Alla kategorier Rehabilitering Naprapat Stockholms län

Naprapat i Stockholms län

Har du ömmande muskler eller leder? Det kan vara problem som kan lösas av en naprapat! Här på Reco.se kan du hitta en naprapat i Stockholms län eller i någon av de olika delarna av Stockholm. Vi har listat de bäst rekommenderade naprapatklinikerna för att göra det lite lättare för dig att hitta någon som kan lösa dina smärtor.

De flesta naprapater jobbar med alla från stillasittande personer till elitidrottare. Att en led känns stel eller instabil kan bero på felbelastning eller en dålig arbetsställning och i sin tur att musklerna som fäster i leden är stela och behöver mjukas upp. Det löser en naprapat med hjälp av massage och rörlighetsövningar!

Oftast behövs bara något eller några besök för att naprapaten ska komma underfund med var problemet ligger och kunna ordinera övningar för att motarbeta det. För att få kalla sig ‘naprapat’ måste man vara legitimerad och ha gått en godkänd utbildning. Du kan dubbelkolla att din naprapat har en legitimation hos Svenska Naprapatförbundet eller Socialstyrelsen.

Naprapat
Botkyrka  (1 st)

Topp 25 naprapater i Stockholms län

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Liselott L
    Liselott L: jättetrevlig och snäll naprapat. kunnig

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carina L
    Carina L: Var på idrottsmässige - den bästa jag någonsin haft. Mycket kunnig och duktig massör.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Eva H
    Eva H: Mkt bra behandling och övningar som jag har haft nytta av

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders P
    Anders P: Ont i axel, proffsigt och vänligt mottagande/ behandling

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Kim S
    Kim S: Bra bemötande, bra behandling. Kunnig personal.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Furqan A
    Furqan A: Carolina Michels är en bästa naprapat som har jag träffat länge.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Deirdre D
    Deirdre D: The best back-crackers in town!

Min Naprapatklinik AB

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Christoffer R
    Christoffer R: Jättebra. Trevliga och duktiga.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    André I
    André I: Bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med träningsövningar och rådet att vila vaderna minst en månad till efter d...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Gustav A
    Gustav A: Bra bemötande med bra lösningar

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Dennis K
    Dennis K: Jag har blivit trevligt bemött och proffsig behandling bra på alla sätt.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Iain P
    Iain P: Han är superduktiga, snälla och lät att pratar med. Jag har fått jätte bra behandling.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Rupesh K
    Rupesh K: It was wonderful experience, really professional.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Caroline L
    Caroline L: Camilla är superduktig och någon man verkligen kan känna sig trygg hos. Alltid trevligt och glatt bemötande och snabbt o...

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Maia V
    Maia V: Jag blev rekommenderad av en kollega att gå till Nacka Värmdö Kiropraktik när jag berättade att jag hade besvär med min...

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Gulcan K
    Gulcan K: Utmärkt, trevlig personal. Bra bemötande och behandling

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Sofie O
    Sofie O: Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper!

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Berit K
    Berit K: Vi har båda erfarenhet av Joylife Uppsala, faktiskt för likartade besvär, och tycker att vi fick god hjälp av dem. Vårt ...

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.
    Malin S
    Malin S: Professionell, bra behandling med effektiva hemläxor.

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Välkommen till Svahn Naprapat & Rehab! Vi är legitimerade och utbildade naprapater som behandlar de flesta problem med muskler och leder.
    Monica C
    Monica C: Mycket kompetent och rejäl behandling!

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Aktiv Naprapati & Rehab Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Lars A
    Lars A: Jacob har ett mycket proffsigt bemötande. Enormt tacksam för hans insats. / Lars Andersson
Sida:   1 2   Nästa