Agilokliniken - Tumba

Agilokliniken - Tumba

Välkommen till Agilokliniken i Tumba!

Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen.

Genom att vara noggranna i undersökningen vid ditt första besök kan vi vara säkra på att finna orsaken till dina besvär och behandla effektivt därefter. Beroende på dina problem lägger vi en plan med en kombination av behandling och träning som passar just dig.

Gå inte runt och ha ont, boka en tid idag!

Läs vad 307 kunder tycker om Agilokliniken - Tumba 2

2021-05-04
    Sökte hjälp för smärta i hälen/hälsporre.
    Vid samtliga besök har jag fått väldigt trevligt bemötande av superproffsig naprapat som tydligt informerat om det problem jag har och hur det kan avhjälpas. Jag har fått stötvågsbehandlingar och andra behandlingar och även hjälpfulla tips på hemmaträning. Jag har verkligen fått den hjälp jag behöver och känner att problemet med smärtan i hälen är på väg bort.
    Rekommenderar verkligen Agilokliniken i Tumba i allmänhet och Henrik Nyhus i synnerhet!
    2021-01-26
    Jag är jätte nöjd med bemötande, behandlingen och trevlig personal.
    2021-01-22
    Otroligt proffsigt bemötande. Stor kunskap om hur saker på kroppen hänger ihop och om hur det går att förbättra.
    Kände också att de lyssnade på mig och anpassade behandling/träningsprogram efter mina förutsättningar.
    2021-01-20
    Grymt nöjd! Ny kund och bokade Henrik leg. naprapat, så tacksam för behandlingarna som redan hjälpt från första besöket 🙌🏻
    2021-01-20
    Oerhört proffsig och kompetent personal. Mitt ryggont försvann direkt.
    2021-01-20
    Jag fick snabb och professionell hjälp av naprapat. Rekommenderas varmt.
    2020-12-21
    Jag fick akutbehandling mot min ryggvärk av en naprapat där en personlig diagnos gjordes utifrån hans bedömning av mitt tillstånd
    De hade bra tider för mina återbesöker och jag fick lättare stretchövningar att utföra hemma mellan besöken för att snabbare och smidigare rehabilitera mig.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jag rekommenderar starkt Agilokliniken
    🌟🌟🌟🌟🌟
    2020-12-02
    Sökte för återkommande huvudvärk och får elektriska pulser och ryggkotor dragna och skulderblad och nacke knäckt var 3:dje månad. Funkar perfekt.
    2020-12-02
    Sökte hjälp för hälsporre och fick bl.a. stötvågsbehandling. Mycket trevlig och kunnig personal. Bra allroundtänkande om kroppens balans. Nöjd med behandlingen.
  • christina c
    2020-11-30
    Henrik Nyhus är bara bäst! Åker från Liljeholmen för att få hans behandlingar. Bäst!
    2020-11-30
    Jag går regelbundet hos Naprapat med mina ryggbesvär och upplever personalen som väldigt kompetenta och trevliga.
    Kan varmt rekommenderas.
    Man blir bra bemött, dem lyssnar på dina önskemål/problem och ger en proffsig behandling.
    2020-11-30
    Proffsigt, smidigt och man känner sig väl omhändertagen!
    Ryggbesvär.
    alltid mycket väl bemött, bra service och korrekt utförande.
    10/10
    2020-10-30
    ligger på ett bra ställe. Trevlig och kunnig personal.
    2020-10-29
    Jag hade fått ryggskott vilket gjorde mig sängliggande. Hade så ont att jag inte kunde stå eller sitta mer än någon minut.
    Efter sex veckors behandling var jag mer eller mindre helt återställd!
  • Karin W
    2020-10-20
    När jag kom till Agilokliniken första gången hade jag väldigt ont i höft och ben. Kunde knappt stå på mitt ena ben.
    Från första besöket har jag känt att de tagit mina besvär på allvar och verkligen försökt hjälpa mig med olika behandlingar.
    Henrik på Agilokliniken i Tumba har alltid, på ett förtroendeingivande sätt, gett mig känslan av att hans mål är att jag skall bli helt smärtfri. Han har gett mig olika behandlingar, visat mig träningsövningar att göra hemma mellan besöken, alltid övertygat mig om att det kan bli ännu lite bättre och alltid med det bästa bemötandet. Ett riktigt proffs!
    Henrik var alltid flexibel och tillmötesgående med tidsbokningar. Min upplevelse är att det är lätt att få tid när man behöver.
    Jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer till Agilokliniken i stort och framförallt till Henrik som är naprapat i Tumba.
    Idag smärtfri och tränar obehindrat igen. Jag är mer än nöjd och evigt tacksam att jag kom till just Agilokliniken och Henrik.
    2020-10-15
    Superbra Napprapater. Trevliga och Hjälpsamma och innovativa.
    2020-10-15
    Sökte hjälp för problem med värk i rygg och höft.

Lugn atmosfär, professionellt och ödmjukt bemötande samt verksam behandling. Uppfattade stor kunskap om hur min naprapat tog sig an mitt problem och vilken behandling samt egenövningar jag fick och vad jag behöver göra på egen hand.

Jag var väl rätt neutral och hade givetvis förväntningar på att få hjälp, men min upplevelse överträffade mina förväntningar.
    2020-10-15
    Har varit ett par gånger hos Henrik med ryggproblem. Allt har gått väldigt bra och det märks att han har rutin och erfarenhet!
    2019-06-25
    Käkledsproblem
    Trevligt bemötande, kändes tryggt
    En förhoppning att kunna gapa utan smärta, jag är så tacksam, kan nu gapa utan i princip ngt ont!
    Hade innan besöket hos er gjort en bettskena o besökt en sjukgymn utan märkbart resultat
    Hade en väldigt bra upplevelse, jag kan ju gapa igen🤗
    Tack Ulla Axelsson
  • Marcia A
    2019-05-29
    Jag gick dit för att fixa min stela nacke.
    Hade inga problem med att fixa en tid . Personalen är få men super trevliga.
    Jag kom tidigt till kliniken så satt ner i deras vänte rum som e väldigt lugn.när det väl va min tur gick vi igenom den typiska rutin frågor,vart gör det ont?,vad för typ av smärta?,Hur läge?,gör det ont om du gör si eller så ect . När det va överstökat så klämde ,ryckte och masserar dom det tills det blev bättre. Kännde mig betydligt lättare när jag gock därifrån. Är super nöjd!
    2019-05-05
    Trevlig och kunnig personal som tar emot en. Jag är där för mina ryggbesvär och behandlas på ett proffsigt sätt. Har bara positivt att säga om hjälpen jag fått/får.
    2019-04-30
    Ryggvårdande behandling.
    Mycket bra bemött av personalen och bra tillgång till akuttider.
    Bra behandling och bra tips inför framtiden.
    Hade inga förväntningar alls och har blivit mycket bättre i ryggen efter behandlingarna.

Superbra!
    2019-04-30
    Väldigt tacksam o glad för den hjälp och råd/stöd jag fått. Bra träningstips som ska hjälpa mig i framtiden. Rekomenderar Agilokliniken starkt. Mvh
    2019-04-20
    Naprapat.
    Väl omhändertagen av kompetent personal.
    Behövde hjälp med mjukdelar i höft, ben och rygg, fick utomordentlig hjälp. Massage, tens och nålar var en perfekt hjälp för mig.

Återkommer gärna vid behov. Lätt att få en tid som passar, tex kvällar.
    2019-04-19
    Behandling av min nacke.
    mycket bra dom som jobbar där är trevliga och duktiga.
    fick en tid dagen efter.
    Att bli bra i nacken.
    Det har blivit mycket bättre går fortfarande på behandling.
    2019-04-17
    Behandling av värkande kropp Mycket bra bemött av alla jag har haft kontakt med. Förväntningar på att få bra och kompetent vård, vilket jag fått. Sen är en del mer skickliga än andra, men man måste ges en chans att lära upp sig.

Det finns en bredd av kunskaper inom företaget. Bemötandet är mycket bra. Jag har alltid känt mig välkommen och respekterad. Jag har fått bra hjälp med min smärtproblematik, men sen kan man ju inte trolla bort allt. Vissa saker kräver t.ex. kirurgiska ingrepp. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått och får!
    Tusen Tack!
  • Elin I
    2019-04-16
    Sökt hjälp för min rygg. Har blivit väldigt bra bemött och smärtan går åt rätt håll med hjälp av kunnig personal!
  • Lisbeth J
    2019-04-16
    Hade höga förväntningar sedan ett tidigare besök (flera år sen) och de infriades med råge.
    Jag har blivit bemött med respekt av en engagerad, intresserad och kompetent naprapat med bra resultat som följd. Dessutom var han trevlig och hade humor vilket underlättar behandlingen.
    Kan varmt rekommendera kliniken.
    2019-04-16
    Hjälpte mig med min onda rygg.
    Väl bemött av trevlig personal och speciellt av min naprapat.
    Förväntningarna uppfyllda mer än väl.
    Jag är nöjd!
    2019-04-13
    Värk i hälsenor och vadmuskler.

Bra bemötande.

Fick bra hjälp och råd för att kunna träna hemma.
    2018-01-23
    Jag har blivit lyhörd och fått behandling efter det.
    Har blivit mycket bättre efter behandlingen.
    2018-01-22
    Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.
    2018-01-22
    Bra bemötande
    Sökte pga smärtor i axelarm efter ett fall i en trappa
    2018-01-21
    Tjänsten var jättebra och jag kommer att rekomendera Agilokliniken i Tumba.
    2018-01-20
    Jag har blivit trevligt bemött och proffsig behandling bra på alla sätt.
    2018-01-20
    Rekomenderar det starkt då jag har fått otrolig hjälp med min nacke och rygg.
  • 2018-01-20
    Trevligt bemötande
    Professionell stötvågs behandling
    Mycket nöjd
    2018-01-19
    Superbra bemötande och behandling👍🏻
    2018-01-19
    Jag har fått hjälp med hälsporre.
    2018-01-18
    Agilokliniken har hjälpt mig och min familj ett antal gånger med största framgång. I mitt yrke som målare har dom vart ovärderliga.
    // Johan
    2018-01-18
    Professionellt, kunnigt och varmt bemötande. Lätt att få tid snabbt vid behov. Har alltid varit nöjd.
    2018-01-18
    Mycket bra i Tumba, har gått tre gånger
  • Ballin K
    Bra
    Allt är superbra. Trevlig och kunnig personal. Kan varmt rekomendera
    2018-01-18
    Min upplevelse av agliokliniken är mycket bra! Får goda råd och en bra behandling. Jag kan verkligen rekommendera agliokliniken Tumba för andra. Den är bättre än andra agliokliniker jag har varit på.
    2017-10-03
    Utmärkt bemötande och bra service. Kompetent personal. Jag fick samma proffsiga bemötande och vård av två olika medarbetare, både planerat och akut.
    2017-10-02
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva akupunktur vid ett tillfälle.
    2017-10-01
    väldigt professionella och duktiga på sitt jobb