Alla kategorier Naprapat Stockholms län Botkyrka Agilokliniken Agilokliniken - Tumba

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken i Tumba!

Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen.

Genom att vara noggranna i undersökningen vid ditt första besök kan vi vara säkra på att finna orsaken till dina besvär och behandla effektivt därefter. Beroende på dina problem lägger vi en plan med en kombination av behandling och träning som passar just dig.

Gå inte runt och ha ont, boka en tid idag!

Läs vad 260 kunder tycker om Agilokliniken - Tumba

• Fredrik V
    Fredrik V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Utmärkt bemötande och bra service. Kompetent personal. Jag fick samma proffsiga bemötande och vård av två olika medarbetare, både planerat och akut.
  • Robert J
    Robert J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva akupunktur vid ett tillfälle.
  • Fatima A
    Fatima A skrev om Agilokliniken - Tumba
    väldigt professionella och duktiga på sitt jobb
  • David M
    David M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande, och det märktes att dem visste vad dem gjorde, och tog hänsyn till att man hadde ont, kommer komma tillbaka. /David
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Agilokliniken - Tumba
    Får på behandling för smärta i rygg och ben hos naprapat. Mkt nöjd med bemötande, behandling och service.
  • Diana K
    Diana K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Agilokliniken I Tumba är mycket mera välkomnade inlyssnade och hjälpande jmf med den vid centralen. Jag går på sjukgymnastik och uppföljning och det är lätt att kommunicera och att få tider som passer just mig.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Första gången hos naprapaten. Jag fick hjälp med min nackspärr av kunnig och vänlig personal. Rekommenderas
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mitt problem är mina hälsenor och jag har fått stötvågsbehandling samt vadmassage.

Bemötandet har varit trevligt och professionellt.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra! Trevlig personal och bra behandling. :)
  • Helena O
    Helena O skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra och trevlig naprapat som hjälpte mig med det jag hade besvär med
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevlig, kunnig personal. Har blivit hjälpt förut med problem och hoppas denna gång också.
  • Brf Södra Rosenhill - Anna R
    Seriöst intryck
    Stötvågsbehanfling (idrottsskada ungdom)
  • Lars Arne Lennart B
    Lars Arne Lennart B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt bemötande känns proffsigt.
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Agilokliniken - Tumba
    utmärkt! kunde inte få bättre hjälp.
  • Sabina I
    Sabina I skrev om Agilokliniken - Tumba
    Är alltid jätte nöjd efter ett besök hos Agilokliniken! Kan varmt rekommendera andra att gå dit. Kliniken är väldigt flexibla med tider och det är lätt att få en akut tid!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt mottagande av professionell utövare.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hjälp mot rygg-och nackont. Mycket trevligt bemötande och god behandling.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Har blivit väldigt väl bemött, har varit där 4 gånger kommer säkert att bli fler. Har problem med en muskel i skinkan, har också köpt en Point Ball.
    Med vänlig hälsning, Yvonne.
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket professionella och duktiga. Rekommenderas varmt.
  • Ann Elisabeth H
    Ann Elisabeth H skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hej! Jag ringde på fm, fick tid nästan direkt.
    Besvär med.huvudvärk, knaster i nacken. Efter tre besök mår jag mycket bättre. Jag är jättenöjd
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt och respektfullt bemötande hos naprapaten Christer. Problem i bröstryggen. Blivit lite bättre efter varje behandling. Har för flera år sedan blivit behandlad och blev nöjd med resultatet då med. Kan varmt rekommendera.
  • Rahim Ö
    Rahim Ö skrev om Agilokliniken - Tumba
    Perfekt och som en kund fick jag den behandling som jag ville ha tack för allting Med vänlig hälsning,
  • Caesar G
    Caesar G skrev om Agilokliniken - Tumba
    Fortsatt bra hjälp med problem. Vänligt och lugnt.
    Bra miljö.
  • Jessica Å
    Jessica Å skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är nöjd med mina behandlingar än så länge, håller fortfarande på att behandlas.
  • Peter N
    Peter N skrev om Agilokliniken - Tumba
    mycket bra bemötande .Fått bra hjälp med mina problem ,låsningar och överansträngningssmärtor.
  • Linus L
    Linus L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Klart godkänt upplevelse men inget utöver det vanliga.
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande.
    Bra utredning och behandling.
    Jag behandlades för ryggskott.
  • Valentina M
    Valentina M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är kund i många år från 2008, mycket nöjd, bra bemötande , hög kompetens av personalen.
  • Lee K
    Lee K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade ont i korsryggen när jag kom. Jag har fått ett fint bemötande och en behandling som gjort att jag nu verkligen känner skillnad och är på väg åt rätt håll.
  • Per L
    Per L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Snabb och bra behandling samt trevligt bemötande.
    Hade ryggskott när jag kom dit, kunde dra till gymmet dagen efter. Supernöjd!!!
    //Per
  • David Zurita V
    David Zurita V skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jättebra bemötande och mycket proffsig hjälp!
    Jag hade problem med ett ryggskott och mår mycket bättre nu.
    Tack för all hjälp!
  • Maria K
    Maria K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag hade extremt ont i axlarna. Fick hjälp snabbt och vart proffsigt bemött och problemet avhjälpt. Enda jag saknade egentligen var ett erbjudande så jag direkt kunde köpa en serie behandlingar som då blev till ett lite förmånligare pris.
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag tog kontakt med Agilokliniken-Tumba för hjälp med långvarig värk i nacke, rygg och bäcken.
    Blev otroligt bra bemött från första stund. Har hittills gått på 4 behandlingar. 3 ggr hos Patrik och 1 gång hos Erik.
    Då jag har levt med ångest i många år, kändes det viktigt att ta upp det från början, då det är mycket rädsla för kroppsliga reaktioner inblandat. Det togs emot med stor respekt och lyhördhet! De är oerhört proffsiga och jag känner mig hur trygg som helst med att gå där! Jag upplever en klar förbättring och kommer absolut fortsätta med den plan vi har lagt upp
    Visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig när jag började, men det visade sig vara ett beslut jag aldrig kommer ångra.
  • Svenne P
    Svenne P skrev om Agilokliniken - Tumba
    stötvågsbehandling av vad och hälsena
  • Anna M
    Anna M skrev om Agilokliniken - Tumba
    Sökte hjälp för problem med axel och fick snabbt en första tid. Genomgick först tre Tens-behandlingar och gick sedan över till tryckvågsbehandling. Har blivit väldigt bra bemött och är mycket nöjd med resultatet. Skulle varmt rekommendera Agilokliniken till andra.
  • Christer B
    Christer B skrev om Agilokliniken - Tumba
    Det var förhållandevis enkelt att hitta den hjälp jag behövde dvs via hemsida, bokningsupplägg mm. Mitt behov ligger främst inom nacke och rygg, men även idrottsrelaterade problem dvs hälsena och den stötvågsbehandling jag fått.

Gillar möjligheterna att utnyttja Agiloklinikens bredd avseende olika kompetenser. Fick även "remiss" till annan naprapat, som ni ansåg skulle kunna hjälpa mig bättre med mitt hälseneproblem!
    Kanske skulle vilja ha lite mer analys bakom "beslutet" avs vem som bäst kan hjälpa till med ett specifika problem t.ex. nackproblem, vilket inte alla naprapater är bra på eller vågar manipulera fullt ut.
    Gillar möjligheten till ett brett spectrum av terapier, ex. chiropraktik, mjukdels/muskelbehandling, akupunktur, stötvåg mm.
    Har även köpt massagerulle, liniment mm.
  • Jan S
    Jan S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra kunniga o proffsiga . Stötvågsbehandling av armbåge och naprapatbehandling av nacke utfört med mycket bra resultat . Över förväntan bra . Den bästa klinik jag varit på !
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Agilokliniken - Tumba
    JÄTTEBRA BEMÖTANDE FRÅN FÖRSTA BÖRJAN , FÅTT HJÄLP MED EN AXEL,
  • Maja L
    Maja L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Bra bemötande och mycket proffsiga
  • Raine J
    Raine J skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hej.

Duktiga och trevliga flickor, bra kundbemötande!
  • Linda L
    Linda L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Vänligt och trevligt bemötande! Kunniga!
  • Ann-charlott K
    Ann-charlott K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Alltid proffsigt kunnande. Förtroendeingivande. Konkret behandling "spot on" med välgörande tips på köpet för fortsatt egenvård. Personligt och trevligt bemötande med stort engagemang. Bra bokningsförfarande med online bekräftelse med påminnelse på mail + sms.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Agilokliniken - Tumba
    Mycket bra och proffsigt ställe, synd att dom inte är anslutna till landstinget bara.
  • Carola C
    Carola C skrev om Agilokliniken - Tumba
    Hej! Jag hade problem med en låsning i bröstryggen som ordnades till..

Å ja, jag har rekommenderat Er vidare..

Tusen Tack för ett proffsigt bemötande..
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Agilokliniken - Tumba
    Redan efter första behandlingen var det som en befrielse! Jag fick tillbaka syretillförseln i min rumpa och baksida lår. Jag kunde liksom andas igen! Jag kan inte uttrycka det på ett bättre sätt. Jag hade gått runt länge med värk, strålande ut i baksida lår som gjorde att hela jag blev påverkad på olika sätt. Efter min första behandling och de följande var det som om jag åkte upp med huvudet över vattenytan och fick luft, efter att ha fått andas genom ett sugrör under lång tid. Jag ska dit i morgon igen. Nu har jag bara en punkt som gör sig påmind ibland. Jag kommer fortsätta att gå lite då och då för att få min hjärna och muskler att tänka och finna nya banor. Det är värt att prova! Det funkar för mig! Erik är toppen!
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har fått en mycket bra hjälp med mina problem och alltid bra bemött!
    En mycket positiv upplevelse!
  • Clary A
    Clary A skrev om Agilokliniken - Tumba
    Trevligt och fint bemötande. Sköna och välgörande behandlingar. Tyvärr har jag inte kunnat komma till behandlingar nu eftersom jag har varit sjuk och fortfarande känner mej inte bra.
    Fint att ni stöder Barncancerfonden! Betyg 5
    Vänligen Clary Anderson
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag är jättenöjd. Erik löste inte bara muskelknutarna utan gav mig även övningar för att förebygga återkomsten av problemen.
  • Latifa L
    Latifa L skrev om Agilokliniken - Tumba
    Jag har ett mycket bra intryck av min kontakt med er klinik och tycker även att detta initiativ är mkt bra med bidrag till barncancerfonden!
    Proffsig behandling. Flexibel bokning och alltid positivt bemötande. Tack
  • Anders W
    Anders W skrev om Agilokliniken - Tumba
    Perfekt bemötande. Mycket duktig naprapat som har hjälpt mig med mina bekymmer. Fått behandling, träningsprogram och köpt en tryck boll som har fungerat bra mot min smärta.

Grödingevägen 13, 147 30 Tumba