Naglar i Stockholm

30 rekommenderade nagelsalonger i Stockholm

Dina händer är något av det första som en ny bekantskap ser och kan sätta tonen för ditt första intryck hos personen. Välskötta händer är alltid ett plus! Här kan du hitta de bäst rekommenderade och mest aktuella nagelsalongerna i Stockholm.

I Stockholm finns en hel uppsjö av nagelsalonger som bara väntar på att få pyssla om dina händer. Oavsett om du vill ha en lätt fransk manikyr eller en prålig nagelförlängning kan du hitta en salong där de behandlar dig och dina händer som vore du otroligt speciell. En handmassage, en ordentlig putsning och filning och vackra lack - något många inte orkar ge sig på hemma.

Läs mer »

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Olga O
    Olga O: Fingertoppskänsla för klippning & färg!

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, Stockholm
    Vi har flexibla öppettider om så önskas och bokas i förväg.
    Jennifer G
    Jennifer G: Spraytan. Blev jämt och fint men hon kunde påpekat att färgen blev vääääldigt ljus. Knappt någon skillnad.

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Emma H
    Emma H: Mycket bra bemötande av personalen och jag är alltid nöjd över resultatet. Lokalen ligger centralt och bra. Kan rekommen...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Ciara K
    Ciara K: Trevligt bemötande och professionella behandlare. Maria var verkligen supergullig och fick mig att känna mig bekväm!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Louise R
    Louise R: Jättebra!! Rekommenderas varmt!!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm. Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Katarina S
    Katarina S: Den bästa medicinsk fotvård.Rekomenderar salong.10/10

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Raija Z
    Raija Z: Bra kundvård. God service . Stor variation av behandlingar

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Tina A
    Tina A: Jag har gått hos många massageterapeuter men Liza Grapes händer, behandling slår allt. Hon hittar alla mina knutor i ryg...

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Ann H
    Ann H: Acrylnaglar. Oftast mycket duktiga och snabba. Varierande bemötande i receptionen.

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    martin p
    martin p: Alltid nöjd med resultatet. lungt och skönt, tillgängliga och bra priser.

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Camelia R
    Camelia R: Utan tvekan den bästa jag varit hos!

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Linda Vista

Grev Turegatan 25, Stockholm
    Liza E
    Liza E: Bokade tid hos Magda för en påfyllning och är mer än supernöjd!! Kanonfina fransar!! Fin salong med perfekt läge för m...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
    Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning av bryn och nagelbehandlingar erbjuder vi också. Välkommen!
    Annie O
    Annie O: Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepan...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

A Kropps Harmonie

Brantingsgatan 37, Stockholm
    Jonny B
    Jonny B: Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Lotten J
Kungsholmen  (4 st)
Bromma  (2 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)

Naglar i Stockholm

Efter att ha suttit med fel hand i timmar för att försöka få till den där snygga Pinterest designen bara för att tvätta bort allt igen och ge upp känns inte alls kul och naglarna kan bli ett projekt helt i sig själv. Att ha vackra, välskötta naglar behöver inte vara ett ångestmoment, låt det bli en njutning och en avkoppling i vardagen istället!

Vi har listat salonger i hela Stockholm. Du kan gå in och läsa om de olika, se bilder från många av salongerna och framförallt läsa vad tidigare kunder tyckt om behandlingen, resultatet och bemötandet de fått. Lycka till med dina naglar!