Topp 25 företag inom rehabilitering

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, Stockholm
    Välkommen till oss på Kina-Terapi! Vi är specialister på att lindra smärta, stress och allergier. Här får du kvalitetssäkra behandlingar.
    Jan D
    Jan D: Kompetenta och trevligt bemötande, Lite "svårt" ibland med språket. Men inget hinder, Det viktiga är behandlingen.

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carin K
    Carin K: Toppklass! Malin Tapper är bäst!

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Camilla G
    Camilla G: Väldigt nöjd. Snabb och bra hjälp!

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Leo S
    Leo S: Mkt proffsigt bemötande. Fick snabbt en tid. Bra behandling och hjälp med rehabövningar.

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Ingrid L
    Ingrid L: Bra bemötande. Jag är Väldigt nöjd med de behandlingar han ger.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Min Naprapatklinik AB

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Maria A
    Maria A: Jag var hos praktiken för ryggskott. Fick nya bemötande och hjälp. Utförlig och lättförståelig beskrivning av ryggproble...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Sara H
    Sara H: Trevligt bemötande av alla när jag kom dit och tog kontakt per telefon. Lite knepigt att jag fick ett sms en lördag om ...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Deirdre D
    Deirdre D: The best back-crackers in town!

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Välkommen till Fixaryggen.nu - din kiropraktor i Åkersberga! Att hjälpa dig med dina besvär är vår passion. Kontakta oss!
    Lennart L
    Lennart L: Väldigt bra proffsig hittade problem i min höft Som jag hade ont i sen gammalt 👍🌞

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, Göteborg
    Välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp, här erbjuder vi en komplett bedömnings och behandlingslösning för privatpersoner, idrottsföreningar och företag!
    Tommy M
    Tommy M: Bra massage fast det kändes som att handuken man låg på redan var använd av kunden innan.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Malin S
    Malin S: Jag har fått ett väldigt fint bemötande av både receptionist och kiropraktor. Jess är otroligt kunnig, hjälpsam och flex...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    André I
    André I: Bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med träningsövningar och rådet att vila vaderna minst en månad till efter d...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Monica J
    Monica J: En bra och trevlig bemötande och bra kunskaper.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Pia E
    Pia E: Alltid bra bemötande ,och mindre ont när man går därifrån.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Jonathan S
    Jonathan S: Jag fick rehabövningar som verkligen hjälpte mig med mitt strulande finger. Jättebra bemötande och uppföljning efter mit...

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Rupesh K
    Rupesh K: It was wonderful experience, really professional.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Susanne G
    Susanne G: Jag blev mycket väl mottagen på PURE. Mycket kompetent personal, fina maskiner och fräscha lokaler med fina omklädningsr...

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Madeleine K
    Madeleine K: Hej! Jag ser inte så mycket än så länge, så vi får se... Hur mycket kostar att upprepa behandlingen och när ska man gö...

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Eva M
    Eva M: Karin är toppen! Professionell och varm i sitt bemötande!

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Representant för Uppsala Bilgall
    Representant för Uppsala Bilgall: Lyhörd för problematiken. Noggrann och bra uppföljning.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.