Agilokliniken - Tumba

Snittbetyg
4.7
Ring 08-122 250 12 Dela

Om företaget

Välkommen till Agilokliniken i Tumba! Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen. Genom att vara noggranna i undersökningen...

637 omdömen om Agilokliniken - Tumba

Sedan starten hos Reco 2014

Visar 637 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Cissi S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket nöjd, fick en trolig diagnos och trolig orsak till besväret. Behandling och övningar att göra.

Birgitta H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Så nöjd. Efter tre behandlingar är mina besvär borta.

Elizabeth B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket kunnig och proffsigt personal. Lätt att boka tider på nätet.

Matts A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Besök tisdag bra bokat återbesök till fredagen , naprapat sjuk, skulle få besked ?? Finns bara en naprapat hos Agilokliniken? Får nu söka annan hjälp Svagt att inte höra av sig

Reham D

Kunniga och trevliga. Starkt rekommenderad

Sofia F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag får alltid ett trevligt, vänligt och proffesionellt bemötande på kliniken. Mina förväntningar infriades. Jag kom dit med ryggskott och kände mig bättre när jag gick därifrån. Väntar på återbesök.

Sofia Z
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Min nackspärr försvann. Väl omhändertagen och proffsigt.

Arja F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Proffsigt bemötande och behandling. Smidig bokning. Väl satsade friskvårdspengar i massage.

Johan B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande och väldigt seriös och kunnig personal. Samt bra uppföljning.

Michael T
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande och kunnig personal.

Zeki D
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Det var min första besök och jag är så nöjd med tiden kommer blir flera gånger tack för en bra bemötande och behandling

Fredrik S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Utmärkt service, fantastiska och trevliga naprapater.

Carola H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Kunskapen är hög, utförande också man känner att man blir väl omhändertagen och med respekt. Jag får hjälp med ryggen el och massage och jag går förebyggande löpande vilket underlättar vardagen. Fick akut ont och kunde knappt gå med behandlingar och rörelser hemma så har detta blivit bra och bemötandet i den situationen var så över förväntningarna.

Mari E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Snabb och effektiv hjälp. Trevligt bemötande. Kan verkligen rekommenderas till andra.

Gaston G
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Super fräsch lokal, trevligt bemötande och mycket bra kunskap.

Kenneth S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra på alla sätt, känns som dom bryr sig😁

Jenny L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra hjälp av kunnig personal som går på djupet med det problem/ värk jag har

Hind A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

David väldigt trevlig och professionell. Jag trodde inte att detta skulle hjälpa min ryggskott, men blev överraskad efter första besöket var 75% av besvären borta. Hade ryggskott. Fick laser och tens som smärtlindring. Massage rygg och övningar som hemuppgift

Sandra S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra! Jag fick hjälp med vad jag behövde, mår mycket bättre. David är supertrevlig. Rekommenderar Agilokliniken.

Ebba A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande, otroligt duktiga! Rekommenderas starkt

Ove E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra service och kompetent personal

Emelie W
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande Kunnig personal Personligt möte med kunskap och trivsel Stötvågsbehandling mot Hälsporre

Ewa M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Alltid ett toppenbemötande, både när man kommer och under behandling Alltid föklarande vad hon gör och varför Alltid tips på rörelser att träna på själv Alltid fokus på mig och mina problem Alltid med ett leende <3 Jag hade höga förväntningar eftersom jag har hört gott om dem. De har uppfyllt alla!

Anders B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fick tid fort , positiv och glad personal, Bra behandling och bra uppföljning, mycket nöjd / Anders

Asko K
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket proffsiga, kan starkt rekomendera till andra att besöka Agiloklinikken i Tumba

Taina V
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bästa kliniken jag har besökt.Bra bemötande och omhändertagande. Stöd”detta kan du göra själv” Duktig personal. Tack jag kommer att fortsätta hos Er.

Anders B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Super trevliga kan sin sak ../

Karin N
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Tyvärr blir det dyrt vid många behandlingar.

Per H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Alltid proffsigt och bra när man är där.

Raja L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Josefine är den bästa! Hon har hjälp mig med min rygg på alla sätt och är så tillmötesgående och lyhörd.

Robert F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

specialister, trevlig och professionell service

Ljubica M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Otroligt bra bemötande av Josefin på Agilo i Tumba. En otroligt inkännande,varm och kunnig naprapat. Rekommenderar varm. Kliniken skulle ha fått högre betyg om dem hade även öppet på helgerna

Päivi A

Fint bemötande kunnig personal

Mikael Mihail N
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Varmt och empatisk bemötande med yrkesskicklighet.

Pernilla E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande, bra hjälp, bra tips och information.

Tina Margurite L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Så nöjd utgår från mig och att jag är reumatiker och inte kan behandlas hur som helst, bästa naprapaten ever.

Eva J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fick akuttid samma dag och behandling som hjälpte. Trevlig och kunnig personal.

Imrul Q
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Hej Överlag är bra men det saknas någon finnes att göra patienten glädje . kanske mer detaljer om problemet what why how . Glad Påsk :-)

Sophia L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande, Behandlingen utfördes proffessionellt av lyhörd, korrekt och trevlig behandlare! Känner mig trygg, avslappnad och mycket nöjd!

Mario A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

David är väldig kunnig och fick extremt bra hjälp

Petra B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Professionellt bemötande från dag ett och genom hela processen! Mycket kompetent och lyhörd naprapat som gjorde att jag litade på henne till 100%. Behandlingen jag fick gav resultat och jag blev bättre för varje vecka och rehabövningarna var effektiva och enkla så att jag kunde utföra dom hemma. Jag fick behandling för tennisarmbåge och är idag smärtfri.

Lars H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

bra bemötande och bra behandling

Fredrik A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra bemötande som känns professionellt.

Ekaterina Nikolaevna E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag alltid får kvalificerad hjälp och rådgivning. Mycket nöjd och glad, att jag har Agilokliniken i närheten.

Nadja D
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Välkomnande, proffsigt och kunnig personal.

Zakia R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Professionellt bemötande med stor kunskapsbaserad bedömning och tillvägagångssätt vid rehabilitering av både det område som främst var av besvär, då ländrygg, men även en helhetssyn på resterande områden som behövde stärkas med hjälp av ett väl sammansatt och utformat träningsprogram.

Morgan P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande och väldigt bra behandlingar. Mitt ryggskott helt borta efter några behandlingar. Fantastiskt!

Dionisios B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Kom till kliniken med smärre ryggbesvär. Blev väl omhändertagen,bemött och hjälpt av personalen.

Stefan G
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket proffsigt och välgörande.

Amel M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

På trevligt sätt.lite ohygieniskt. Dyrt. Jag fick hjälp med det jag behövde

Filtrera omdömen