Agilokliniken - Tumba

Agilokliniken - Tumba

En del av Agilokliniken www.agilokliniken.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till Agilokliniken i Tumba! Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen. Genom att vara noggranna i undersökningen...

677 omdömen om Agilokliniken - Tumba

Sedan starten hos Reco 2014

Johan M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

För mycket elektriska maskiner........ Trodde att det ska va mera saker att knåda än 2 st olika för min del. Har varit hos en annan . Och gjordemera saker och detblev bättre tycker jag.....

Anu S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Att känna smärta o värk ändrar hela ens existens. Naprapaten Josefin har tagit hand om mig, lyssnat och behandlat mig med respekt och omsorg <3 Helt underbart hur en spänd kropp till slut mjukade till och ryggskottet styrde inte längre tillvaron! Fantastiskt att ni finns!! Och i perfekt läge för mig :)

Johanna J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Vänligt bemötande med inlyssnande personal som tar mina besvär på allvar. Känner att jag får hjälp och även förklarat för mig varför, och vad mina besvär beror på. Får hjälp med alla mina besvär och behöver inte gå på olika separata tider och behandlingar.

Eva S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fantastiskt bemötande, inlyssnade och noggrann.

Ulla H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag blev bemött den bästa sätt som man kan! Toppen! Jag hade friskvårdande massage och jag fick hjälp för mina besvär. Jag är så nöjd.

Emil Lennart Teodor B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande och får den hjälp man söker för mycket bra

Rolf Harald P

Bra service--------------------------------------------------

Maria W
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag tyckte jag blev bra bemött av trevlig och kunnig personal. Jag hade inga förväntningar innan, då jag kom på en "akut tid" Men blev glatt överraskad att jag blev så mycket bättre redan efter första besöket. Jag hade sökt för att jag plötsligt fått jätte ont i ett knä, och blev nästan helt smärtfri efter första behandlingen. Jag är mycket nöjd med allt.

Rukiye C
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag besökte en naprapatklinik och fick hjälp av Josefin. Hon var väldigt snäll, hjälpsam och gav bra tekniska råd och tips. Jag kände mig mycket bättre efter behandlingen.

Maija T
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Alltid trevligt mottagande. Och bra behandling!

Lotta J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra bemötande av kunnigt folk. Det var tydligt och lätt att boka tider och lokalerna var fräscha och fina.

Kristin S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bästa betyg på alla sätt! Trevligt bemötande, jag fick hjälp med mina besvär redan efter första besöket och det är lätt att boka och omboka tider via nätet. Rekommenderas!

Marcela P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

professionella etiska och effektiva behandlingar

Mikael A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Varje besök är en fest för kropp och själ.

Inger Margareta K
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Den förste naprapaten var ok, inte mer, han gick på semester. Naprapaten som tog över var ointresserad. Visste inte varför jag var där, hade inte brytt sig om att läsa. Tråkigt, fick laser, ström och övningar, jag blev bättre. Har varit på en annan klinik i Stockholm för samma åkomma, sådan skillnad. Kommer inte att rekommendera kliniken eller gå dit igen.

Anita S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Alltid ett trevligt och professionellt bemötande på Agilokliniken i Tumba. Man känner sig väldigt väl omhändertagen. Eftersom det inte var första gången jag besökte kliniken, har gjort det av olika anledningar och fått träffa olika personer, så hade jag naturligtvis förväntningen att bli väl omhändertagen och få hjälp med mina problem.

Ritta Helena J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fick snabbt tid på kliniken och fick redan vid första förberedande besöket hos tillgänglig personal en bra förklaring till orsaken till mina besvär och dessutom akut behandling. Vid andra besöket hos "min riktiga" naprapat fick jag ännu mer pedagogisk förklaring till besvären i foten och behandlingen utökades även att gälla vaden. Mina förväntningar var att skadan skulle läka snabbare och de befriades. Fick också ett bra träningsprogram för att kunna förebygga att liknande skador sker i framtiden. Fick laserbehandling...

Linus M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Väldigt bra och väldigt skönt för ryggen

Britt-Marie W
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Väldigt bra och proffsigt bemötande hos naprapat Josefin Öberg. Kan verkligen rekommenderas.

Einar F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande, kunniga, alla resurser för att sköta min problematik.

Sofia F

Mycket bra 👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tidor A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Har bara gott att säga om Ludvig Tollemar! Jag har haft problem med baksida lår i snart 4 år, har träffat flera experter men aldrig har det varit någon som upptäckte felet. Ludvig Tollemar behövde 15 sekunder för att se vart skadan var och sen dess har det bara gått bättre! REKOMENDERAR STARKT!!!

Tomas B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Smidigt, professionellt och bra.

Nuri E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Det var trevligt att träffa naprapaten. Första mötet var riktigt bra. Det hjälpte mig mycket. Andra besöket var också bra, men det blev för lite massage.

Dan S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fixade en bedrövlig ryggplåga samt en trasig axel på mig med bravur. Väldigt trevlig personal. Rekommenderas!

Harri V
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra. Kompetent, handfasthet.

Susanne V
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Vid akut ryggskott fick jag tid samma dag och mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Det var en kunnig behandling både manuellt samt med Tens-maskin..Jag kommer definitivt komma tillbaka vid behov. Rekommenderas!

Maria H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fick tid snabbt och bemött och behandlad med hög kompetens

Pya L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Från 1:a kontakten har det varit mycket bra Snabb respons o tid ordnad omgående. Har haft Ludvig Tollrmar o det är en super trevlig O duktig kille. Han bryr sig o förklarar fint. Med andra ord helt nöjd o rekommenderar gärna vidare.

Daniel P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra och kunnig personal och då menar jag alla jag träffat.

Ulrika L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Att få hjälp lösa upp spänningar. Fråga om värk. Fått hjälp med avslappning för att kunna bli rörligare och jobba vidare själv. Mitt mål

Anders J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Båda kiropraktorerna behandlade mig väl och var trevliga. Min högsta önskan var att min rygg skulle göra mindre ont, men tyvärr blev den bara mycket värre. Så nu ångrar jag mig verkligen att jag besökte dom.

Svar från Agilokliniken - Tumba

Hej Anders, Vad tråkigt att höra att du blivit sämre. Om du har några frågor eller om jag kan hjälpa dig på något vis så får du gärna återkoppla till mig på tumba@agilokliniken.se så ska jag göra vad jag kan. Vänligen Jonas Wirström Klinikchef Agilokliniken Tumba

Malin B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Ludvig var mycket bra och kunnig.

Albin P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Ludvig är både ödmjuk för uppgiften, lösningsorienterad och har en bra framtoning. Jag kände mig mycket trygg i hans händer. Mycket tacksam för hjälpen med mina ryggproblem.

Sophie L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande. Gott om tider vilket gjorde att jag fick hjälp fort.

Eva-maria T

Trevliga, personliga och professionella

Jeanette S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra undersökning och behandling!

Bengt L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fint bemötande och välgörande behandling av mina muskulära smärtor runt bröstkorgen. Proffsigt intryck av David och bra hemmaövningar från honom som hjäipt mig. Reommenderas till andra medmuskulära smärtor i rygg och bröstkorgen.

Berit P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

trevligt och kunnigt! Jag trodde jag skulle få hjälp! Allt var bra! hade hälseneinflammation! men var på bättringsvägen! tog laser 2 ggr! fick ett gympa pass att göra!

Christer J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Snabbt att få tid, Bra parkeringsmöjligheter, bra personal!

Cissi S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket nöjd, fick en trolig diagnos och trolig orsak till besväret. Behandling och övningar att göra.

Birgitta H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Så nöjd. Efter tre behandlingar är mina besvär borta.

Elizabeth B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket kunnig och proffsigt personal. Lätt att boka tider på nätet.

Matts A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Besök tisdag bra bokat återbesök till fredagen , naprapat sjuk, skulle få besked ?? Finns bara en naprapat hos Agilokliniken? Får nu söka annan hjälp Svagt att inte höra av sig

Reham D

Kunniga och trevliga. Starkt rekommenderad

Sofia F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag får alltid ett trevligt, vänligt och proffesionellt bemötande på kliniken. Mina förväntningar infriades. Jag kom dit med ryggskott och kände mig bättre när jag gick därifrån. Väntar på återbesök.

Sofia Z
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Min nackspärr försvann. Väl omhändertagen och proffsigt.

Arja F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Proffsigt bemötande och behandling. Smidig bokning. Väl satsade friskvårdspengar i massage.

Johan B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande och väldigt seriös och kunnig personal. Samt bra uppföljning.

Michael T
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande och kunnig personal.