Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Lyhörda händer Katarinas massage & coach

lyhordahander.se
4.1
Boka tid Ring 070-494 98 28 Dela

Välkommen till Lyhörda händer! Här har du möjlighet att få: Lymfmassage som piggar upp kroppen och som kan minska svullnader och renar kroppen från slaggprodukter. Klassisk massage för onda ryggar och axlar till exempel. Wellnes Coaching genom samtal där vi lägger ditt livspussel tillsammans. Där utgår vi utifrån din livssituation och pratar om vad du behöver göra för att så bra du bara kan.

7 omdömen om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Sedan starten hos Reco 2024

Suado J
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Tyckte att Katarina var en bra massör och uppskattade verkligen min tid där

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Tack för vänligt svar. Du är varmt välkommen tillbaka! Avkoppling är så viktigt för att orka vidare med plugg och allt annat som du behöver göra. Jag har både popballader och klassisk musik som vi lyssnar på medan du får massage. Självklart går det att få massage utan musik också.

Doaa A
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Hon var jätteduktig och det var bra massage.

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Tack för att du skriver och berättar! Så bra att du tyckte om det. Det var ju första gången för dig som du fick massage och då är det ännu viktigare att det blir någonting som känns bra. Välkommen tillbaka tipsa dina vänner och släktingar också så att andra får chans att komma!

Michal S
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Väldigt duktig och social person, rekomenderar definitivt!

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Hej! Så roligt att du är nöjd, särskilt med tanke på att vi blev försenade. Välkommen tillbaka!

Mkhail V
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Katarina är väldigt bra och omtänksam massör. Hon hjälpte mig slappna trotts att jag var väldigt stressad hela veckan. Rekommenderar!

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Tack, så roligt att höra! Det är precis så det ska vara närdu som kund får massage. Hoppas att det kändes bra länge och du är varmt välkommen tillbaka!

Anna-Karin B
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Vid mitt första behandlingsmöte så var Katarina intresserad/lyhörd kring hur hon kunde möta mina behov, samt hur jag skulle föredra att bli behandlad vid massage. Hon gick igenom hur det vanligtvis går till och var mån om att jag kände mig bekväm. Utifrån mina preferenser så fick jag den behandling och upplevelse som jag önskat.

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Hej! Så roligt att höra att det kändes bra vid din första massage. Det blir så bra när du som är kund och som kommer till mig berättar om dina behov . Tack också för intressant samtal vid din andra behandling hos mig.

Sudesh B
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Det är fint bemötande, hade ingen aning om att det är synskadad person som är massageterapeut, kändes kallt under massagen.

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Hej! Tack för att du skriver vad du tycker om vårt möte och om din massage. En fråga: Du skriver att det var kallt under massagen - var det kallt i rummet eller var det något annat som gjorde att det var kallt under massagen? Kanske kan jag påverka så att det inte drabbar dig eller någon annan nästagång.

Elena M
Skrev om Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Verkligen Lyhörda händer ❤️ Jag rekommenderar varmt!

Svar från Lyhörda händer Katarinas massage & coach

Hej och tack för snabbt svar och, framförallt, tack för ditt omdöme och betyg! Har du sett att det finns förslag på julklappar i mitt nyhetsbrev för december? Varmt välkommen tillbaka, och välkommen till dina vänner och. familj som kanske också vill ha massage. 🌼