Salong Prestige

Postgången 26, 171 45 Solna — Visa karta

2.0 i betyg av av 7 omdömen
Välkommen till Ladies & Gentlemen i Solna centrum. Vi utför det mesta inom hårvård för honom & henne. Vi säljer produkter från; KMS, Joico, REF, L'Oreal, Matrix, Lanza, Fudge, Graham Webb, Wella, SP, d:fi, Maria Nila. se vår hemsida för kampanjer.

Läs vad 7 kunder tycker om Salong Prestige

• 2020-08-18

Avan S skrev om Salong Prestige
    Jag h ar aldrig någonsin mött så inkompetent och otrevlig personal. Den äldre damen hade ingen aning om vad hon höll på med (och då bad jag om en enkel rak klippning). När jag valde att avbryta klippningen beskyllde både mor, son och dotter mig för det ena och andra och ifrågasatte varför jag kom till just deras salong.
    Ett nytt botten. Rekommenderas absolut inte till någon. Oprofessionella, defensiva, ej mottagliga till kritik, kan ej förhandla i svåra situationer och hotar kunder. Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 428 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2018-10-28

Matilda C skrev om Salong Prestige
    5 poäng!!
    Super nöjd med färgning och klippning. Över förväntan! Rekommenderas starkt!
    Fråga efter Touria - mycket proffsig och uppenbarligen skicklig. Läs mer
  • Emma-Sofia M

2017-12-18

Emma-Sofia M skrev om Salong Prestige
    Gå inte hit! Brännsår och skrapsår i hårbotten! Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 141 omdömen
    Badge2020
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2015-06-17

Linda S skrev om Salong Prestige
    Gå inte hit! Den så kallade frisören tog blekning längst ut på mina redan blekta toppar, borstade det kraftigt då det var nyblekt och blött, och gjorde slingor som inte syns. Det resulterade i ett slitet hår, som behöver slingas om. Då jag klagade kallades fyra från deras släkt in, och jag fick höra att det spelade ingen roll vad jag tyckte "det var inte som att jag kunde få dem att gå i konkurs". Har aldrig blivit så dåligt bemött, och fick naturligtvis inga pengar tillbaka.... Läs mer
  • 2014-09-03

Maria H skrev om Salong Prestige
    Bad mycket tydligt och flera gånger frisören att bara klippa pyttelite på topparna och att jag har håret på utväxt. Gick därifrån med en kort frisyr a la champinjon! Känner mig jätteledsen och lär få hålla ut minst ett halvår innan håret växt ut någorlunda. En frisör som definitivt inte lyssnar på sin kund! Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"
  • 2014-09-03

Maria H skrev om Salong Prestige
    Bad uttryckligen, fler gånger, frisören att klippa pyttelite på topparna och att jag har håret på utväxt. Hon hade väldigt svårt att förstå vad jag menade och gick därifrån med en kort frisyr! Känner mig jätteledsen och lär få vänta ett halvår innan håret blir någorlunda som jag vill ha det igen. Läs mer
  • 2009-03-19

Fredrik M skrev om Salong Prestige
    En väldigt bra frisör salong med bra priser och håret blir alltid bra. Det ligger nära där jag bor. Det är trevlig personal och en fin lokal. Detta rekommenderar jag! Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L

Bästa Frisörerna nära Salong Prestige:

Salong Cupcake (2.7km)
anna d anna d tycker:
“finns inga ord för den profess...” Läs mer
O Frisör (2.8km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte