Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm 25 Kvadrat Mikaela Täll
Aktiv på Reco.se sedan 2015

en del av 25 Kvadrat

Jag har jobbat som frisör sedan 1995, innehar Gesällbrev och ägt 25 Kvadrat tillsammans med Olov Bergseje sedan 2005.
Jag älskar mitt jobb! Välkommen Läs mer

Läs vad 31 kunder tycker om Mikaela Täll

• Susanne H
    Susanne H skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela klipper, färgar och slingar håret på ett utmärkt sätt. Hon gör bra bedömningar och jag känner mig trygg och väl omhändertagen vid besöken hos henne. Mikaela är dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • Jonas S skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Trogen kund sedan 10-år.
    Supertrevligt bemötande & service. Alltid nöjd med resultatet. Läs mer
  • Nils T skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig hos Mikaela i ett par år nu och är väldigt nöjd med henne! Läs mer
  • Sara G skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    A fantastic person and company, always does a great job, professional and very service minded. I have been a customer with them for more than 12 years and have always left happy and satisfied. I warmly recommend 25 Kvadrat Läs mer
  • Emma skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig hos Mikaela i snart fyra år. Hon är fantastiskt duktig på det hon gör, och ingen annan får klippa mig förutom Mikaela.
    Skulle verkligen rekommendera henne då hon förstår precis vad man vill ha, och gör ett fantastiskt jobb! Läs mer
    Annelie Z, Gustaf C gillar detta
  • Anna W skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Jag har gått och fått håret fixat hos Mikaela på 25 kvadrat i 5 år nu och kommer aldrig sluta gå till henne! Varje gång har jag haft en idé om hur frisyren/färgen ska se ut och varje gång har Mikaela förstått exakt vad jag menar. Förutom att jag känner mig snygg som en filmstjärna efter varje besök är det dessutom alltid jätteskön stämning på 25 Kvadrat och man blir otroligt väl ompysslad! Jag rekommenderar alltid folk att gå dit. Läs mer
  • Waren R skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela does a fantastic job! Läs mer
  • Rickard N skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela är noggrann, inlyssnande och kreativ. Jag har alltid fått ett trevligt bemötande av Mikaela och övriga på 25 Kvadrat! Läs mer
  • Caroline T skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Alltid lika nöjd. :-) Helt enkelt världens bästa frisörer 👍🏻 Läs mer
  • Sofia L skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Uppfriskande och super mysigt! Blir alltid lika glad att träffa Mikaela och de övriga gänget. Är som att komma hem :) Läs mer
Annelie Zetterlund