Värmdönaprapaterna

Värmdönaprapaterna

varmdonaprapaterna.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 08-570 395 17 Dela

Elisabeth har mer än 15års erfarenhet som naprapat Med Elisabeth som naprapat kan du räkna med att bli väl omhändertagen och fri från din smärta och värk. Oavsett om det handlar om akut värk eller mer bestående smärta i axlar, rygg och nacke så finns Elisabeth på plats för att hjälpa dig. Elisabeths mål med de behandlingar...

64 omdömen om Värmdönaprapaterna

Sedan starten hos Reco 2018

Malin W
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Otroligt nöjd med behandlingen av min bröstrygg. Haft problem länge men nu har Elisabeth fixat detta och jag har fått bra övningar att jobba vidare med, Tack!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för att du lämnat ett omdöme Malin, lycka till med dina övningar nu! Mvh Elisabeth

Kristina P
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth är kunnig, trevlig och duktig! Hon tar sig tid för det lilla extra. Jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Kristina för fina ord det glädjer mig. lycka till med övningarna. Mvh Elisabeth

Staffan L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Behandlingen som jag fick hjälpte mycket bra för mitt diskbråck.Bemötandet var proffsigt och trevligt.

Tack Staffan, lycka till med allt och välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth

Lena E
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Proffsigt vänligt bemötande Blev hjälp med mitt problem i ryggen En positiv upplevelse och bra tips att använda i fortsättningen Kommer att rekommendera

Hej Lena, Tack för ditt omdöme, Lycka till. Mvh Elisabeth

Göran I
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Min artros i ryggen har genom Elisabeths professionella och avslappnande behandling blivit mycket bättre.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Göran för att du lämnat ett omdöme om mig. Ha en fin dag. Mvh Elisabeth Blomdahl

Iréne O
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Fick snabbt en tid och ett vänligt och professionelt bemötande vid besöken. Fick bra och effektiv behandling för min onda nacke och rygg. Sedan råd och övningar för fortsatt tillfrisknande.

Tack Iréne, ta hand om dig och lycka till med övningarna. Mvh Elisabeth

Niclas Eson Anton T
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Känner mig så väl omhändertagen från första besöket och Elisabeth har verkligen hjälp mig att få ordning på mitt diskbråck. Hon har förklarat så jag förstått vad som har hänt, gett mig bästa tänkbara behandling och bra övningar. Kan verkligen rekommendera att boka besök vid problem.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för du lämnat ett omdöme om mig, stort lycka till med allt. Mvh Elisabeth

Henrik W
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag besökte Er i somras, Elisabeth Blomdahl tog hand om mig. Det blev en behandling innan er semester. Jag vill bara tacka! Det var en perfekt behandling, och bra råd om vila o stretch. Underbart och tack! Henrik W

Svar från Elisabeth Blomdahl

Kul Henrik att det kändes bra med behandlingen, stort lycka till och tack för att du lämnat ett omdöme. Mvh Elisabeth

Ann-Maith P
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth är mycket duktig och ger ett mycket fint och duktigt arbete. Känner mig trygg hos Elisabeth. Kan varmt rekommendera Elisabeth.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack snälla Ann-Maith för att du rekommenderar mig. Lycka till med dina övningar. Mvh Elisabeth

Magnus D
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jättebra behandlingar och supertrevlig personal. Elisabeth vet vad hon gör och har skött allt superbra. Efter 2 behandlingar kan jag springa och spela tennis obehindrat. Jättenöjd! Rekommenderas starkt

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för ditt fina omdöme om mig Magnus! Kul att du kan spela tennis igen. Lycka till. Mvh Elisabeth

Mirjam K
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Professionell och mycket trevligt bemötande. Jag fick hjälp direkt med mitt ryggskott, Elisabeth är väldigt kunnig inom sitt område. Jag fick även tips på övningar att utföra hemma för att förhindra framtida skador. Mina varmaste rekommendationer!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Stort tack Mirjam för att du lämnat ett omdöme om mig. Önskar dig lycka till med dina övningar framöver och en riktigt god jul. Mvh Elisabeth

Jan F
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Lugn, trevlig och professionell, hon lämnar även tips och råd på lämpliga övningar för att komma till rätta med våra besvär. Vi är mkt nöjda att vi får ta del av hennes hjälp.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Jan och Agneta för att ni lämnat ett omdöme om mig. Lycka till med era övningar. och God Jul & Gott nytt år. Mvh Elisabeth

