25 Kvadrat

25 Kvadrat

www.25kvadrat.se
  • Badge2022

Här på 25 kvadrat mitt i Stockholm City jobbar ett glatt gäng med det senaste inom frisörbranschen. Vi har funnits på Regeringsgatan sen 2005 och här har vi skapat en skön salong med blandade stilar och våra kunder är allt från 3år till 93år. Vi jobbar på att vara så breda som möjligt inom hår och erbjuder gediget hantverk...

153 omdömen om 25 Kvadrat

Sedan starten hos Reco 2015

Anna Josefine Vilhelmina H

OBS! Det här gäller min upplevelse från frisören Amanda och inte hela salongen. Jag bokade en frisörtid hos Amanda på Salong 25 Kvadrat för att få slingor, klippning och nyansering av håret. Det här blev en av de värsta upplevelserna i hela mitt liv, och jag var tvungen att lämna salongen gråtande på grund av den dåliga behandlingen. När jag kom till mitt frisörbesök beskrev jag hur jag ville ha mitt hår, och hon sa att hon förstod exakt hur jag ville att det skulle se ut. När slingorna var på plats tog hon bort folien...

Anna Josefine Vilhelmina H gillar detta
Svar från 25 Kvadrat

Anna din upplevelse var det fruktansvärd, Amanda har hyrt in sig hos oss och efter att vi märkt att hon inte alls är den frisör som hon utgett sig att vara så är hon uppsag, och kommer inte sätta sin fot hos oss igen. Jag som ägare skäms så otroligt mycket. Om du känner att du vill så åtgärdar jag gärna ditt hår gratis. Om så ring så ring salongen 08-6642299 Jag tycker åxå att du ska försöka kontakta boka direkt eller hennes sida där. Om du kan få kompensation eller iallafall skriva din upplevelse där. Jag hoppas innerligt att vi får göra dig nöjd. Med vänlig hälsning, mikaela och Annelie

Stina B
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Fantastiskt bra bemötande och jag är alltid jättenöjd med färgen och klippningen!

Marinette R
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Går därifrån med ett leende på läpparna och alltid väldigt nöjd. Annelie vet alltid vad som passar mig bäst och hur hon ska göra mig mer än nöjd!

Jenny H
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Trevlig proffsig och prisvärd!

Alexandra M
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Jag har gått till 25 Kvadrat sedan 2006 - det säger allt. Mikaela lyssnar och arbetar lugnt medan jag som kund tryggt kan luta mig tillbaka i stolen. Jag får komplimanger för mitt hår och dess klippning, allt är tack vare denna mästarinna.

Karin F
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Fantastiska Mikaela, lyhörd och skicklig. Och äntligen fick jag modet att klippa kort. Kan varmt rekommendera Mikaela.

Miranda N
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Har letat och testat flertal frisörer i Sthlms området sedan jag flytta hit för ca 5 år sedan. Men blev missnöjd med både blekning/klippning varje gång tills jag kom till 25 kvadrat och Mikaela. Supertrevliga och mysig salong. Ligger centralt och är prisvärda. Tekniskt duktig med både blekning/färg. Var väldigt hörsam om vad jag var ute efter. Har äntligen hittat min frisör. 🙌

Irene S
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Alltid trevligt bemötande. Frisörer som lyssnar på kunden och sen kommer med bra förslag så att man är överens. Väldigt nöjd.

Frida H
Skrev om 25 Kvadrat

Gick in för en klippning. Kom ut efter ett givande samtal om livet och med en ny fräsch frisyr. Supernöjd!!

Molly A
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

sjukt trevlig personal och mycket bra och noggrann! går alltid därifrån nöjd!!!

Carina N
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Mikaela är en härlig människa som är så duktig på sitt yrke!! Helnöjd med med klipp o färgning hos henne! Kan varmt rekommendera denna salong!

Kiki M
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Proffsigt….trevligt….fick exakt den klippning jag önskade….kommer igen

Christoffer S
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Duktig och lyhörd frisör med lång erfarenhet som vågar prova nya och vågade uttryck.

Cecilia B
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Har varit kund hos Mikaela i många år. Blir alltid professionellt behandlad och lyssnad på. Jag ser alltid fram emot besöken och har aldrig varit missnöjd med resultatet.

Teresa N
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Lyhörd och proffsig. Jättenöjd med färg och klippning!

Mikael J
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Trevligt bemötande och bra öppettider

Jacob G
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Jättebra service och trevlig atmosfär.

Sigrid L
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Superproffsiga, kreativa och genuina frisörer som både gör dig snyggare och gladare. Bästa stället, helt klart.

Jake Jakob Hans K
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Så bra bemötande! Både proffsigt och avslappnat. En fantastisk flexibilitet med tiderna, uppskattas. Samt ett fantastiskt slutresultatet såklart.

