat företag
    160 omdömen
    Katarina K
    Katarina K: Otroligt duktig frisör med goda kunskaper om hårtyper och olika behov som uppstår i olika faser i livet. Kunden i fokus, familjär känsla och alltid så välkomnande och glad. Rekommenderas varmt!
  • Milton M
    Milton M: När jag klipper mig hos Valton så blir jag alltid nöjd
  • Natalies Hair

    Verifierat företag
    43 omdömen
    Cecilia A
    Cecilia A: Toppen! Proffsig och duktig!!!
  • Amy L
    Amy L: Lene var otroligt hjälpsam och supertrevlig. Jättefina kläder. Jag köpte två kjolar och en klänning för ett bra pris. Hur nöjd som helst. Rekommenderar och jag kommer att gå dit igen.
  • 157 omdömen
    Karin B
    Karin B: Nik klippte mig. Han gör ett mycket bra och proffsigt jobb!
  • 12 omdömen
    Jaqueline H
    Jaqueline H: Fixade håret, och är väldigt nöjd med resultat och framför allt av Anja. Superduktig tjej! Hon kan sin sak. Rekommenderar Hide -the Studio
  • 6 omdömen
    Sebastian B
    Sebastian B: En väldigt trevlig frisör som levererar och lyssnar efter vad kunden är ute efter. 10/10
  • 5 omdömen
    Lisa O
    Lisa O: Jag har gått till Salong New Wave i många år och klippt mig och har alltid blivit nöjd. Bra bemötande och proffsig frisör.
  • 13 omdömen
    Svetlana S
    Svetlana S: Supernöjd! Trevlig personal!Har klippt håret hos Peter , han är jätte duktig!Rekommenderar.
  • 3 omdömen
    Payam P
    Payam P: Väldigt mysigt Salong, trevliga och professionella, rekommenderar varmt
  • 2 omdömen
    Pia Maria N
    Pia Maria N: Trygg med att sitta på salongen nära till en lärare för att få tips och idéer. Rekommenderar starkt att ge eleverna en stor möjlighet
  • Therése W
    Therése W: Bästa salongen med den bästa servicen. Underbara människor och ned otrolig kompetens inom Hår och Skönhet. PÅ salongen kan du verkligen bli helrenoverad allt ifrån Naglar, fransar, hår, kropp och bli av med rynkor.
  • 3 omdömen
    Samuel S
    Samuel S: Grym frisör! Kommer med förslag som passar för just mitt hår och skalle. Har uteslutande besökt magic i drygt två år nu och kommer trots flytt till sthlm passa på att besöka honom när jag är i malmö.
  • Robin T
    Robin T: I had my hair taken care of Elisabet at "Streijffert Collection" and I was very happy. I was living at the hotel Renaissance just next door and it was very convenient and comfortable to go there. I am not only happy of the result, the service was excellent as well! I definitive recommend this saloon for people that is looking for professional care.
  • Stina N
    Stina N: Kan verkligen rekommendera LITO! Personlig och kunnig hårvård.
  • Klaus W
    Klaus W: Altid nöjd. Dygtige frisörer og trevligt personal.
  • 2 omdömen
    Ella Kristina Tordsdotter W
    Ella Kristina Tordsdotter W: Detta är den bästa och finaste salongen i Malmö!
  • ellen w
    ellen w: Super duktiga tjejer . Vi går hela familjen ditt och klipper oss. Då jag själv har min favorit Maria där som vi går till. En super gullig tjej och jätte duktig ... Kan jag med varmt hjärta rekommendera...
  • 1 omdöme
    Erik L
    Erik L: Fantastiskt duktig frisör och trevlig person! Andra gången jag klippt mig hos Hakki och det blir fler.
  • Mona N
    Mona N: En frisör med magi i sina händer och sin sax ‼️‼️‼️ Oerhört nöjd , klippning kan ej bli bättre ❣❣❣ Bemötande är toppen , en salong man återkommer till titt som tätt ‼️‼️‼️
  • Lola H
    Lola H: Otroligt tillmötesgående , proffsigt bemötande från både Agnije och Katarina‼️ Agnije som jag anlitar är fantastiskt duktig hår konst👌Mycker nöjd kund.
  • Hedvig E
    Hedvig E: Innan jag flyttade från Malmö klippte jag mig alltid på L&L. Maria är grym. Har alltid blivit väl omhändertagen, personlig service och framför allt nöjd!
  • 1 omdöme
    Jonas B
    Jonas B: Bra, billig, trevlig och snabb
Visa sida:
1234