Lena J:
Bemötandet proffsigt. Lyssnade och bemötte mig med uppriktighet. Såg i vilken frisyr som passade mig och håret. Var heller inte ute för att sälja sina produkter, därför köpte jag balsamet. Kommer att rekommendera Tim,s salong samt beställa nya tider Lena J
Katarina K:
Otroligt duktig frisör med goda kunskaper om hårtyper och olika behov som uppstår i olika faser i livet. Kunden i fokus, familjär känsla och alltid så välkomnande och glad.
Rekommenderas varmt!
Amy L:
Lene var otroligt hjälpsam och supertrevlig.
Jättefina kläder. Jag köpte två kjolar och en klänning för ett bra pris. Hur nöjd som helst. Rekommenderar och jag kommer att gå dit igen.
Jaqueline H:
Fixade håret, och är väldigt nöjd med resultat och framför allt av Anja. Superduktig tjej! Hon kan sin sak. Rekommenderar Hide -the Studio
Therése W:
Bästa salongen med den bästa servicen.
Underbara människor och ned otrolig kompetens inom Hår och Skönhet.
PÅ salongen kan du verkligen bli helrenoverad allt ifrån Naglar, fransar, hår, kropp och bli av med rynkor.
Samuel S:
Grym frisör! Kommer med förslag som passar för just mitt hår och skalle. Har uteslutande besökt magic i drygt två år nu och kommer trots flytt till sthlm passa på att besöka honom när jag är i malmö.
Robin T:
I had my hair taken care of Elisabet at "Streijffert Collection" and I was very happy. I was living at the hotel Renaissance just next door and it was very convenient and comfortable to go there. I am not only happy of the result, the service was excellent as well! I definitive recommend this saloon for people that is looking for professional care.
ellen w:
Super duktiga tjejer .
Vi går hela familjen ditt och klipper oss.
Då jag själv har min favorit Maria där som vi går till.
En super gullig tjej och jätte duktig ...
Kan jag med varmt hjärta rekommendera...
Mona N:
En frisör med magi i sina händer och sin sax ‼️‼️‼️
Oerhört nöjd , klippning kan ej bli
bättre ❣❣❣
Bemötande är toppen , en salong man återkommer till titt som tätt ‼️‼️‼️
Lola H:
Otroligt tillmötesgående , proffsigt bemötande från både Agnije och Katarina‼️
Agnije som jag anlitar är fantastiskt duktig hår konst👌Mycker nöjd kund.
Hedvig E:
Innan jag flyttade från Malmö klippte jag mig alltid på L&L. Maria är grym. Har alltid blivit väl omhändertagen, personlig service och framför allt nöjd!