Kerstin Ö
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Klipp, proffsigt, trevligt alltid lika bra👍

Unni B
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Bra bemött och nöjd med min klippning!

Amanda N
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Alltid lika nöjd! Supermysig och trevlig frisörsalong!

Therese J
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Mikaela är en grym frisör med känsla och kunskap om alla olika typer av stilar och hår. Efter SÅ många år av nöjd mest varje gång så är hon inte på något sätt ”utbytbar”. Alltid så trevligt att komma till 25 kvadrat där man möts av ett varmt och hjärtligt mottagande.

Bim B
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Mikaela är det bästa som hänt mitt hår, jag kommer aldrig någonsin frivilligt byta frisör igen. Hon lyssnar, tittar, frågar och du är garanterat nöjd när du lämnar salongen. Bäst!

Elsa F
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Man blir alltid positivt bemött och det är en slags vän-känsla :) Det har alltid blivit bra tidigare, därför hade jag höga förväntningar och de möttes.

Dan L
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Bästa salongen i stan med proffsighet, kunnande och bemötande. De tar emot sina kunder med värme på allra bästa sätt. Sen jag började gå hit finns inget annat ställe. Tio av tio varje dag i veckan!

Susanna C
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Alltid lika nöjd! Bra service och bemötande! Otroligt proffsig frisör!

Lena H
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Första gången jag var där men återkommer garanterat! Otroligt proffsigt, förstod direkt vad jag ville ha och förstod framförallt mitt hår! Ser fram emot nästa besök.

Madeleine B

Engagerad, glatt och lätttillgängligt

Lena B
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Amen det va ju svinbra. Så sjukt nöjd med frillan och frillan. Najs mood, like a hemmafest. Lena.

Louise L
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Snabba, effektiva, trevliga och med vettuga priser! Åker långväga

MICHELE M
Skrev om 25 Kvadrat

Har varit nöjd kund i 10 år! Finns en anledning till att jag och fyra kompisar till mig klipper sig här! Bästa Mikaela!

Nicole H
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Bästa salongen och bästa frissorna!

Suzanne O
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Annelie har klippt o slingat mej ett flertal ggr. Jag blir alltid väl bemött och lyssnad på. Min dotter har rekommenderat Kvadrat 25 , jag är mkt nöjd med båd bemötande som "frisering" m m. Rekommenderar ofta dem rill vänner.

Sofia L
Skrev om 25 Kvadrat

Fantastiskt bemötande och är alltid super nöjd med resultatet! Rekommender verkligen dessa tjejer.

Jenny Cecilia O

Alltid lika nöjd när jag går därifrån! De utför mirakel på trött, torrt och slitet hår. Boka bums!

Sara W
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Proffsigt, trivsamt, roligt! Alltid mer än nöjd. Mikaela läser kunden, förstår vad man önskar. Klipp, slingor eller färg, gå dit!

Anders S
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Bästa frisören i stan för både barn och vuxna!

Catarina A
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Har gått hos Mikaela i många år och har alltid varit nöjd med bemötandet och resultatet.

Åsa H
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Det var första gången jag träffade Mikaela och jag blev trygg o bekväm på en gång :) Jag kände mig sedd o förstådd i vad jag ville o vem jag är. Håret blev jättesnyggt o jag är väldigt nöjd! Jag kan verkligen rekommendera Mikaela o 25 Kvadrat!

Anna F
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Trevlig och väldigt duktig. Bra på att lyssna och förstå kundens önskemål. Jag kommer fortsätta gå hos Mikaela

Carl H
Skrev om 25 Kvadrat

HerrKlippning. Toppen som vanligt! En bra klippning.

Oscar R
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Klippt mig hos Mikaela under en längre tid nu. Det kommer jag fortsätta göra, hon är grym!

Lise F
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Fick precis det jag bad om. Men med vänligt och proffesionellt råd om hur det bäst skulle uppnås (lagom rosa hår 😄) och hur jag ska sköta det. Mycket nöjd! Kommer garanterat tillbaka!

Linda U
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Välkomnande och otroligt proffsigt! Mikaela verkligen lyssnar på mina önskemål och utför dessa med största bravur. Både jag och min dotter klipper oss här och är super nöjda. Tipp topp!!

Karl pär tage S
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Hårklippning, blir alltid bemött på ett härligt sätt. Alltid nöjd..

Sara W
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Mikaela är proffsig och lyhörd. Hos henne känner jag mig trygg och hon får mig att tänka nytt och våga experimentera. Hon och resten av personalen är dessutom jättetrevliga och alltid nära till skratt.

Johan G
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Superduktiga och trevliga! Är alltid nöjd när jag går därifrån.

Per E
Skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat

Mycket bra bemötande och kvalitet på klippningen

Rauli V
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Fantastiska frisörer och utmärkt service!