Topp 25 naprapater

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Johan M
    Johan M: Helt okej. Hade mindre besvär efter mitt besök.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Frida E
    Frida E: Superproffsiga! Fick jättebra hjälp och övningar för framtiden. Kommer absolut gå tillbaka flera gånger!

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Karin S
    Karin S: Kontaktade Louise efter en stukning av foten som inte blivit bra. Fint bemötande och toppenbra behandling - är på bättri...

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Björn Å
    Björn Å: Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda

Min Naprapatklinik AB

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Conny S
    Conny S: Har sökt hjälp för min ländryggen. Blev väldigt bra bemött.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Robban F
    Robban F: Jag har under tio års tid besökt mängder av naprapater då jag har haft problem med diskbråck. Nidal har hjälpt mig med ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Eva O
    Eva O: Nsapraparbehandling. Trevligt bemött fick den behandling jag efterfrågade

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Susanne E
    Susanne E: Proffsigt bemötande och bra resultat.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Pia S
    Pia S: Trevligt bemötande och utmärkt massage för stela kontorsryggen.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Rickard F
    Rickard F: Fick bra hjälp när jag hade skadat senorna som fäster i ringfingret när jag klättrade. Peder gav mig bra övningar och ti...

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Linn T
    Linn T: Mycket bra! Min naprapat Luciano har varit jättebra från dag 1! Har tagit både naprapati och massage Jag har provat ...

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Josefine C
    Josefine C: Mycket trevligt och professionellt bemötande

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Eva N
    Eva N: Snabb och proffsig hjälp och behandling. Vänligt bemötande. Jag är jätte nöjd kund.

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Peter R
    Peter R: Bra behandling och analys av skada

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Joel F
    Joel F: Hade ryggbesvär och sökte mig till Camilla som hjälpte med smärlindring och behandling med hjälp av laser, akupunktur oc...

Nordic Refit Helsingborg

Södra Tvärgången 3, Helsingborg
    Vi på Nordic Refit Helsingborg har som mål att vara det bästa alternativet för dig vid smärta i muskler och leder. Kontakta oss!
    Simon R
    Simon R: Proffsig och skräddarsydd behandling utifrån ens egna behov och möjligheter! Gått från dagliga ryggsmärtor till smärtfri...

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Bengt P
    Bengt P: Proffsigt företag vad ska jag mera skriva

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Annette J
    Annette J: Mycket professionellt bemötande av de två kiropraktorer jag fått träffa hittills (Bo och Patricia). Känner mig mycket vä...