Elisabeth Blomdahl en del av Värmdönaprapaterna

Elisabeth har mer än 10 års erfarenhet som naprapat efter att ha jobbat sida vid sida med sin svärfar, Stefan Blomdahl, som också är leg. Naprapat. Med Elisabeth som naprapat kan du räkna med att bli väl omhändertagen och fri från din smärta och värk. Oavsett om det handlar om akut värk eller mer bestående smärta i axlar, rygg och nacke så finns Elisabeth på plats för att hjälpa dig. Elisabeths mål med de behandlingar hon utför är att hitta en långvarig lösning genom att först behandla och sedan hjälpa dig bibehålla ditt smärtfria liv i form av träningsövningar. För att du ska få den vård du behöver så har Elisabeth även tillgång till ett nätverk av specialister.

Läs vad 46 Läs vad Elisabeth Blomdahl

2022-10-16 Insamlad av företaget
    Har blivit bemött på ett väldigt bra sätt varje gång och har fått jättebra hjälp med mina problem! Har också fått bra övningar att göra hemma så är mycket nöjd.
    Tack Mathilda och stort lycka till framåt! Elisabeth Blomdahl
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Elisabeth utstrålar kompetens, lyhördhet, lugn och effektivitet.
    Trevligt bemötande.
    Följer upp föregående behandling.
    Jobbar effektivt utan att man känner av stress.
    Mycket nöjd med mina behandlingar.
    Tack för att du lämnat ett omdöme om mig Charlotte, Välkommen åter vid behov. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Inkännande och lyssnande, hård när det behövs och mjuk när det behövs, duktig och kunnig på sitt område och Elisabeth är väldigt trevlig också.
    Vänliga hälsningar
    Katrin Andersson
    Tack för att du lämnat ett omdöme om mig Katrin, stort lycka till med allt. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Elisabeth är lyhörd och peppande! Ger mycket bra tips och trix, vilket hjälpt mig få bort min ryggvärk!
    Stort lycka till Gabriella med din övningar! Tack för att du lämnat ett omdöme här :) Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig bemötande
    Jag upplever att företaget med deras personal verkligen bryr sig och vill mig som kund det allra bästa
    Jag fick rätt behandling som efter bara ett par besök gav bra resultat
    I mitt fall gällde det smärtor i nacken som behandlades med el stimulering
    Massage och laser
    Tack Gunnar, lycka till med dina övningar och välkommen tillbaka vid behov. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Hos Elisabeth känner jag att jag är i trygga händer! Hon är snabb på att lokalisera mina problemområden och hennes behandlingar är mycket effektiva. Även fått bra tips på övningar att göra hemma mellan besöken som hjälpt mycket. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Sofia för din rekommendation! Stort lycka till med dina övningar. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Ett mycket bra o trevligt bemötande och analys av problemet, använder flera tekniker i behandlingarna och samtidigt ger tips och råd hur man kan göra övningar för att hålla besvären borta.
    Tack och stort lycka till! Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Fint bemötande, känner mig trygg inför behandlingen, får tips och råd. Rekommenderar Elisabeth varmt till andra personer.
    Skall vid nästa behandling fråga om Tens
    för eventuellt köp,
    Tack Pia, vi ses!
    Mvh Elisabeth
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    Blev mycket bättre redan efter första behandlingen. Fick bra övningar att göra hemma mellan besöken och det hjälpte också. Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas!
    Tack Eva och stort lycka till. Mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl
    2021-08-23 Insamlad av företaget
    Elisabeth hjälpte mig med min spänningshuvudvärk som jag dras med och dragits med en längre tid. Fick väldigt bra behandling och bra övningar. Hade höga förväntningar då jag blev tipsad om Elisabeth och dem levde hon upp till.
    Tack och stort lycka till nu mvh Elisabeth Elisabeth Blomdahl