Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm — Visa karta

Vi på Idrottsskadespecialisterna kan idrottsskador och hjälper dig med hur de ska behandlas. Vi har själva en bakgrund som elitidrottare och därför har vi stor förståelse för hur det är att skadas och vad en behandling kräver.

På vår klinik i city kan du få hjälp med allt från värk i nacke och rygg till förslitningar på leder eller skidarmbåge. Vi lovar att göra allt för att du snart ska kunna idrotta igen.

Kontakta oss så får du fri rådgivning om vilka behandlingsmetoder som passar just dig och dina behov bäst. Varmt välkommen!

Läs vad 215 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna City

• 2019-10-19

Karin R skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffesionellt bemötande av kunnig personal som vid varje behandlingstillfälle gav sitt yttersta för att ge den hjälp som efterfrågades. Läs mer
  • 2019-10-19

Axel F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Vi har gått hos Peter Qvick, bästa naprapaten ever!!
    Bra och snabb hjälp, rätt diagnos, rätt behandling som givit resultat. Läs mer
  • 2019-10-15

Ingvar N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    ett mycket proffessionellt bemöätande kombinerat med en hög kompetens och hög socialö kompwetens Läs mer
  • 2019-10-13

Robin A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Fått kunnig hjälp och bra träningsprogram för både meniskskada och hälseneskada. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-13

Tommy E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hälsporrebehandling. Fick trevligt bemötande och adekvat behandling. Resultatet av behandlingen bättre än förväntat Läs mer
  • 2019-10-03

Magnus G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Fick behandling och träningsprogram för min stukade och svullna fotled. Blev mycket bra bemött av proffsiga Daniel. Läs mer
    2019-10-03 Daniel T svarar Magnus G
    Tack för det fina omdömet Magnus!
  • 2019-07-04

John A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra rehabprogram. Kändes tryggt. Läs mer
  • Erik L

2019-05-22

Erik L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag fick mkt bra hjälp med mitt onda knä, relaterat till löpning. Behandling, övningar och löpanalys. Läs mer
  • 2019-05-22

Amanda A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jättenöjd! Jag var något skeptiskt innan, men Stefan hjälpte mig verkligen och tog det steg för steg tills min skada var helt återställd. Läs mer
  • 2019-04-27

Petronella B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Kom in för att jag hade fått ont i knät och nästan helt get upp min träning, men idrottsskadespcialisterna har hjälpt mig förstå att fast rehab övningar kan vara väldigt tråkiga är dom nödvändiga och har verkligen hjälpt mig, har även fått hjälp med hur jag springer som jag verkligen inte har tänkt på. Jag är jätte nöjd med mina besök, helt klart värt att gå hit. Läs mer
  • 2019-04-15

Niklas B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hade problem med mitt knä, en klämskada vid cykelträning.
    Jag har alltid blivit mycket trevligt bemött, har fått komma under behandling fort samt väldig flexibel tidsbokning.
    Försökte först att få hjälp via landstingets (tröga system), men gav upp efter 4 mån. jag bestämmde mig då för att testa ett privat allternativ, det var er hemsida som fick mig att besluta mig för er. Då fick jag hjälp på en gång med träningsprogramm och behandling. Träningsprogrammet innefattade även min dåliga rygg. Superbra! Läs mer
  • 2019-03-28

Arvid L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Gick till Stefan Jadestig angående stora problem med en muskel i magen. Efter några besök där jag även fick med mig olika övningar hem som jag skulle göra till nästa gång blev allting bra.

Extra nöjd är jag eftersom Stefan var väldigt trevlig, intresserad och verkligen ville hitta en lösning/skapa resultat.

Kan varmt rekommendera.
    /Arvid Läs mer
    2019-04-13 Stefan J svarar Arvid L
    Tack Arvid! Fortsatt lycka till med framtida gymträning.
  • Martin A

2019-03-24

Martin A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Trevlig naprapat som gav mig bra tips på rehabövningar för min skada. Läs mer
  • 2019-03-23

Carin C skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Var hos en naprapat. Blev mycket bra bemött och fick stor hjälp. Läs mer
  • 2019-03-20

Robin E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Åkte upp ända till Stockholm från Kalmar och det va helt klart värt resan. Möttes av proffsig hjälp med mycket kunskap. Exakt så man vill ha det! Tack Läs mer
  • 2019-03-20

Katarina Z skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har vid ett flertal tillfällen besökt en mycket duktig naprapat. Bra bemötande, service och det har varit till en stor hjälp i min rehabiltieringsprocess. Läs mer
  • 2019-03-19

Katrin H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har fått bra och proffsig hjälp av naprapat Läs mer
  • 2019-03-18

Anne L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra och kunnigt bemötande. Lite svårt att få tid när jag behövde i början av behandlingen. Hade inga förväntningar. Det var mitt försäkringsbolag som skickade mig dit. Läs mer
    2019-03-21 Stefan J svarar Anne L
    Tack Anne för din rekommendation!

Alexander K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffesionellt bemötande och väldigt duktig personal Läs mer

Michael A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Skada på hälsena.
    Mycket professionellt bemötande både vad gäller kompetens om skador samt rehabilitering och även en stor social kompetens.
    Sammantaget mycket nöjd. Läs mer

Caroline Z skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått stötvågsbehandling 5 ggr utav den fantastiska naprapaten Vanessa. Jag har haft ont under höger fot sedan mitten av januari. Nu är jag igång och springer igen, uppe på 9 km och ska sakta öka på distansen i lagom takt med att foten blir starkare. Läs mer

Daniel S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra service med trevlig och intresserad personal. Läs mer

Martin H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mkt smidigt att hantera bokningar, hög tillgänglighet, mkt bra bemötande och bra behandling Läs mer
  • 2019-03-03

Ellinor G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel Thörnroos har tagit väl hand om mig och min löparskada. Jag har fått coachning, träningsprogram och löpande anlays av mitt löpsteg. Jag kan varmt rekommendera Daniel och Idrottsskadespecialisterna. Läs mer
    2019-03-04 Daniel T svarar Ellinor G
    Hej Ellinor, tack för det fina omdömet. Det har varit roligt att följa utvecklingen!
  • 2019-02-22

Louise F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Sökte hjälp hos Idrottsskadesspecialisterna på grund av mina onda knän, och nu tack vara Daniel som hjälpte mig med behandling och löpteknik kan jag äntligen springa igen utan smärta! Kan varmt rekommendera att boka tid hos Idrottsskadespecialisterna för en bra och proffesionell behandling. Läs mer
    2019-02-23 Daniel T svarar Louise F
    Hej Louise, tack för det fina omdömet! Lycka till med utbildningen och välkommen åter!
  • 2019-02-22

Fredrik M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Rehabilitering av plantar fasciit. Metodiskt och resultatorienterat upplägg och bemötande. Mycket god förmåga att ställa diagnos och ge relevant behandling och tränings/rehabupplägg. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-22 Daniel T svarar Fredrik M
    Tack för omdömet Fredrik! Roligt att du har känt att behandlingen har varit givande!
  • 2019-02-14

Lena O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte mig till Idrottsskadespecialisterna för att få akut hjälp med s.k. hälsporre, plantar fasciitis. Blev väl omhändertagen av Stefan Jadestig som undersökte och inledde behandling med värmebehandling, laser, massage och stödplåstring. Lärde mig även hur jag själv kunde träna hemma.
    Jag gjorde tre behandlingar och är numera besvärsfri.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Patric J

2018-12-07

Patric J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Trevligt bemötande, MEN de 2 ggr jag vart där så brände man sönder min häl med el och laser, jag fick 2:a gradens brännsår och en oerhörd smärta, dvs man förvärrande min onda häl ggr 10, oproffsigt och nonchalant!
    Rekommenderas EJ!! Läs mer
  • 2018-11-22

Mariette V skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Besökte mottagningen för mitt ryggskott. Blev mycket väl bemött, det gick bra att få även kvällstider vilket är viktigt för mig. Min naprapat var kunnig och säker. Tre gånger var jag dit innan jag blev så pass smärtfri att jag kunde klara mig själv. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-11-22 Stefan J svarar Mariette V
    Tack Mariette för fina rekommendationen! Alltid välkommen för återkoppling per telefon om du skulle undra någonting.
  • Ilona F

2018-11-08

Ilona F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte hjälp efter att jag hade fått diagnosen Plantar fasciit. Jag fick ett namn Daniel T, från en bekant som hade fått hjälp tidigare på mottagningen på Tegnérgatan 37. Jag blev bemött av D. på ett väldigt positivt sätt. Han visade sig vara en professionell, lugn, trevlig och empatisk man, Jag kände mig trygg med den föreslagna behandlingen och i dagens läge är jag smärtfritt dvs botad. Tusen tack för det! Jag kommer att rekomendera företaget till alla som söker liknande problem som jag hade. Tack att ni finns!
    Vänliga hälsningar: Ilona Läs mer
    2018-11-08 Daniel T svarar Ilona F
    Tack för den fina rekommendationen Ilona!
  • 2018-11-07

Eriks S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Utmärkt vård och service och bemötande i samband med hjälp för min skada!! Läs mer
    2018-11-07 Stefan J svarar Eriks S
    Hej Erik, Nu hoppas jag att skadan du behandlats för förblir bra och att du slipper få smärtan tillbaka. Lycka till! :-)
  • 2018-10-09

Ann S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Professionell och trevlig bemötande. Läs mer
  • 2018-09-13

Oskar W skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag hade råkat ut för en muskelbristning i vaden och gick till Idrottsskadespecialisterna på rekommendation av en vän. Fick hjälp av Daniel som satt sig in i vad som hade hänt och hjälpte mig med både behandling och sätta upp ett schema för ytterligare rörlighetsövningar. Väldigt trevlig, professionell och kunnig. Fick svar på alla frågor jag hade och idag är jag ute och springer igen. Jag blev bra efter estimerad behandlingsperiod. Kan gladeligen rekommendera Idrottsskadespecialisterna! Läs mer
    2018-09-14 Daniel T svarar Oskar W
    Hej Oskar, Tack för den fina rekommendationen! Lycka till på Lidingöloppet!
    Daniel T, Stefan J gillar detta
  • 2018-08-10

Ulrica S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hade fått problem med knät pga överbelastning och fel löpteknik. Fick ett mycket trevligt bemötande av Daniel på ett professionellt sätt men ändå naturligt och avslappnat. Han är även väldigt kunnig på området och kunde förklara vad smärtan berodde på.
    Har fått bra rehab-program, tips och råd för löpningen efter att vi gjorde en löpanalys! Väldigt givande och intressant!
    Jag är jätteglad att jag kom till just Daniel! Han har verkligen hjälpt mig! Tack! Läs mer
    2018-08-10 Daniel T svarar Ulrica S
    Tack för den fina rekommendationen Ulrica! Lycka till med löpningen framöver och varmt välkommen åter!
  • 2018-04-23

Majda S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandling av hälsporre.

Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-23 Daniel T svarar Majda S
    Tack för omdömet Majda!
    Hälsningar Daniel
  • 2018-03-16

Alicia K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Rehabelitering i samband med idrottsskador. Jag blev väl omhändertagen av min naprapat. Mina förväntningar var att min skada skulle läka fin, relativt fort och tips för att undvika skador i framtiden. Enligt mig levde idrottsskadepecialistera upp till mina krav och förväntningar.
    Alla besök jag har gjort hos min naprapat har varit mycket bra och jag har lärt mig hur jag saka träna mer förebyggande för skador. Läs mer
    2018-09-13 Stefan J svarar Alicia K
    Tack Alicia! Lycka till med friidrotten!
  • 2018-03-03

Mia A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Toppen och alltid bra mottagen och behandling! Läs mer
  • 2018-02-28

Ella F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Idrottsskadespecialisterna är ett väldigt proffsigt företag. Bra bemötande, stor kunskap om idrottsskador och bra behandlingar. Läs mer
  • 2018-02-27

Per L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande och lyckad rehab. Läs mer
  • 2018-02-27

Oscar L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Min son problem med en avulsionsfraktur. Väldigt bra hjälp med övningar och killarna som hjälpte ingav stort förtroende och kunde verkligen sätta sig in i hans situation. Läs mer
  • 2018-02-22

Britt J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har haft telefonkontakt idag. Mycket bra bemötande och trevligt samtal. Jag fick berätta om mina knäproblem efter ett fall och fick mycket bra råd hur jag kunde gå vidare och söka hjälp.Tyvärr bor jag för långt bort för att kunna få hjälp i Stockholm. Läs mer
    2018-02-22 Stefan J svarar Britt J
    Lycka till Britt! Du är välkommen att höra av dig om du har ytterligare frågor.
  • 2018-02-12

Michael J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Fick mycket bra hjälp för mina tillfälliga ryggbesvär, seriöst och bra bemötande. Kan absolut rekommendera dem. Läs mer
  • 2018-02-10

Niklas L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Drabbades av ”tennisarmbåge” och försökte först med 2 kortisonsprutor som lindrade ett tag men värken kom tillbaka. Bokade tid med Stefan J på Idrottsskadespecialisterna och han hjälpte mig att bli av med problemen i armbågen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-12 Stefan J svarar Niklas L
    Lycka till med Tennisträningen nu!
  • Sara H

2018-02-09

Sara H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt professionella och kunniga. Micke kunde direkt förklara vad som var fel. Jag svarade bra på behandlingen och fick stor hjälp, efter ha lidit i nästan två månader av hälsporrar. Läs mer
    Daniel T, Stefan J gillar detta
  • 2018-02-09

Elis P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Ett mycket proffsigt bemötande. Under hela rehab. perioden så fungerade det mycket bra. problemet var Schlatterknä och speciallisten viste precis vad som behövdes göras. Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick och framför allt att behandlingen fungerade. Kan starkt rekomendera företaget till andra, dom vet vad dom håller på med. Läs mer
  • Sofie O

2017-10-13

Sofie O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper! Läs mer
    2018-01-23 Stefan J svarar Sofie O
    Hej Sofie, tack så jättemycket för rekommendationen.
    Stefan J, Sofie O gillar detta
  • 2017-10-09

Lars-olof S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Professionellt och tydlig information. Läs mer
  • Julia H

2017-09-07

Julia H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Blev tipsad om att ta kontakt med idrottsskadespecialisterna med min knäskada som sedan visade sig vara ett hopparknä. Blev väl omhändertagen från första besöket till det sista. Det har hela tiden funnit en bra och tydlig plan och jag har känt mig trygg om att mitt knä kommer bli bra. Alltid fått svar på mina frågor och funderingar på ett proffsigt sätt. Planen har verkligen varit utifrån mina förutsättningar. Läs mer
    2017-09-07 Daniel T svarar Julia H
    Hej Julia, Tack för den fina recensionen!
  • 2017-09-06

Camilla H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Fick tid snabbt Läs mer
  • 2017-08-19

Isabel C skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte upp Idrottskadespecialisterna då jag i flera år har fått ont i knät när jag springer. Behandlingen jag har fått har varit strukturerad och mycket trovärdig vilket har motiverat mig att utföra all rehabilitering på egen hand. Daniel är väldigt pedagogisk, duktig och peppande. Behandlingen jag fick hjälpte och kombinationen av behandling och egen träning har gjort att det nu känns bättre i knät. Jag skulle verkligen rekommendera Idrottskadespecialisterna till andra som får ont i knät när man springer Läs mer
    2017-08-23 Daniel T svarar Isabel C
    Tack för den fina recensionen Isabel!

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm