Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm 25 Kvadrat

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, 111 39 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Här på 25 kvadrat mitt i Stockholm City jobbar ett glatt gäng med det senaste inom frisörbranschen. Vi har funnits på Regeringsgatan sen 2005 och här har vi skapat en skön salong med blandade stilar och våra kunder är allt från 3år till 93år.

Vi jobbar på att vara så breda som möjligt inom hår och erbjuder gediget hantverk där vår kunds nöjdhet är ett självklart fokus. Vi företräder märken som Schwarzkopf, Evo och Pusher med flera.

Välkomna att bli ompysslade hos oss!

Läs vad 65 kunder tycker om 25 Kvadrat

• Anita S
    Anita S skrev om 25 Kvadrat
    Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.
  • Ann F
    Ann F skrev om 25 Kvadrat
    Trevlig o familjär atmosfär. Härlig massage stol i tvättrummet. Duktiga frisörer. Obs ej i nämnd ordning.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om 25 Kvadrat
    Är alltid lika nöjd och Mikaela är alltid lyhörd och gör ett fantastiskt jobb!
  • Pia T
    Pia T skrev om 25 Kvadrat
    Klippning och färgning. Bra kundservice ock nöjd med resultatet
  • Sofia W
    Sofia W skrev om 25 Kvadrat
    Mikaela har känsla för vad man passar i för frisyr och hur håret faller. Hon får alltid fria händer.
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om 25 Kvadrat
    Jag överdriver inte när jag säger att jag alltid är nöjd och glad under och efter besök hos 25 kvadrat, och att detta inte har ändrats under det dryga decennium jag varit kund, först hos Olle och därefter Mikaela. Jag känner mig lyssnad på när jag kommer med önskemål och frågor om klippning och frisyr. Det är trevligt att komma till salongen; inbjudande, personligt och proffsigt. Många tror mig vara nyklippt även då jag inte är det, vilket är tack vare Mikaelas skicklighet. Hon "förstår" mitt hår och vad som passar. Jag kan bara luta mig tillbaka och bli omhändertagen av en kunnig och mycket sympatisk frisör.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om 25 Kvadrat
    Har klippt mig på 25 kvadrat i 3 år nu. Har aldrig blivit missnöjd, väldigt trevliga så jag kan bara rekommendera!
  • Gudrun L
    Gudrun L skrev om 25 Kvadrat
    Jag är alltid supernöjd när jag klippt mig hos 25-kvadrat. De förstår exakt hur jag vill ha det och vad som passar mig. Kommer alltid ut därifrån och känner mig tuff, busig och lycklig tack vare frisyren och Mikaela och Annelies härliga sätt. Trogen kund i över 10 år.
    Tack för att ni finns❤️
    Rekommenderas varmt.
    Anna L
  • Annika S
    Annika S skrev om 25 Kvadrat
    Jag har varit kund på salongen i över 10 år och har hela tiden varit supernöjd! Fantastiskt duktiga och trevliga frisörer! Jag kan varmt rekommendera alla att bli kunder hos 25 kvadrat. De är helt enkelt bäst!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om 25 Kvadrat
    man känner sig som hemma när man kommer dit, super trevliga och alltid glada.
    Lyssnar på ens önskemål och man går därifrån och känner sig som en stjärna!
  • Linda K
    Linda K skrev om 25 Kvadrat
    Min frisör sen flera år. Bäst, har stenkoll på hur jag vill ha det när jag kommer dragandes med mina inspirationsbilder!
  • Emma R
    Emma R skrev om 25 Kvadrat
    Jag klipper och färgar håret hos Mikaela på 25 kvm och rekommenderar den salongen varmt. Jag är alltid mer än nöjd med resultatet och bemötandet är suveränt!
  • Camilla C
    Camilla C skrev om 25 Kvadrat
    Alltid ett sånt nöje att vara där, samtliga av personalen är riktigt trevliga och ger en hemkänsla att vara där.
    Alltid haft svårt att hitta en bra frisör, men äntligen har jag hittat dit jag alltid kommer att vilja gå till! :D
  • Robin S
    Robin S skrev om 25 Kvadrat
    Bra service å trevliga tjejer som attans. STOCKHOLMS bästa frisörsalong helt klart. Kör bah kör va inte blyga, åk dit!!!!!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Mycket trevligt och personligt bemött.
  • Lena P
    Lena P skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Så nöjd efter mitt besök hos Annelie! Snygga slingor och bra klippning - precis som önskats. Rekommenderas!
  • Micke J
    Micke J skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Erfaren, professionell och prisvärd
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Annelie är fantastisk! Stark rekommendation!
  • Calle R
    Calle R skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Toppen frisör, jag är alltid lika nöjd med Annelis klippningar😃🎉
  • Johan W
    Johan W skrev om 25 Kvadrat
    Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder
  • Ken J
    Ken J skrev om 25 Kvadrat
    Trevligt bemött, bra klippning och att det alltid fixar dig med tid.
  • Heini M
    Heini M skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Annelie har tagit hand om mitt hår under många år på det allra bästa sätt som man kan önska sig. Det är tryggt att sätta sig på stolen, resultatet är alltid perfekt! Atmosfären i salongen är trivsam och positiv, det är lätt att slappna av och njuta av den stund man har framför sig med en kopp kaffe.
  • Therese J
    Therese J skrev om 25 Kvadrat
    Bästa stället i stan, utan tvekan!
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig hos Mikaela i snart fyra år. Hon är fantastiskt duktig på det hon gör, och ingen annan får klippa mig förutom Mikaela.
    Skulle verkligen rekommendera henne då hon förstår precis vad man vill ha, och gör ett fantastiskt jobb!
    Annelie Z, Gustaf C gillar detta
  • Anna W
    Anna W skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Jag har gått och fått håret fixat hos Mikaela på 25 kvadrat i 5 år nu och kommer aldrig sluta gå till henne! Varje gång har jag haft en idé om hur frisyren/färgen ska se ut och varje gång har Mikaela förstått exakt vad jag menar. Förutom att jag känner mig snygg som en filmstjärna efter varje besök är det dessutom alltid jätteskön stämning på 25 Kvadrat och man blir otroligt väl ompysslad! Jag rekommenderar alltid folk att gå dit.
  • Waren R
    Waren R skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela does a fantastic job!
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela är noggrann, inlyssnande och kreativ. Jag har alltid fått ett trevligt bemötande av Mikaela och övriga på 25 Kvadrat!
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Alltid lika nöjd. :-) Helt enkelt världens bästa frisörer 👍🏻
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Uppfriskande och super mysigt! Blir alltid lika glad att träffa Mikaela och de övriga gänget. Är som att komma hem :)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Trevlig och mycket proffsig på att få människor att må bra, dessutom blir vi snygga också. Bäst helt enkelt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Bra klippning och alltid med perfekt resultat. Kan överraska om jag ber om det och kan klippa specialklippning på beställning. Jag har varje gång varit 100% nöjd och rekommenderar alla att prova Mikaelas klippning.
  • Torkel K
    Torkel K skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Best fucking hairdresser there is, she is the best :)
  • Fridde F
    Fridde F skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Som kund blir man alltid väl bemöt plus att jag jämt är nöjd med klippningen. .....
  • Ann W
    Ann W skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Man blir alltid väl omhändertagen på 25 kvadrat, härlig stämning på salongen.
    Jag har aldrig gått missnöjd därifrån.
    Mikaela , bästa frisören jag gått hos.
    Hon är mycket skicklig och har blick för vad man passar i både i färg och form. Bara superlativer från mitt håll.
  • Tony E
    Tony E skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Alltid lika trevligt att komma till 25 kvadrat! Duktig snabb och mycket trevlig!
  • Lee W
    Lee W skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    What can I say, Annelie has been cutting my hair 3 to 4 times a year, for the past 13 years. She's friendly, professional and I can truly recommend her. /LW
  • Maria B
    Maria B skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Frisör som kan hantera sin sax, noggrann och lyhörd, rekommenderas!
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Jag har gått hos Annelie i över 6 år och jag blir lika nöjd varje gång! Hon kan både färga och klippa, ger superbra service och salongen är mysig och ligger centralt.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Alltid positiv, glad och mycket tillmötesgående.
    Jag får alltid beröm från min omgivning beträffande resultatet av såväl klippning och färgning. Jag skulle inte åka 10 mil i var riktning om det inte var för Annelis kompetens och trevliga bemötande
  • Karin O
    Karin O skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Trevligt och tillmötesgående. Fint resultat, nöjd kund blir återkommande kund.
  • Carina L
    Carina L skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    En noggrann och erfaren frisör som ger en skön "hemma hos" känsla. Rekommenderas varmt!
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Annelie är både proffsig, lyhörd och trevlig.
  • Salome L
    Salome L skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Fantastiskt bemötande och skickliga frisörer med sinne för färg och form så att man går därifrån i en frisyr som visserligen är snygg, men framförallt klär just mig alldeles förtjusande bra! Mitt förtroende är så stort att jag ger min frisör Annelie fria händer, vilket tidigare är sällan skådat. Säg "gör något bra" så trollar hon lite med saxen och färgen och så att man med gott samvete kan göra som min framåt och säga "Tjena snygging" till sin egen spegelbild. Om massagestolarna säger jag inte mer än att en lycklig suck undslipper den mest ombundne vid tanken på dem. Det kanske hade varit värt att gå dit även om frisörerna bara varit medelmåttiga, men nu är det lyckosamt nog fullpott på komfort, bemötande och estetiskt utförande.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Jag har under många år klippt och färgat slingor hos Annelie. Det blir alltid bra!
  • Göran G
    Göran G skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    När vi pratar frisörskan Annelie Zetterlund på 25 kvadrat pratar vi stort kunnande och toppenservice. Som kund får man ett genuint personligt engagemang i kombination med briljant yrkesprofessionalism.
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Undderbar hårtvätt med massage och en bra klippning. Jag är mkt nöjd.
  • Rebecka R
    Rebecka R skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Jag har haft Annelie Zetterlund som min frisör i många år och jag kan helt enkelt inte sluta att gå till henne!
    Så duktig på alla sätt och lyhörd och trevlig!
    Jag kan helt klart rekommendera henne!
  • Marie G
    Marie G skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Personlig omtanke och omvårdnad av kunden! Mysig och fin salong!
    Rekommenderas varmt!
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Anneli hittar alltid en bättre version av min ide som är anpassad för mig. Jag har alltid blivit supernöjd!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig länge hos Annelie och hon vet precis hur man ska tämja mina vilda lockar på rätt sätt. Nu har lite gråa strån dykt upp i håret och Anneli har trollat bort dem på ett naturligt sätt.
    Finaste duktigaste frissan i stan enligt mig.
Mikaela Täll
Annelie Zetterlund