Topp 25 företag inom rehabilitering

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Bodil P
    Bodil P: Rehab av hälseneruptur Bra bemötande och bra program. Förtroendeingivande och bra.

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, Stockholm
    Välkommen till oss på Kina-Terapi! Vi är specialister på att lindra smärta, stress och allergier. Här får du kvalitetssäkra behandlingar.
    Jan D
    Jan D: Kompetenta och trevligt bemötande, Lite "svårt" ibland med språket. Men inget hinder, Det viktiga är behandlingen.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Maria S
    Maria S: Lätt att boka tid snabbt. Mycket bra och kompetent bemötande. Inga onödiga besök.

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, Stockholm
    Vi på Naprapatspecialisten är väl utbildade på vårt område och engagerade i din hälsa. Oavsett om du är privatperson eller företagare kan vi hjälpa dig till ett friskare liv!
    Karin S
    Karin S: Kontaktade Louise efter en stukning av foten som inte blivit bra. Fint bemötande och toppenbra behandling - är på bättri...

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Björn Å
    Björn Å: Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Min Naprapatklinik AB

Järnvägsgatan 36, Nacka
    Min Naprapatklinik utför behandlingar för hela kroppen med största fokus på att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär. Vi finns i Sickla och Västberga och ser fram emot att höra från dig!
    Andreas D
    Andreas D: Jag kontaktade Min Naprapatklinik i Sickla pga en skada i vänster axel. Väldigt trevligt mottagande från första kontakt ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Välkommen till Fixaryggen.nu - din kiropraktor i Åkersberga! Att hjälpa dig med dina besvär är vår passion. Kontakta oss!
    David W
    David W: Kiropraktorhjälp i samband med ryggbsvär.Bra bemötande och behandling,

Napraform

Stupvägen 1, Sollentuna
    Robban F
    Robban F: Jag har under tio års tid besökt mängder av naprapater då jag har haft problem med diskbråck. Nidal har hjälpt mig med ...

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Titti S
    Titti S: Härliga människor, varma och proffsiga. Det var pirrigt men slutade lättsamt och positivt!

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Cay-anders J
    Cay-anders J: Bra naprapat med vettiga åsikter väldigt kunnig

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, Göteborg
    Välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp, här erbjuder vi en komplett bedömnings och behandlingslösning för privatpersoner, idrottsföreningar och företag!
    Johan H
    Johan H: Fotavgjutning sch ortopediska inlägg. Bra service!

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Gabriella W
    Gabriella W: Har bara lovord att ge för den hjälp som jag har fått. Känt förtroende och förstålese för mina besvär i onda nacke och...

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    veronica w
    veronica w: Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Göran A
    Göran A: Jag har bara positiva erfarenheter av Joylife. Alla jag har kommit i kommit i kontakt med har varit servicevänliga och t...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Johan B
    Johan B: Besöket blev trevligt och förtroendeingivande. Uppskattade den noggranna introduktionen. Märktes att han var modernt u...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Yonas H
    Yonas H: Bra bemötande och duktiga att behandla

Sweet Body Mind/Anna Glad AB

Turebergsallé 4, Sollentuna
    Träna dina fysiska och mentala förmågor med yoga hos oss på Sweet Body Mind! Anna Glad är leg. naprapat, utbildad akupunktör och erbjuder kurser inom olika yogaformer.
    Åsa F
    Åsa F: Jag har varit hos Anna vid ett antal tillfällen. Hon är duktig och genuint engagerad, dessutom trevlig.

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Christina P
    Christina P: Jag var jättenöjd, hon masserade verkligen igenom musklerna så att när jag gick därifrån kände jag mig så mycket ”lättar...

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Rasmus B
    Rasmus B: Tycker Kalle var grymt pedagogisk i sin rådgivning & gav mig info som jag kommer kunna använda mig av hela tiden framöve...

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    John T
    John T: Fick toppenbra hjälp när jag hade fått ryggskott!