Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Idrottsskadespecialisterna Idrottsskadespecialisterna City
Rekommenderat företag 2016 - Idrottsskadespecialisterna City
Rekommenderat företag 2015 - Idrottsskadespecialisterna City

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadespecialisterna är experter på idrottsskador och hjälper dig snabbt och professionellt.

Vi är själva elitidrottare och har därför stor förståelse för hur din skada ska behandlas på bästa sätt.

Läs vad 136 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna City

• Cesar O
    Cesar O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra på mig obehindrat, även dansa. Bemötandet hos dem var alltid vänligt och dialogen alltid öppen. Jag kan rekommendera idrottsskadespecialisterna till alla de som vill ge kroppen en chans att läka sig själv...!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffsigt bemötande och stor kunskap
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag anser att idrottsskadespecialisterna är mycket kompetenta och tar effektivt hand om dina skador. Ett noggrant program skapas och om man följer detta samt får den tekniska behandlingen, blir skadan reparerad.
  • Martin S
    Martin S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt trevliga och kunniga på telefon. Om jag skadar mig igen är Idrottsskadespecialisterna de första jag vänder mig till.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Efter en tuff löpsäsong 2015 fick jag mot slutet problem med knät vilket ledde till att jag inte längre klarade av att springa alls utan att dras med smärtor och "knarr" i knät dagarna efter. Jag vände mig till Idrottsskadespecialisterna (Stefan Jadestig) med förväntningar om att så snart som möjligt kunna springa för full kraft igen. Stefan lyssnade och undersökte noggrant knät. Han tog fram stegvisa träningsprogram specialanpassade för löpning och skadetyp, samt för att hålla pulsen igång under rehabträningen. Efter sju behandlingsbesök, löpanalys och diverse tips under perioden november till mars var jag starkare och knät helt återställt!

Har väntat några månader efter avslutad behandling med denna recension då jag ville vara säker på att känningarna i knät inte kom tillbaka. Genomförde för ett par helger Göteborgsvarvet (halvmarathon) helt utan känningar och nytt personbästa i tävlingssammanhang, vilket känns fantastiskt!
  • Claus B
    Claus B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Enkelt att komma i kontakt med er. Bra och trevligt bemötande kunnig personal.
    Kanonbra.
  • Lena N
    Lena N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande. Har fått hjälp med bra behandling och träningsprogram för smärtor i höft och lår. Jag är glad att jag hittade detta företag.
  • Björn G
    Björn G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Naprapat Stefan J. Vänlig och duktig och passar tider.
  • Tonje B
    Tonje B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått träningsprogram och råd som förberedelse för en korsbandsoperation. Jag är mycket nöjd med det professionella bemötande och stöd jag fått.

Företaget levde till 100 % upp till mina högst ställda förväntningar.
  • Allan F
    Allan F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått hjälp av naprapat för tennisarmbåge. Jag fick hjälp på ett sätt som jag hade förväntat mig.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra slutresultat, bra övningar och bra detaljerade instruktioner.
  • Elias B
    Elias B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått behandling för en muskelbristning i låret. jag tycker att bemötandet varit toppen, från första behandlingen har det varit bara blivit bättre. Min upplevelse hos idrottsskadespecialisterna har varit jätte bra, alltid bra hjälp och bra resultat!
    // Elias
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandlades för problem med hälsenan. Riktigt bra. Fick också hjälp att rätta till min löpteknik så att jag inte skall få problem med detta i framtiden.
  • Preben J
    Preben J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Rehab och tips om öveningar efter idrottsskada.
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har en mycket positiv inställning till den behandling jag fått och är mycket nöjd med bemötandet av personalen på idrottskadespecialisterna. Jag skulle aldrig tveka att kontakta dem igen om behov skulle uppstå. Jag skulle lätt rekommendera dem för dem jag känner.
  • Calle O
    Calle O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt lyhörda och omtänksamma. Jag fick intrycket att många olika behandlingsmetoder användes och testades vilket fick effekten att min intryck är väldigt bra och att de gjorde sitt yttersta för att min skada skulle läka och att jag skulle bli rehabiliterad
  • Emil J
    Emil J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Sökte hjälp för en ryggskada jag ådragit mig när jag tränat. Fantastisk hjälp av Stefan som med professionellt bemötande och behandling återställt mig!

Stark rekommendation!
  • Emil B
    Emil B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Stefan hjälpte mig att bli av med mina hälsenebesvär på ca 2 månader. Kan inte göra annat än att rekommendera Idrottsskadespecialisterna.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandling av schlatter. Cirka 5 besök. Tycker att allt levede upp till förväntningarna
  • Johan W
    Johan W skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket kompetent! Kan absolut rekommendera idrottsskadespecialisterna.
  • Chiq L
    Chiq L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra personal, bra behandling mot hälsporre.
  • Sara H
    Sara H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandling av hälsporre. Jättetrevligt och proffsigt bemötande!
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    har haft problem med hälsporre under 6 månader och fick bra hjälp och behandling
    blev helt fri från smärta efter ca 3-4 månader.
  • Ann H
    Ann H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket nöjd med besöken hos Idrottsspesiallisten.
    Fått bra bemötande och bra behandling för min hälsporre.
  • Per H
    Per H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Idrottskadespecialisterna hjälpte mig på ett mycket bra sätt att; definiera min skada samt rehabilitera skadan. Under denna process fick jag bra behandlingarna och coachning för min rehab träning på egen hand. Kunning och lyhörd personal.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel var duktig och kändes kunnig. Jag fick hjälp på olika sätt, både med övningar, ström och akupunktur. Jag är mycket nöjd - och min skada är så gott som borta!
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte hjälp hos Idrottsskadespecialisterna för att komma tillrätta med en ömmande höft vilken omöjliggjorde löpning. Jag fick ett väldigt bra bemötande och redan vid första tillfället kunde en diagnos ställas. Fick sedan ett rehab-program samt återbesök för ytterligare behandlingar och och förnyat program.
    Efter fullföljt program är höften bra igen och jag är igång med min löpning.
    Idrottskadespecialisterna och Daniel var mycket proffsiga, lyhörda och kunniga. Jag är mycket nöjd!
  • Mia P
    Mia P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffsigt på alla sätt och vis!
  • Claes F
    Claes F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    JAG FICK HJÄLP MED HÄLSENEINFLAMMATION, BÅDA BENEN. FICK BRA OCH PROFFSIG HJÄLP, MED NOGRANN INFO OM ALLT . ÄR MYCKET NÖJD
  • Krister P
    Krister P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    trevligt och proffsigt bemötande
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffesionellt. Trevligt. Varierande och bra rehab.
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har haft broblem med ett knä, och sökte hjälp hos idrottsskadespec. Jättebra bemötande, behandling och analys av mitt problem.Jag själv blev rekomenderad av en bekant och är helnöjd med konakten med fick. Är nu helt frisk i knät.
  • Per B
    Per B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Trevlig personal som gav bra hjälp med rätt kunskap
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt bra bemötande och alltid trevliga!
  • Christina D
    Christina D skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Är mycket nöjd med mitt besök hos er. Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling. Kommer absolut att rekommendera er. Tack Daniel.
    2015-04-01 Daniel T svarar Christina D
    Tack för den fina rekommendationen!
    /Daniel
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Efter ett felaktigt lyft fick jag ont i höger axel som strålade ner i armen samtidigt som jag tappade känseln i några fingertoppar. Då tog jag kontakt med Idrottsskadespecialisterna som jag kände till sedan tidigare och fick träffa Elina Almgren. Redan efter första behandlingen kändes det bättre. Efter ytterligare några behandlingar och hemläxa med olika övningar är jag nu symptomfri och har fått tillbaka känseln i fingrarna. Stort tack för snabbt, professionellt och personligt bemötande!
    Karin Österman
  • Helena S
    Helena S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte mig till idrottsskadespecialisterna pga en bristning i vaden. Bra, professionellt bemötande.
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket nöjd!
    Behandling och träningsprogram löste min onda axel på 6 månader
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra och kunnig, vet vad de pratar om och intresserade av att patient blir frisk så fort det går! Högsta betyg!
  • John E
    John E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Sökte hjälp för tennisarmbåge.
  • Wanda A
    Wanda A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har gått på olika typer av behandlingar hos Stefan Jadestig på Idrottsskadespecialisterna i flera år.

Är mycket nöjd med både bemötandet och behandlingarna. Stefan har hjälpt mig att komma igång med rätt fysiska aktiviteter som är individuellt anpassade samt med uppföljning och utmärkt rådgivning.

Stefan är inte bara skicklig i sitt yrkesutövande utan dessutom otroligt serviceinriktad och utomordentligt trevlig.

Kan varmt rekommendera Idrottsskadespecialisterna och Stefan Jadestig.

Alexandra
  • Christian T
    Christian T skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hej ,jag tycker att min behandling och kontakt med Er har gott bra.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har fått jättebra hjälp med både behandlingar och rehabträning. Tack vare Idrottsskadespecialisterna kan jag nu träna som vanligt igen.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Otroligt kunniga! Rekommenderas!
  • Claes W
    Claes W skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel Thörnros riktigt duktig på sitt jobb!
    Min hälsporre är mer eller mindre borta på mindre än 3 veckor...

Tack för bra service och proffsigt bemötande!
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått hjälp/behandling för mitt löparknä. Jag har blivit mycket väl och proffesionellt bemött hela tiden. Efter en individuell plan med träning/rehab och behandling kan jag nu äntligen börja springa igen.
  • Mart K
    Mart K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Professionella med bra och trevligt bemötande. Ger bra hårda träningsprogram för rehab. Det är upp till dig om du vill bli bra.
  • Göran K
    Göran K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hade problem med ena vaden. Gick på 3 behandlingar hos Stefan, betalade en massa pengar och körde rehabövningar i en dryg månad, men blev inte ett dugg bättre.
    Gick då till en annan sjukgymnast/naprapat som på 1 behandling gjorde att jag kunde börja springa igen. har nu sprungit ca 15 ggr utan att ha några problem med vaden.
    Undvik Idrottsskadespecialisterna om ni vill bli av med era problem, det enda ni blir av med är en massa pengar:(
  • Robert K
    Robert K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra bemötande, duktig personal. Hade önskat lite "mer" behandling vid varje tillfälle bara.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel Thörnros var kunnig och hjälpsam. Problem med löparknä avhjälptes med behandling och träningsprogram.

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm