Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Seppos Massage

Seppos Massage

Rindögatan 6, 115 36 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Seppo Mikkola har sedan drygt 25 år tillbaka hjälpt människor med svåra och till och med kroniska ryggbesvär bli helt smärtfria. Metoden är utvecklad av en finsk fysioterapeut vid namn Henrik Pietilä och går ut på att med hjälp av tummarna massera och trycka längs ryggraden för att avlasta klämda nerver och återge ryggens naturliga funktioner.

Metoden kräver stor styrka och det kanske är därför Seppo gör det så bra. Han är nämligen tyngdlyftare i grunden, med tre VM-guld i bagaget, och orkar trycka och massera tills spänningarna släpper och blodcirkulationen kommer igång ordentligt. Allvarliga ryggbesvär behöver inte betyda operation, med rejäl massage kan du bli smärtfri utan ärr.

Välkommen!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Seppos Massage

• Veronica K
    Veronica K skrev om Seppos Massage
    Jag har i flera år lidit av smärta i ryggen som strålade ut i armarna och nacken. Allt blev med tiden värre och påverkade mig psykiskt och fysiskt. Efter att ha varit hos en rad sjukgymnaster, naprapat, läkare utan större resultat blev jag rekommenderad Seppo. Redan efter ett par behandlingar känner jag mig mycket bättre och slipper både värktabletter och bandage. Detta har ökat mitt välmående och min livskvalité enormt. Jag kan varmt rekommendera Seppo. Han är obeskrivlig duktig på det han gör. Han har hjälpt många människor till att bli smärtfria när ingen annan kunnat.
    2017-03-20 seppo m svarar Veronica K
    Tack Veronica om Fina ord! mvh Seppo
    seppo m gillar detta
  • Lars L
    Lars L skrev om Seppos Massage
    Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande axel el. liknande, så kan jag varmt rekommendera Seppo. Hans tummar är magiska! Läs de fina recensionerna på hans hemsida, så förstår ni vad jag menar.
    seppo m gillar detta

Rindögatan 6, 115 36 Stockholm