Ina är mycket kunnig. Både klippning och färgning/slingor har jag blivit mycket nöjd med och fått spontana beröm av vänner o bekanta för min frisyr och slingor.
ina.h Studio
Om företaget
Välkommen till ina.h Studio! ina.h Studio är en hårsalong med ett ovanligt läge och en välrenommerad frisör. Här skapas allt med kreativitet från färgning till form. På onlinebokningen kan du läsa utförligt om vilka behandlingar som erbjuds. Vi har alla ett unikt hår! Med stor ambition förvaltar jag det förtroende du skänker...
160 omdömen om ina.h Studio
Sedan starten hos Reco 2022
Så härligt Lena att du är såå nöjd😊 Och att omgivningen lägger märke till ditt tjusiga hår är ju superkul både för dig och mig🤩 Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva några rader ☺️🌻
En mycket duktig och erfaren frisör som har superbra hand med barn. Min femåring känner sig trygg, har roligt och blir fin i håret :)
Ååh underbara V. Alltid lika glad och lite busig☺️ Tack för fina ord Johanna🌻☀️
Mycket.trevlig atmosfär. Professionellt utförande. Rekommenderas.
Tack för fina ord Lars!☺️ Alltid lika trevligt att ha dig i studion! Vi ses igen efter semestern😎☀️
Mysig och underbar studio. Ina som frisör är professionell, duktig med ett fantastiskt bemötande.
Emma🤩 Så fint ditt hår blev☺️ tack för fina ord! Vi ses snart igen🌻
Världsklass! Bra service och nöjd son
Ååh🤩 hälsa S så gott så ses vi snart igen! Tack för fina ord☺️🌻
Min favorit frisör🥰 man blir alltid väl bemött och man känner sig som en prinsessa när man går därifrån. Hon vet precis hur jag vill ha det och det bästa jag klarar av att få till det lika bra som hon, för hon vet hur det ska klippa så att jag lyckas själv få till det
Fina Catrine, blir så glad av att höra att du trivs så bra. Visst, formen är såå viktig för att håret ska samarbeta på bästa sätt hemma🤩 Tack för att du tog dig tid att skriva några rader☺️🌻
Jag har lockigt hår, och det är då få frisörer som vet hur man hanterar lockigt hår. Ina är exceptionell! Jag är supernöjd! Har gått hos henne sen hon öppnade och jag får konstant beröm över mitt hår och hur fint det är. Jag ger alla alltid samma svar; det hade inte varit möjligt att hålla styr på den här kalufsen utan hjälp av min fantastiska fisör Ina!
Underbara lockar du har Evelina🤩 Tack för fina ord och för att du tog dig tid att skriva. Så härligt att du trivs så bra☺️🌻
Fantastiskt kunnig, professionell, varm människa och frisör. Rekommenderar varmt.
Fina Kiki, tack för fina ord! Så glad för att du trivs så bra. Alltid lika roligt att ha dig i Studion🤩🌻☺️
Bästa frisören i landskrona, mycket noggrann och väldigt trevlig. Alltid lika nöjd när jag går därifrån
Åh fina Susanne☺️ blir så glad för att du är nöjd och trivs så bra🌻
Mycket trevligt bemötande och klippning utförd efter förväntan.
Så härligt att höra😊 Tack för fina ord Karin🌻
Trevlig duktig inspirerande ock kunnig
Alltid lika härligt att få ta hand om dina lockar Camilla😊 + Fransar och bryn så är man redo för våren🌻 Tack för att du tog dig tid att skriva☺️
Otroligt duktig frisör med goda kunskaper om hårtyper och olika behov som uppstår i olika faser i livet. Kunden i fokus, familjär känsla och alltid så välkomnande och glad. Rekommenderas varmt!
Fina Katarina☺️ tack för fina ord🌻
Underbar frisör med fantastiskt bemötande med hög yrkesskicklighet
Så härligt att höra att du trivs så bra Liselott, tack för fina ord☺️🌻
Varmt bemötande! Professionellt!
Snart ses vi igen Moa, för en fräsch sommar kulör😍 tack för fina ord🌻
Världens bästa Ina! Man går alltid därifrån med ett leende och fantastiskt hår. Så tacksam för dig! ✨ // Alma
Fina Alma! Så roligt att få ta hand om dig och ditt hår, alltid lika mysigt att ha dig i studion😊🙏🏻
Som vanligt är Ina trevlig o pysslar om mig så jag blir behagligt sömnig, Njuter av behandlingen o låter henne hållas, hon vet vad mitt hår vill o inte vill. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån Kan varmt rekommendera Ina👍
Så härligt att du trivs med mitt arbete Eva😊 tack för fina ord🌻
Jättetrevlig, proffsig frisör i lugn salong "hemma hos Ina".
Tack för fina ord Anita, jag blir så glad för att du trivs så bra med mitt arbete och omgivningen 😊🌻
Ina är suverän, kommer med bra tips och ser/vet vad man passar i för frisyr
Härliga Marianne☺️ tack för fina ord, så glad för att du trivs👌🏼🙏🏻
Oerhört proffsig och kompetent frisör som alltid bjuder på det lilla extra. Varje kund får ett personligt omhändertagande utifrån sina förutsättningar och önskemål. Lyhörd och välkomnande. Mysig och varm miljö att komma till. Det är alltid en avkopplande stund hos Ina som man alltid längtar tillbaka till.
Alltid lika härligt att få ta hand om hela er familj😊 Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva några rader Lollo. Snart ses vi igen🔥😊
Alltid lika bra att bli klippt av Ina! Ett proffsigt och sympatiskt bemötande och jag har aldrig gått missnöjd därifrån.
Fina Åsa, alltid en mysig stund med dig i Studion! Tack för fina ord☀️😊
att ha ina h som frisör är en helhetslösning. Hon tar hand om hår och människan i stort.Lyssnar alltid på kundens många gånger galna idéer, och tar det i hamn med sin kunskap och lugn.
Härliga Birgitta, Tack för fina ord! Alltid lika kul att ha dig i Studion😃
Det är enbart tack vare Ina som mina barn ser fram emot att gå till frisören. Hon är otrolig.
Bästa O och E🤩 Alltid lika kul att få ta hand om dina godingar Sofie☺️
Ina är en väldigt skicklig frisör med ett alltid lika trevligt och lättsamt bemötande
Tack för fina ord Oskar, alltid lika roligt att pyssla om hela gänget😊
Vänligt bemötande. Kunnig frisör som lyssnade på mina önskemål. Klippte håret proffsigt och bra utan tidspress. Gick hem med en fin frisyr och glad i sinnet. Detta var min första behandling med hårtvätt, klippning och föning. Jag kommer tillbaka.
Tack för fina ord Barbro. Glad för att du trivs, känner dig fin och är glad i sinnet☺️🌻
Total trygghet varje gång nån i familjen går till Ina. Lika nöjd varje gång. Hennes bemötande och lyhördhet för vad kunden efterfrågar, kombineras med en enastående skicklighet och noggrannhet. Bästa frisören någonsin. Sen att det är så mysigt i salongen är ju inte fel det heller. 😀
Det glädjer mig att ni trivs så bra Monica☺️ tack för att du tog dig tid att skriva några rader, vi ses snart igen🔥😊
Aldrig besviken efter magikern Ina har med noggrannhet, skicklighet och proffsighet klippt, färgat, stylat mitt hår! Bästa!
Bästa Vikkan😃 Så härligt att få ta hand om ditt fina, fylliga hår🔥 Alltid lika mysigt att ha dig i Studion🔥☺️ Tack för fina ord😊💛
Jag och dottern möttes av ett super varmt välkomnande och lugn. Superduktig vid barn och klippningen blev en succé. Vi kommer återkomma :).
Ååh fina fina N då som räddade grodan utanför entrén🤩 Så härligt att få pyssla om din lilla tös☺️☀️
Ett mycket trevligt bemötande och en trevlig stund i frisörstolen. Jag slingade håret och det blir precis som man vill ha det.😊
Vilken resa vi gjort med ditt hår Alma, så roligt att få ta hand om dig😊 Tack för fina ord🌻
Personligt och professionellt bemötande i ombonad salong med vacker omgivning. Mycket inlyssnande till mina önskemål och lyckades skapa en ny frisyr utifrån det, som jag är väldigt nöjd med! Kommer att boka in mig hos Ina igen vid nästa klippning/färgning!
Så kul att få form på dina lockar igen Ylva, tack för att du tog dig tid att skriva några fina meningar och härligt att du trivs så bra☺️🌻🔥
Bästa frisören! Lyssnar in, noga och helt enkelt väldigt bra. Lika nöjd varje gång.
Tack Härliga Louise, så fint att du trivs så bra😊🔥
Landskronas trevligaste och bästa frisör!
