Topp 25 naprapater

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Leo H
    Leo H: Gick dit med ryggproblem. Anna hittade direkt orsaken och nu går jag kontinuerligt på återbesök.

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carina L
    Carina L: Var på idrottsmässige - den bästa jag någonsin haft. Mycket kunnig och duktig massör.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Eva H
    Eva H: Mkt bra behandling och övningar som jag har haft nytta av

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Kim S
    Kim S: Bra bemötande, bra behandling. Kunnig personal.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Iffat R
    Iffat R: Jag tycker att jag har fått ett bra bemötande. Sjukgymnasten har visat stort engagemang och försökt förstå orsaken till ...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Deirdre D
    Deirdre D: The best back-crackers in town!

Min Naprapatklinik Sickla

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Christoffer R
    Christoffer R: Jättebra. Trevliga och duktiga.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    André I
    André I: Bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med träningsövningar och rådet att vila vaderna minst en månad till efter d...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Hampus B
    Hampus B: Mycket trevligt bemötande och bra behandling!

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Catrin K
    Catrin K: Nackproblem Bra bemötande tycker jag att det var.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Rupesh K
    Rupesh K: It was wonderful experience, really professional.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Ulf K
    Ulf K: Mycket bra behandling och en omtanke om mig som prrson som jag aldrig upplevt.

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Barbro L
    Barbro L: - Vänligt bemötande - Bra "resultat" - Stort kunnande - Fick stort förtroende - Kommer varmt rekommendera Joylife ti...

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Eva N
    Eva N: Jag var mycket nöjd , bra bemötande och ett proffsigt bemötande! Jag fick hjälp med att minska min yrsel med hjälp av et...

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Nancy B
    Nancy B: Bra bemötande. Grundlig undersökning. Övningstips. Kände att jag fick bra hjälp och att jag blev bättre efter besöket. B...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Camilla Westling Leg Naprapat

Götgatan 62 2 tr, Stockholm
    Leg. naprapat med över 15 års erfarenhet på Södermalm. Välkommen!
    Olga G
    Olga G: Camilla var jättebra! Hon förklarade hur kroppen fungerar och vad man behöver tänka på. Hon tog sig tid att lära känna m...

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Maia V
    Maia V: Jag blev rekommenderad av en kollega att gå till Nacka Värmdö Kiropraktik när jag berättade att jag hade besvär med min...

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik! Vi undersöker och behandlar både idrottsskador samt akuta och långvariga smärtor.
    Gulcan K
    Gulcan K: Utmärkt, trevlig personal. Bra bemötande och behandling

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Sofie O
    Sofie O: Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper!