Tim's Haircut AB

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 042-24 02 50 Dela

Om företaget

Tim’s Haircut är en prisbelönt och framstående frisörsalong belägen i hjärtat av Helsingborg. Här möts besökare av en erfaren och engagerad personal, i en stilren och modern miljö, designad för komfort och avkoppling. Salongen står för en kundupplevelse utöver det vanliga med tjänster som klippning, färgning, och BHBD extensions....

72 omdömen om Tim's Haircut AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 72 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Gabriel T
Skrev om Tim's Haircut AB

Tvättade håret å klippte mig, Har bara positivt att säga . Alltid rent å fint trevlig bemötande har klippning hos Tim i 4 år å det kommer jag att fortsätta med!!!

Daniel K
Skrev om Tim's Haircut AB

Proffsig, trevlig och lyhörd. Tim är min go-to frisör när jag vill ha ett exceptionellt resultat. Vilket jag alltid vill.

Jack J
Skrev om Tim's Haircut AB

Frisyren blev jättefin och höll bra trots att jag behövde gå ut i ett fruktansvärt regnväder. Även nu efter två nätters sömn är det fortfarande fint. Fick håret tvättat och fönat samt sedan lockat med graderad locktång… och jag har långt hår.

Helen G
Skrev om Tim's Haircut AB

Viktoria är så trevlig och hon såg precis vad mitt hår behövde och slingorna blev så naturliga att man inte kan se att det är slingat. Jag är jätte nöjd!

Agneta Z
Skrev om Tim's Haircut AB

Första gången jag besökte salongen,valde Victoria mycket nöjd .Har haft problem med volym i min pagefrisyr när jag på egen hand skall sköta frisyren,denna gången volym som håller hela dagen.

Christina J
Skrev om Tim's Haircut AB

Är alltid oroffessionellt bemötande och yrkeskunniga!

Kevin S
Skrev om Tim's Haircut AB

Sååå trevligt bemötande och extremt duktiga frisörer. Om ni vill ha den bästa frisyren i stan så får ni gå till den bästa frisören i stan. Tusen tack Tim!

Anna P
Skrev om Tim's Haircut AB

Mycket positiv upplevelse! Mycket trevlig och kunniga frisörer. Personligt bemötande, Victoria var mycket uppmärksamt. Jag blev jätte nöjd . Varmt rekommendera!

Karina B
Skrev om Tim's Haircut AB

Jag har gått till Tim’s Haircut i flera år nu, och jag är alltid nöjd med resultatet. Personalen är kunnig och trevlig

Eva L
Skrev om Tim's Haircut AB

Fantastiskt nöjd med min klippning

Stephan W
Skrev om Tim's Haircut AB

Otroligt professionell, anlitar Tim’s sedan många år. Alltid lika nöjd med klippning och behandling.

Andrea J
Skrev om Tim's Haircut AB

Trevlig atmosfär, proffsiga och kunniga. Hela familjen klipper sig hos Tim’s Haircut och jag har varit trogen kund i 26år och alltid supernöjd

Mia G
Skrev om Tim's Haircut AB

alltid tryggt och härligt att komma till en stunds avkopping och för att sedan gå därifrån snyggare än tidigare : )

Yamika N
Skrev om Tim's Haircut AB

Jag är supernöjd med min frisör Tim. Han var lyhörd och förstod direkt hur jag ville ha det.

Sofia R
Skrev om Tim's Haircut AB

Grymma på klippning och färgning! Lyhörda och idérika samt väldigt trevliga. Stammis sedan många år och är supernöjd!

Susanne I
Skrev om Tim's Haircut AB

Som alltid ett trevligt bemötande. Trevliga och humoristiska samtal under en professionell behandling.

Jessica H
Skrev om Tim's Haircut AB

Skickliga frisörer. Full fokus på att man som kund känner sig nöjd. Lyssnar in och kommer råd och tips.

Britt C
Skrev om Tim's Haircut AB

Mycket trevligt bemötande.Mycket nöjd med min klippning

Lois L

Jättenöjd med mitt hår, Viktoria är den bästa!! ❤️

Margareta Å
Skrev om Tim's Haircut AB

Frisören lyssnade inte och klippte av alltför mycket hår! Jag var mycket misznöjd och arg!

Svar från Tim's Haircut AB

Tack för din återkoppling. Vi beklagar att du inte är nöjd med din senaste upplevelse hos oss. Vi strävar efter att ge alla våra kunder en utmärkt service och vi tar ditt omdöme på stort allvar. Vi skulle uppskatta om kontakta oss för att se om vi kan hitta en lösning som gör dig nöjd.

Hanna N
Skrev om Tim's Haircut AB

Gick till Elina för klippning och slingor. Hon lyssnar på vad jag vill men ger även råd i hur man kan göra det bättre. Är så nöjd, kommer fortsätta gå till henne!

Mia G
Skrev om Tim's Haircut AB

Blev som vanligt trevligt bemött, professionellt men ändå personligt. Frisören var lyhörd för mina önskemål. Blev väldigt nöjd!

Monika K
Skrev om Tim's Haircut AB

Klippningen jag fick var av högsta klass. Frisören tog sig tid att verkligen lyssna på vad jag ville ha och resultatet blev precis som jag hade hoppats. Det är tydligt att de har en passion för sitt hantverk och det reflekteras i kvaliteten på deras arbete.

Jimmi. A
Skrev om Tim's Haircut AB

Härlig upplevelse som började med en gratis kaffe innan min klippning. Frisören lyssnade till mina behov och mötte mina behov .

Yvonne V
Skrev om Tim's Haircut AB

Viktoria is very good and professional. So happy with how she cut my hair. Mvh Yvonne

Marcel S
Skrev om Tim's Haircut AB

Trevligt bemötande från samtlig personal, extra guldstjärna till Viktoria som jag haft de senaste gångerna. Professionell på alla sätt, bra på att förklara olika typer av produkter. Gillar den nya lokalen.

Silvia A
Skrev om Tim's Haircut AB

Fantastiskt bemötande! Lyckades verkligen slinga mitt hår perfekt inför sommaren. Supernöjd!

Theresia H
Skrev om Tim's Haircut AB

Håret blir välklippt, håller länge. Hantvekskunniga

Marie S
Skrev om Tim's Haircut AB

Alltid varit supernöjd efter ett besök hos Tim’s. Trevligt bemötande, duktiga och så proffsiga. Har gått till Elina många år nu, för klippning färg & slingor, extensions. Också alltid varit nöjd med de produkter jag rekommenderats och köpt med hem ibland. Tim och Elina är alltid vänliga, kunniga, roliga, ser alltid fram emot besök, en behandling och deras goa kaffe. Har alltid blivit så väl omhändertagen, och fortsätter gärna åka 8 mil till dem, varför byta när man är så nöjd!!

Annakarin N
Skrev om Tim's Haircut AB

Jag är alltid nöjd & känner mig både fin & lyssnad på, när jag går ut genom dörren! Är väldigt glad för Tim!

Elisabeth B

Personligt bemötande. Professionellt utfört arbete. Bra produkter

Ann H
Skrev om Tim's Haircut AB

Alltid trevligt att komma dit och Alltid fint klippt. Jag har varit kund i 10+ år, testat andra ett tag men bäst är Tims Haircut

Elisabet F
Skrev om Tim's Haircut AB

Mycket trevligt. Tim’s Haircut lever alltid upp till de förväntningar jag ha. Klippte kort hår.

Elliot K
Skrev om Tim's Haircut AB

Som nyinflyttad i stan hade jag panik över att behöva hitta en ny frisör som man kan lita på. Jag gav gänget på Tim’s Haircut en chans och aldrig ångrat mig sedan dess. Eller jo… ångrade att jag inte flyttade hit tidigare så att jag kunde gått dit oftare. Möts alltid av ett gediget välkomnande. Känns mer som att man kommer hem till sin kusin. Det bästa av allt är att alla som jobbar där verkligen verkar trivas och VILL vara där - vilket märks som kund. Riktigt duktiga, ofantligt trevliga och grymt mysigt ställe. Känns inte alls så sterilt som det kan göra hos vissa andra.

Irene B
Skrev om Tim's Haircut AB

Tim är lyhörd för kundens önskemål. Trevlig atmosfär i salongen. Alltid nöjd med klippningen.

Joakim P
Skrev om Tim's Haircut AB

Klippte jättebra och noga. Det blev lätt för mig att sköta.

Vendela H
Skrev om Tim's Haircut AB

Allt jättetrevliga och anpassar processen efter kunden

Anders J
Skrev om Tim's Haircut AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande och perfekt klippning, mycket nöjd och kommer att fortsätta att gå till Tim´s Haircut.

Eva E
Skrev om Tim's Haircut AB

Blir självklart alltid väldigt väl bemött när jag kommer dit! Har också alltid stora förväntningar på hur min klippning eller annan behandling skall bli! Allt detta överträffas med råge med en jätteduktig frisör - Tim. Det känns väldigt tryggt! Detta tillsammans med en väldigt fin service och fint bemötande gör att jag återkommer. Denna gång klippte jag mig!

Birgitta P
Skrev om Tim's Haircut AB

Miljön och personalen är välkomnande och de "känner igen mig som kund", vilket är trevligt. Förväntningarna är alltid högt ställda och önskar mig the new look - uppdraget, vilket jag förstår kan vara utmanande då frisören ska ta hänsyn till en rad önskningar.. Slingor två färger, tvätt och klipp.

Daniella K
Skrev om Tim's Haircut AB

Elina är en klockren frisör och underbar människa! Hon gör alltid det där lilla extra och ser till att man är 100% nöjd varje gång! 10/10 i betyg🌟 Jag rekommenderar starkt, alla dagar i veckan!

Christel R
Skrev om Tim's Haircut AB

Frisören lyssnade verkligen på vad jag ville ha och gav mig alternativ och förklaring till val av frisyr. Mycket proffsigt bemötande och utförande.

Gunilla W
Skrev om Tim's Haircut AB

Jag blev personligt välkomnad till den klippning jag beställt. Mina förväntningar infriades som alltid vid besök på Tim's haircut.

Christina N
Skrev om Tim's Haircut AB

Har alltid varit nöjd med mina klippningar hos Tim själv eller tjejen som jobbar där.

Claes R
Skrev om Tim's Haircut AB

Alltid en mycket trevlig stämning!

Christina K

Bra frisör Vänligt bemötande

Karin F
Skrev om Tim's Haircut AB

Elina gör alltid ett bra jobb och lyssnar på ens önskemål.

Malin L
Skrev om Tim's Haircut AB

Bästa bemötandet, bästa kreatörerna, bästa känsla för kundens behov, Bäst i stan helt enkelt!

Gerd T
Skrev om Tim's Haircut AB

Mycket tillmötesgående jag är väldigt nöjd med färg och klipp bästa frisören i stan

Lena G
Skrev om Tim's Haircut AB

Jag blir alltid väldigt vänligt bemött. Mitt hår blir färgat och klippt på ett mycket professionellt sätt. Jag är alltid nöjd när jag går där ifrån och har haft en trevlig stund.

Filtrera omdömen