Topp 25 företag inom rehabilitering

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Joakim G
    Joakim G: Lyssnande, trevlig och kompetent

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, Stockholm
    Carina K
    Carina K: Bemötandet och behandlingen var helt OK. Provar gärna något annat nästa gång.

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Jocke A
    Jocke A: André är ödmjuk och inlyssnande. Han har löst mina ryggproblem där andra inte har lyckats!

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Malin H
    Malin H: Trevligt bemötande och kunnig personal!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Lena K
    Lena K: Proffsiga och lösnings orienterade. Jag har inte känt mig så bra i ryggen på flera år, som efter min första behandling ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Välkommen till Napraform, vi brinner för att hjälpa dig till ett aktivt och smärtfritt liv!
    Anders P
    Anders P: Ett mycket professionell bemötande från början till slut. Den naprapat man skall gå till om man har problem. Smärtsamt b...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Adil B
    Adil B: Hej Fick lite övningar som jag är nöjd med. Hjälper mer än vad jag trodde.

Min Naprapatklinik Sickla

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Jimmy S
    Jimmy S: Här alltid blivit bra omhändertagen och är väldigt nöjd med resultatet

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, Göteborg
    Välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp, här erbjuder vi en komplett bedömnings och behandlingslösning för privatpersoner, idrottsföreningar och företag!
    Jörgen J
    Jörgen J: Bra dialog och hårdhänt behandling. Fortsätter när jag är tillbaka i riket igen. Hälsningar Jöran

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sara F
    Sara F: Sökte för muskelproblem, bra första möte, därefter korta möten parallellt med fler patienter samtidigt och hade önskat m...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Victoria T
    Victoria T: Finns inget negativt att säga om Nicklas! Kanon bemötande och lysande i sitt utförande 😜

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Ingela S
    Ingela S: Jag har blivit mycket väl omhändertagen från första kontakten! Det känns tryggt o jag är väldigt nöjd med upplägget av m...

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    David L
    David L: Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!! "Cure...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Niklas P
    Niklas P: Proffesionellt bemötande och toppen behandling

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Österåkers Kiropraktik

Stationsgränd 16, Åkersberga
    Varmt välkommen till Joakim Lång på österåkers Kiropraktik, här får du tillgång till nyckeln som leder till smärtfria rörelser!
    Pernilla S
    Pernilla S: Jag besökte kiropraktor Joakim Lång. Professionellt bemötande och omhändertagande från början till slut.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Anna-Carin G
    Anna-Carin G: Tryggt, personligt och professionellt 🌹

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Berit U
    Berit U: En mycket duktig och trevlig massör.

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Isabel B
    Isabel B: Bästa kiropraktorn i stan! Knäcker och masserar som ingen annan.

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Linda E
    Linda E: Kan varmt rekommendera Anna Glad. Hon är i särklass den bästa och mest kompetenta naprapat jag varit hos. Jag har ett st...