Topp 25 naprapater

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Joakim G
    Joakim G: Lyssnande, trevlig och kompetent

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Jocke A
    Jocke A: André är ödmjuk och inlyssnande. Han har löst mina ryggproblem där andra inte har lyckats!

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Malin H
    Malin H: Trevligt bemötande och kunnig personal!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Lena K
    Lena K: Proffsiga och lösnings orienterade. Jag har inte känt mig så bra i ryggen på flera år, som efter min första behandling ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Bernt S
    Bernt S: Har ingen åsikt om företaget. Använde 25 st tabletter sommaren 2016!

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Min Naprapatklinik Sickla

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Jimmy S
    Jimmy S: Här alltid blivit bra omhändertagen och är väldigt nöjd med resultatet

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Ingela S
    Ingela S: Jag har blivit mycket väl omhändertagen från första kontakten! Det känns tryggt o jag är väldigt nöjd med upplägget av m...

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    David L
    David L: Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!! "Cure...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Tony P
    Tony P: Bra från första kontakten tills jag var färdigbehandlad

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Anna-Carin G
    Anna-Carin G: Tryggt, personligt och professionellt 🌹

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Linda E
    Linda E: Kan varmt rekommendera Anna Glad. Hon är i särklass den bästa och mest kompetenta naprapat jag varit hos. Jag har ett st...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Lars-olof S
    Lars-olof S: Professionellt och tydlig information.

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Stefan H
    Stefan H: Nacka har hjälpt mig otroligt bra med dom rygg problem jag haft.

Svahn Naprapat & Rehab

Luntmakargatan 36, Stockholm
    Välkommen till Svahn Naprapat & Rehab! Vi är legitimerade och utbildade naprapater som behandlar de flesta problem med muskler och leder.
    Monica C
    Monica C: Mycket kompetent och rejäl behandling!

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Riina L
    Riina L: Ont i ryggen, muskelsmärtor på grund av stress.

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Patrick A
    Patrick A: Fick mckt bra beh av naprapaten! Lite dyrt för min ekonomi bara!

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Georgette N
    Georgette N: Proffsig och mycket trevlig, blev hjälpt med mina problem och kan varmt rekommendera Camilla!

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Jörgen J
    Jörgen J: Snabb och bra behandling. Enkelt att boka tid.