Alla kategorier Rehabilitering Naprapat Stockholms län

Naprapat i Stockholms län

Har du ömmande muskler eller leder? Det kan vara problem som kan lösas av en naprapat! Här på Reco.se kan du hitta en naprapat i Stockholms län eller i någon av de olika delarna av Stockholm. Vi har listat de bäst rekommenderade naprapatklinikerna för att göra det lite lättare för dig att hitta någon som kan lösa dina smärtor.

De flesta naprapater jobbar med alla från stillasittande personer till elitidrottare. Att en led känns stel eller instabil kan bero på felbelastning eller en dålig arbetsställning och i sin tur att musklerna som fäster i leden är stela och behöver mjukas upp. Det löser en naprapat med hjälp av massage och rörlighetsövningar!

Oftast behövs bara något eller några besök för att naprapaten ska komma underfund med var problemet ligger och kunna ordinera övningar för att motarbeta det. För att få kalla sig ‘naprapat’ måste man vara legitimerad och ha gått en godkänd utbildning. Du kan dubbelkolla att din naprapat har en legitimation hos Svenska Naprapatförbundet eller Socialstyrelsen.

Naprapat
Huddinge  (1 st)

Topp 25 naprapater i Stockholms län

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Theo O
    Theo O: Lisa är snäll och kunnig. Hon vet vad hon gör!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Mika R
    Mika R: Jag har träffat många naprapater genom åren men behandlingen hos Naprapatspecialisten och Louise saknar motstycke. Älska...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen - välkommen till Odenplans Ryggklinik!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Min Naprapatklinik

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Piotr O
    Piotr O: Mycket proffsiga och kunniga.

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Maud R
    Maud R: Lösningsorienterade och flexibla

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Andreas S
    Andreas S: Peder va en sjukt kunnig naprapat! Visade mig många bra övningar som jag kunde ta med mig hem som förhoppningsvis ska hj...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Anne-lee N
    Anne-lee N: Trevligt bemötande och proffisionell hjälp Jag har fått hjälp med naprapati

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Astrid D
    Astrid D: Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Carola C
    Carola C: Hej! Jag hade problem med en låsning i bröstryggen som ordnades till.. Å ja, jag har rekommenderat Er vidare.. T...

Idrottsskadeexperten

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss!
    Viktor W
    Viktor W: Varit mycket bra bemötande och behandlingar. Dom har tagit hand om mig och kollat på mina röntgen bilder för att veta v...

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Marielle F
    Marielle F: Superduktig, professionell och genuint intresserad av ens problem. Kommer med tips och råd hur man kan motverka dem för ...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbart då vi vet att det är extra viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt för att undvika bestående men.
    Leif L
    Leif L: Bra bemötande, hög kompetens hos personalen för att snabbt art-bestämma skadan och ge lindring och rehabtips.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Annika E
    Annika E: Mycket bra bemötande och jag får alltid den hjälp jag behöver, även akut ibland. Dessutom många bra tips och råd angåend...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Aktiv Naprapati & Rehab Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Varmt välkommen till Aktiv Naprapat & Rehab. Vi hjälper dig lösa upp värk och stelhet i nacke, rygg, axlar m.m. Boka en tid så ställer vi diagnos och lägger upp en behandlingsplan för att motverka jus...
    Lars A
    Lars A: Jacob har ett mycket proffsigt bemötande. Enormt tacksam för hans insats. / Lars Andersson

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Leila O
    Leila O: Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med...

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...

Aktiv Naprapati & Rehab Lunda Industriområde

Fagerstagatan 18A, Spånga
    Välkommen till din lokala naprapat i Lund Industriområde. Vi hjälper dig med dina besvär!
    Ali I

Athanasios K
    Athanasios K: Seriös och tydlig, bra genomgång av kroppen

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbesvär m.m.
    Lars J
    Lars J: Bra bemötande och bra behandling.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Klas E
    Klas E: Mycket bra bemötande och snabb hjälp med mina ryggbesvär.
Sida:   1 2   Nästa