Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm 25 Kvadrat Annelie Zetterlund

en del av 25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, 111 39 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 16 rekommendationer
Jag utbildade mig till frisör efter några år utomlands efter nian och har haft alla möjliga jobb, men har alltid älskat att hålla på med hår. Därför blev jag överlycklig när jag hittade en bra 2- årig utbildning som jag gick och har nu jobbat som frisör i 16 år. Jag blir mer och mer passionerad för det jag gör för varje dag som går!
Välkommen!

Läs vad 16 användare tycker om Annelie Zetterlund

• Heini M
    Heini M skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Annelie har tagit hand om mitt hår under många år på det allra bästa sätt som man kan önska sig. Det är tryggt att sätta sig på stolen, resultatet är alltid perfekt! Atmosfären i salongen är trivsam och positiv, det är lätt att slappna av och njuta av den stund man har framför sig med en kopp kaffe.
  • Lee W
    Lee W skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    What can I say, Annelie has been cutting my hair 3 to 4 times a year, for the past 13 years. She's friendly, professional and I can truly recommend her. /LW
  • Maria B
    Maria B skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Frisör som kan hantera sin sax, noggrann och lyhörd, rekommenderas!
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Jag har gått hos Annelie i över 6 år och jag blir lika nöjd varje gång! Hon kan både färga och klippa, ger superbra service och salongen är mysig och ligger centralt.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Alltid positiv, glad och mycket tillmötesgående.
    Jag får alltid beröm från min omgivning beträffande resultatet av såväl klippning och färgning. Jag skulle inte åka 10 mil i var riktning om det inte var för Annelis kompetens och trevliga bemötande
  • Karin O
    Karin O skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Trevligt och tillmötesgående. Fint resultat, nöjd kund blir återkommande kund.
  • Carina L
    Carina L skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    En noggrann och erfaren frisör som ger en skön "hemma hos" känsla. Rekommenderas varmt!
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Annelie är både proffsig, lyhörd och trevlig.
  • Salome L
    Salome L skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Fantastiskt bemötande och skickliga frisörer med sinne för färg och form så att man går därifrån i en frisyr som visserligen är snygg, men framförallt klär just mig alldeles förtjusande bra! Mitt förtroende är så stort att jag ger min frisör Annelie fria händer, vilket tidigare är sällan skådat. Säg "gör något bra" så trollar hon lite med saxen och färgen och så att man med gott samvete kan göra som min framåt och säga "Tjena snygging" till sin egen spegelbild. Om massagestolarna säger jag inte mer än att en lycklig suck undslipper den mest ombundne vid tanken på dem. Det kanske hade varit värt att gå dit även om frisörerna bara varit medelmåttiga, men nu är det lyckosamt nog fullpott på komfort, bemötande och estetiskt utförande.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Jag har under många år klippt och färgat slingor hos Annelie. Det blir alltid bra!
  • Göran G
    Göran G skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    När vi pratar frisörskan Annelie Zetterlund på 25 kvadrat pratar vi stort kunnande och toppenservice. Som kund får man ett genuint personligt engagemang i kombination med briljant yrkesprofessionalism.
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Undderbar hårtvätt med massage och en bra klippning. Jag är mkt nöjd.
  • Rebecka R
    Rebecka R skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Jag har haft Annelie Zetterlund som min frisör i många år och jag kan helt enkelt inte sluta att gå till henne!
    Så duktig på alla sätt och lyhörd och trevlig!
    Jag kan helt klart rekommendera henne!
  • Marie G
    Marie G skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Personlig omtanke och omvårdnad av kunden! Mysig och fin salong!
    Rekommenderas varmt!
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Anneli hittar alltid en bättre version av min ide som är anpassad för mig. Jag har alltid blivit supernöjd!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Annelie Zetterlund en del av 25 Kvadrat
    Har klippt mig länge hos Annelie och hon vet precis hur man ska tämja mina vilda lockar på rätt sätt. Nu har lite gråa strån dykt upp i håret och Anneli har trollat bort dem på ett naturligt sätt.
    Finaste duktigaste frissan i stan enligt mig.
Mikaela Täll

Regeringsgatan 95, 111 39 Stockholm