Alla kategorier Rehabilitering Naprapat Stockholms län

Naprapat i Stockholms län

Har du ömmande muskler eller leder? Det kan vara problem som kan lösas av en naprapat! Här på Reco.se kan du hitta en naprapat i Stockholms län eller i någon av de olika delarna av Stockholm. Vi har listat de bäst rekommenderade naprapatklinikerna för att göra det lite lättare för dig att hitta någon som kan lösa dina smärtor.

De flesta naprapater jobbar med alla från stillasittande personer till elitidrottare. Att en led känns stel eller instabil kan bero på felbelastning eller en dålig arbetsställning och i sin tur att musklerna som fäster i leden är stela och behöver mjukas upp. Det löser en naprapat med hjälp av massage och rörlighetsövningar!

Oftast behövs bara något eller några besök för att naprapaten ska komma underfund med var problemet ligger och kunna ordinera övningar för att motarbeta det. För att få kalla sig ‘naprapat’ måste man vara legitimerad och ha gått en godkänd utbildning. Du kan dubbelkolla att din naprapat har en legitimation hos Svenska Naprapatförbundet eller Socialstyrelsen.

Naprapat
Huddinge  (1 st)

Topp 25 naprapater i Stockholms län

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Joakim G
    Joakim G: Lyssnande, trevlig och kompetent

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Jocke A
    Jocke A: André är ödmjuk och inlyssnande. Han har löst mina ryggproblem där andra inte har lyckats!

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Malin H
    Malin H: Trevligt bemötande och kunnig personal!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Lena K
    Lena K: Proffsiga och lösnings orienterade. Jag har inte känt mig så bra i ryggen på flera år, som efter min första behandling ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Sofia S
    Sofia S: Mycket nöjd! Jag hade ont i en muskel i ryggen vilket upphörde efter ett par behandlingar. Ett mycket proffesionellt sam...

Min Naprapatklinik Sickla

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Jimmy S
    Jimmy S: Här alltid blivit bra omhändertagen och är väldigt nöjd med resultatet

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Ingela S
    Ingela S: Jag har blivit mycket väl omhändertagen från första kontakten! Det känns tryggt o jag är väldigt nöjd med upplägget av m...

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    David L
    David L: Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!! "Cure...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Linda E
    Linda E: Kan varmt rekommendera Anna Glad. Hon är i särklass den bästa och mest kompetenta naprapat jag varit hos. Jag har ett st...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Lars-olof S
    Lars-olof S: Professionellt och tydlig information.

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Stefan H
    Stefan H: Nacka har hjälpt mig otroligt bra med dom rygg problem jag haft.

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Riina L
    Riina L: Ont i ryggen, muskelsmärtor på grund av stress.

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Välkommen till Svahn Naprapat & Rehab! Vi är legitimerade och utbildade naprapater som behandlar de flesta problem med muskler och leder.
    Christopher H
    Christopher H: Rolig, proffsig och ger framförallt resultat!

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Georgette N
    Georgette N: Proffsig och mycket trevlig, blev hjälpt med mina problem och kan varmt rekommendera Camilla!

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Aktiv Naprapati & Rehab Stora Essingen

Badstrandsvägen 25, Stockholm
    Lars A
    Lars A: Jacob har ett mycket proffsigt bemötande. Enormt tacksam för hans insats. / Lars Andersson

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Sofie J
    Sofie J: Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm