Massage i Stockholm

10 rekommenderade massörer i Stockholm

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Ulwebring Westin L
    Ulwebring Westin L: Mycket professionellt bemötande och kunniga inom sitt område

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Olivia Ö
    Olivia Ö: Bemötande var bra och professionell.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie A
    Marie A: Som återkommande kund upplevde jag från första stund ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd med proffessionell behandl...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Gabriella B
    Gabriella B: Så trevliga! Maria, som skippar del av sin lunch för att hjälpa till så allt blir rätt, och IRA och Peter och Ulrich och...

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Ingela S
    Ingela S: Bokade massage och det var bra.

Seppos Massage

Rindögatan 6, Stockholm
    Ryggbesvär som inte går över? Seppo Mikkola är rygg, led och nervspecialist och har hjälpt många bli helt smärtfria genom åren!
    Richard Å
    Richard Å: Har haft problem med ryggen och nacken hela mitt liv och dom senaste sex åren har jag även lidit av migrän minst en gång...

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Moa T
    Moa T: Massage tidningshuset, Kungsholmen. Helkropp. Förtroendeingivande, kompetent. Superskön massage! Var som återkop...
Sida:   1
Områden i Stockholm