Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm 25 Kvadrat Mikaela Täll

en del av 25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, 111 39 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 27 rekommendationer
Jag har jobbat som frisör sedan 1995, innehar Gesällbrev och ägt 25 Kvadrat tillsammans med Olov Bergseje sedan 2005.
Jag älskar mitt jobb! Välkommen

Läs vad 27 användare tycker om Mikaela Täll

• Joanna S
    Joanna S skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig hos Mikaela i snart fyra år. Hon är fantastiskt duktig på det hon gör, och ingen annan får klippa mig förutom Mikaela.
    Skulle verkligen rekommendera henne då hon förstår precis vad man vill ha, och gör ett fantastiskt jobb!
  • Anna W
    Anna W skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Jag har gått och fått håret fixat hos Mikaela på 25 kvadrat i 5 år nu och kommer aldrig sluta gå till henne! Varje gång har jag haft en idé om hur frisyren/färgen ska se ut och varje gång har Mikaela förstått exakt vad jag menar. Förutom att jag känner mig snygg som en filmstjärna efter varje besök är det dessutom alltid jätteskön stämning på 25 Kvadrat och man blir otroligt väl ompysslad! Jag rekommenderar alltid folk att gå dit.
  • Waren R
    Waren R skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela does a fantastic job!
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mikaela är noggrann, inlyssnande och kreativ. Jag har alltid fått ett trevligt bemötande av Mikaela och övriga på 25 Kvadrat!
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Alltid lika nöjd. :-) Helt enkelt världens bästa frisörer 👍🏻
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Uppfriskande och super mysigt! Blir alltid lika glad att träffa Mikaela och de övriga gänget. Är som att komma hem :)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Trevlig och mycket proffsig på att få människor att må bra, dessutom blir vi snygga också. Bäst helt enkelt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Bra klippning och alltid med perfekt resultat. Kan överraska om jag ber om det och kan klippa specialklippning på beställning. Jag har varje gång varit 100% nöjd och rekommenderar alla att prova Mikaelas klippning.
  • Torkel K
    Torkel K skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Best fucking hairdresser there is, she is the best :)
  • Fridde F
    Fridde F skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Som kund blir man alltid väl bemöt plus att jag jämt är nöjd med klippningen. .....
  • Ann W
    Ann W skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Man blir alltid väl omhändertagen på 25 kvadrat, härlig stämning på salongen.
    Jag har aldrig gått missnöjd därifrån.
    Mikaela , bästa frisören jag gått hos.
    Hon är mycket skicklig och har blick för vad man passar i både i färg och form. Bara superlativer från mitt håll.
  • Tony E
    Tony E skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Alltid lika trevligt att komma till 25 kvadrat! Duktig snabb och mycket trevlig!
  • Viktoria A
    Viktoria A skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    En unik och oslagbar må-bra-salong!
    Du möts av fantastiska personligheter som med en övertygande och ödmjuk proffsighet, samt en störtskön attityd fixar så att både ditt hår och ditt humör är på topp!
    (Nöjd kund i alla år som salongen funnits!)

Mvh Viktoria
  • My M
    My M skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Fantastisk bra service och kunnig personal!
    Blir alltid väl bemött och fin i håret!
  • Max M
    Max M skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig på 25 Kvadrat många gånger. Är alltid nöjd!
  • Erika O
    Erika O skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Alltid lika varm och trevlig stämning i salongen. Jag känner mig hemma varje gång! Plus att jag ser skitbra ut i håret när jag går därifrån.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Grymt bra ställe, provade bra många frisörer innan jag landade här hos Kvadrat 25 som lyssnar på vad man önskar och hajar hur man gör en schysst frisyr.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Överlägset den konstnärligaste och kretivaste frisören I stockholms stad!hon är även världens grymaste, snällaste, vackraste ,mest godhjärtade ,tuffaste, förstånde, frisör&vän man kan önska sig!! 25 KVADRAT ä BÄST
  • Conny G
    Conny G skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Denna frisörsalong har fantastiska frisörer som tar hand om sina kunder på ett utomordentligt sätt oavsett ålder eller stil. Detta är mitt självklara val av frisör!
  • Erik H
    Erik H skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Bästa salongen i STHLM!!!
    Trevlig personal och härlig atmosfär.
    Kan varmt rekommenderar 25 Kvadrat
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Jag blir allt bra bemött på salongen och jag klippte och färgade mitt hår hos för några veckor sedan hos Mikaela. Jag blev lyssnad till hur jag ville ha min frisyr och trevligt och proffsigt bemött. Jag har ganska långt hår och tjockt hår och mycket noga att frisyren ska fungera utan alltför mycket jobb till vardags. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Mikaela är behaglig och cool samtidigt som hon är lyhörd och mycket duktig. Jag ger det bästa betyget till salongen och Mikaela. Jag rekommenderar Mikaela och 25 kvadrat.
  • Lena H
    Lena H skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Bästa frisörerna finns på 25 Kvadrat. Har gått här i 10 år och skulle aldrig byta vad som än händer, 25 Kvadrat trogen<3
  • Frida F
    Frida F skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Supertrevlig och riktigt bra! Jag kommer aldrig mer byta frisör!:)
  • Frida R
    Frida R skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Bästa salongen som jag varit trogen i många år. Super-duktiga, alltid trevliga och lyhörda på önskemål. Mysig salong där man känner sig välkommen.
  • Annika S
    Annika S skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Mycket duktig och proffsig frisör! Har varit kund i över 10 år på salongen och är helnöjd!
  • Marie B
    Marie B skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Jag kommer precis från 25 kvadrat där jag har färgat och klippt mitt hår, vilket jag gör var femte vecka. Och exakt som varje gång är jag så tacksam och nöjd med att jag en gång hittade denna otroligt professionella, seriösa, inkännande, varma, coola, glada och roliga frisör(ska). Atmosfären är alltid glad, varm och välkomnande, men aldrig för mycket. Det är som att komma hem till en vän där man känner sig bekväm och kan vara sig själv. Mikaela är en otroligt professionell och seriös frisör. Hon har en verkligen en förmåga att lyssna och förstå min önskemål. Hon är snabb, men ändå väldigt noggrann i allt hon gör. Skulle jag rekommendera henne till andra? Svaret på den frågan är ett tveklöst JAAA.
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat
    Extremt skicklig med färger, hon är väldigt bra på att se vilken nyans som passar bra till ansikte osv. Hon är nytänkande och resultatet blir alltid över förväntan, både när det gäller klippning samt färg/slingor.

Jag kan bara ge bra omdöme, jag blir alltid väldigt nöjd på alla sätt och vis!
Annelie Zetterlund

Regeringsgatan 95, 111 39 Stockholm