Läs vad 142 kunder tycker om Monas Klippotek 2

• 2021-01-16
    Mona är en skicklig frisör med mycket bra kundbemötande.
  • 2020-11-20
    Jag är alltid så nöjd efter ett besök hos Mona.
    Mona tar hand om frisyren och putsar ögonbryn, fantastiskt duktig och kunnig.
    Hos Mona känner man sig alltid varmt välkommen och ompysslad
    /Tarja
  • 2020-11-20
    Jättenöjd med klippning och färgning av utväxt. Dessutom mycket prisvärt jämfört med andra salonger.
    Man bemöts alltid positivt av Mona.
    Rekommenderas varmt!
  • 2020-11-20
    Mona är helt underbar och otroligt professionell. Jag har varit hennes kund i 6 år och alltid varit mycket nöjd med olika behandlingar där.
    Jättetrevligt bemötande! Fin och rent lokal.
  • 2020-11-19
    Mona är en så himla duktig och erfaren frisör! Hon vill alltid kundens bästa och är mycket lyhörd för vad man som kund önskar. Ett hett tips!
  • 2020-11-19
    Väldens bästa Mona, supernöjd och varit en trogen kund i flera år.! Vaxar mig och även min frisör, kan varmt rekommendera detta mysiga ställe. //Sandra ❤️
    Klippning och färgning.
    Trevligt bemötande, toppresultat, hunden får följa med.
    Coronasäkert då enbart 1 kund är där samtidigt o munskydd används.
    Ofräsch lokal
    Väldigt dyrt för behandlingen
    Samma pris som att gå på en av de bästa salongerna i city
    Fick inte den färg som jag visade bild på
  • 2020-11-18
    Jag och min man ärmycket nöjda med Mona. Hon försöker alltid fixa lämplig tid. HOn är försiktig och bokar inte flera samtidigt och bär själv alltid munskydd. Hon klipper proffsigt .alltid enligt vår önskan. Jag har också prövat trådnig av ögonbryn hos henne
  • 2020-11-18
    Mona är superduktig och har en varm personlighet. Lämnar alltid hennes salong nöjd o med ett leende på läpparna!
  • 2020-11-18
    Mona är den bästa frisören jag har haft. Hon har talang för det hon gör och är otroligt vänlig.
  • 2020-11-18
    Alltid servicekontor, glad, positiv och duktig på sitt jobb! Klipper numer hela min familj 🌺
  • 2020-11-18
    Kunnig, bra och trevlig. Så nöjd. Rekommenderas.
  • 2020-11-18
    Mona är fantastiskt duktig. Bästa fotvården i stan. Kan varmt rekommendera henne!
  • 2020-11-17
    Mona är proffsig, vänlig och prisvärd. Jag och hela familjen är jättenöjd. Kan verkligen rekommendera henne.
  • 2020-11-17
    Super nöjd. Bra klippning. Bra service. Bra pris.
  • 2020-11-17
    Både klippt och färgat hos Mona flera gånger, supernöjd!
  • 2020-11-17
    Bra bemötande och kunnig inom sitt yrke. Nöjd med färg,slingor och klippning. Trevlig och pratglad.
  • 2020-02-04
    Har gått och klippt mig och gjort folieslingor hos Mona i över 3 år och är alltid lika nöjd. Rekommenderar varmt.
  • 2019-10-08
    Färgade och klippte, blev väldigt nöjd! Personlig och proffsig!
  • 2019-10-05
    Jag är alltid nöjd och glad efter klippning och folieslingor som är det jag brukar göra hos Mona.

Mona är noggrann och kunnig jag känner mig trygg och är alltid säker på att få det jag vill ha.
  • 2019-10-05
    Trevlig och skicklig, prisvärt varje gång!
  • 2019-10-05
    Jag klippte och slingade mitt hår. Mona är jättetrevlig och duktig! Det blev precis som jag ville ha det:)
  • 2019-10-04
    Trevliga Mona är duktig på allt, slingor, färgning, klippning och håruppsättningar.
  • 2019-10-03
    Jag har varit flera ggr hos Mona. Har alltid varit nöjd. Har klippt mig, gjort slingor och färgat. Hon är väldigt trevlig och gullig och lyssnar alltid på önskemål och skriver upp till nästa gång vilken färgton hon använt. Man har hela tiden för sig själv inga andra kunder. Toppen!
    Slingor ibland.
    Klipning minst 3 ggr/år.
    Min lilla frissa är så trevlig o duktig.
  • 2019-10-03
    Jag har både fått en vanlig klippning samt slingat mig hos Mona och båda tjänsterna har varit utmärkta. Man får alltid ett trevligt bemötande och en bra klippning och jag går nuförtiden bara till Monas Klippotek för mina klippningar då jag tycker att de möter alla förväntningar till ett bra pris också.
  • 2019-01-29
    Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter och behandlingar.
    Kan starkt rekommendera Mona!
    Eva G
  • 2019-01-28
    Klippte mitt rätt långa hår till en snygg frisyr. Mona är duktig, trevlig, service minded. Kan varmt rekomendera hennes klippotek.
  • 2019-01-27
    Jag hittade Mona här på Reco och vägrar klippa mig någon annanstans sedan dess. Jag kom in med en idé om vaf jag tänkte kunde vara snyggt och Mona kom med praktiska lösningar och förslag på hur man kunde göra med mitt (tunna) hår. Supertrevlig, vänlig och skicklig! Rekommenderar starkt!
    Amanda N
  • 2019-01-25
    Jag klipper och färgar hos Mona och har gjort det i 4 år nu. Så nöjd med allt👌
  • 2019-01-25
    Jättefint bemött, väldigt fin service, en frisör jag gärna återkommer till!
  • 2019-01-24
    Mona är supertrevlig och gör alltid ett mycket bra jobb. Hon lyssnar på hur man vill ha det och kommer med egna förslag och idéer.
    Aldrig blivit annat än nöjd efter mina dryga fem år som kund!
    Andy S
  • 2019-01-24
    Jag gör allt från färga och klippa håret, noppa ögonbryn och vaxa hos Mona! Och är alltid så nöjd. Mona är väldigt professionell och har alltid ett leende på läpparna.
  • 2019-01-24
    Mona har en sprudlande och varm personlighet och ger service som håller hög kvalité! Mona genomför sina behandlingar ordentligt och passionerat därtill bemöter hon sina kunder på ett härligt och vänligt sätt. I Monas salong känner man sig alltid välkommen och ”hemma” och varje gång man lämnar salongen har man ett leende på läpparna. Jag är en jättenöjd kund och ger min varma rekommendation till Mona och hennes salong. / Hila Hezaveh 😊
  • 2019-01-23
    Går alltid till Mona för trådning av ansikte och ögonbryn samt för bryn- och fransfärgning. Lätt att boka tid, flexibel och superduktig samt trevlig!
    C
  • 2019-01-23
    Har gjort slingor +färgning, blev väldigt nöjd!
    Även fotbehandling var bra!!
    Mona är alltid glad och positiv!
  • 2019-01-23
    Trevlig, personlig och avslappnad frisör. Nöjd med klippningen!
  • 2019-01-23
    Kan varmt rekommendera Monas. Supergullig och duktig på klipp, färg och manikyr.
  • 2019-01-22
    Mona är oerhört trevlig, kompetent och mån om att man skall få klipptid. Hon har vid flera gånger lyckats klämma in en trots att man varit sent ute med o boka tid.

