Frisör i Solna

10 rekommenderade frisörer i Solna kommun

Hagalund, Råsunda, Skytteholm, Huvudsta, Järva, Ulriksdal, Berghamra eller Haga. I Solna finns det frisörer i alla stadsdelar och alla gathörn. Här På Reco.se kan du läsa om tidigare kunders erfarenheter och få hjälp att välja en frisör som passar just dig.

När du väljer frisör är det viktigt att du hittar en du klickar med, ännu viktigare är att du hittar en frisör som med hjälp av sin expertis kan guida dig till den bästa frisyren för just dig och din huvudform. Kom ihåg att frisören ofta har lång erfarenhet och kan hjälpa dig att tillsammans med dina egna idéer komma fram till en frisyr som leder till att du får en snygg frisyr du blir nöjd med, ett ökat självförtroende och ett stort leende när du går ifrån frisören.

Läs mer »
  • Mohair

Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god fika. Här får du kvalitet.
    Carina H
    Carina H: Jättebra. Trevlig personal. Trevligt med gitt kaffe. Trevligt med bubbel mm
  • Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    : Jag är 9 år. Samy är en snäll frisör. Jag gillade dekorationerna i salongen och vi fick godis efteråt!
  • M Room Solna

Vi på M Room Solna är barberare som erbjuder det lilla extra! Här slipper du tidsbokning och får en tid snabbt och enkelt. Välkommen!
    Micke A
    Micke A: hej de så cool man går dit efter jobbet lite nere seg nar men kommer dar från ny Människa så av slappnar after saponerri...
  • Salong GG16

• Lyx by Rebecka

Julia M
    Julia M: Om det fanns en nolla så skulle jag sätta det som betyg. Jag sökte en salong norr om stan och gick på recos omdömen som ...
  • Salong Prestige

• Diar G
    Diar G: trevliga personal. trevliga lokalar. och helt ok priser
Visa sida:

Frisör i Solna

Vi hoppas att du ska hitta en frisör du gillar och återkommer till i framtiden, lycka till!