Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda Monas Klippotek

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, 167 33 Bromma — Visa karta

Monas klippotek i Bromma är en modern liten salong som utför allt inom hår- och skönhetsvård samt styling. I salongen möts du av professionell personal med lång erfarenhet inom branschen. Med ständiga kurser för att utvecklas kan vi erbjuda dig nya idéer inom stil, form och färg. Vi erbjuder trådning, Make-up, permanent make-up, vaxning m.m. Allt under samma tak för att du som kund ska få en helhetslösning att vara nöjd med. Vi använder oss av marknadens bästa produkter och vi säljer hårvårdsprodukter från etablerade leverantörer. Välkommen att boka tid för lite andrum i vardagen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 101 kunder tycker om Monas Klippotek

• Catherine L
    Catherine L skrev om Monas Klippotek
    Supertrevligt ! Och jag är väldigt nöjd med klippningen, det blev precis som jag önskade. Läs mer
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Monas Klippotek
    Folieslingor samt toppklippning. Helt okej resultat och trevlig frisör. Dock alldeles för dyrt (1700:-) med tanke på läget av salongen, samt att jag inte har speciellt långt hår... Läs mer
  • Gun W
    Gun W skrev om Monas Klippotek
    Supernöjd med slingor och klippning. Gjorde high lights och low lights. Blev så bra! Första gången och jag kommer självklart igen. Monas erfarenhet och kunskap gjorde att jag hela tiden kände mig trygg. Liten salong och mycket prisvärt. Grattis till mig som hittat en bra frisör nära mig. Läs mer
  • 2017-07-08

Christina B skrev om Monas Klippotek
    VARNING! Skallen sved vid färgning med slingor och utväxt - vilket jag sa till om - och fick svaret att vissa är "känsliga". Har nu en kal fläck där. Har färgat håret väldigt ofta, och det har aldrig tidigare hänt att det svider och att jag drabbats av håravfall. Brynfärgen försvann efter två veckor. Erbjudandet om gratis hårklipp "uppvägdes" av att allt annat blev dyrare. 2000: allt som allt. Dyrare än på "finsalong"! Läs mer
    2017-07-09 Mona m svarar Christina B
    Det är väldigt trist att du upplever en hemsk känsla även om vi är hundra procent säkra på att du inte har varit hos oss då vi inte behandlar våra kunder på så sätt som du beskriver. Dock visar det sig tyvärr att du alltid har haft problem med de ställen som du besökt tidigare också, med tanke på dina gamla bedömningar. Detta förutsatt ifrån att du vekligen gick dit.

En förvirring som även uppstår är IFALL detta besöket hade skett med alla dessa beskrivningar, borde kunden kontakta stället direkt och meddelat skeddet.

Synd att du känner såhär med tanke på att ett väldigt stort antal av våra kunder känner helt annorlunda.
    2017-07-31 Christina B svarar Mona m
    På detta sätt kommenterar Reco ditt svar: Om det är den du skrivit om Monas klippoptek har dem tyvärr missförstått hur man hanterar negativa rekommendationer ser att de gått direkt till försvar och menar på att du inte vart kund. Tråkigt när de inte tar till sig kritiken och ber om ursäkt för det inträffade.

