Mikaela Täll

Mikaela Täll

Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Jag har jobbat som frisör sedan 1995, innehar Gesällbrev och ägt 25 Kvadrat tillsammans med Olov Bergseje sedan 2005.
Jag älskar mitt jobb! Välkommen

75 omdömen om Mikaela Täll

Sedan starten hos Reco 2015
Alexandra M
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Jag har gått till 25 Kvadrat sedan 2006 - det säger allt. Mikaela lyssnar och arbetar lugnt medan jag som kund tryggt kan luta mig tillbaka i stolen. Jag får komplimanger för mitt hår och dess klippning, allt är tack vare denna mästarinna.

Karin F
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Fantastiska Mikaela, lyhörd och skicklig. Och äntligen fick jag modet att klippa kort. Kan varmt rekommendera Mikaela.

Miranda N
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Har letat och testat flertal frisörer i Sthlms området sedan jag flytta hit för ca 5 år sedan. Men blev missnöjd med både blekning/klippning varje gång tills jag kom till 25 kvadrat och Mikaela. Supertrevliga och mysig salong. Ligger centralt och är prisvärda. Tekniskt duktig med både blekning/färg. Var väldigt hörsam om vad jag var ute efter. Har äntligen hittat min frisör. 🙌

Irene S
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Alltid trevligt bemötande. Frisörer som lyssnar på kunden och sen kommer med bra förslag så att man är överens. Väldigt nöjd.

Carina N
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Mikaela är en härlig människa som är så duktig på sitt yrke!! Helnöjd med med klipp o färgning hos henne! Kan varmt rekommendera denna salong!

Christoffer S
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Duktig och lyhörd frisör med lång erfarenhet som vågar prova nya och vågade uttryck.

Cecilia B
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Har varit kund hos Mikaela i många år. Blir alltid professionellt behandlad och lyssnad på. Jag ser alltid fram emot besöken och har aldrig varit missnöjd med resultatet.

Mikael J
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Trevligt bemötande och bra öppettider

Sigrid L
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Superproffsiga, kreativa och genuina frisörer som både gör dig snyggare och gladare. Bästa stället, helt klart.

Jake Jakob Hans K
Skrev om Mikaela Täll en del av 25 Kvadrat

Så bra bemötande! Både proffsigt och avslappnat. En fantastisk flexibilitet med tiderna, uppskattas. Samt ett fantastiskt slutresultatet såklart.