Monas Klippotek

Monas Klippotek

www.monasklippotek.se
  • BadgeFiveYears

Monas klippotek i Bromma är en modern liten salong som utför allt inom hår- och skönhetsvård samt styling. I salongen möts du av professionell personal med lång erfarenhet inom branschen. Med ständiga kurser för att utvecklas kan vi erbjuda dig nya idéer inom stil, form och färg. Vi erbjuder trådning, Make-up, permanent make-up,...

176 omdömen om Monas Klippotek

Sedan starten hos Reco 2014

Irene R
Skrev om Monas Klippotek

Mona är inte bara otroligt på sax o färg...utan ett väldigt stort hjärta. Lyhörd, lyckas alltid, med mina önskningar om min frisyr .. Med saxen är hon perfekt...väldigt noga. Färgval likaså Otroligt prisvärt.....

Agnes L
Skrev om Monas Klippotek

Mona är jätte trevlig och gör ett fantastiskt jobb

Anna K
Skrev om Monas Klippotek

Jätteduktig och trevlig frisör! Rekommenderas starkt!

Malou S
Skrev om Monas Klippotek

Varit hos Mona två gånger nu och hon är välkomnande, engagerad och riktigt duktig i det hon gör. Bryr sig verkligen och lägger ner tid för att göra dig helt nöjd. Jag har slingat håret, klippt mig och även testat hennes fotvård som också var bra. Man blir väl omhändertagen, hon gillar det hon gör och sånt känns fint! Rekommenderas varmt.

Ann-Sofie H

Trevligt bemött alltid! Alltid bra resultat! Rekommenderas

Kasper B
Skrev om Monas Klippotek

Efter att ha flyttat till Stockholm letade jag länge efter en bra frisör man kan lita på, tillslut hittade jag Mona! Super duktig och härlig frisör, kan varmt rekommenderas! :)

Agneta H
Skrev om Monas Klippotek

Professionell, kunnig, lyhörd för kundens behov. Hittar alltid en lösning på ny tid eller annat. Är helt enkelt toppen!

Susanne N
Skrev om Monas Klippotek

Rekommenderas! Mona är kunnig och kreativ frisör med ett personligt bemötande där jag som kund varje gång känner mig varmt välkommen. Jag hittade Mona för ett par år sedan tack vare en kollega som tipsade mig. Jag är absolut nöjd.

Lisa L
Skrev om Monas Klippotek

Rekommenderas varmt. Lyhörd, personlig och proffsig!

Catharina E
Skrev om Monas Klippotek

Duktig och trevlig i en lugn miljö

Eva Ö
Skrev om Monas Klippotek

Trevligt, proffsigt och prisvärt!

Catharina L
Skrev om Monas Klippotek

Vi blir alltid så fint omhändertagna hos Mona! Hon är superproffsig både för vuxna och barnklippningar. Fantastiskt duktig på trådning av ögonbryn!!! Rekommenderas varmt!!!!

Birgitta G
Skrev om Monas Klippotek

Trevligt att komma till Mona och få hår och fötter proffsigt omhändertagna. Så nöjd!

Therese Ö
Skrev om Monas Klippotek

Jättefin klippning och slingor! Superfin finish. Trevligt och professionellt bemötande 👍

Tina O
Skrev om Monas Klippotek

Bästa Mona! Är Alltid Nöjd med klippningen och slingorna!

Lovisa L
Skrev om Monas Klippotek

Alltid vänligt och proffsigt mött av Mona, hon får en att känna sig så fin i håret! Ser alltid fram emot att gå dit och bli omhändertagen.

Mari M
Skrev om Monas Klippotek

Mona är en otroligt professionell och skicklig frisör. Hon kommer med egna synpunkter och förslag på vad som passar mig bäst. Hon lyssnar på mina tokiga idéer och genomför dem med en sådan finess, stil och självsäkerhet att resultatet blir så mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Jag kan verkligen rekommendera ett besök på Monas Klippotek.

Heather C
Skrev om Monas Klippotek

Mona is the best hairdresser. She always listens to what I want and makes suggestions.

Maribel J
Skrev om Monas Klippotek

Jag var på Monasklipotek idag. Super nöjd! Mona är snäll och omtänksam. Otroligt professionell och pålitlig när det gäller alla behandlingar Jag trådade ansiktet och färgade ögonbrynen, färgade och slingade håret som skulle matcha mina extensions. Mona är en mästare i att blanda exakt rätt färg och behandlingen skadade inte mitt eget hår. Hon klippte även mitt hår så det ser fräscht och snyggt ut även utan extensions. Älskar att hon är så bra på att lyssna och vet precis vad som funkar. Så allt blev precis som jag önskade

Betty J
Skrev om Monas Klippotek

Jag är mycket nöjd med Monas bemötande, med kafé och nåt söt att börja med! Det viktigaste är hennes kunskap på sitt jobb där hon använder ekologiska produkter och att hon dessutom är mycket trevlig att samtala me!d! Det är mycket bra att man får vara ensamt med henne medans hon jobbar. Hon får det bästa referenser av mig och min dotter!

Åsa Y
Skrev om Monas Klippotek

Mona är väldigt duktig och lyssnar på kundens behov men kommer även med egna förslag på vad som behöver göras. Som kund så känner man sig verkligen omhändertagen och trevlig bemött. Jag klipper och slingar håret och varje gång jag har varit där så är jag väldigt nöjd.

Linnéa P
Skrev om Monas Klippotek

Mycket bra bemötande. Är jättenöjd, kan varmt rekommendera :)

Anita P
Skrev om Monas Klippotek

Trevligt bemötande och noggrant utfört arbete😊👍

Maud P
Skrev om Monas Klippotek

Mona är supertrevlig och gör ett kanonjobb, varje gång! Jag är alltid jättenöjd! Kan varmt rekommenderas.

Sofia A

Jättebra mottagande Att bli nöjd Proffsig klippt mycket nöjd

Ghita C
Skrev om Monas Klippotek

Jag blev bemött med en väldigt god service, där jag kände mig hörd och förstådd. Mona lyssnade till mina behov och fick till min önskemål

Smilla E
Skrev om Monas Klippotek

Glad , positiv och kunnig personal.

Caterina F
Skrev om Monas Klippotek

Mona är duktig, trevlig och personlig. Hon både klipper och vaxar och trådar, allt till ett bra pris. En jättebra salong i lokalområdet!

Fanny S
Skrev om Monas Klippotek

Jag är jätte bra bemött. Jag har klippt mig hoss mona i ca 8 år, har aldrig blivit besviken. T.ex. Hon tar emot ens önskemål och ger rekommendationer på vad som skulle passa bäst.

Ulrika Elisabeth E
Skrev om Monas Klippotek

Trevligt bemötande, välkomnande. Flexibel. Både jag och mina barn klipper sig hos Mona och alla går glada därifrån. Jag har även fått mina ögonbryn plockade och färgade med bra resultat.

Therese L
Skrev om Monas Klippotek

Jag har gått hos Mona i flera år. Hon är alltid lika välkomnande och får mig att känna mig så ompysslad. Stans bästa trådning, och som ett andra hem. Jag kan inte nog rekommendera Mona!

Heba S
Skrev om Monas Klippotek

Mona är en fantastisk skicklig frisörska med mycket talanger. Lärde känna henne sedan hon började med sin salong.Hon bemöter mig som om jag vore någon i hennes familj med omtanke och värme. Rekommenderar henne i allt hon gör hår, ögonbryn, vaxning, pedikyr, allt. Ger henne bästa betyget.

Monica B
Skrev om Monas Klippotek

Mycket duktig på att klippa, färga och ge råd. Lyssnar på kunden och jag blir alltid nöjd. Är uppdaterad på frisörsfronten.

Tilda E
Skrev om Monas Klippotek

Jag blev världigt glatt och snällt mött. Jag klippte mitt hår och fick det fint lockat det var helt underbart fint! Så duktig! Levde upp till dem förväntade bilder jag sett på andra absolut!

Simon T
Skrev om Monas Klippotek

Mona är en skicklig frisör med mycket bra kundbemötande.

Tarja T
Skrev om Monas Klippotek

Jag är alltid så nöjd efter ett besök hos Mona. Mona tar hand om frisyren och putsar ögonbryn, fantastiskt duktig och kunnig. Hos Mona känner man sig alltid varmt välkommen och ompysslad /Tarja

Kerstin E
Skrev om Monas Klippotek

Jättenöjd med klippning och färgning av utväxt. Dessutom mycket prisvärt jämfört med andra salonger. Man bemöts alltid positivt av Mona. Rekommenderas varmt!

Shiva E
Skrev om Monas Klippotek

Mona är helt underbar och otroligt professionell. Jag har varit hennes kund i 6 år och alltid varit mycket nöjd med olika behandlingar där. Jättetrevligt bemötande! Fin och rent lokal.

Elin A
Skrev om Monas Klippotek

Mona är en så himla duktig och erfaren frisör! Hon vill alltid kundens bästa och är mycket lyhörd för vad man som kund önskar. Ett hett tips!

Sandra M
Skrev om Monas Klippotek

Väldens bästa Mona, supernöjd och varit en trogen kund i flera år.! Vaxar mig och även min frisör, kan varmt rekommendera detta mysiga ställe. //Sandra ❤️

Karin F
Skrev om Monas Klippotek

Klippning och färgning. Trevligt bemötande, toppresultat, hunden får följa med. Coronasäkert då enbart 1 kund är där samtidigt o munskydd används.

Anne-lie H
Skrev om Monas Klippotek

Ofräsch lokal Väldigt dyrt för behandlingen Samma pris som att gå på en av de bästa salongerna i city Fick inte den färg som jag visade bild på

Marianne H
Skrev om Monas Klippotek

Jag och min man ärmycket nöjda med Mona. Hon försöker alltid fixa lämplig tid. HOn är försiktig och bokar inte flera samtidigt och bär själv alltid munskydd. Hon klipper proffsigt .alltid enligt vår önskan. Jag har också prövat trådnig av ögonbryn hos henne

Lena F
Skrev om Monas Klippotek

Mona är superduktig och har en varm personlighet. Lämnar alltid hennes salong nöjd o med ett leende på läpparna!

Adonis C
Skrev om Monas Klippotek

Mona är den bästa frisören jag har haft. Hon har talang för det hon gör och är otroligt vänlig.

Madeleine W
Skrev om Monas Klippotek

Alltid servicekontor, glad, positiv och duktig på sitt jobb! Klipper numer hela min familj 🌺

Ulla H
Skrev om Monas Klippotek

Kunnig, bra och trevlig. Så nöjd. Rekommenderas.

Petra S
Skrev om Monas Klippotek

Mona är fantastiskt duktig. Bästa fotvården i stan. Kan varmt rekommendera henne!

Karin L
Skrev om Monas Klippotek

Mona är proffsig, vänlig och prisvärd. Jag och hela familjen är jättenöjd. Kan verkligen rekommendera henne.

Tine H
Skrev om Monas Klippotek

Super nöjd. Bra klippning. Bra service. Bra pris.