Agilokliniken - Slussen

Agilokliniken - Slussen

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeTwoYears

Agilokliniken Slussen - Sjukgymnaster, Naprapater och Kiropraktor Välkommen till Agilokliniken Slussen! Vi är ett team av utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer som brinner för att lindra dina muskel- och ledproblem. Vi strävar alltid efter att vara uppdaterade med den senaste forskningen och tekniken inom området....

79 omdömen om Agilokliniken - Slussen

Ingmar L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Mycket bra bemötande Att bli av med min värk i axeln eller åt minstonde få lindring De infriade min önskan Är nästan fri från värk

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och det är fint att läsa att det är bättre och att du är nöjd! Då är vi nöjda och glada!

Linda L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Mycket bra bemötande och behandling. Jag är gravid och har haft svårt att hitta naprapat som vill behandla pga graviditeten. Här får jag individanpassad behandling och naprapaten har kompetensen att ta sig an mig även under graviditet.

Edward L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Gick till Madeleine på Agilokliniken för att behandla en skadad rygg (efter ett dåligt knäböj). Fick resultat redan efter första behandlingen, med fler för att säkerställa att den blir bra.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och grymt bra att ryggen snabbt kändes bättre!

Carolina J
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Alltid fantastisk bemötande, har fått hjälp med allehanda problem.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och vi blir så glada av att läsa att du är nöjd :)

Anders E
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Proffsigt de bryr sig är intresserade

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och vi är nöjda att du är nöjd!

Annika S
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Trevlig och välkomnande behandlare som resulterade i smärtfrihet, äntligen efter ett års svåra smärtor i knän och fötter, och jag gick på moln hem. Tack Vänligen Annika Stiby

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och vi är glada att kunna hjälpa dig till smärtfrihet :)

Amir E
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Madeleine was very professional and friendly. Solved my back pain after one treatment.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för att du lämnade en recension och för dina fina ord om Madeleine, det är så hon jobbar! Och va skönt att läsa att din rygg blev bra på en gång!! Ha en fin dag!

Michelle A
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Alltid trevliga, vänliga och hjälpsamma. Alltid blivit nöjd.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och att du alltid känner dig väl bemött! och blivit nöjd Det är så vi jobbar och vill att det ska kännas när man kommer till oss!

Linnea D
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Toppenservice! Madeleine var väldigt proffsig och hjälpte mig verkligen att bli bättre i min nacke.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Underbart att läsa och tack för din recension! Vi är glada att nacken är bättre och proffsighet är vårt signum :). Ha en fin dag!

Katarina K
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Trevligt bemötande lätt att boka tid. Bra tillgänglighet för tider.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för att du lämnade en recension och va bra att du upplevde det lätt med att hitta tid, viktigt med snabb hjälp när man har ont! Ha en fin dag!

Stefan S

Behandling, trevlig och förstående

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för att du lämnade en recension och att du är nöjd med omhändertagandet!

Susanna F
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Fint bemötande och bra rådgivning av fysioterapeut som tyvärr jobbade sin sista dag.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension, vi är glada att du är nöjd! Vi kommer sakna henne som fysio hos oss på Slussen, men vi har en ny fysio som står redo att hjälpa till om så behövs! Ha en fin dag!

Mikael P
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Bra bemötande. Mycket bra behandling. Väldigt trevligt samtal. Kommer absolut tillbaka om ryggen bråkar igen

Svar från Agilokliniken - Slussen

Härligt att höra att du är nöjd och tack för din fina recension! Du är varmt välkommen tillbaka om så skulle behövas. Ha en fin dag!

Chloé V
Skrev om Agilokliniken - Slussen

kompetent, trevlig och hjälpsam personal

Paul M
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Väldigt bra! Kunnig och engagerad personal, varm bemötande! Skulle absolut rekommendera!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Vi blir så glada när vi läser din fina recension och att du vill rekommendera oss! Tack! Ha en fin dag!

Liza Z
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Madeleine Genberg hjälpte mig med att få bukt med ryggskott jag fått tidigt i graviditeten som inte ville ge med sig när jag gått till annan naprapat trots flertalet besök under ett par veckor. Skönt att som gravid då komma till någon som kan mycket om graviditetens påverkan på kroppen och dessutom är så skicklig, lyhörd och trevlig!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för den fina recensionen! Madeleine är duktig och har lång erfarenhet i både ryggrelaterade besvär som gravidrelaterade besvär, och vi är glada att du är nöjd och känner dig trygg hos oss! Ha en fin dag!

Angela R
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Madeleine Genberg - grymt duktig och såå trevlig!!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och att du är nöjd med Madeleine, hon är grym!

Mats H
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Jag är supernöjd med det professionella och samtidigt trevliga bemötandet jag har fått av Agilokliniken i allmänhet och Madeleine i synnerhet. Jag är så tacksam för att min stela nacke är ett minne blott.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och vi är nöjda att du är nöjd med vår duktiga naprapat Madeleine och med helheten från Agilokliniken, det är så vi vill jobba och profilera oss! Ha en fin dag!

Katarina Joelsdotter L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Trevligt ställe med bra personal

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och vi blir glada av att läsa att du är nöjd!

Ahmet K
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Jag var jättenöjd de har tagit hand om mig

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och vi blir så glada att läsa att du är nöjd med omhändertagandet! Ha en fin dag!

Kim L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Jag träffade en fysioterapeut som är proffsig, kunnig som gav mig tydliga information. Kliniken är ren, ordnad.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension! Kul att höra att du är nöjd med ditt besök, både med vår duktiga fysio och att du uppskattar vår fina ordning vi har.

Emma E
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Fick fantastisk hjälp av Madeleine med mina graviditetsrelaterade besvär. Sen är hon också väldigt snäll, trevlig och känns trygg i sin yrkesroll. Toppenbra, tack!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och vi är nöjda att du är nöjd med behandling och omhändertagande!

Sara A
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Vänligt bemötande och en utmärkt behandling

Svar från Agilokliniken - Slussen

Härligt att du är nöjd, då är vi nöjda och tack för att du lämnar en recension. :)

Carlos F
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Mycket trevlig och proffsig behandling! Rekommenderas starkt.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och att du rekommenderar oss!

Mathias D
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Mycket bra service och kunnig personal.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och det är precis det vi står för, hög service och hög kompetens! Ha en fin dag!

Anders J
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Trång lokal, förkylt fysioterapeut.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din åsikt och våra terapeuter ska inte arbeta förkylda, så vi tar det vidare med vederbörande. Önskar dig en fin dag!

Anna Maria L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Trevligt bemötande av Madeleine. Bra massage. Kändes skönt efteråt.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och att du är nöjd med behandlingen och bemötandet! Ha en fin dag!

Rungnapa K
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Ge tjänster och råd om hälsa, mycket bra

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och att du är nöjd med råden! Ha en fin dag!

Carl-gustaf H
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Trevligt och proffsigt bemötande, men dyrt

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och vi blir glada att höra att du är nöjd!! Prismässigt ligger vi lika med andra privata aktörer i branschen. Ha en fin dag!

Alexandra A
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Jättefin lokal, trevlig personal och viktigast såklart, en förstklassig behandling. Hit kommer man gärna tillbaka!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Härligt omdöme och vi tackar för det! Du är varmt välkommen när det behövs! Ha en fin dag!

Yasmin C
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Kunnig personal med ett trevligt bemötande. Jag hade turen att hamna hos en naprapat som hjälpte mig med det jag önskade och mycket mer därtill genom sina goda råd och sin kunskap.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och att du fick den hjälp som du önskat och efterfrågat. Vi är glada att få hjälpa! Ha en fin dag och helg!

Christine Louise L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Proffsigt, trevligt, och jag fick snabb och bra hjälp med min stukade fot.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och vi är nöjda och glada att du är nöjd! Ha en fin dag!

Ali S
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Bästa behandlingen i stan. Alltid lyhörda och behandlar dina krämpor, inte bara massa prat och fluffiga stretchövningar som förvisso är bra. Men när man går till en naprapat vill man ha behandling på plats för att dämpa smärta eller lösa problemet. Att man sen fortsätter med ett program hemma i förebyggande syftet etc. är inga konstigheter!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva! Och vi ser till helheten precis som du nämner, vad kan vi göra för dig på plats och vad kan du göra hemma själv, inga konstigheter! Ha en fin dag!

Camilla W
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Snabb och tydlig hjälp med träning som hjälper. Vänligt bemötande. Rekommenderas!

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och att du rekommenderar oss :) Vi är glada att kunna hjälpa dig och att du är nöjd är bästa kvittot för oss. Ha en fin dag!

Arushi A
Skrev om Agilokliniken - Slussen

It was really nice and relaxing , the physiotherapist also guided me on the rehab exercises.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Thank you for your review! We wish you a pleasant day!

Klas J
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Professionellt bemötande, bra läge och fina lokaler.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för att din fina recension och för att du tog dig tid att skriva! Ha en riktigt fin dag!

Henrik J
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Bra och kunnigt bemötande! Förväntningarna var att få hjälp med en ömmande höft, vilket jag fick Rådgivning, shock wave behandling och återbesök.

Svar från Agilokliniken - Slussen

Tack för din recension och vi är glada att kunna hjälpa dig samt infria dina förväntningar! Ha en fin dag!

Martin J
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Kunniga, seriösa och engagerade.

Josefin N
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Professionellt och trevligt bemötande, får alltid bra hjälp när jag bokar hos Agilo

Josefine N
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Riktigt bra klinik med kunnig och vänlig personal - rekommenderar starkt!

Anja Elisabet K
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Professionell och inlyssnande fysioterapeut och effektiv rehab som resultat.

Nikolaj M
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Jag fick ett förslag på vad mitt besvär kan bero på, och en remiss till vårdcentral. Mycket nöjd!

Camilla B
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Proffsigt bemötande och mycket duktiga naprapater!

Diego C
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Läkaren var i tid, behandling var OK, allt var rent

Elinor G
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Mycket trevligt bemött och såååå fin klinik. Mina förväntningar blev precis som jag ville, behandlad och super nöjd gick jag därifrån.. Mycket gullig och rar naprapat (Madeleine) dit kommer jag åter vid besvär.

Stefan S
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Alltid ett proffsigt bemötande. Engagerad och kunnig personal.

Sönke L
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Bara positiva erfarenheter med mottagningen

Peter A
Skrev om Agilokliniken - Slussen

:):):):):) Var på Rosenlundsgatan :)

Georg Väliharju P
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Mycket bra! Kompetent personal med bra övningar som skickas på mejlen med tydliga instruktioner.

Nina S
Skrev om Agilokliniken - Slussen

Naprapaten som jag träffat på Agilokliniken Slussen har ett professionellt, empatiskt och trevligt bemötande.