Seppos Massage

Seppos Massage

Ring 08-667 99 13 www.seppo.nu

Seppo Mikkola har sedan drygt 25 år tillbaka hjälpt människor med svåra och till och med kroniska ryggbesvär bli helt smärtfria. Metoden är utvecklad av en finsk fysioterapeut vid namn Henrik Pietilä och går ut på att med hjälp av tummarna massera och trycka längs ryggraden för att avlasta klämda nerver och återge ryggens naturliga...

13 omdömen om Seppos Massage

Aicha C
Skrev om Seppos Massage

Fick rekommenderat Seppo när jag hade fruktansvärda smärtor i ryggen och husläkaren konstaterade att jag hade en inflammation i korsryggen...husläkaren tyckte att jag skulle gå med det onda i 6 månader och ta Alvedon. Det tyckte inte Seppo som rekommenderade antiinflammatoriska samt 3 besök hos honom. Guu va skönt att jag blev bra på 3 besök. Andra gången jag hade problem var när jag fick ryggskott - det ondaste man kan tänka sig. Inget hjälpte, stå, sitta, ligga gjorde ont, konstant värk. Återigen 3 besök hos Seppo gjorde...

Svar från Seppos Massage

Tack Aicha det var jätte fint skrivet! Ha det så gott! ??

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Richard Å
Skrev om Seppos Massage

Har haft problem med ryggen och nacken hela mitt liv och dom senaste sex åren har jag även lidit av migrän minst en gång i veckan. Efter att ha avverkat två sjukgymnaster, en kiropraktor och en naprapat så hittade jag till slut till Seppo och nu har jag inte haft migrän på snart två månader - helt fantastiskt!

Aran H
Skrev om Seppos Massage

Efter att ha genomfört mina tävlingar i Mens Physique och kammat hem 4 guld så åkte jag på ett diskbråck. Jag tappade all kontakt i vänster sida av överkroppen. Detta belastade mig extremt mycket då jag tränar på elitnivå och hade planer att köra SM. Jag hade gått till 3 olika naprapater men inget hjälpte. Jag fick en rekommendation av en vän att besöka Seppo. Efter min första behandling så kunde jag träna som vanligt igen och 80% av styrkan var återfunnen på vänster sida! Tusen tack ska du ha Seppo, du är fantastisk både som massör och individ! /Aran

Svar från Seppos Massage

Tack Aran det var mycket fint skrivet!

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Sverre S
Skrev om Seppos Massage

Mycket trevligt och proffisionellt bemötande hos Seppo. Seppo har hjälpt mig behandla ett diskbråck och ger numera förebyggande behandlingar. Jag kan varmt rekommendera Seppo.

Petri P
Skrev om Seppos Massage

Till Seppos Massage! När man har hur ont som helst i ryggen, när man har hur lite pengar som helst, när man inte vet vad man skall göra......! .....då är det bra att ha en bror som säger "ring till Seppo! Det gjorde jag, mot vinst och förlust då jag provat det mesta som stod till buds och ingenting hjälpte. Mycket är skrivet om honom och alla får tro vad dom vill , själv tänker jag på trollkarlar, magi och sisu! Jag vill även tillägga att jag har bokat tid till familj och nära vänner då de har haft problem...

Svar från Seppos Massage

Tack Petri Pentilä om jätte fina ömdöm! Mvh seppo Ryggspecialist!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 863 omdömen 4.7 av 863 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Marianne K
Skrev om Seppos Massage

Har haft ont i nacken i över ett år och gått till både kiropraktor, massörer och naprapater utan varaktigt resultat. Blev rekommenderad att gå till Seppo och har nu äntligen blivit av med smärtan. Rekommenderar verkligen Seppo massage.

Svar från Seppos Massage

Stort tack Marianne om jätte fina ömdöm mvh seppo Ryggspecialist!

Magnus N
Skrev om Seppos Massage

Har bara lyckats övertala en person att Seppo kan hjälpa dig. Önskade att fler tog möjligheten till ett bättre liv! Jag själv var dömd av läkarna att leva med problemen som jag hade från mitt diskbråck längst ned i ryggraden. Nu kan jag träna springa eller göra vad jag vill. Hoppas du tar chansen för värken går att få bort! Det här var det minsta jag kunde ge honom som tack för att jag fick mitt liv tillbaka! Till dig som väljer att prova så kan jag bara glädjas av att du precis tagit ett steg mot ett bättre liv! Med vänlig hälsning, Magnus

Petri P gillar detta

Stort tack Magnus Noren om fina orden mvh seppo Ryggspecialist

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Sverre S
Skrev om Seppos Massage

Seppo är en mästare med sina händer och starka fingrar. Har hjälpt mig med diskbråck i ländryggen och ryggskott samt numera med regelbunden behandling i förebyggande syfte. Kan varmt rekommendera Seppo om du har problem med ryggen.

Svar från Seppos Massage

Stort tack Sverre det är så himla roligt att jobba när kunderna är nöjda! Mvh seppo Ryggspecialist

Kristoffer P
Skrev om Seppos Massage

Fick ett diskbråck i ländryggen för ett par år sedan, och gick länge med en outhärdlig värk i både ryggen och ena benet. Ingen läkare eller sjukgymnast kom med något vettigt råd om vad man skulle göra för att värken skulle släppa förutom att proppa sig full med diverse värktabletter. Efter ett par månader ledsnade jag totalt på att gå runt med konstant värk och knappt kunna röra sig, så jag började googla runt på nätet för att se om man kunde hitta nånting som kunde vara till hjälp. Fick då upp Seppo. Läste på lite grann...

Svar från Seppos Massage

Tack Kristoffer om fina orden!?

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Anneli H
Skrev om Seppos Massage

Jag har testat en mängd olika behandlingar, utan nån särskild framgång. Men efter att få behandling av Seppos magiska tummar så har jag äntligen hittat någon som kan behandla, helt otroligt vad Seppo kan åstadkomma på 30 min. Efter c:a 30 år av besvär med rygg, har jag blivit mycket bättre. Är otroligt tacksam och nöjd! ❤️

Svar från Seppos Massage

Stort tack Anneli fint skrivet!

Jari P
Skrev om Seppos Massage

Fantastiskt, en halvtimme hos Seppo och nu är det ordning på ryggen och nacken igen. Jag borde gå oftare så man slapp onödig värk, men tydligen lär man sig aldrig. Nu lovar jag mig själv att försöka gå mer regelbundet i förebyggande syfte. Tack Seppo för stt du finns!

Svar från Seppos Massage

Stort tack Jari! Jätte fint skrivet! Ha det bäst!

Veronica K
Skrev om Seppos Massage

Jag har i flera år lidit av smärta i ryggen som strålade ut i armarna och nacken. Allt blev med tiden värre och påverkade mig psykiskt och fysiskt. Efter att ha varit hos en rad sjukgymnaster, naprapat, läkare utan större resultat blev jag rekommenderad Seppo. Redan efter ett par behandlingar känner jag mig mycket bättre och slipper både värktabletter och bandage. Detta har ökat mitt välmående och min livskvalité enormt. Jag kan varmt rekommendera Seppo. Han är obeskrivlig duktig på det han gör. Han har hjälpt många människor till att bli smärtfria när ingen annan kunnat.

Tack Veronica om Fina ord! mvh Seppo

Lars L
Skrev om Seppos Massage

Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande axel el. liknande, så kan jag varmt rekommendera Seppo. Hans tummar är magiska! Läs de fina recensionerna på hans hemsida, så förstår ni vad jag menar.