Frisör i Kristianstad

4 rekommenderade frisörer i Kristianstad kommun

Vi förstår att du letar efter en frisör som kan hjälpa dig att få en frisyr som matchar din personlighet såväl som din livsstil. Det kan vara en tuff uppgift och i Kristianstad finns det flera frisörer att välja mellan. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i området just nu, oavsett vart i Kristianstad du bor kan vi hjälpa dig att hitta rätt. Välkommen!

Läs mer »
  • 1 omdöme
    : Jag tycker att I A Salongen är toppen,har alltid varit nöjd när jag har klippt eller färgat håret där.Och de lyssnar all...
  • Driver du frisörsalong i Kristianstad?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    Andreas  E
    Andreas E: Troligen universums bästa frisörska. Punkt. Jag har inget mer att säga om den saken.
  • 2 omdömen
    : Jag var jättenöjd då jag gick till M&M sist - slingorna blev precis som jag ville ha ha dem och Emma som gjorde vid mit...
  • Driver du frisörsalong i Kristianstad?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Johan S
    Johan S: Min favoritsalong i Kristianstad. Dock något dyrt, men ändå värt det med tanke på resultatet!
Visa sida:

Frisör i Kristianstad

På Reco.se tror vi att det bästa sättet att hitta en duktig frisör är att lyssna på andra människor som redan tagit del av olika frisörer och lyssna på deras erfarenheter. På Reco.se erbjuder vi den plattformen, här kan du läsa om vad tidigare kunder skriver om olika frisörer i Kristianstad, du kan dessutom skriva egna rekommendationer om de frisörer du varit hos den senaste tiden. VI hoppas att du hittar en frisör du gillar och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en bra frisör i Kristianstad. Vi på Reco.se önskar dig ett stort lycka till!