Massage i Stockholm

10 rekommenderade massörer i Stockholm kommun

• Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Maria E
    Maria E: Mycket proffsigt bemötande. Fick bra behandling för det jag ville ha hjälp med. Har redan rekommenderat er till andra.
  • Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Patrik Å
    Patrik Å: Rehab av diskbråck. Verkar vara ett professionellt agerande men jag som patient har svårt att bedöma det. Men jag är nöj...
  • Entouch

Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Margareta W
    Margareta W: Känner mig väl omhändertagen med proffessionalitet hos Entouch. Är mycket nöjd med min fillerbehandling!
  • Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Anna-Maria M
    Anna-Maria M: Jag har gått till sjukgymnasten Mahnaz, dels nu för två veckor sedan och dels i okt 2014. Mahnaz är väldigt kunnig inom ...
  • Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Eva H
    Eva H: Kallt i rummet gav ingen skön känsla. Annars bra, duktig och trevlig personal.
  • Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Erika N
    Erika N: Mycket nöjd med mina 3 besök och jag kommer säkert tillbaka 2018!
  • Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Kajsa G
    Kajsa G: Jag har gjort kosmetisk ansiktsbehandling och blivit så fint mottagen varje gång. Jag känner nu att jag är beroende av b...
  • Odenplans Ryggklinik

Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Tom A
    Tom A: Har varit hos Björn på ryggkliniken. Bra service, bra behandlingar och trevlig mot kunden
  • Studio Paus

Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.
  • Seppos Massage

Lars L
    Lars L: Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande...
Visa sida:
Områden i Stockholm