Alla kategorier Rehabilitering Naprapat Stockholms län

Naprapat i Stockholms län

Har du ömmande muskler eller leder? Det kan vara problem som kan lösas av en naprapat! Här på Reco.se kan du hitta en naprapat i Stockholms län eller i någon av de olika delarna av Stockholm. Vi har listat de bäst rekommenderade naprapatklinikerna för att göra det lite lättare för dig att hitta någon som kan lösa dina smärtor.

De flesta naprapater jobbar med alla från stillasittande personer till elitidrottare. Att en led känns stel eller instabil kan bero på felbelastning eller en dålig arbetsställning och i sin tur att musklerna som fäster i leden är stela och behöver mjukas upp. Det löser en naprapat med hjälp av massage och rörlighetsövningar!

Oftast behövs bara något eller några besök för att naprapaten ska komma underfund med var problemet ligger och kunna ordinera övningar för att motarbeta det. För att få kalla sig ‘naprapat’ måste man vara legitimerad och ha gått en godkänd utbildning. Du kan dubbelkolla att din naprapat har en legitimation hos Svenska Naprapatförbundet eller Socialstyrelsen.

Naprapat
Huddinge  (1 st)

Topp 25 naprapater i Stockholms län

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Mohammed A
    Mohammed A: Bara bra, ödmjuk, hjälpsam, professionell och kan sin sak.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen - välkommen till Odenplans Ryggklinik!
    Manuel F
    Manuel F: Mycket bra och mottagning och duktiga naprapat.

Min Naprapatklinik

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Gustav B
    Gustav B: Bra bemötande, bra kunnighet från personalen

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Helena H
    Helena H: Kunnig, pedagogisk och professionell

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Rolf L
    Rolf L: Professionell, kunnig, lyssnar , förklarar med bra metoder

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Maud R
    Maud R: Lösningsorienterade och flexibla

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Astrid D
    Astrid D: Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Anne-lee N
    Anne-lee N: Trevligt bemötande och proffisionell hjälp Jag har fått hjälp med naprapati

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Jessica L
    Jessica L: Jag har fått en mycket bra hjälp med mina problem och alltid bra bemött! En mycket positiv upplevelse!

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss!
    Linda F
    Linda F: Bra och trevliga terapeuter som har en helhetssyn på kroppen. Specifika och genomtänkta behandlingar som ger resultat oc...

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Marielle F
    Marielle F: Superduktig, professionell och genuint intresserad av ens problem. Kommer med tips och råd hur man kan motverka dem för ...

Idrottsskadeexperten

Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Annika E
    Annika E: Mycket bra bemötande och jag får alltid den hjälp jag behöver, även akut ibland. Dessutom många bra tips och råd angåend...

Aktiv Naprapati Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Varmt välkommen till Aktiv Naprapat & Rehab. Vi hjälper dig med dina besvär!
    Lars A
    Lars A: Jacob har ett mycket proffsigt bemötande. Enormt tacksam för hans insats. / Lars Andersson

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbart då vi vet att det är extra viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt för att undvika bestående men.
    Thomas L
    Thomas L: Daniel förstod direkt mitt problem och först såg till så det läkte innan han hjälpte mig att ändra lite i min löpstil så...

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Leila O
    Leila O: Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med...

Aktiv Naprapati Lunda Industriområde

Fagerstagatan 18A, Spånga
    Välkommen till din lokala naprapat i Lund Industriområde. Vi hjälper dig med dina besvär!
    Ali I

Athanasios K
    Athanasios K: Seriös och tydlig, bra genomgång av kroppen

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbesvär m.m.
    Torbjörn F
    Torbjörn F: Trevligt bemötande. God förklaring till förloppet av rehab för axelskadan.

Barkarby Wellness Kiropraktik

RÖNNVÄGEN 12, Järfälla
    Elisabeth K
    Elisabeth K: Mycket bra bemötande och yrkeskunnig behandlare. Jag rekomenderar starkt Barkarby Wellness
Sida:   1 2   Nästa