Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken i Tumba!

Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen.

Genom att vara noggranna i undersökningen vid ditt första besök kan vi vara säkra på att finna orsaken till dina besvär och behandla effektivt därefter. Beroende på dina problem lägger vi en plan med en kombination av behandling och träning som passar just dig.

Gå inte runt och ha ont, boka en tid idag!

Läs vad 298 kunder tycker om Agilokliniken - Tumba

• christina c

2020-11-30

christina c skrev om Agilokliniken - Tumba
    Henrik Nyhus är bara bäst! Åker från Liljeholmen för att få hans behandlingar. Bäst! Läs mer

Johnny J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag går regelbundet hos Naprapat med mina ryggbesvär och upplever personalen som väldigt kompetenta och trevliga. Läs mer

Pontus L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Kan varmt rekommenderas.
    Man blir bra bemött, dem lyssnar på dina önskemål/problem och ger en proffsig behandling. Läs mer

Maria B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Proffsigt, smidigt och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer

Bobel H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Ryggbesvär.
    alltid mycket väl bemött, bra service och korrekt utförande.
    10/10 Läs mer
  • 2020-10-30

Stefan G skrev om Agilokliniken - Tumba
    ligger på ett bra ställe. Trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • 2020-10-29

Karl­-Johan S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade fått ryggskott vilket gjorde mig sängliggande. Hade så ont att jag inte kunde stå eller sitta mer än någon minut.
    Efter sex veckors behandling var jag mer eller mindre helt återställd! Läs mer
  • Karin W

2020-10-20

Karin W skrev om Agilokliniken - Tumba
    När jag kom till Agilokliniken första gången hade jag väldigt ont i höft och ben. Kunde knappt stå på mitt ena ben.
    Från första besöket har jag känt att de tagit mina besvär på allvar och verkligen försökt hjälpa mig med olika behandlingar.
    Henrik på Agilokliniken i Tumba har alltid, på ett förtroendeingivande sätt, gett mig känslan av att hans mål är att jag skall bli helt smärtfri. Han har gett mig olika behandlingar, visat mig träningsövningar att göra hemma mellan besöken, alltid övertygat mig om att det kan bli ännu lite bättre och alltid med det bästa bemötandet. Ett riktigt proffs!
    Henrik var alltid flexibel och tillmötesgående med tidsbokningar. Min upplevelse är att det är lätt att få tid när man behöver.
    Jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer till Agilokliniken i stort och framförallt till Henrik som är naprapat i Tumba.
    Idag smärtfri och tränar obehindrat igen. Jag är mer än nöjd och evigt tacksam att jag kom till just Agilokliniken och Henrik. Läs mer

Frida A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Superbra Napprapater. Trevliga och Hjälpsamma och innovativa. Läs mer

Per S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Sökte hjälp för problem med värk i rygg och höft.

Lugn atmosfär, professionellt och ödmjukt bemötande samt verksam behandling. Uppfattade stor kunskap om hur min naprapat tog sig an mitt problem och vilken behandling samt egenövningar jag fick och vad jag behöver göra på egen hand.

Jag var väl rätt neutral och hade givetvis förväntningar på att få hjälp, men min upplevelse överträffade mina förväntningar. Läs mer

Alexander L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Har varit ett par gånger hos Henrik med ryggproblem. Allt har gått väldigt bra och det märks att han har rutin och erfarenhet! Läs mer
  • 2019-06-25

Ulla A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Käkledsproblem
    Trevligt bemötande, kändes tryggt
    En förhoppning att kunna gapa utan smärta, jag är så tacksam, kan nu gapa utan i princip ngt ont!
    Hade innan besöket hos er gjort en bettskena o besökt en sjukgymn utan märkbart resultat
    Hade en väldigt bra upplevelse, jag kan ju gapa igen🤗
    Tack Ulla Axelsson Läs mer
  • Marcia A

2019-05-29

Marcia A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag gick dit för att fixa min stela nacke.
    Hade inga problem med att fixa en tid . Personalen är få men super trevliga.
    Jag kom tidigt till kliniken så satt ner i deras vänte rum som e väldigt lugn.när det väl va min tur gick vi igenom den typiska rutin frågor,vart gör det ont?,vad för typ av smärta?,Hur läge?,gör det ont om du gör si eller så ect . När det va överstökat så klämde ,ryckte och masserar dom det tills det blev bättre. Kännde mig betydligt lättare när jag gock därifrån. Är super nöjd! Läs mer
  • 2019-05-05

Kari I skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevlig och kunnig personal som tar emot en. Jag är där för mina ryggbesvär och behandlas på ett proffsigt sätt. Har bara positivt att säga om hjälpen jag fått/får. Läs mer
  • 2019-04-30

Per W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Ryggvårdande behandling.
    Mycket bra bemött av personalen och bra tillgång till akuttider.
    Bra behandling och bra tips inför framtiden.
    Hade inga förväntningar alls och har blivit mycket bättre i ryggen efter behandlingarna.

Superbra! Läs mer
  • 2019-04-30

Kenn W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Väldigt tacksam o glad för den hjälp och råd/stöd jag fått. Bra träningstips som ska hjälpa mig i framtiden. Rekomenderar Agilokliniken starkt. Mvh Läs mer
  • 2019-04-20

Anne L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Naprapat.
    Väl omhändertagen av kompetent personal.
    Behövde hjälp med mjukdelar i höft, ben och rygg, fick utomordentlig hjälp. Massage, tens och nålar var en perfekt hjälp för mig.

Återkommer gärna vid behov. Lätt att få en tid som passar, tex kvällar. Läs mer
  • 2019-04-19

Maud W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Behandling av min nacke.
    mycket bra dom som jobbar där är trevliga och duktiga.
    fick en tid dagen efter.
    Att bli bra i nacken.
    Det har blivit mycket bättre går fortfarande på behandling. Läs mer
  • 2019-04-17

Marie E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Behandling av värkande kropp Mycket bra bemött av alla jag har haft kontakt med. Förväntningar på att få bra och kompetent vård, vilket jag fått. Sen är en del mer skickliga än andra, men man måste ges en chans att lära upp sig.

Det finns en bredd av kunskaper inom företaget. Bemötandet är mycket bra. Jag har alltid känt mig välkommen och respekterad. Jag har fått bra hjälp med min smärtproblematik, men sen kan man ju inte trolla bort allt. Vissa saker kräver t.ex. kirurgiska ingrepp. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått och får!
    Tusen Tack! Läs mer
  • Elin I

2019-04-16

Elin I skrev om Agilokliniken - Tumba
    Sökt hjälp för min rygg. Har blivit väldigt bra bemött och smärtan går åt rätt håll med hjälp av kunnig personal! Läs mer
  • Lisbeth J

2019-04-16

Lisbeth J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hade höga förväntningar sedan ett tidigare besök (flera år sen) och de infriades med råge.
    Jag har blivit bemött med respekt av en engagerad, intresserad och kompetent naprapat med bra resultat som följd. Dessutom var han trevlig och hade humor vilket underlättar behandlingen.
    Kan varmt rekommendera kliniken. Läs mer
  • 2019-04-16

Inger G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hjälpte mig med min onda rygg.
    Väl bemött av trevlig personal och speciellt av min naprapat.
    Förväntningarna uppfyllda mer än väl.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-04-13

Inger I skrev om Agilokliniken - Tumba
    Värk i hälsenor och vadmuskler.

Bra bemötande.

Fick bra hjälp och råd för att kunna träna hemma. Läs mer
  • 2018-01-23

Barbro P skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har blivit lyhörd och fått behandling efter det.
    Har blivit mycket bättre efter behandlingen. Läs mer
  • 2018-01-22

Yngve Q skrev om Agilokliniken - Tumba
    Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg. Läs mer
  • 2018-01-22

Maria N skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande
    Sökte pga smärtor i axelarm efter ett fall i en trappa Läs mer
  • 2018-01-21

Bogdan K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Tjänsten var jättebra och jag kommer att rekomendera Agilokliniken i Tumba. Läs mer

Dennis K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har blivit trevligt bemött och proffsig behandling bra på alla sätt. Läs mer

Amelie " skrev om Agilokliniken - Tumba
    Rekomenderar det starkt då jag har fått otrolig hjälp med min nacke och rygg. Läs mer

Rose-marie Florence B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande
    Professionell stötvågs behandling
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2018-01-19

Marina W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Superbra bemötande och behandling👍🏻 Läs mer
  • 2018-01-19

Svante B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har fått hjälp med hälsporre. Läs mer

Johan S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Agilokliniken har hjälpt mig och min familj ett antal gånger med största framgång. I mitt yrke som målare har dom vart ovärderliga.
    // Johan Läs mer

Sanna P skrev om Agilokliniken - Tumba
    Professionellt, kunnigt och varmt bemötande. Lätt att få tid snabbt vid behov. Har alltid varit nöjd. Läs mer

Jessica A skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra Läs mer

Sofie L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Allt är superbra. Trevlig och kunnig personal. Kan varmt rekomendera Läs mer

Christina O skrev om Agilokliniken - Tumba
    Min upplevelse av agliokliniken är mycket bra! Får goda råd och en bra behandling. Jag kan verkligen rekommendera agliokliniken Tumba för andra. Den är bättre än andra agliokliniker jag har varit på. Läs mer
  • 2017-10-03

Fredrik V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Utmärkt bemötande och bra service. Kompetent personal. Jag fick samma proffsiga bemötande och vård av två olika medarbetare, både planerat och akut. Läs mer
  • 2017-10-02

Robert J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva akupunktur vid ett tillfälle. Läs mer
  • 2017-10-01

Fatima A skrev om Agilokliniken - Tumba
    väldigt professionella och duktiga på sitt jobb Läs mer
  • 2017-09-29

David M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande, och det märktes att dem visste vad dem gjorde, och tog hänsyn till att man hadde ont, kommer komma tillbaka. /David Läs mer

Amanda T skrev om Agilokliniken - Tumba
    Får på behandling för smärta i rygg och ben hos naprapat. Mkt nöjd med bemötande, behandling och service. Läs mer

Diana K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Agilokliniken I Tumba är mycket mera välkomnade inlyssnade och hjälpande jmf med den vid centralen. Jag går på sjukgymnastik och uppföljning och det är lätt att kommunicera och att få tider som passer just mig. Läs mer

Sofia S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Första gången hos naprapaten. Jag fick hjälp med min nackspärr av kunnig och vänlig personal. Rekommenderas Läs mer

Henrik B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mitt problem är mina hälsenor och jag har fått stötvågsbehandling samt vadmassage.

Bemötandet har varit trevligt och professionellt. Läs mer

Andreas E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra! Trevlig personal och bra behandling. :) Läs mer

Helena O skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra och trevlig naprapat som hjälpte mig med det jag hade besvär med Läs mer

Jessica G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevlig, kunnig personal. Har blivit hjälpt förut med problem och hoppas denna gång också. Läs mer

Brf Södra Rosenhill - Anna R skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande
    Lätt att boka tider
    Bra uppföljning, återkoppling naprapat
    Seriöst intryck
    Stötvågsbehanfling (idrottsskada ungdom) Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte