Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-22

en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth har mer än 10 års erfarenhet som naprapat efter att ha jobbat sida vid sida med sin svärfar, Stefan Blomdahl, som också är leg. Naprapat. Med Elisabeth som naprapat kan du räkna med att bli väl omhändertagen och fri från din smärta och värk. Oavsett om det handlar om akut värk eller mer bestående smärta i axlar, rygg och nacke så finns Elisabeth på plats för att hjälpa dig. Elisabeths mål med de behandlingar hon utför är att hitta en långvarig lösning genom att först behandla och sedan hjälpa dig bibehålla ditt smärtfria liv i form av träningsövningar. För att du ska få den vård du behöver så har Elisabeth även tillgång till ett nätverk av specialister. Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Elisabeth Blomdahl

• Erika L skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2020-03-23

Fick snabbt en tid och blev varmt mottagen! Läs mer
    2020-03-23 Elisabeth B svarar Erika L
    Tack Erika för ditt omdöme, ta hand om dig! Med vänlig hälsning, Elisabeth
  • Inger P
    Inger P skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-11-26

Sökte för ländryggsbesvär och fick hjälp med både min akuta smärta och stöd och hjälp med fortsatt rehabilitering. Kommer absolut att fortsätta gå hos Elisabeth vid behov. Inger P Läs mer
    2019-11-26 Elisabeth B svarar Inger P
    Tack Inger, stort lycka till och välkommen åter. Mvh Elisabeth
  • Lena H skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-09-30

Jag har fått fem naprapatbehandlingar av Elisabeth på Värmdönaprapaterna.
    Jag fick vänligt bemötande och det är lätt att boka och få en tid som passar.
    Blev rekommenderad av en vän att vända mig hit med mina nackproblem, och jag känner mig helnöjd.
    Proffessionellt utförd behandling och mycket prisvärt.
    Lokalerna toppenfräscha.
    Jag rekommenderar varmt det här stället.
    Lena. Läs mer
    2019-09-30 Elisabeth B svarar Lena H
    Tack Lena för dina fina rekommendationer, så kul att du är nöjd. Ta väl hand om dig, vi ses! /Elisabeth
  • Ulla W skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-08-14

Jag har, förutom ett mycket professionellt bemötande fått konkreta tips på övningar jag kan göra själv för att bli starkare och ha mindre ont. Går gärna tillbaka till Elisabet. Läs mer
    2019-08-14 Elisabeth B svarar Ulla W
    Tack Ulla,
    Lycka till med dina övningar. Vi ses!
    mvh Elisabeth
  • Cecilia B skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-08-09

Akut behandling av hälseneinflammation. Vänligt o sakligt bemötande med bra information om behandlingens faser o övningar jag skulle göra själv. Tydlig förbättring efter varje behandlingstillfälle.
    Fick kontakten via rekommendation o rekommenderar gärna vidare. Läs mer
    2019-08-09 Elisabeth B svarar Cecilia B
    Tack snälla Cecilia för fina rekommendationer. Ta väl hand om dig. Med vänlig hälsning, Elisabeth
  • Ewa W skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-07-29

Personligt
    God förståelse för mitt problem
    Bra tips på hemövningar Läs mer
    2019-07-29 Elisabeth B svarar Ewa W
    Tack Ewa för att du lämnat ett omdöme om mig. Lycka till med dina övningar, vi ses. Med vänlig hälsning, Elisabeth
  • Anita N skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-05-06

Jag bokade behandling för min onda axel.
    Bokade via nätet fick tid snabbt. Bra när man alltid väntar för länge " tror ju att det ska gå över"
    Fick trevligr bemötande o Elisabeth känns profsig.
    Är väldigt nöjd o ska rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-06 Elisabeth B svarar Anita N
    Hej Anita,
    Stort tack för ditt omdöme. Välkommen igen vid behov.
    Mvh Elisabeth
  • Catharina F skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-05-01

Fick ett lugnt bemötande av kunnig naprapat. Gav mig bra övningar att göra hemma. Bra kommunikation kring mina besvär. Mycket nöjd Läs mer
    2019-05-02 Elisabeth B svarar Catharina F
    Tack Catharina för ditt omdöme. Välkommen åter vid behov. mvh Elisabeth
  • Emil L skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-04-29

Trevligt bemötande och gav ett väldigt förstående och sympatiskt intryck. Var på två besök för behandling av skada i ryggen efter träning. Smärta och låsning i ländryggen och sätesmusklaturen, samt smärta som strålade ner baksida ben. Fick mycket bra information om skadan och Elisabeth kollade alltid att allting kändes okej under behandlingens gång. Självklart ett stort plus att man fick tips på övningar man kunde göra hemma emellan/efter besöken! Läs mer
    2019-04-29 Elisabeth B svarar Emil L
    Tack Emil, Lycka till och välkommen igen vid behov//Elisabeth
  • Mikael L skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

2019-04-29

Sökte för ryggskott. Fick tid snabbt samt ett vänligt och professionellt bemötande.
    Efter första behandlingen bokade vi in ytterligare två inom en vecka. Jag fick även instruktion på stretch- och rörlighetsövningar.
    Nu efter behandlingen känner jag mig mycket rörligare och smärtan har försvunnit. Läs mer
    2019-04-29 Elisabeth B svarar Mikael L
    Stort tack Mikael, lycka till med övningarna framöver. mvh Elisabeth