Alla kategorier Naprapat Stockholms län Värmdö Värmdönaprapaterna

Värmdönaprapaterna

Chamottevägen 13, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till Elisabeth Blomdahl som driver Värmdönaprapaterna.

Jag hjälper dig med din smärta på kort och lång sikt.
under mina 12 år som legitimerad och yrkesverksam naprapat har jag behandlat och hjälpt mina patienter med följande problem: Hälsene- och fotproblem, artros, stelhet i nacke, axlar, skuldra, bröstrygg och ländrygg samt ischiasbesvär, spänningar, ryggskott, diskbråck, musarm och tennisarm, höftledsproblem eller stukade fötter och idrottsskador. Jag har den kunskap och kompetens som krävs för att hjälpa dig att lindra smärta som kommer från rörelseapparaten och målet är att göra dig smärtfri. Vid ett första besök gör jag alltid en grundlig undersökning för att sedan fastställa en diagnos.

Hör gärna av dig till mig om du har några frågor eller vill boka en tid.
Varmt välkommen.

Läs vad 15 kunder tycker om Värmdönaprapaterna

• Jesper F

2019-04-03

Jesper F skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Vaknade på morgonen med akut ryggsmärta, efter besök hos Elisabeth på lunchen var låsningen i ryggen åtgärdad. Läs mer
  • 2019-02-10

Ingmarie Q skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Vid akut ryggvärk för ca ett år sedan blev jag rekommenderad att kontakta Elisabeth. Ryggen var i bra skick efter några behandlingar och Elisabeth fixade även min axel som jag haft problem med tidigare. Nu fortsätter jag med förebyggande behandlingar och är mycket nöjd med både bemötande och att mina besvär försvunnit. Läs mer
    2019-02-10 Elisabeth B svarar Ingmarie Q
    Tack så mycket för att du lämnat ett omdöme. Lyckan i mitt arbete är att kunna hjälpa människor med sin värk utan att fylla på med mediciner. Ha det bäst. Vi ses / Elisabeth
  • 2019-02-08

Markus F skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Jag går hos Elisabeth för förebyggande av en ansträngd rygg pga tungt jobb. Elisabeth är otroligt proffsigt och trevligt i sitt bemötande, och man känner sig alltid trygg och välkommen. Dessutom är dom nya lokalerna mkt fina och trevliga vilket förhöjer totala upplevelsen. Läs mer
    2019-02-09 Elisabeth B svarar Markus F
    Tack snälla Markus för att du lämnat ett omdöme om mig. Välkommen igen 😃 /Elisabeth
  • 2018-11-12

Helena J skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Hjälp med min nacke efter en bilolycka då jag åtdrog mig Wiplasch i nacken.
    Super trevligt bemötande

Hade inga förvätningar då jag gått i över 1 år på annan Rehab.

Har fått så bra hjälp så idag kan jag röra på huvudet utan att det gör så ont som det gjort tidigare. Och när man slipper smärta så mår man myacket bättre och blir mer positiv. Läs mer
    2018-11-12 Elisabeth B svarar Helena J
    Tack Helena, så härligt att kunna hjälpa, önskar dig all lycka till med dina övningar. Med vänlig hälsning Elisabeth
  • Jonas A

2018-11-10

Jonas A skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Jag hade haft ont i bägge fötterna o vristerna en längre tid när jag kom till Elisabeth. Genom sitt arbete på kliniken tillsammans med övningarna jag blev instruerad att göra, så är jag numera helt besvärsfri.
    Jag ger Elisabeth Blomdahl högsta betyg och rekommenderar alla i behov av en naprapat att kontakta henne för den bästa behandlingen! Läs mer
    2018-11-10 Elisabeth B svarar Jonas A
    Tack Jonas, stort lycka till och hoppas att du inte behöver komma tillbaka 😉
  • 2018-11-06

Lena H skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Kan helhjärtat rekommendera Elisabeth- kompetent och med ett helhetsperspektiv. Läs mer
    2018-11-06 Elisabeth B svarar Lena H
    Tack snälla Lena för dina rekommendationer. Vi ses./Elisabeth
  • Mika K

2018-11-04

Mika K skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Hade allvarliga problem med höft och axel efter fall.
    Elisabeth har visat sig vara mycket kunnig och förklarar problemen på ett förståeligt sätt.
    Ett målmedvetet arbete med under några månader börjar nu ge resultat.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-04 Elisabeth B svarar Mika K
    Tack Mika för fint omdöme och för att du rekommenderar mig till dina släktingar. Tänk på att de övningar du fått av mig hjälper dig att bli bättre snabbare så du har även dig själv att tacka för att du blir bättre.
  • 2018-11-04

Linn E skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Snabbt mottagande och mycket bra service. Hjälpt mot ryggsmärta som blivit bra efter behandling. Mycket kunnig och vänlig personal. Läs mer
    2018-11-04 Elisabeth B svarar Linn E
    Hej Linn, tack för det. Välkommen tillbaka om behov uppstår igen ;)
  • Torborg B

2018-11-02

Torborg B skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Elisbeth är proffsig och förtroendeingivande. Jag har fått den bästa behandlingen och bra råd och tips för att mina problem inte ska återkomma. Läs mer
    2018-11-02 Elisabeth B svarar Torborg B
    Tack så mycket för ditt omdöme. Önskar dig all lycka till!
  • 2018-11-02

Helena E skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Naprapatbehandling, hjälp med krånglande axel. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-02 Elisabeth B svarar Helena E
    Tack Helena, lycka till med dina övningar.
  • 2018-10-31

Yvonne L skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Sökte för besvär i nacke efter nackspärr, fick tid snabbt och trevligt möte. Några övningar som var lätta och göra i vardagen och några uppföljande besök Läs mer
    2018-10-31 Elisabeth B svarar Yvonne L
    Tack Yvonne, lycka till med övningarna.
  • 2018-10-31

Håkan L skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Kanon. Har en meniskskada som har blivit betydligt bättre efter behandling.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-10-31 Elisabeth B svarar Håkan L
    Tack Håkan och lycka till med träningen
  • 2018-10-24

Lena W skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Har mest fått massage, Elisabeth hittar knutar direkt. Knäcker lite grann.
    Supernöjd, då jag önskar få ”ordentlig” massage.
    Har spännings huvudvärk. Läs mer
    2018-10-25 Elisabeth B svarar Lena W
    Tack Lena, Ta hand om dig. Vi ses.
  • Caroline R

2018-10-22

Caroline R skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Har gått hoss Elisabet i många år nu.
    Har fått hjälp med både rygg och axel.
    Elisabet är väldigt kunnig ödmjuk å säker på det hon gör villket får en lugnande och trygg efekt på mig som kund.
    Hon vet exakt vart hon ska trycka knåda eller tänja för att få mig att må bättre
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-10-23 Elisabeth B svarar Caroline R
    Tack Caroline, för dina ord. ta hand om dig.
  • 2018-10-22

Lena B skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    Jag sökte för värk i nacke, strålade upp i huvudet. Jag blev mycket väl bemött, noggrann anamnes, mjuk och följsam behandling. Företaget levde med råge upp till mina förväntningar. Mycket bra helhets tänk. Mycket trevligt bemötande. Jag kommer att regelbundet följa upp mina ev spänningar i kroppen Läs mer
    2018-10-22 Elisabeth B svarar Lena B
    Stort tack Lena för fina ord. Lycka till med dina övningar och välkommen igen.
    /Elisabeth
Elisabeth Blomdahl