Alla kategorier Naprapat Stockholms län Botkyrka Agilokliniken Agilokliniken - Tumba

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken i Tumba!

Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen.

Genom att vara noggranna i undersökningen vid ditt första besök kan vi vara säkra på att finna orsaken till dina besvär och behandla effektivt därefter. Beroende på dina problem lägger vi en plan med en kombination av behandling och träning som passar just dig.

Gå inte runt och ha ont, boka en tid idag!

Läs vad 239 kunder tycker om Agilokliniken - Tumba

• Rahim Ö
    Rahim Ö skrev om Agilokliniken - Tumba
    Perfekt och som en kund fick jag den behandling som jag ville ha tack för allting Med vänlig hälsning,
  • Caesar G
    Caesar G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Fortsatt bra hjälp med problem. Vänligt och lugnt.
    Bra miljö.
  • Jessica Å
    Jessica Å skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är nöjd med mina behandlingar än så länge, håller fortfarande på att behandlas.
  • Peter N
    Peter N skrev om Agilokliniken - Tumba
    mycket bra bemötande .Fått bra hjälp med mina problem ,låsningar och överansträngningssmärtor.
  • Linus L
    Linus L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Klart godkänt upplevelse men inget utöver det vanliga.
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande.
    Bra utredning och behandling.
    Jag behandlades för ryggskott.
  • Valentina M
    Valentina M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är kund i många år från 2008, mycket nöjd, bra bemötande , hög kompetens av personalen.
  • Lee K
    Lee K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade ont i korsryggen när jag kom. Jag har fått ett fint bemötande och en behandling som gjort att jag nu verkligen känner skillnad och är på väg åt rätt håll.
  • Per L
    Per L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Snabb och bra behandling samt trevligt bemötande.
    Hade ryggskott när jag kom dit, kunde dra till gymmet dagen efter. Supernöjd!!!
    //Per
  • David Zurita V
    David Zurita V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra bemötande och mycket proffsig hjälp!
    Jag hade problem med ett ryggskott och mår mycket bättre nu.
    Tack för all hjälp!
  • Maria K
    Maria K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade extremt ont i axlarna. Fick hjälp snabbt och vart proffsigt bemött och problemet avhjälpt. Enda jag saknade egentligen var ett erbjudande så jag direkt kunde köpa en serie behandlingar som då blev till ett lite förmånligare pris.
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag tog kontakt med Agilokliniken-Tumba för hjälp med långvarig värk i nacke, rygg och bäcken.
    Blev otroligt bra bemött från första stund. Har hittills gått på 4 behandlingar. 3 ggr hos Patrik och 1 gång hos Erik.
    Då jag har levt med ångest i många år, kändes det viktigt att ta upp det från början, då det är mycket rädsla för kroppsliga reaktioner inblandat. Det togs emot med stor respekt och lyhördhet! De är oerhört proffsiga och jag känner mig hur trygg som helst med att gå där! Jag upplever en klar förbättring och kommer absolut fortsätta med den plan vi har lagt upp
    Visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig när jag började, men det visade sig vara ett beslut jag aldrig kommer ångra.
  • Svenne P
    Svenne P skrev om Agilokliniken - Tumba
    stötvågsbehandling av vad och hälsena
  • Anna M
    Anna M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Sökte hjälp för problem med axel och fick snabbt en första tid. Genomgick först tre Tens-behandlingar och gick sedan över till tryckvågsbehandling. Har blivit väldigt bra bemött och är mycket nöjd med resultatet. Skulle varmt rekommendera Agilokliniken till andra.
  • Christer B
    Christer B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Det var förhållandevis enkelt att hitta den hjälp jag behövde dvs via hemsida, bokningsupplägg mm. Mitt behov ligger främst inom nacke och rygg, men även idrottsrelaterade problem dvs hälsena och den stötvågsbehandling jag fått.

Gillar möjligheterna att utnyttja Agiloklinikens bredd avseende olika kompetenser. Fick även "remiss" till annan naprapat, som ni ansåg skulle kunna hjälpa mig bättre med mitt hälseneproblem!
    Kanske skulle vilja ha lite mer analys bakom "beslutet" avs vem som bäst kan hjälpa till med ett specifika problem t.ex. nackproblem, vilket inte alla naprapater är bra på eller vågar manipulera fullt ut.
    Gillar möjligheten till ett brett spectrum av terapier, ex. chiropraktik, mjukdels/muskelbehandling, akupunktur, stötvåg mm.
    Har även köpt massagerulle, liniment mm.
  • Jan S
    Jan S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra kunniga o proffsiga . Stötvågsbehandling av armbåge och naprapatbehandling av nacke utfört med mycket bra resultat . Över förväntan bra . Den bästa klinik jag varit på !
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Agilokliniken - Tumba
    JÄTTEBRA BEMÖTANDE FRÅN FÖRSTA BÖRJAN , FÅTT HJÄLP MED EN AXEL,
  • Maja L
    Maja L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande och mycket proffsiga
  • Raine J
    Raine J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hej.

Duktiga och trevliga flickor, bra kundbemötande!
  • Linda L
    Linda L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Vänligt och trevligt bemötande! Kunniga!
  • Ann-charlott K
    Ann-charlott K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Alltid proffsigt kunnande. Förtroendeingivande. Konkret behandling "spot on" med välgörande tips på köpet för fortsatt egenvård. Personligt och trevligt bemötande med stort engagemang. Bra bokningsförfarande med online bekräftelse med påminnelse på mail + sms.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra och proffsigt ställe, synd att dom inte är anslutna till landstinget bara.
  • Carola C
    Carola C skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hej! Jag hade problem med en låsning i bröstryggen som ordnades till..

Å ja, jag har rekommenderat Er vidare..

Tusen Tack för ett proffsigt bemötande..
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Redan efter första behandlingen var det som en befrielse! Jag fick tillbaka syretillförseln i min rumpa och baksida lår. Jag kunde liksom andas igen! Jag kan inte uttrycka det på ett bättre sätt. Jag hade gått runt länge med värk, strålande ut i baksida lår som gjorde att hela jag blev påverkad på olika sätt. Efter min första behandling och de följande var det som om jag åkte upp med huvudet över vattenytan och fick luft, efter att ha fått andas genom ett sugrör under lång tid. Jag ska dit i morgon igen. Nu har jag bara en punkt som gör sig påmind ibland. Jag kommer fortsätta att gå lite då och då för att få min hjärna och muskler att tänka och finna nya banor. Det är värt att prova! Det funkar för mig! Erik är toppen!
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har fått en mycket bra hjälp med mina problem och alltid bra bemött!
    En mycket positiv upplevelse!
  • Clary A
    Clary A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt och fint bemötande. Sköna och välgörande behandlingar. Tyvärr har jag inte kunnat komma till behandlingar nu eftersom jag har varit sjuk och fortfarande känner mej inte bra.
    Fint att ni stöder Barncancerfonden! Betyg 5
    Vänligen Clary Anderson
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är jättenöjd. Erik löste inte bara muskelknutarna utan gav mig även övningar för att förebygga återkomsten av problemen.
  • Latifa L
    Latifa L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har ett mycket bra intryck av min kontakt med er klinik och tycker även att detta initiativ är mkt bra med bidrag till barncancerfonden!
    Proffsig behandling. Flexibel bokning och alltid positivt bemötande. Tack
  • Anders W
    Anders W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Perfekt bemötande. Mycket duktig naprapat som har hjälpt mig med mina bekymmer. Fått behandling, träningsprogram och köpt en tryck boll som har fungerat bra mot min smärta.
  • Mari S
    Mari S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Grymma på bemötande och förståelse för vad man har för problem.
    Jag har haft ryggsmärtor i ca 7 år utan att något har hjälpt. Sen jag
    började i Tumba så har det sakta men säkert börjat hjälpa. Har även rekomendera
    dom till andra personer med besvär med smärtor.
  • Arja F
    Arja F skrev om Agilokliniken - Tumba
    Proffsigt bemötande, det finns alltid någon akuttid att få om "oturen" är framme. Att slippa smärtan är så skönt! Bra råd kring förebyggande åtgärder för både hemmet och arbetsplatsen samt tips kring träningen. Min favorit naprapat!
  • Evy E
    Evy E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Proffsigt bemötande, alltid väl omhändertagen,mycket kunnig personal.Fått hjälp många gånger med nackvärk, hälsporre och nu med höftbevär.Jag har rekomenderat dom till många bekanta som är lika nöjda som jag alltid varit.
  • Ylva A
    Ylva A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Agilokliniken i Tumba har fantastisk personal. Mitt fysiska lidande har lindrats. Jag känner mig föryngrad och smärtfri när jag går därifrån. Jag är mycket tacksam för naprapat Erik Blombergsson kompetenta behandlingar! Snäll och vänlig är han också.
    -Ylva Andersson
  • Marita A
    Marita A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt och personligt bemötande. Har fått mycket bra hjälp med min axlar med stötvågsbehandling.
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Extremt kunnig och trevlig personal. Jag som stelopererad i ryggen har aldrig blivit behandlad lika bra och proffsigt som på Agiliokliniken. Rekommenderas varmt!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande. Trevligt och personligt. Bra kunskap och ett bra sätt att förmedla den.
  • Sonja C
    Sonja C skrev om Agilokliniken - Tumba
    Man blir alltid väl mottagen när man kommer dit. Erik, som är den naprapat som behandlat mig, är mycket pedagogisk och berättar varför det gör ont och hur behandlingen kommer att gå till. Jag har alltid varit nöjd med behandlingen.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra klinik med kunnig och engagerad personal. Rekommenderar dom verkligen.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har gått både i Tumba och city och fått hjälp med olika problem. Har mötts av professionella naprapater. Har köpt en foamroler som har varit ett bra komplement att ha hemma. Har även fått tränings och stretching tips.
    Jag är väldigt nöjd.
  • Per H
    Per H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt och vänligt bemötande. Kunnig personal.
    Ryggskottsbehandlingen har fungerat väldigt bra samt att jag fått ett träningsprogram från kliniken i förebyggande syfte.
  • Peter M
    Peter M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och duktig personal.
  • Peter E
    Peter E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har fått stötvågsbehandling på / kring hälsenan.

Behandlingen har gjort susen och allt känns bra. Eric var engagerad i mina problem och det var mina förväntningar.
  • Krillan K
    Krillan K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Ont i en axel och skulderblad.
    Elmassage,massage och stötvåg.
    Proffsigt utförd behandling.Förtroendeingivande naprapat.
    Fick stretchövningar och muskeluppbyggande övning för att lindra ev.återkommande besvär.
  • Zahari P
    Zahari P skrev om Agilokliniken - Tumba
    Väldigt bra bemötande och kunnig naprapat
  • Per C
    Per C skrev om Agilokliniken - Tumba
    Ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Fick hjälp med mina problem i höger höft.
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har varit där vid 3 olika tillfällen. haft inflammationer som jag har fått behandlade. Trevliga och tillmötesgående. Kunniga har alltid blivit återställd efter mina behandlingar. Rekommenderar dom varmt
  • Anders L
    Anders L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra bemötande, bra behandlingar, rolig naprapat
  • Elisabeth V
    Elisabeth V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra i det mesta, men att få kontakt med en sjukgymnast verkar helt omöjligt. efter en höft op behöver man en sjukgymnast ganska snabbt. Teletiden slut hela tiden, dessutom vet man inte tiden när man ska ringa eftersom det inte sägs. Det är mycket dåligt.
  • Isabella A
    Isabella A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra bemötande. Det gick snabbt att få tid. Fick hjälp med stötvågsbehandlingar med gott resultat.
    Har rekommenderat kliniken för andra.
  • Annelie R
    Annelie R skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevlig och kunnig personal, lite svårt att hitta rätt

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba