Topp 25 naprapater

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!

Min Naprapatklinik AB

Sickla Industriväg 3, 3 tr, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.

Nordic Refit Helsingborg

Södra Tvärgången 3, Helsingborg
    Vi på Nordic Refit Helsingborg har som mål att vara det bästa alternativet för dig vid smärta i muskler och leder. Kontakta oss!

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.

Nordic Refit Lund

Scheelevägen 30, 3 tr, Lund
    Vi på Nordic Refit Lund är ett gäng naprapater som alltid strävar efter att vara det bästa alternativet när du har smärta i muskler och leder. Kontakta oss!

Naprapat Marie Larsson

Kompanivägen 13, Falun
    Välkommen till Naprapat Marie Larsson! Jag är legitimerad naprapat och behandlar samtliga leder och muskler i kroppen. Slipp smärtan och få ökad livskvalitet!

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!

FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, Göteborg
    Välkommen in till oss på FysioCenter Avenyn. Vi hjälper dig som har ont eller om du bara vill komma igång med din träning. Prata med vår personliga tränare Rebecca eller Leg. Naprapat Anders.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm

Access Rehab - Falun

Åsgatan 41, Falun
    Välkommen till Access Rehab Falun! Vi diagnosticerar, behandlar och rehabiliterar de flesta problem med muskler och leder. Kontakta oss.

Nordic Refit Åre

Årevägen 80, Åre
    Vi på Nordic Refit Åre vill vara det bästa och mest naturliga alternativet när du besväras av muskel- eller ledvärk. Kontakta våra duktiga naprapater!