Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Face Up Hudvård

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, 111 47 Stockholm — Visa karta

Face Up Hudvård erbjuder ett brett utbud av ansiktsbehandlingar (allt från klassiska till microneedling), medicinsk fotvård, massage, och vaxning till både män och kvinnor. Vår strävan är att erbjuda professionella behandlingar med omtanke och personlig service.

Läs vad 183 kunder tycker om Face Up Hudvård

• Maria D skrev om Face Up Hudvård
    Sorry did not like facial treatment! Not satisfied! I do not hope all Swedish skin therapists as bad as Face Up. Läs mer
  • Vivian E skrev om Face Up Hudvård
    Varning för Christina på face up !! Oerhört oprofessionellt arbete trots att jag förklarat hur jag vill ha det. Mycket fjäsk men ingen kvalité på behandlingar. Läs mer
  • Lilian L
    Lilian L skrev om Face Up Hudvård
    En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Carina A skrev om Face Up Hudvård
    Har man känsliga fötter och är jätte kittlig,så kan jag rekommendera
    att gå till Gun-Mari du märker inte av det när hon fixar dina fötter.
    Eftersom hon är en så glad och trevlig person så går behandlingen
    jätte smidigt och bra blir det. Läs mer
  • Britt P skrev om Face Up Hudvård
    Trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd över behandlingen jag fick. Läs mer
  • Roland F skrev om Face Up Hudvård
    man blir mycket bra mottagen när man kommer till henne, man kan verkligen koppla av när man sitter i stolen och får sina fötter behandlade. Läs mer
  • Louise B skrev om Face Up Hudvård
    utmärkt på alla vis! Läs mer
  • Pontus E skrev om Face Up Hudvård
    Jag har inte varit på fotvård förut och har inget att jämföra med men jag blev av med mina besvär och är mycket nöjd. Läs mer
  • Birgitta G skrev om Face Up Hudvård
    Medicinsk fotvård av god kvalitet Läs mer
  • Madeleine O skrev om Face Up Hudvård
    Jag blev trevligt bemött och fotvården bra. Fick även bra tips på vägen. Läs mer
  • Catharina H skrev om Face Up Hudvård
    Trevligt bemötande, mycket kompetent Läs mer
  • Kim W skrev om Face Up Hudvård
    Proffsig och kunnig fotvårdare. Trevlig också! Läs mer
  • Marie J skrev om Face Up Hudvård
    Det jag främst vill framhålla med Gun-Marie är hennes kompetens. Man kan känna sig helt trygg med att den behandling man får är korrekt och den bästa. Hon delar också frikostigt med sig av sina kunskaper så att man själv kan fortsätta vårda det som behövs. Att hennes bemötande är varmt, vänligt och lagom omhändertagande gör besöket mycket angenämt. Läs mer
  • Andreas L skrev om Face Up Hudvård
    Trevligt Läs mer
  • Ulrika W skrev om Face Up Hudvård
    Gun-Mari är kunnig, engagerad och vänlig. Högsta betyg. Läs mer
  • Susanna H skrev om Face Up Hudvård
    Mycket bra! Gun-Mari är både superduktig och väldigt trevlig!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Jenny N skrev om Face Up Hudvård
    Mycket trevlig och har ett mjukt handlag Läs mer
  • Henry N skrev om Face Up Hudvård
    Bra och trevligt bemötande och behandlingen var superbra. Första gången jag gjorde fotbehandling och det var en fantastisk känsla, både under behandlingen och efteråt. Läs mer
  • Ann K skrev om Face Up Hudvård
    De två gånger jag gjort ansiktsbehandling hos Christina Gillström har jag varit mycket nöjd med resultatet och jag kommer absolut tillbaka. Läs mer
  • Cilla L skrev om Face Up Hudvård
    Vänligt bemötande och mycket proffsigt utförande. Stort plus för handmassagen.. verkligen va ja behövde! Läs mer
  • Annika J skrev om Face Up Hudvård
    Trevligt och avslappnande i mysig miljö. Läs mer
  • Jessica skrev om Face Up Hudvård
    Christina är mycket kompetent och dessutom väldigt trevlig. Jag kan varmt rekommendera Christina. Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Face Up Hudvård
    Christina Gillström är en professionell hudterapeut med integritet och goda kunskaper om olika behandlingsformer. Läs mer
  • Cecilia W skrev om Face Up Hudvård
    Har bara varit 2 gånger hos Christina Gillström för massage. Blev mycket trevligt bemött och massagen var bra och när jag bad om att den skulle vara lite hårdare, fick jag det. På det hela taget nöjd, men jag är sedan lång tid tillbaka van vid en massör som ger sports Medical massage, vilket ju är en tuffare massage än den Christina ger. Christina sa dock till från första stund att hon inte gör den sortens massage. Läs mer
  • Melissa S skrev om Face Up Hudvård
    Duktig, trevlig och professionell! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Face Up Hudvård
    En välkomnande atmosfär och ett otroligt trevligt bemötande gör att jag alltid bokar nästa tid innan jag går därifrån. Läs mer
  • Sophia N skrev om Face Up Hudvård
    Jättebra och noggrann! Mysiga lokaler och handmassagn medan färgen på brynen verkade var fantastisk. Läs mer
  • Anna K skrev om Face Up Hudvård
    Bra! Kompetent på hudvård och bra råd. Trevlig och vänlig. Läs mer
  • Erika B skrev om Face Up Hudvård
    Förstklassig professionell hudvård med mänsklig omsorg Läs mer
  • Ulla M skrev om Face Up Hudvård
    Trevliga och kompetenta. Jättenöjd med resultat av färgning och duktiga på massage. Läs mer
  • Martina Ö skrev om Face Up Hudvård
    Trevligt bemötande, bra massage, centralt läge! Läs mer
  • Weiwei Y skrev om Face Up Hudvård
    Mycket bra behandling hos Christina. Hud blir fräsch och lysande efter behandling. Läs mer
  • Claudie S skrev om Face Up Hudvård
    Christina Gillström upplever jag som extremt kompetent och kunnig. Jag är väldigt nöjd med de behandlingar jag fått och återvänder gärna. Läs mer
  • Aylin Ö skrev om Face Up Hudvård
    Jag var mycket nöjd och hade en trevlig behandling hos Gun-Mari. Läs mer
  • Monica S skrev om Face Up Hudvård
    Gun-Marie är duktig ger bra råd hur man ska sköta fötterna, lätt att boka tid. Läs mer
  • Martin M skrev om Face Up Hudvård
    GunnMarie är både duktig o kunning! Läs mer
  • Anki B skrev om Face Up Hudvård
    Bra bemötande, lätt att boka tid, professionell hudvårdshjälp och manikyr, god omvårdnad. Några hudvårdsprodukter jag köpt har blivit favoriter, andra roliga att prova men inget jag alltid vill använda. Läs mer
  • Anki B skrev om Face Up Hudvård
    Har köpt olika slags fotvårdstjänster hos Gun-Marie. Trevligt bemötande, professionellt utförande, goda tips och råd. Levde helt upp till mina förväntningar. Lätt att boka tider. Läs mer
  • Ulf H skrev om Face Up Hudvård
    Sammanfattat var det väldigt bra. Utmärkt service. Man blev väl omhändertagen. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Face Up Hudvård
    Christina var både trevlig och professionell! Läs mer
  • Susanna E skrev om Face Up Hudvård
    Mycket trevlig och proffsig. Brasiliansk vaxning. Läs mer
  • Sirkka S skrev om Face Up Hudvård
    Jag och min man Bryan Sanderson har gått hos Christina Gillström i många år för massage, ansiktsbehandling samt fotvård. Vi är båda mycket förtjusta i Christina som alltid är glad, varm och omhändertagande. Läs mer
  • Kjell F skrev om Face Up Hudvård
    Trevligt bemötande. Senast var behandlingen klar lite väl snabbt (ca 15 min) men annars bara positiva erfarenheter Läs mer
  • Vendela P skrev om Face Up Hudvård
    Jag har färgat fransar och bryn hos Christina och har överlag varit väldigt nöjd efter varje besök och därför fortsatt gå hos henne. Direkt när man stiger in genom dörren får man ett trevligt bemötande och man känner sig lugn och avslappnad. Under behandlingen är det skönt när det spelas avkopplande musik och jag uppskattar handmassagen som ges under behandlingen enormt mycket. Det ger extra värde för den totala upplevelsen. Läs mer
  • Marjorie S skrev om Face Up Hudvård
    Superbra och alltid så trevlig! Läs mer
  • Marjorie S skrev om Face Up Hudvård
    Superbra och alltid så trevlig! Läs mer
  • Linda G skrev om Face Up Hudvård
    Noggrann och mycket duktig! Bästa jag varit hos! Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Face Up Hudvård
    Jag njuter alltid när jag är hos Christina och får behandling. Det är något som heter Nannic NBE 1000, tror jag. Christina är duktig och vänlig. Läs mer
  • Birgitta F skrev om Face Up Hudvård
    Bra bemötande och professionell behandling. Läs mer
  • Zeynep Ü skrev om Face Up Hudvård
    Mycket duktig, rekommenderas starkt! Läs mer

Bästa massagarna i Stockholm:

Eskadervägen 4, 18354, Täby