Haha, du är fin Emma☺️ Det glädjer mig att du trivs och tack för fina ord🔥
Bästa och proffsigaste frisören🔝 Har full tillit till hennes åsikter om vad som behövs och vad som passar mig. Fria händer🤎 Alltid jättenöjd när jag lämnar, med både ny frisyr, färg och personligt bemötande. Och mitt hår är inte det lättaste🤭 Kan varmt rekommendera både Ina, hennes kunskap och studio🥰
Fina Rita☺️ så ljuvligt att höra att du trivs så bra på alla vis. Tack för fina ord och för att du tog dig tid att skriva några rader🔥😊
Jag har lockigt/krylligt hår som känns ganska bångstyrigt oftast. Men Ina lyckas alltid få det så som jag vill, att det blir studds i lockarna och lyfts på rätt ställe. Så att det inte bara blir långt och tungt utan rent av en frisyr. Alltid lika nöjd!!
Lotta kryll🤩 Alltid lika roligt att få ta sig an dina lockar! Tack för fina ord, alltid lika härligt att ha dig här😊🔥
Glad och positiv. Alltid nöjd med fin frisyr när jag lämnar salongen.
Tack fina Helena för fina ord😊 vi ses snart igen✨
Så noggrann och professionell, man känner sig avslappnad och lyssnad på. Jag går inte till någon annan än Ina! Hon är bäst!
Ljuvliga Lina! Alltid lika roligt att ha dig i studion och vad härligt att du trivs så bra🤩 Tack för fina ord🔥💙😎
Jättebra i härlig i miljö och Ina trevlig o duktig
Så härligt att få ta hand om dig och ditt hår Gunilla, Tack☀️😊
Alltid trevligt att komma till Ina. Hon är pigg, glad o välkomnande. Hon uppfyllde de förväntningar jag hade. Har varit där flera gånger. Fick tvättning, klippning och lätt föning.
Så härligt Karin, vi ses snart igen! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader😊☀️
Mycket professionellt klippning där det finns tid till att samtala om frisyr och styling innan klippningen tar vid!! Härlig massage under hårtvätt och trevliga samtal under hela besöket!! Ser alltid fram emot mina klipptider!!
Gunima, tack för fina ord☺️ alltid lika mysigt att ha dig i studion och få göra dig fin. Ses snart igen, trevlig sommar☀️
Väldigt nöjd med min frisyr! Fick ett trevligt och personligt bemötande och kände mig väl omhändertagen. Proffsigt utfört arbete – kommer gärna tillbaka!
Härligt att få pyssla om dig Ann-Charlotte☺️ tack för fina ord☀️
Lätt den allra allra bästa!!!!
Tack för fina ord Christoffer🤩🔥☺️
Känns alltid välkomnande hos Ina. Ina tar sig tid och lyssnar på sina kunder , duktig på sitt yrke. Rekommenderar henne varmt
Alltid lika härligt att ta hand om dig och ditt hår Pia😊 tack för att du tog dig tiden att skriva några ord🔥 ses snart igen☀️
Mycket trevlig och noggrann frisör. Klipper och fönar precis som jag vill ha det. Lika nöjd varje gång!
Vad härligt Lena☺️☀️ Tack för fina ord, vi ses snart igen✂️🔥
Jag är supernöjd med klippningen, miljön och naturligtvis Ina som är så proffsig!!
Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva några rader Eva😊
Superbra upplevelse, både när det gäller trevligt bemötande och yrkesskicklighet. En helt fantastisk person. 🤩
Tack för så fina ord Monica, alltid lika mysigt att ha dig här🤗🔥☀️
Den absolut bästa frisören i stan! Alltid glad, ärlig i en underbar miljö. Rekommenderas varmt!
Fina Lotta, så härligt att du trivs här🤗🔥
Vår son har klippt sig hos Ina sen han var två år, och han har alltid känt sig trygg hos henne. Dessutom blir han himla fin i håret varje gång!
Underbara underbara grabb🤩 så härligt att ha er här Johanna, tack för fina ord🥰☀️
Sonen blev väldigt nöjd 🥰 Trevlig och kunnig, färg och form är Ina's grej 🤗
Alltså din grabb Maja, så glad och härlig😊 vad roligt att han blev nöjd med sin nya frisyr☀️😎🙏🏻
Alltid nöjd när jag går därifrån. Ina tar verkligen hand om en på ett perfekt sätt
Tack för fina ord Catrine, så roligt att höra att du trivs så bra☺️☀️🔥
En helt underbart besök med otroligt resultat!! Ina är en mycket proffsig frisör med stor kunskap och ett härligt bemötande. Supernöjd❤️
Fina Kristina, så roligt att ha dig i Studion och få skapa magi med ditt hår🤩 💙🙏🏻
Alltid lika nöjd med klippning och råd.
Så härligt att höra😊 önskar dig en fin påsk🐣☀️