Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, 167 33 Bromma — Visa karta

Monas klippotek i Bromma är en modern liten salong som utför allt inom hår- och skönhetsvård samt styling. I salongen möts du av professionell personal med lång erfarenhet inom branschen. Med ständiga kurser för att utvecklas kan vi erbjuda dig nya idéer inom stil, form och färg. Vi erbjuder trådning, Make-up, permanent make-up, vaxning m.m. Allt under samma tak för att du som kund ska få en helhetslösning att vara nöjd med. Vi använder oss av marknadens bästa produkter och vi säljer hårvårdsprodukter från etablerade leverantörer. Välkommen att boka tid för lite andrum i vardagen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 123 kunder tycker om Monas Klippotek

• 2019-10-08

Elinor B skrev om Monas Klippotek
    Färgade och klippte, blev väldigt nöjd! Personlig och proffsig! Läs mer

Susanne O skrev om Monas Klippotek
    Jag är alltid nöjd och glad efter klippning och folieslingor som är det jag brukar göra hos Mona.

Mona är noggrann och kunnig jag känner mig trygg och är alltid säker på att få det jag vill ha. Läs mer

Brisa W skrev om Monas Klippotek
    Trevlig och skicklig, prisvärt varje gång! Läs mer

Ida L skrev om Monas Klippotek
    Jag klippte och slingade mitt hår. Mona är jättetrevlig och duktig! Det blev precis som jag ville ha det:) Läs mer
  • 2019-10-04

Angelica W skrev om Monas Klippotek
    Trevliga Mona är duktig på allt, slingor, färgning, klippning och håruppsättningar. Läs mer

Lena F skrev om Monas Klippotek
    Jag har varit flera ggr hos Mona. Har alltid varit nöjd. Har klippt mig, gjort slingor och färgat. Hon är väldigt trevlig och gullig och lyssnar alltid på önskemål och skriver upp till nästa gång vilken färgton hon använt. Man har hela tiden för sig själv inga andra kunder. Toppen! Läs mer

Lucia Á skrev om Monas Klippotek
    Slingor ibland.
    Klipning minst 3 ggr/år.
    Min lilla frissa är så trevlig o duktig. Läs mer

Charlotte L skrev om Monas Klippotek
    Jag har både fått en vanlig klippning samt slingat mig hos Mona och båda tjänsterna har varit utmärkta. Man får alltid ett trevligt bemötande och en bra klippning och jag går nuförtiden bara till Monas Klippotek för mina klippningar då jag tycker att de möter alla förväntningar till ett bra pris också. Läs mer
  • Eva G

2019-01-29

Eva G skrev om Monas Klippotek
    Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter och behandlingar.
    Kan starkt rekommendera Mona! Läs mer
  • 2019-01-28

Inga P skrev om Monas Klippotek
    Klippte mitt rätt långa hår till en snygg frisyr. Mona är duktig, trevlig, service minded. Kan varmt rekomendera hennes klippotek. Läs mer
  • Amanda N

2019-01-27

Amanda N skrev om Monas Klippotek
    Jag hittade Mona här på Reco och vägrar klippa mig någon annanstans sedan dess. Jag kom in med en idé om vaf jag tänkte kunde vara snyggt och Mona kom med praktiska lösningar och förslag på hur man kunde göra med mitt (tunna) hår. Supertrevlig, vänlig och skicklig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-01-25

Jenny S skrev om Monas Klippotek
    Jag klipper och färgar hos Mona och har gjort det i 4 år nu. Så nöjd med allt👌 Läs mer
  • 2019-01-25

Rebeca M skrev om Monas Klippotek
    Jättefint bemött, väldigt fin service, en frisör jag gärna återkommer till! Läs mer
  • Andy S

2019-01-24

Andy S skrev om Monas Klippotek
    Mona är supertrevlig och gör alltid ett mycket bra jobb. Hon lyssnar på hur man vill ha det och kommer med egna förslag och idéer.
    Aldrig blivit annat än nöjd efter mina dryga fem år som kund! Läs mer
  • 2019-01-24

Sheida P skrev om Monas Klippotek
    Jag gör allt från färga och klippa håret, noppa ögonbryn och vaxa hos Mona! Och är alltid så nöjd. Mona är väldigt professionell och har alltid ett leende på läpparna. Läs mer
  • 2019-01-24

Hila H skrev om Monas Klippotek
    Mona har en sprudlande och varm personlighet och ger service som håller hög kvalité! Mona genomför sina behandlingar ordentligt och passionerat därtill bemöter hon sina kunder på ett härligt och vänligt sätt. I Monas salong känner man sig alltid välkommen och ”hemma” och varje gång man lämnar salongen har man ett leende på läpparna. Jag är en jättenöjd kund och ger min varma rekommendation till Mona och hennes salong. / Hila Hezaveh 😊 Läs mer

C skrev om Monas Klippotek
    Går alltid till Mona för trådning av ansikte och ögonbryn samt för bryn- och fransfärgning. Lätt att boka tid, flexibel och superduktig samt trevlig! Läs mer

Lena B skrev om Monas Klippotek
    Har gjort slingor +färgning, blev väldigt nöjd!
    Även fotbehandling var bra!!
    Mona är alltid glad och positiv! Läs mer

Sofie W skrev om Monas Klippotek
    Trevlig, personlig och avslappnad frisör. Nöjd med klippningen! Läs mer

Charlotte H skrev om Monas Klippotek
    Kan varmt rekommendera Monas. Supergullig och duktig på klipp, färg och manikyr. Läs mer
  • 2019-01-22

Gustav L skrev om Monas Klippotek
    Mona är oerhört trevlig, kompetent och mån om att man skall få klipptid. Hon har vid flera gånger lyckats klämma in en trots att man varit sent ute med o boka tid.

5/5 Läs mer
  • 2019-01-22

Nina W skrev om Monas Klippotek
    Bra service, duktig frisör och trevlig:-) Läs mer
  • Catherine L

2018-08-21

Catherine L skrev om Monas Klippotek
    Supertrevligt ! Och jag är väldigt nöjd med klippningen, det blev precis som jag önskade. Läs mer
  • Madeleine Å

2018-04-26

Madeleine Å skrev om Monas Klippotek
    Folieslingor samt toppklippning. Helt okej resultat och trevlig frisör. Dock alldeles för dyrt (1700:-) med tanke på läget av salongen, samt att jag inte har speciellt långt hår... Läs mer
  • Gun W

2018-01-18

Gun W skrev om Monas Klippotek
    Supernöjd med slingor och klippning. Gjorde high lights och low lights. Blev så bra! Första gången och jag kommer självklart igen. Monas erfarenhet och kunskap gjorde att jag hela tiden kände mig trygg. Liten salong och mycket prisvärt. Grattis till mig som hittat en bra frisör nära mig. Läs mer
  • 2017-07-08

Verifierad kundrelation
    Christina B skrev om Monas Klippotek
    VARNING! Skallen sved vid färgning med slingor och utväxt - vilket jag sa till om - och fick svaret att vissa är "känsliga". Har nu en kal fläck där. Har färgat håret väldigt ofta, och det har aldrig tidigare hänt att det svider och att jag drabbats av håravfall. Brynfärgen försvann efter två veckor. Erbjudandet om gratis hårklipp "uppvägdes" av att allt annat blev dyrare. 2000: allt som allt. Dyrare än på "finsalong"! Läs mer
    2017-07-09 Mona P svarar Christina B
    Det är väldigt trist att du upplever en hemsk känsla även om vi är hundra procent säkra på att du inte har varit hos oss då vi inte behandlar våra kunder på så sätt som du beskriver. Dock visar det sig tyvärr att du alltid har haft problem med de ställen som du besökt tidigare också, med tanke på dina gamla bedömningar. Detta förutsatt ifrån att du vekligen gick dit.

En förvirring som även uppstår är IFALL detta besöket hade skett med alla dessa beskrivningar, borde kunden kontakta stället direkt och meddelat skeddet.

Synd att du känner såhär med tanke på att ett väldigt stort antal av våra kunder känner helt annorlunda.
    2017-07-31 Christina B svarar Mona P
    På detta sätt kommenterar Reco ditt svar: Om det är den du skrivit om Monas klippoptek har dem tyvärr missförstått hur man hanterar negativa rekommendationer ser att de gått direkt till försvar och menar på att du inte vart kund. Tråkigt när de inte tar till sig kritiken och ber om ursäkt för det inträffade.

Att påstå att jag inte besökt varken din salong eller den enda jag kommenterat tidigare anser jag oerhört kränkande. Att jag "alltid haft problem med de ställen jag besökt tidigare"......... är alltså att överdriva, då min kritik endast gäller två salonger.
    Visst vet jag att ett stort antal kunder är nöjda, det var just därför jag valde din salong. Och att andra varit nöjda hjälper ju inte mig gällande min kala fläck. Det går ju ändå inte att göra någonting åt.
  • Micaela J

2017-03-24

Micaela J skrev om Monas Klippotek
    Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺ Läs mer
  • 2017-02-20

Evelina H skrev om Monas Klippotek
    Supertrevligt bemötande och jag är väldigt nöjd med resultatet. Både klipp, färg och slingning. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-02-01

Lisa P skrev om Monas Klippotek
    Jätte nöjd med både färg/slingor och klippningen Läs mer

Denise K skrev om Monas Klippotek
    Jag är alltid jättenöjd med mitt hår efter att ha varit hos Mona. Förutom själva klippningen så är hon även väldigt trevlig och glad! Läs mer

Eva J skrev om Monas Klippotek
    Blir alltid lika nöjd med klippningar.
    Trevligt bemötande i skön och avslappnad miljö.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Gull-bitt G skrev om Monas Klippotek
    Mona är otroligt duktig o trevlig frisör. Hon lyssnar omtänksam på dina öskemål där hon inkluderar kunden i era gemensamma beslut. Ni kommer gemensamt fram till vad som är bäst för ditt hår med hänsyn till dina önskemål. Mona får högsta betyg. Läs mer
  • 2017-01-15

Maria S skrev om Monas Klippotek
    Väldigt trevligt bemötande och jag är jättenöjd med resultatet Läs mer
  • Bo S

2017-01-13

Bo S skrev om Monas Klippotek
    Alltid trevligt att klippa sig hos Mona. Lätt att boka tid med kort varsel. Läs mer
  • 2016-12-05

Maryam M skrev om Monas Klippotek
    Quality work, plus a big smile and availability😘 Läs mer

Katarina B skrev om Monas Klippotek
    Alltid vänligt bemött och med värme. Bra klippning och lagom styling. Kan rekommendera varmt! Läs mer

Frida S skrev om Monas Klippotek
    Jättenöjd med både klippning och slingor, varmt och personligt bemötande. Högsta betyg! Läs mer

Stefan O skrev om Monas Klippotek
    Mona är omtänksam, lyhörd och klipper bra! Läs mer

Madeleine W skrev om Monas Klippotek
    Liten gemytlig salong. Bra service o så fin o hållbar frisyr man får. Läs mer

Johanna N skrev om Monas Klippotek
    Jag kan verkligen rekommendera Monas Klippotek. Mona vill verkligen att man ska bli nöjd. Hon tar tid på sig att se till att allt blir ordentligt gjort både klippning och färgning. Mona tar stor hänsyn till ens egna önskemål. Dessutom är hon väldigt trevlig och snäll. Läs mer

Ceylan O skrev om Monas Klippotek
    Jag är super nöjd med allting och rekkomenderade även till vänner. Läs mer

Sara O skrev om Monas Klippotek
    Professionellt och med glädje! Jag har aldrig lämnat Monas salong utan ett leende på läpparna. Hon är fantastisk duktig på sitt jobb! Läs mer

Silvia J skrev om Monas Klippotek
    Fantastiskt ställe och Mona är den bästa inom sitt område! Läs mer

Sara L skrev om Monas Klippotek
    Har varit super nöjd efter alla mina besök. Sort plus för det jättetrevliga bemötandet! Läs mer

Gunilla C skrev om Monas Klippotek
    Duktig frisör, har många fler tjänster än klipperiet. Alltid glad och lyssnar på kunden Läs mer

Nasrin D skrev om Monas Klippotek
    Jag är supernöjd varje gång jag varit hos Mona. Hon är superduktig, ger ett varmt och ett mycket kompetent bemötande. Jag rekommenderar Mona varmt! Dags för mig att boka min nästa tid till Mona, ser alltid lika mycket framemot nästa besök till henne. Läs mer

Rigmor B skrev om Monas Klippotek
    Jag känner mig alltid väldigt välkommen-som om det är just mig Mona vill ha som kund. Mona är mycket duktig. Hon ser och förstår vilken frisyr jag vill ha och passar i. Hon har egna förslag. Hon är också en duktig och proffessionell fotvårdare. Jag har tidigare gått på dyra, "tjusiga" friseringar i stan, men är mer nöjd med Mona. Läs mer
  • 2016-11-11

Shaghayegh P skrev om Monas Klippotek
    Proffsigt,super bra bemötande och jättenöjd med alla behandlingar. Rekomenderar varmt denna salong
    Shaghayegh Läs mer
  • Yasaman G

2016-11-11

Yasaman G skrev om Monas Klippotek
    Väldigt trevligt bemötande, en väldig duktig frisör. Jag har gått hos henne nu i snart 3 år och har alltid varit jättenöjd. Jag kommer att fortsätta trots att det inte ligger nära för mig. Rekomenderas värmt! Läs mer
  • 2016-11-11

Johanna F skrev om Monas Klippotek
    Hej! Hon är noga och väldigt proffsig på de hon gör! Man känner sig som hemma hon tar väl hand om sina kunder:) Läs mer

Ulvsundavägen 10, 167 33 Bromma