5/5
  • 2019-01-22
    Bra service, duktig frisör och trevlig:-)
  • 2018-08-21
    Supertrevligt ! Och jag är väldigt nöjd med klippningen, det blev precis som jag önskade.
  • 2018-04-26
    Folieslingor samt toppklippning. Helt okej resultat och trevlig frisör. Dock alldeles för dyrt (1700:-) med tanke på läget av salongen, samt att jag inte har speciellt långt hår...
  • 2018-01-18
    Supernöjd med slingor och klippning. Gjorde high lights och low lights. Blev så bra! Första gången och jag kommer självklart igen. Monas erfarenhet och kunskap gjorde att jag hela tiden kände mig trygg. Liten salong och mycket prisvärt. Grattis till mig som hittat en bra frisör nära mig.
    GUN W
  • 2017-07-08
    Verifierad kundrelation
    VARNING! Skallen sved vid färgning med slingor och utväxt - vilket jag sa till om - och fick svaret att vissa är "känsliga". Har nu en kal fläck där. Har färgat håret väldigt ofta, och det har aldrig tidigare hänt att det svider och att jag drabbats av håravfall. Brynfärgen försvann efter två veckor. Erbjudandet om gratis hårklipp "uppvägdes" av att allt annat blev dyrare. 2000: allt som allt. Dyrare än på "finsalong"!
    skrev om Monas Klippotek
    Det är väldigt trist att du upplever en hemsk känsla även om vi är hundra procent säkra på att du inte har varit hos oss då vi inte behandlar våra kunder på så sätt som du beskriver. Dock visar det sig tyvärr att du alltid har haft problem med de ställen som du besökt tidigare också, med tanke på dina gamla bedömningar. Detta förutsatt ifrån att du vekligen gick dit. En förvirring som även uppstår är IFALL detta besöket hade skett med alla dessa beskrivningar, borde kunden kontakta stället direkt och meddelat skeddet. Synd att du känner såhär med tanke på att ett väldigt stort antal av våra kunder känner helt annorlunda.
    Monas Klippotek

Monas Klippotek

På detta sätt kommenterar Reco ditt svar: Om det är den du skrivit om Monas klippoptek har dem tyvärr missförstått hur man hanterar negativa rekommendationer ser att de gått direkt till försvar och menar på att du inte vart kund. Tråkigt när de inte tar till sig kritiken och ber om ursäkt för det inträffade. Att påstå att jag inte besökt varken din salong eller den enda jag kommenterat tidigare anser jag oerhört kränkande. Att jag "alltid haft problem med de ställen jag besökt tidigare"......... är alltså att överdriva, då min kritik endast gäller två salonger. Visst vet jag att ett stort antal kunder är nöjda, det var just därför jag valde din salong. Och att andra varit nöjda hjälper ju inte mig gällande min kala fläck. Det går ju ändå inte att göra någonting åt.

Christina B

Läs mer genom att expandera tråden +
    Visa svar
  • 2017-03-24
    Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺
    Micaela J
  • 2017-02-20
    Supertrevligt bemötande och jag är väldigt nöjd med resultatet. Både klipp, färg och slingning. Rekommenderas!
  • 2017-02-01
    Jätte nöjd med både färg/slingor och klippningen
  • 2017-01-16
    Jag är alltid jättenöjd med mitt hår efter att ha varit hos Mona. Förutom själva klippningen så är hon även väldigt trevlig och glad!
  • 2017-01-16
    Blir alltid lika nöjd med klippningar.
    Trevligt bemötande i skön och avslappnad miljö.
    Rekommenderas varmt.
    skrev om Monas Klippotek

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte