Alla kategorier Naprapat Stockholms län Botkyrka Agilokliniken Agilokliniken - Tumba

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken i Tumba!

Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen.

Genom att vara noggranna i undersökningen vid ditt första besök kan vi vara säkra på att finna orsaken till dina besvär och behandla effektivt därefter. Beroende på dina problem lägger vi en plan med en kombination av behandling och träning som passar just dig.

Gå inte runt och ha ont, boka en tid idag!

Läs vad 275 kunder tycker om Agilokliniken - Tumba

• Barbro P skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har blivit lyhörd och fått behandling efter det.
    Har blivit mycket bättre efter behandlingen. Läs mer
  • Yngve Q skrev om Agilokliniken - Tumba
    Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg. Läs mer
  • Maria N skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande
    Sökte pga smärtor i axelarm efter ett fall i en trappa Läs mer
  • Bogdan K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Tjänsten var jättebra och jag kommer att rekomendera Agilokliniken i Tumba. Läs mer
  • Dennis K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har blivit trevligt bemött och proffsig behandling bra på alla sätt. Läs mer
  • Amelie " skrev om Agilokliniken - Tumba
    Rekomenderar det starkt då jag har fått otrolig hjälp med min nacke och rygg. Läs mer
  • Rose-marie Florence B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande
    Professionell stötvågs behandling
    Mycket nöjd Läs mer
  • Marina W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Superbra bemötande och behandling👍🏻 Läs mer
  • Svante B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har fått hjälp med hälsporre. Läs mer
  • Johan S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Agilokliniken har hjälpt mig och min familj ett antal gånger med största framgång. I mitt yrke som målare har dom vart ovärderliga.
    // Johan Läs mer
  • Sanna P skrev om Agilokliniken - Tumba
    Professionellt, kunnigt och varmt bemötande. Lätt att få tid snabbt vid behov. Har alltid varit nöjd. Läs mer
  • Jessica A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra i Tumba, har gått tre gånger Läs mer
  • Ballin K
    Ballin K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra Läs mer
  • Sofie L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Allt är superbra. Trevlig och kunnig personal. Kan varmt rekomendera Läs mer
  • Christina O skrev om Agilokliniken - Tumba
    Min upplevelse av agliokliniken är mycket bra! Får goda råd och en bra behandling. Jag kan verkligen rekommendera agliokliniken Tumba för andra. Den är bättre än andra agliokliniker jag har varit på. Läs mer
  • Fredrik V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Utmärkt bemötande och bra service. Kompetent personal. Jag fick samma proffsiga bemötande och vård av två olika medarbetare, både planerat och akut. Läs mer
  • Robert J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva akupunktur vid ett tillfälle. Läs mer
  • Fatima A skrev om Agilokliniken - Tumba
    väldigt professionella och duktiga på sitt jobb Läs mer
  • David M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande, och det märktes att dem visste vad dem gjorde, och tog hänsyn till att man hadde ont, kommer komma tillbaka. /David Läs mer
  • Amanda T skrev om Agilokliniken - Tumba
    Får på behandling för smärta i rygg och ben hos naprapat. Mkt nöjd med bemötande, behandling och service. Läs mer
  • Diana K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Agilokliniken I Tumba är mycket mera välkomnade inlyssnade och hjälpande jmf med den vid centralen. Jag går på sjukgymnastik och uppföljning och det är lätt att kommunicera och att få tider som passer just mig. Läs mer
  • Sofia S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Första gången hos naprapaten. Jag fick hjälp med min nackspärr av kunnig och vänlig personal. Rekommenderas Läs mer
  • Henrik B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mitt problem är mina hälsenor och jag har fått stötvågsbehandling samt vadmassage.

Bemötandet har varit trevligt och professionellt. Läs mer
  • Andreas E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra! Trevlig personal och bra behandling. :) Läs mer
  • Helena O skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra och trevlig naprapat som hjälpte mig med det jag hade besvär med Läs mer
  • Jessica G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevlig, kunnig personal. Har blivit hjälpt förut med problem och hoppas denna gång också. Läs mer
  • Brf Södra Rosenhill - Anna R skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande
    Lätt att boka tider
    Bra uppföljning, återkoppling naprapat
    Seriöst intryck
    Stötvågsbehanfling (idrottsskada ungdom) Läs mer
  • Lars Arne Lennart B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande känns proffsigt. Läs mer
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Agilokliniken - Tumba
    utmärkt! kunde inte få bättre hjälp. Läs mer
  • Sabina I skrev om Agilokliniken - Tumba
    Är alltid jätte nöjd efter ett besök hos Agilokliniken! Kan varmt rekommendera andra att gå dit. Kliniken är väldigt flexibla med tider och det är lätt att få en akut tid! Läs mer
  • Katarina B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt mottagande av professionell utövare. Läs mer
  • Håkan H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hjälp mot rygg-och nackont. Mycket trevligt bemötande och god behandling. Läs mer
  • Yvonne S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Har blivit väldigt väl bemött, har varit där 4 gånger kommer säkert att bli fler. Har problem med en muskel i skinkan, har också köpt en Point Ball.
    Med vänlig hälsning, Yvonne. Läs mer
  • Niclas H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket professionella och duktiga. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ann Elisabeth H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hej! Jag ringde på fm, fick tid nästan direkt.
    Besvär med.huvudvärk, knaster i nacken. Efter tre besök mår jag mycket bättre. Jag är jättenöjd Läs mer
  • Ingrid S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt och respektfullt bemötande hos naprapaten Christer. Problem i bröstryggen. Blivit lite bättre efter varje behandling. Har för flera år sedan blivit behandlad och blev nöjd med resultatet då med. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Rahim Ö skrev om Agilokliniken - Tumba
    Perfekt och som en kund fick jag den behandling som jag ville ha tack för allting Med vänlig hälsning, Läs mer
  • Caesar G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Fortsatt bra hjälp med problem. Vänligt och lugnt.
    Bra miljö. Läs mer
  • Jessica Å skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är nöjd med mina behandlingar än så länge, håller fortfarande på att behandlas. Läs mer
  • Peter N skrev om Agilokliniken - Tumba
    mycket bra bemötande .Fått bra hjälp med mina problem ,låsningar och överansträngningssmärtor. Läs mer
  • Linus L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Klart godkänt upplevelse men inget utöver det vanliga. Läs mer
  • Kristian L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande.
    Bra utredning och behandling.
    Jag behandlades för ryggskott. Läs mer
  • Valentina M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är kund i många år från 2008, mycket nöjd, bra bemötande , hög kompetens av personalen. Läs mer
  • Lee K
    Lee K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade ont i korsryggen när jag kom. Jag har fått ett fint bemötande och en behandling som gjort att jag nu verkligen känner skillnad och är på väg åt rätt håll. Läs mer
  • Per L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Snabb och bra behandling samt trevligt bemötande.
    Hade ryggskott när jag kom dit, kunde dra till gymmet dagen efter. Supernöjd!!!
    //Per Läs mer
  • David Zurita V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra bemötande och mycket proffsig hjälp!
    Jag hade problem med ett ryggskott och mår mycket bättre nu.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade extremt ont i axlarna. Fick hjälp snabbt och vart proffsigt bemött och problemet avhjälpt. Enda jag saknade egentligen var ett erbjudande så jag direkt kunde köpa en serie behandlingar som då blev till ett lite förmånligare pris. Läs mer
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag tog kontakt med Agilokliniken-Tumba för hjälp med långvarig värk i nacke, rygg och bäcken.
    Blev otroligt bra bemött från första stund. Har hittills gått på 4 behandlingar. 3 ggr hos Patrik och 1 gång hos Erik.
    Då jag har levt med ångest i många år, kändes det viktigt att ta upp det från början, då det är mycket rädsla för kroppsliga reaktioner inblandat. Det togs emot med stor respekt och lyhördhet! De är oerhört proffsiga och jag känner mig hur trygg som helst med att gå där! Jag upplever en klar förbättring och kommer absolut fortsätta med den plan vi har lagt upp
    Visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig när jag började, men det visade sig vara ett beslut jag aldrig kommer ångra. Läs mer
  • Svenne P skrev om Agilokliniken - Tumba
    stötvågsbehandling av vad och hälsena Läs mer
  • Anna M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Sökte hjälp för problem med axel och fick snabbt en första tid. Genomgick först tre Tens-behandlingar och gick sedan över till tryckvågsbehandling. Har blivit väldigt bra bemött och är mycket nöjd med resultatet. Skulle varmt rekommendera Agilokliniken till andra. Läs mer

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba