Topp 25 naprapater

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Boel E
    Boel E: Blev vänligt och trevligt bemött .Proffsig Naprapat och bra på alla sätt.Blev väldigt positivt överraskad

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Agneta S
    Agneta S: Bra bemötande å service varje gång.

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Ylva S
    Ylva S: Jag blev mycket väl bemött. Han hjälpte mig på ett bra sätt.

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Björn Å
    Björn Å: Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Min Naprapatklinik AB

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Andreas D
    Andreas D: Jag kontaktade Min Naprapatklinik i Sickla pga en skada i vänster axel. Väldigt trevligt mottagande från första kontakt ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Robban F
    Robban F: Jag har under tio års tid besökt mängder av naprapater då jag har haft problem med diskbråck. Nidal har hjälpt mig med ...

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Simon D
    Simon D: Behandling av överbelast häl Proffsigt, snabbt o vänligt Lever väl upp till sitt goda rykte Fick träningsprogram

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Cay-anders J
    Cay-anders J: Bra naprapat med vettiga åsikter väldigt kunnig

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Jonas E
    Jonas E: Mycket bra upplevelse av både bemötande, behandling och tips till träning efter behandling.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Rasmus B
    Rasmus B: Tycker Kalle var grymt pedagogisk i sin rådgivning & gav mig info som jag kommer kunna använda mig av hela tiden framöve...

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Pauline K
    Pauline K: Supertrevlig och duktig! Redan efter första besöket märkte jag en enorm skillnad!

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Said M
    Said M: Väldigt bra, personalen är rolig och behandlingar är bra.

Nordic Refit Helsingborg

Södra Tvärgången 3, Helsingborg
    Vi på Nordic Refit Helsingborg har som mål att vara det bästa alternativet för dig vid smärta i muskler och leder. Kontakta oss!
    Kristina S
    Kristina S: Jag fick en faktura som jag inte skulle ha, och detta löstes på bästa sätt.

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Lars J
    Lars J: Ultraljudsundersökning för att få svar på problem med foten

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Sara S
    Sara S: Superbra service och snabb hjälp!

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    Josefine C
    Josefine C: Mycket trevligt och professionellt bemötande

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Roland S
    Roland S: Mycket bra bemötande av både kundtjänst och behandlade naprapat! Jag är nöjd!

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Naprapat Marie Larsson

Kompanivägen 13, Falun
    Välkommen till Naprapat Marie Larsson! Jag är legitimerad naprapat och behandlar samtliga leder och muskler i kroppen. Slipp smärtan och få ökad livskvalitet!
    Jessica O
    Jessica O: Marie är en väldigt bra naprapat, hon får absolut högsta betyg när det gäller både bemötande och behandling!