Sjukgymnast i Stockholm

21 rekommenderade sjukgymnaster i Stockholm

Har du precis börjat komma tillbaka från en stukning eller benbrott och letar efter någon som kan hjälpa dig återfå styrkan? En sjukgymnast, eller fysioterapeut, kan hjälpa dig med övningar som stärker genom träning, viss belastning och stretching. Här på Reco.se har vi listat omtyckta fysioterapeuter och sjukgymnaster för att underlätta för dig i ditt letande.

Sjukgymnaster fokuserar på det som visar på att du är frisk och jobbar både i förebyggande och rehabiliterande syfte med klienter och patienter. De är ofta med i bedömning av motorisk förmåga, rörlighet, styrka och smärta i leder och muskler hos patienter. När diagnos är fastställd läggs ett program med övningar för att öka kapaciteten i problemområdena.

Läs mer »

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carina L
    Carina L: Var på idrottsmässige - den bästa jag någonsin haft. Mycket kunnig och duktig massör.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Eva H
    Eva H: Mkt bra behandling och övningar som jag har haft nytta av

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Niklas H
    Niklas H: Proffs, snygga massörer, billigt, fresh

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Yvonne L
    Yvonne L: Bra bemötande och jag fick en tid snabbt. Behandlingstiden var för kort och 20 minuters akupunktur kanske inte ger den b...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Sonya G
    Sonya G: Mycket bra service och behandling.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Iain P
    Iain P: Han är superduktiga, snälla och lät att pratar med. Jag har fått jätte bra behandling.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Caroline B
    Caroline B: Jag vill varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och framförallt Mahr Yousefy. Jag har haft rygg och nackproblem län...

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Sofie O
    Sofie O: Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper!

Atlasbalans

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
    Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård för såväl människor som hästar
    Peter B
    Peter B: Professionella och engagerade i sitt kundbemötande

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.
    Malin S
    Malin S: Professionell, bra behandling med effektiva hemläxor.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Wallberghälsan

Stensätravägen 4, Skärholmen
    Välkommen!
    Lars E
    Lars E: Man kunde få lite mer information av läkaren. Gick bara igenom svaren så fort.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Physiotherapy Stockholm

Eriksbergsgatan 10B, Stockholm
    Jacqueline S
    Jacqueline S: Som frilansande professionell yrkesdansare är Anna Magnusson den perfekta sjukgymnasten för mig. Kombinationen av att ho...

Anders Björklund - Osteopat D.O., M.I.C.O.

Linnégatan 75, Stockholm
    Mats L
    Mats L: Har gått hos Anders ett halvår för ett krånglande knä och behandlingen har gjort mig mycket bättre. Verkligen värt att p...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (11 st)
Kungsholmen  (3 st)
Östermalm  (3 st)
Södermalm  (3 st)
Skärholmen  (1 st)

Sjukgymnast i Stockholm

Även folkhälsoproblem som stress kan motverkas enormt genom sjukgymnastik och fysioterapi. Det handlar om att använda kroppen och låta musklerna användas på ett naturligt sätt vilket i längden skapar en bättre hälsa!

Försök hitta en fysio du litar på och respekterar. Att komma tillbaka från en skada eller sjukdom kan vara tufft nog som det är utan att behöva känna sig obekväm eller felbehandlad av den som ska hjälpa dig. Om du dessutom har respekt för din tränare blir det lättare att utföra övningarna och du kan komma tillbaka snabbare!