Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Seppos Massage

Seppos Massage

Rindögatan 6, 115 36 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Seppo Mikkola har sedan drygt 25 år tillbaka hjälpt människor med svåra och till och med kroniska ryggbesvär bli helt smärtfria. Metoden är utvecklad av en finsk fysioterapeut vid namn Henrik Pietilä och går ut på att med hjälp av tummarna massera och trycka längs ryggraden för att avlasta klämda nerver och återge ryggens naturliga funktioner.

Metoden kräver stor styrka och det kanske är därför Seppo gör det så bra. Han är nämligen tyngdlyftare i grunden, med tre VM-guld i bagaget, och orkar trycka och massera tills spänningarna släpper och blodcirkulationen kommer igång ordentligt. Allvarliga ryggbesvär behöver inte betyda operation, med rejäl massage kan du bli smärtfri utan ärr.

Välkommen!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Seppos Massage

• Aran H
    Aran H skrev om Seppos Massage
    Efter att ha genomfört mina tävlingar i Mens Physique och kammat hem 4 guld så åkte jag på ett diskbråck. Jag tappade all kontakt i vänster sida av överkroppen. Detta belastade mig extremt mycket då jag tränar på elitnivå och hade planer att köra SM. Jag hade gått till 3 olika naprapater men inget hjälpte. Jag fick en rekommendation av en vän att besöka Seppo. Efter min första behandling så kunde jag träna som vanligt igen och 80% av styrkan var återfunnen på vänster sida!

Tusen tack ska du ha Seppo, du är fantastisk både som massör och individ!

/Aran
    2017-07-05 seppo m svarar Aran H
    Tack Aran det var mycket fint skrivet!
  • Sverre S
    Sverre S skrev om Seppos Massage
    Mycket trevligt och proffisionellt bemötande hos Seppo. Seppo har hjälpt mig behandla ett diskbråck och ger numera förebyggande behandlingar. Jag kan varmt rekommendera Seppo.
    seppo m gillar detta
  • Petri P
    Petri P skrev om Seppos Massage
    Till Seppos Massage!

När man har hur ont som helst i ryggen,
    när man har hur lite pengar som helst,
    när man inte vet vad man skall göra......!

.....då är det bra att ha en bror som säger "ring till Seppo!
    Det gjorde jag, mot vinst och förlust då jag provat det mesta som stod till buds
    och ingenting hjälpte.

Mycket är skrivet om honom och alla får tro vad dom vill , själv tänker jag på trollkarlar, magi och sisu!

Jag vill även tillägga att jag har bokat tid till familj och nära vänner då de har haft problem med ryggen, samtidigt passat på att boka en tid till mig själv, även då jag inte själv haft ont då behandlingen inte bara lindrar smärta utan även själ!

Tack!, Kiitos! Thank you!, Seppo!!

Broder Petri Pentilä
    2017-04-23 seppo m svarar Petri P
    Tack Petri Pentilä om jätte fina ömdöm! Mvh seppo Ryggspecialist!
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Seppos Massage
    Har haft ont i nacken i över ett år och gått till både kiropraktor, massörer och naprapater utan varaktigt resultat. Blev rekommenderad att gå till Seppo och har nu äntligen blivit av med smärtan. Rekommenderar verkligen Seppo massage.
    2017-04-23 seppo m svarar Marianne K
    Stort tack Marianne om jätte fina ömdöm mvh seppo Ryggspecialist!
    seppo m gillar detta
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Seppos Massage
    Har bara lyckats övertala en person att Seppo kan hjälpa dig. Önskade att fler tog möjligheten till ett bättre liv! Jag själv var dömd av läkarna att leva med problemen som jag hade från mitt diskbråck längst ned i ryggraden. Nu kan jag träna springa eller göra vad jag vill. Hoppas du tar chansen för värken går att få bort!
    Det här var det minsta jag kunde ge honom som tack för att jag fick mitt liv tillbaka! Till dig som väljer att prova så kan jag bara glädjas av att du precis tagit ett steg mot ett bättre liv!

Med vänlig hälsning,
    Magnus
    2017-04-23 seppo m svarar Magnus N
    Stort tack Magnus Noren om fina orden mvh seppo Ryggspecialist
    Petri P gillar detta
  • Sverre S
    Sverre S skrev om Seppos Massage
    Seppo är en mästare med sina händer och starka fingrar. Har hjälpt mig med diskbråck i ländryggen och ryggskott samt numera med regelbunden behandling i förebyggande syfte. Kan varmt rekommendera Seppo om du har problem med ryggen.
    2017-04-23 seppo m svarar Sverre S
    Stort tack Sverre det är så himla roligt att jobba när kunderna är nöjda! Mvh seppo Ryggspecialist
  • Kristoffer P
    Kristoffer P skrev om Seppos Massage
    Fick ett diskbråck i ländryggen för ett par år sedan, och gick länge med en outhärdlig värk i både ryggen och ena benet. Ingen läkare eller sjukgymnast kom med något vettigt råd om vad man skulle göra för att värken skulle släppa förutom att proppa sig full med diverse värktabletter. Efter ett par månader ledsnade jag totalt på att gå runt med konstant värk och knappt kunna röra sig, så jag började googla runt på nätet för att se om man kunde hitta nånting som kunde vara till hjälp. Fick då upp Seppo. Läste på lite grann om han och skickade ganska snabbt iväg ett mail där jag beskrev situationen. Jag tror att jag åkte ner dom där 50 milen inom en vecka från att jag först hittade Seppo på nätet. Åkte ner och fick 1 massagebehandling, och det är helt otroligt vilken skillnad det gjorde. Från att knappt ha kunnat sitta i en stol mer än i ett par minuter körde jag själv halva vägen tillbaka hem. (Vägen ner spenderade jag liggandes i baksätet). Redan samma kväll började känseln komma tillbaka mer och mer i benet samtidigt som värken började avta. Han lyckades med något som inte sjukvården klarade av och det är jag väldigt tacksam för.

Jag kan verkligen rekommendera alla att besöka Seppo, han gör skäl för sitt smeknamn Mr. Magic!
    2017-04-06 seppo m svarar Kristoffer P
    Tack Kristoffer om fina orden!👍
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Seppos Massage
    Jag har testat en mängd olika behandlingar, utan nån särskild framgång. Men efter att få behandling av Seppos magiska tummar så har jag äntligen hittat någon som kan behandla, helt otroligt vad Seppo kan åstadkomma på 30 min. Efter c:a 30 år av besvär med rygg, har jag blivit mycket bättre. Är otroligt tacksam och nöjd! ❤️
    2017-04-06 seppo m svarar Anneli H
    Stort tack Anneli fint skrivet!
  • Jari P
    Jari P skrev om Seppos Massage
    Fantastiskt, en halvtimme hos Seppo och nu är det ordning på ryggen och nacken igen.
    Jag borde gå oftare så man slapp onödig värk, men tydligen lär man sig aldrig.
    Nu lovar jag mig själv att försöka gå mer regelbundet i förebyggande syfte.
    Tack Seppo för stt du finns!
    2017-04-06 seppo m svarar Jari P
    Stort tack Jari! Jätte fint skrivet! Ha det bäst!
  • Veronica K
    Veronica K skrev om Seppos Massage
    Jag har i flera år lidit av smärta i ryggen som strålade ut i armarna och nacken. Allt blev med tiden värre och påverkade mig psykiskt och fysiskt. Efter att ha varit hos en rad sjukgymnaster, naprapat, läkare utan större resultat blev jag rekommenderad Seppo. Redan efter ett par behandlingar känner jag mig mycket bättre och slipper både värktabletter och bandage. Detta har ökat mitt välmående och min livskvalité enormt. Jag kan varmt rekommendera Seppo. Han är obeskrivlig duktig på det han gör. Han har hjälpt många människor till att bli smärtfria när ingen annan kunnat.
    2017-03-20 seppo m svarar Veronica K
    Tack Veronica om Fina ord! mvh Seppo
  • Lars L
    Lars L skrev om Seppos Massage
    Om varken läkare, kiropraktorer, naprapater eller sjukgymnaster lyckats lindra era rygg- eller ischiasproblem, smärtande axel el. liknande, så kan jag varmt rekommendera Seppo. Hans tummar är magiska! Läs de fina recensionerna på hans hemsida, så förstår ni vad jag menar.

Rindögatan 6, 115 36 Stockholm