Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth har mer än 10 års erfarenhet som naprapat efter att ha jobbat sida vid sida med sin svärfar, Stefan Blomdahl, som också är leg. Naprapat. Med Elisabeth som naprapat kan du räkna med att bli väl omhändertagen och fri från din smärta och värk. Oavsett om det handlar om akut värk eller mer bestående smärta i axlar, rygg och nacke så finns Elisabeth på plats för att hjälpa dig. Elisabeths mål med de behandlingar hon utför är att hitta en långvarig lösning genom att först behandla och sedan hjälpa dig bibehålla ditt smärtfria liv i form av träningsövningar. För att du ska få den vård du behöver så har Elisabeth även tillgång till ett nätverk av specialister.

Läs vad 38 Läs vad Elisabeth Blomdahl

2021-09-08
    Blev mycket bättre redan efter första behandlingen. Fick bra övningar att göra hemma mellan besöken och det hjälpte också. Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas!
    Tack Eva och stort lycka till. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-08-23
    Elisabeth hjälpte mig med min spänningshuvudvärk som jag dras med och dragits med en längre tid. Fick väldigt bra behandling och bra övningar. Hade höga förväntningar då jag blev tipsad om Elisabeth och dem levde hon upp till.
    Tack och stort lycka till nu mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-03-18
    Kom till Elisabeth som en fällkniv med inflammerade diskar och mycket ont. Fick direkt förtroende för hennes kompetens. Allt blev som hon sa och jag fick också fina råd för egenvård. Nu helt återställd. Jag kan utan tvekan rekommendera henne. Tack Elisabeth
    Stort tack Peter för dina ord och för att du delar med dig. Önskar dig lycka till med dina övningar, mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-02-22
    Kunde knappt röra mig. Men metodiskt mjukades den låsta ryggen upp. Och Eva gav mig övningar som jag kunnat följa.
    Tack Stefan, lycka till med dina övningar. Välkommen åter vid behov. Med vänlig hälsning, Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-02-05
    Kontaktade Elisabeth pga molande värk i höger höft. Orolig för ev artros men E lugnade mig direkt att det inte var orsaken! Med hjälp av all hennes behandling och tips på övningar så är nu molandet borta.
    Tack Helene, stort lycka till
    mvh Elisabeth
    2021-01-28
    Väldigt trevligt bemötande - lyhörd och professionell! Effektiva råd för att undvika framtida liknande problem
    Tack Tobias, stort lycka till med övningarna. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
  • Åsa S
    skrev om Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna
    2020-12-17
    Ont i axel/skuldra/arm och resultat efter 5 ggr är fantastiskt bra.
    Elisabeth är mkt professionell och informativ. Hon har definitivt fått en ny stam-klient om nya problem uppkommer.
    Tack Åsa för din varma ord. Du är alltid välkommen. God Jul mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2020-11-26
    Bra hjälp med ett bra bemötande!
    Tack Jenny, ta hand om dig mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2020-11-11
    Supernöjd med mina besök. Trevligt och proffsigt bemötande och blev även bra i ryggen efter 2 besök och lite övningar. Ett riktigt proffs!
    Härligt Sofie, tack för att du lämnat ett omdöme om mig. Lycka till med dina övningar mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2020-10-23
    Bokade behandling för gammal skada i nacken och smärta i ländryggen. kände att Elisabeth på en gång lyssnade på mina problem och la upp en plan för att hjälpa mig. Redan dagen efter besöket kändes det som en ny rygg! Mycket nöjd med behandlingen och Elisabeths professionella upplägg
    Tack Elin!
    Stort lycka till med allt.
    Mvh Elisabeth