Att påstå att jag inte besökt varken din salong eller den enda jag kommenterat tidigare anser jag oerhört kränkande. Att jag "alltid haft problem med de ställen jag besökt tidigare"......... är alltså att överdriva, då min kritik endast gäller två salonger.
    Visst vet jag att ett stort antal kunder är nöjda, det var just därför jag valde din salong. Och att andra varit nöjda hjälper ju inte mig gällande min kala fläck. Det går ju ändå inte att göra någonting åt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Micaela J
    Micaela J skrev om Monas Klippotek
    Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺ Läs mer
  • Evelina H skrev om Monas Klippotek
    Supertrevligt bemötande och jag är väldigt nöjd med resultatet. Både klipp, färg och slingning. Rekommenderas! Läs mer
  • Lisa P skrev om Monas Klippotek
    Jätte nöjd med både färg/slingor och klippningen Läs mer
  • Denise K skrev om Monas Klippotek
    Jag är alltid jättenöjd med mitt hår efter att ha varit hos Mona. Förutom själva klippningen så är hon även väldigt trevlig och glad! Läs mer
  • Eva J skrev om Monas Klippotek
    Blir alltid lika nöjd med klippningar.
    Trevligt bemötande i skön och avslappnad miljö.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Gull-bitt G skrev om Monas Klippotek
    Mona är otroligt duktig o trevlig frisör. Hon lyssnar omtänksam på dina öskemål där hon inkluderar kunden i era gemensamma beslut. Ni kommer gemensamt fram till vad som är bäst för ditt hår med hänsyn till dina önskemål. Mona får högsta betyg. Läs mer
  • Maria S skrev om Monas Klippotek
    Väldigt trevligt bemötande och jag är jättenöjd med resultatet Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Monas Klippotek
    Alltid trevligt att klippa sig hos Mona. Lätt att boka tid med kort varsel. Läs mer
  • Maryam M skrev om Monas Klippotek
    Quality work, plus a big smile and availability😘 Läs mer
  • Katarina B skrev om Monas Klippotek
    Alltid vänligt bemött och med värme. Bra klippning och lagom styling. Kan rekommendera varmt! Läs mer
  • Frida S skrev om Monas Klippotek
    Jättenöjd med både klippning och slingor, varmt och personligt bemötande. Högsta betyg! Läs mer
  • Stefan O skrev om Monas Klippotek
    Mona är omtänksam, lyhörd och klipper bra! Läs mer
  • Madeleine W skrev om Monas Klippotek
    Liten gemytlig salong. Bra service o så fin o hållbar frisyr man får. Läs mer
  • Johanna N skrev om Monas Klippotek
    Jag kan verkligen rekommendera Monas Klippotek. Mona vill verkligen att man ska bli nöjd. Hon tar tid på sig att se till att allt blir ordentligt gjort både klippning och färgning. Mona tar stor hänsyn till ens egna önskemål. Dessutom är hon väldigt trevlig och snäll. Läs mer
  • Ceylan O skrev om Monas Klippotek
    Jag är super nöjd med allting och rekkomenderade även till vänner. Läs mer
  • Sara O skrev om Monas Klippotek
    Professionellt och med glädje! Jag har aldrig lämnat Monas salong utan ett leende på läpparna. Hon är fantastisk duktig på sitt jobb! Läs mer
  • Silvia J skrev om Monas Klippotek
    Fantastiskt ställe och Mona är den bästa inom sitt område! Läs mer
  • Sara L skrev om Monas Klippotek
    Har varit super nöjd efter alla mina besök. Sort plus för det jättetrevliga bemötandet! Läs mer
  • Gunilla C skrev om Monas Klippotek
    Duktig frisör, har många fler tjänster än klipperiet. Alltid glad och lyssnar på kunden Läs mer
  • Nasrin D skrev om Monas Klippotek
    Jag är supernöjd varje gång jag varit hos Mona. Hon är superduktig, ger ett varmt och ett mycket kompetent bemötande. Jag rekommenderar Mona varmt! Dags för mig att boka min nästa tid till Mona, ser alltid lika mycket framemot nästa besök till henne. Läs mer
  • Rigmor B skrev om Monas Klippotek
    Jag känner mig alltid väldigt välkommen-som om det är just mig Mona vill ha som kund. Mona är mycket duktig. Hon ser och förstår vilken frisyr jag vill ha och passar i. Hon har egna förslag. Hon är också en duktig och proffessionell fotvårdare. Jag har tidigare gått på dyra, "tjusiga" friseringar i stan, men är mer nöjd med Mona. Läs mer
  • Shaghayegh P skrev om Monas Klippotek
    Proffsigt,super bra bemötande och jättenöjd med alla behandlingar. Rekomenderar varmt denna salong
    Shaghayegh Läs mer
  • Yasaman G
    Yasaman G skrev om Monas Klippotek
    Väldigt trevligt bemötande, en väldig duktig frisör. Jag har gått hos henne nu i snart 3 år och har alltid varit jättenöjd. Jag kommer att fortsätta trots att det inte ligger nära för mig. Rekomenderas värmt! Läs mer
  • Johanna F skrev om Monas Klippotek
    Hej! Hon är noga och väldigt proffsig på de hon gör! Man känner sig som hemma hon tar väl hand om sina kunder:) Läs mer
  • Karolina W
    Karolina W skrev om Monas Klippotek
    Mona är en kanontjej som gör ett superbra jobb. Alltid lika trevligt att besöka hennes salong. Läs mer
  • Martina L skrev om Monas Klippotek
    Fantastiskt bra service och jätteduktig frisör. Kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • Joel N
    Joel N skrev om Monas Klippotek
    Jättetrevligt och omtänksam! Värnar om service och kundernas välbehag. Läs mer
  • Nini A skrev om Monas Klippotek
    Bra service, trevlig frisör. Jag slingade håret och det blev jättefint med både färg och slingor. Jag kommer att gå dit igen. Läs mer
  • Anna H skrev om Monas Klippotek
    Mona är bäst! Väldigt trevlig och duktig. Fint bemötande. Läs mer
  • Jasna M skrev om Monas Klippotek
    Trevlig, vänlig, kunnig. Känner mig som hemma när jag är där. Hälsningar Jasna Läs mer
  • Axel O skrev om Monas Klippotek
    Jag tycker att Mona är mycket duktig på sitt jobb, både genom skicklig klippning men också genom att skapa en väldigt trevlig och avslappnad stämning. Skulle definitivt rekommendera! Läs mer
  • Marianne P skrev om Monas Klippotek
    Trevlig med ett utmärkt bemötande Läs mer
  • Hsiao-yun L skrev om Monas Klippotek
    Jätte trevlig och alltid villig att ställa upp. Läs mer
  • Ellinor P skrev om Monas Klippotek
    Alltid nöjd när jag har klippt mig hos Mona! Läs mer
  • Susanne A skrev om Monas Klippotek
    Mycket trevligt och personlig bemötande. Behandlingar och resultat utförda till min största nöjdhet. Läs mer
  • Andreas  P skrev om Monas Klippotek
    Riktigt duktig och ambitiös frisör. Läs mer
  • Madeleine  A skrev om Monas Klippotek
    Jätteduktig och supertrevlig frisörska i Stora Mossen! Vet vart jag ska gå nästa gång! Läs mer
  • Nelly  A skrev om Monas Klippotek
    Toppen service och Mona är världens gulligaste! Läs mer
  • Annica E skrev om Monas Klippotek
    Högsta beryg till Mona på alla sätt.
    Annica Läs mer
  • Tova  D skrev om Monas Klippotek
    Det är alltid personligt och ett glatt bemötande på Monas klippotek. Både inför att boka tid, hon är alltid jätte flexibel, men också när man väl är där. Hon lyssnar på hur man vill ha det och är själv också kreativ när man behöver lite inspiration! Läs mer
  • Beatrice  F skrev om Monas Klippotek
    Trevligt bemötande och duktig frisör Läs mer
  • Annika E
    Annika E skrev om Monas Klippotek
    Mycket nöjd!
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Läs mer
  • Maja F skrev om Monas Klippotek
    Mona är både personlig och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera hennes tjänster :) Läs mer
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Monas Klippotek
    Bästa tänkbara service. Jättenöjd med klippning och styling efteråt. Läs mer
  • Arash S
    Arash S skrev om Monas Klippotek
    Väldigt bra omhändertagande.
    proffsigt klippning Läs mer
  • elisabeth s skrev om Monas Klippotek
    Fick mina fötter så väl omhändertagna idag. Så skönt, så lugnt och så trevligt. Mona är varm, mysig och professionell . Hit kommer jag verkligen att återkomma. Läs mer

Ulvsundavägen 10, 167 33 Bromma