Therese T
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag har stort förtroende för Elisabeth och har återkommit under flera år med olika krämpor och alltid fått bästa tänkbara bemötande. Elisabeth är professionell i sitt utövande, hon behandlar, förklarar och visar. Kan varmt rekommendera Elisabeth.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Therese, det värmer att höra att du är nöjd. Stort lycka till och välkommen om du behöver mig igen. Mvh Elisabeth

Sebastian M
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag har blivit bemött på ett väldigt välkomnande och trevligt vis under alla mina besök. Under ett av besöken när vi väl pratat om vad jag hade för skada så visste Elisabeth direkt vilken muskel det var som blivit överansträngd. Sedan förklarade hon väldigt detaljerat och professionellt vis hur och varför muskeln har blivit överanstängd. Vilket ledde till att jag fick lägga om mitt träningsschema och lägga in de övningarna samt stretchövningarna hon gav mig i slutet av mitt besök. Övningarna som jag fått har gjort...

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Sebastian för att du lämnat ett så fint omdöme om mig. Vad härligt att höra att allt fungerar väl med din träning och dina övningar. Mvh Elisabeth

Britt-Marie S
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Två gånger har jag varit i behov av att anlita naprapat. Jag har valt att kontakta Elisabeth. Elisabeth har med några behandlingar fått mina besvär att försvinna båda gångerna. Med tips på övningar som jag skall göra själv får jag också möjlighet att motverka att besvären återkommer. Kan verkligen rekommendera Elisabeth, som med lugnt och metodiskt arbete gjort behandlingarna till mycket positiva stunder.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Fint att höra Britt- Marie, Stort lycka till och välkommen om behov uppstår igen. Mvh Elisabeth

Bibbi B
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Ett mycket seriöst företag, med mycket kunskap och trevligt bemötande, fina lokaler i Gustavsbergs hamn. Behandlingar som hjälper och snabbar på tillfrisknandet. Söker för min rygg och får alltid bra hjälp, Kan verkligen rekommenderas

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Bibbi för det fina omdömet. Lycka till och välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth

Mathilda N
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Har blivit bemött på ett väldigt bra sätt varje gång och har fått jättebra hjälp med mina problem! Har också fått bra övningar att göra hemma så är mycket nöjd.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Mathilda och stort lycka till framåt!

Charlotte S
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth utstrålar kompetens, lyhördhet, lugn och effektivitet. Trevligt bemötande. Följer upp föregående behandling. Jobbar effektivt utan att man känner av stress. Mycket nöjd med mina behandlingar.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för att du lämnat ett omdöme om mig Charlotte, Välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth

Katrin A
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Inkännande och lyssnande, hård när det behövs och mjuk när det behövs, duktig och kunnig på sitt område och Elisabeth är väldigt trevlig också. Vänliga hälsningar Katrin Andersson

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack för att du lämnat ett omdöme om mig Katrin, stort lycka till med allt. Mvh Elisabeth

Gabriella L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth är lyhörd och peppande! Ger mycket bra tips och trix, vilket hjälpt mig få bort min ryggvärk!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Stort lycka till Gabriella med din övningar! Tack för att du lämnat ett omdöme här :) Mvh Elisabeth

Gunnar B
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Mycket trevlig bemötande Jag upplever att företaget med deras personal verkligen bryr sig och vill mig som kund det allra bästa Jag fick rätt behandling som efter bara ett par besök gav bra resultat I mitt fall gällde det smärtor i nacken som behandlades med el stimulering Massage och laser

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Gunnar, lycka till med dina övningar och välkommen tillbaka vid behov. Mvh Elisabeth

Sofia V
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Hos Elisabeth känner jag att jag är i trygga händer! Hon är snabb på att lokalisera mina problemområden och hennes behandlingar är mycket effektiva. Även fått bra tips på övningar att göra hemma mellan besöken som hjälpt mycket. Rekommenderas varmt!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack snälla Sofia för din rekommendation! Stort lycka till med dina övningar. Mvh Elisabeth

Lönngren M
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Ett mycket bra o trevligt bemötande och analys av problemet, använder flera tekniker i behandlingarna och samtidigt ger tips och råd hur man kan göra övningar för att hålla besvären borta.

Tack och stort lycka till! Mvh Elisabeth

Pia L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Fint bemötande, känner mig trygg inför behandlingen, får tips och råd. Rekommenderar Elisabeth varmt till andra personer. Skall vid nästa behandling fråga om Tens för eventuellt köp,

Tack Pia, vi ses! Mvh Elisabeth

Eva N
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Blev mycket bättre redan efter första behandlingen. Fick bra övningar att göra hemma mellan besöken och det hjälpte också. Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas!

Tack Eva och stort lycka till. Mvh Elisabeth

Makrina K
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth hjälpte mig med min spänningshuvudvärk som jag dras med och dragits med en längre tid. Fick väldigt bra behandling och bra övningar. Hade höga förväntningar då jag blev tipsad om Elisabeth och dem levde hon upp till.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack och stort lycka till nu mvh Elisabeth

Peter S
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Kom till Elisabeth som en fällkniv med inflammerade diskar och mycket ont. Fick direkt förtroende för hennes kompetens. Allt blev som hon sa och jag fick också fina råd för egenvård. Nu helt återställd. Jag kan utan tvekan rekommendera henne. Tack Elisabeth

Svar från Elisabeth Blomdahl

Stort tack Peter för dina ord och för att du delar med dig. Önskar dig lycka till med dina övningar, mvh Elisabeth

Stefan C
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Kunde knappt röra mig. Men metodiskt mjukades den låsta ryggen upp. Och Eva gav mig övningar som jag kunnat följa.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Stefan, lycka till med dina övningar. Välkommen åter vid behov. Med vänlig hälsning, Elisabeth

Helene M
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Kontaktade Elisabeth pga molande värk i höger höft. Orolig för ev artros men E lugnade mig direkt att det inte var orsaken! Med hjälp av all hennes behandling och tips på övningar så är nu molandet borta.

Tack Helene, stort lycka till mvh Elisabeth

Tobias H
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Väldigt trevligt bemötande - lyhörd och professionell! Effektiva råd för att undvika framtida liknande problem

Tack Tobias, stort lycka till med övningarna. Mvh Elisabeth

Åsa S
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Ont i axel/skuldra/arm och resultat efter 5 ggr är fantastiskt bra. Elisabeth är mkt professionell och informativ. Hon har definitivt fått en ny stam-klient om nya problem uppkommer.

Tack Åsa för din varma ord. Du är alltid välkommen. God Jul mvh Elisabeth

Jenny N
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Bra hjälp med ett bra bemötande!

Tack Jenny, ta hand om dig mvh Elisabeth

Sofie B
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Supernöjd med mina besök. Trevligt och proffsigt bemötande och blev även bra i ryggen efter 2 besök och lite övningar. Ett riktigt proffs!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Härligt Sofie, tack för att du lämnat ett omdöme om mig. Lycka till med dina övningar mvh Elisabeth

Elin G
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Bokade behandling för gammal skada i nacken och smärta i ländryggen. kände att Elisabeth på en gång lyssnade på mina problem och la upp en plan för att hjälpa mig. Redan dagen efter besöket kändes det som en ny rygg! Mycket nöjd med behandlingen och Elisabeths professionella upplägg

Tack Elin! Stort lycka till med allt. Mvh Elisabeth

Mario F
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Med ett gnällande om ont i armen sen länge kom jag till Elisabeth som avstod från förmaningar och istället på allra bästa sätt fick mig smärtfri med insikten om vikten att lyssna på kroppen! Bäst o tack! Mario

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Mario! Du har svarat väldigt bra på behandlingen. Lycka till med allt. Mvh Elisabeth

Hanna H
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Väldigt bra bemötande och behandlingen som jag fått för spänningshuvudvärk och värk i nacke har gett bra resultat!

Stort tack för ditt omdöme Hanna. Ha en fin vecka mvh Elisabeth

Carl L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

AAA-blev som ny! Jag lider inte när jag ligger och tvingades vakna flera gånger per natt= bättre sömn och det blev lättare att vara mig!

Svar från Elisabeth Blomdahl

Så skönt att höra CJ, Tack för att du lämnade ett omdöme. Ta hand om dig/ Hälsningar Elisabeth

Erika L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Fick snabbt en tid och blev varmt mottagen!

Tack Erika för ditt omdöme, ta hand om dig! Med vänlig hälsning, Elisabeth

Lluna V
Skrev om Värmdönaprapaterna

Det är nu min 5:e gång jag går till Elisabeth på Värmdö Naprapaterna. Hon har med hjälp av sin erfarenhet lokaliserat min smärta i ländryggen och bäcken, behandlar och givit mig övningar för att stretcha och stärka upp kroppen. Lyhörd och med sitt fina bemötande känner jag mig alltid nöjd och omhändertagen efter varje besök. Rekommenderar varmt!

Svar från Värmdönaprapaterna

Tack Lluna, det glädjer mig att du känner dig väl omhändertagen. Ta hand om dig och lycka till. Mvh Elisabeth

Marcus H
Skrev om Värmdönaprapaterna

Var verkligen bra service och hjälpte mig när det var som svårast efter en skada på knät. Rekommenderas.

Svar från Värmdönaprapaterna

Tack Marcus och stort lycka till. Med vänlig hälsning, Elisabeth

Inger P
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Sökte för ländryggsbesvär och fick hjälp med både min akuta smärta och stöd och hjälp med fortsatt rehabilitering. Kommer absolut att fortsätta gå hos Elisabeth vid behov. Inger P

Tack Inger, stort lycka till och välkommen åter. Mvh Elisabeth

Lena H
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag har fått fem naprapatbehandlingar av Elisabeth på Värmdönaprapaterna. Jag fick vänligt bemötande och det är lätt att boka och få en tid som passar. Blev rekommenderad av en vän att vända mig hit med mina nackproblem, och jag känner mig helnöjd. Proffessionellt utförd behandling och mycket prisvärt. Lokalerna toppenfräscha. Jag rekommenderar varmt det här stället. Lena.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Lena för dina fina rekommendationer, så kul att du är nöjd. Ta väl hand om dig, vi ses! /Elisabeth

Ulla W
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag har, förutom ett mycket professionellt bemötande fått konkreta tips på övningar jag kan göra själv för att bli starkare och ha mindre ont. Går gärna tillbaka till Elisabet.

Tack Ulla, Lycka till med dina övningar. Vi ses! mvh Elisabeth

Cecilia B
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Akut behandling av hälseneinflammation. Vänligt o sakligt bemötande med bra information om behandlingens faser o övningar jag skulle göra själv. Tydlig förbättring efter varje behandlingstillfälle. Fick kontakten via rekommendation o rekommenderar gärna vidare.

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack snälla Cecilia för fina rekommendationer. Ta väl hand om dig. Med vänlig hälsning, Elisabeth

Ewa W

Personligt God förståelse för mitt problem Bra tips på hemövningar

Svar från Elisabeth Blomdahl

Tack Ewa för att du lämnat ett omdöme om mig. Lycka till med dina övningar, vi ses. Med vänlig hälsning, Elisabeth

Anita N
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Jag bokade behandling för min onda axel. Bokade via nätet fick tid snabbt. Bra när man alltid väntar för länge " tror ju att det ska gå över" Fick trevligr bemötande o Elisabeth känns profsig. Är väldigt nöjd o ska rekommendera henne till andra.

Hej Anita, Stort tack för ditt omdöme. Välkommen igen vid behov. Mvh Elisabeth

Catharina F
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Fick ett lugnt bemötande av kunnig naprapat. Gav mig bra övningar att göra hemma. Bra kommunikation kring mina besvär. Mycket nöjd

Tack Catharina för ditt omdöme. Välkommen åter vid behov. mvh Elisabeth

Emil L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Trevligt bemötande och gav ett väldigt förstående och sympatiskt intryck. Var på två besök för behandling av skada i ryggen efter träning. Smärta och låsning i ländryggen och sätesmusklaturen, samt smärta som strålade ner baksida ben. Fick mycket bra information om skadan och Elisabeth kollade alltid att allting kändes okej under behandlingens gång. Självklart ett stort plus att man fick tips på övningar man kunde göra hemma emellan/efter besöken!

Tack Emil, Lycka till och välkommen igen vid behov//Elisabeth

Mikael L
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Sökte för ryggskott. Fick tid snabbt samt ett vänligt och professionellt bemötande. Efter första behandlingen bokade vi in ytterligare två inom en vecka. Jag fick även instruktion på stretch- och rörlighetsövningar. Nu efter behandlingen känner jag mig mycket rörligare och smärtan har försvunnit.

Stort tack Mikael, lycka till med övningarna framöver. mvh Elisabeth

Jesper F
Skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Vaknade på morgonen med akut ryggsmärta, efter besök hos Elisabeth på lunchen var låsningen i ryggen åtgärdad.

Tack Jesper för ditt omdöme. Välkommen åter /Elisabeth