Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Idrottsskadespecialisterna Idrottsskadespecialisterna City

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadespecialisterna är experter på idrottsskador och hjälper dig snabbt och professionellt.

Vi är själva elitidrottare och har därför stor förståelse för hur din skada ska behandlas på bästa sätt.

Läs vad 151 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna City

• Thomas E
    Thomas E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Vänligt och proffsigt bemötande. Jag fick en s k hälsporre, och naprapaten Maria har med hjälp av behandling, och rekommendation av diverse övningar, fixat så att jag kan börja springa igen! Jag har haft en sammanfattningsvis positiv upplevelse, och Idrottsskadespecialisterna har levt upp till mina förväntningar. Flexibelt och enkelt när jag vid något tillfälle behövde boka om en tid.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Det känns verkligen som de vet vad de talar om. Med ett bra,kunnigt och proffsigt bemötande fick jag hjälp med min tennisarmbåge.
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Idrottsskadespecialisterna kan verkligen sitt jobb, rekommenderar stort för er som har idrottsskador.
  • Nils I
    Nils I skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Konkreta uppgifter, tydligt vad som behövs göras - uppskattas.
  • Ronald N
    Ronald N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Seriöst bemötande, känns professionellt!
    Ronald
  • Måns E
    Måns E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra och kompetent bemötande. Fick bra hjälp och bra övningar. Men tro inte att en naprapat botar dig, de ger dig en massa rehabträning som du måste göra själv för att bli bättre.
  • Samuel K
    Samuel K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket proffsigt mötande som hjälper verkligen kundens behov, mycket nöjd.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande från första stund. Professionella medarbetare.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Trevlig och kompetent bemötande.
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket nöjd och goda erfarenheter av Idrottsskadespecialisterna. Fick superproffsigt bemötande och bra hjälp vid behandlingen av mitt löparknä m.m.
  • Johan L
    Johan L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Kanonbra!
    Linus gick inte händelserna i förväg utan lyssnade och testade sig fram.
    Han satte ihop ett program skräddarsytt för mina åkommor.
    (Gubbvad, stel ländrygg samt knäskada).
    Nu har jag verktygen för att kämpa på för egen maskin med detta.
    Känner mig betydligt bättre nu än när jag bokade första tiden.
  • Laila P
    Laila P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande, trevlig, proffsig ,
    Har fått hjälp med helsporre, vart remiterad till Gå och löplabb för utprovning av sulor .
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt bra! Min skada har blivit mycket bättre
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel förstod direkt mitt problem och först såg till så det läkte innan han hjälpte mig att ändra lite i min löpstil så jag förhoppningsvis slipper problem igen med löparknä. Så kan verkligen rekommendera Idrottsskadespecialisterna City.
  • Per N
    Per N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    På Idrottsskadespecialisterna har jag alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt. Den behandling jag har fått har avsevärt lindrat mina besvär. Ett stort plus är det stora utbudet av behandlingstider, även med kort framförhållning. Jag rekommenderar Idrottsskadespecialisterna till min familj, vänner och kollegor.
  • Cesar O
    Cesar O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra på mig obehindrat, även dansa. Bemötandet hos dem var alltid vänligt och dialogen alltid öppen. Jag kan rekommendera idrottsskadespecialisterna till alla de som vill ge kroppen en chans att läka sig själv...!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffsigt bemötande och stor kunskap
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag anser att idrottsskadespecialisterna är mycket kompetenta och tar effektivt hand om dina skador. Ett noggrant program skapas och om man följer detta samt får den tekniska behandlingen, blir skadan reparerad.
  • Martin S
    Martin S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt trevliga och kunniga på telefon. Om jag skadar mig igen är Idrottsskadespecialisterna de första jag vänder mig till.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Efter en tuff löpsäsong 2015 fick jag mot slutet problem med knät vilket ledde till att jag inte längre klarade av att springa alls utan att dras med smärtor och "knarr" i knät dagarna efter. Jag vände mig till Idrottsskadespecialisterna (Stefan Jadestig) med förväntningar om att så snart som möjligt kunna springa för full kraft igen. Stefan lyssnade och undersökte noggrant knät. Han tog fram stegvisa träningsprogram specialanpassade för löpning och skadetyp, samt för att hålla pulsen igång under rehabträningen. Efter sju behandlingsbesök, löpanalys och diverse tips under perioden november till mars var jag starkare och knät helt återställt!

Har väntat några månader efter avslutad behandling med denna recension då jag ville vara säker på att känningarna i knät inte kom tillbaka. Genomförde för ett par helger Göteborgsvarvet (halvmarathon) helt utan känningar och nytt personbästa i tävlingssammanhang, vilket känns fantastiskt!
  • Claus B
    Claus B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Enkelt att komma i kontakt med er. Bra och trevligt bemötande kunnig personal.
    Kanonbra.
  • Lena N
    Lena N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande. Har fått hjälp med bra behandling och träningsprogram för smärtor i höft och lår. Jag är glad att jag hittade detta företag.
  • Björn G
    Björn G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Naprapat Stefan J. Vänlig och duktig och passar tider.
  • Tonje B
    Tonje B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått träningsprogram och råd som förberedelse för en korsbandsoperation. Jag är mycket nöjd med det professionella bemötande och stöd jag fått.

Företaget levde till 100 % upp till mina högst ställda förväntningar.
  • Allan F
    Allan F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått hjälp av naprapat för tennisarmbåge. Jag fick hjälp på ett sätt som jag hade förväntat mig.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra slutresultat, bra övningar och bra detaljerade instruktioner.
  • Elias B
    Elias B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått behandling för en muskelbristning i låret. jag tycker att bemötandet varit toppen, från första behandlingen har det varit bara blivit bättre. Min upplevelse hos idrottsskadespecialisterna har varit jätte bra, alltid bra hjälp och bra resultat!
    // Elias
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandlades för problem med hälsenan. Riktigt bra. Fick också hjälp att rätta till min löpteknik så att jag inte skall få problem med detta i framtiden.
  • Preben J
    Preben J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Rehab och tips om öveningar efter idrottsskada.
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har en mycket positiv inställning till den behandling jag fått och är mycket nöjd med bemötandet av personalen på idrottskadespecialisterna. Jag skulle aldrig tveka att kontakta dem igen om behov skulle uppstå. Jag skulle lätt rekommendera dem för dem jag känner.
  • Calle O
    Calle O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt lyhörda och omtänksamma. Jag fick intrycket att många olika behandlingsmetoder användes och testades vilket fick effekten att min intryck är väldigt bra och att de gjorde sitt yttersta för att min skada skulle läka och att jag skulle bli rehabiliterad
  • Emil J
    Emil J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Sökte hjälp för en ryggskada jag ådragit mig när jag tränat. Fantastisk hjälp av Stefan som med professionellt bemötande och behandling återställt mig!

Stark rekommendation!
  • Emil B
    Emil B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Stefan hjälpte mig att bli av med mina hälsenebesvär på ca 2 månader. Kan inte göra annat än att rekommendera Idrottsskadespecialisterna.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandling av schlatter. Cirka 5 besök. Tycker att allt levede upp till förväntningarna
  • Johan W
    Johan W skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket kompetent! Kan absolut rekommendera idrottsskadespecialisterna.
  • Chiq L
    Chiq L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra personal, bra behandling mot hälsporre.
  • Sara H
    Sara H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandling av hälsporre. Jättetrevligt och proffsigt bemötande!
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    har haft problem med hälsporre under 6 månader och fick bra hjälp och behandling
    blev helt fri från smärta efter ca 3-4 månader.
  • Ann H
    Ann H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket nöjd med besöken hos Idrottsspesiallisten.
    Fått bra bemötande och bra behandling för min hälsporre.
  • Per H
    Per H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Idrottskadespecialisterna hjälpte mig på ett mycket bra sätt att; definiera min skada samt rehabilitera skadan. Under denna process fick jag bra behandlingarna och coachning för min rehab träning på egen hand. Kunning och lyhörd personal.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel var duktig och kändes kunnig. Jag fick hjälp på olika sätt, både med övningar, ström och akupunktur. Jag är mycket nöjd - och min skada är så gott som borta!
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte hjälp hos Idrottsskadespecialisterna för att komma tillrätta med en ömmande höft vilken omöjliggjorde löpning. Jag fick ett väldigt bra bemötande och redan vid första tillfället kunde en diagnos ställas. Fick sedan ett rehab-program samt återbesök för ytterligare behandlingar och och förnyat program.
    Efter fullföljt program är höften bra igen och jag är igång med min löpning.
    Idrottskadespecialisterna och Daniel var mycket proffsiga, lyhörda och kunniga. Jag är mycket nöjd!
  • Mia P
    Mia P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffsigt på alla sätt och vis!
  • Claes F
    Claes F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    JAG FICK HJÄLP MED HÄLSENEINFLAMMATION, BÅDA BENEN. FICK BRA OCH PROFFSIG HJÄLP, MED NOGRANN INFO OM ALLT . ÄR MYCKET NÖJD
  • Krister P
    Krister P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    trevligt och proffsigt bemötande
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffesionellt. Trevligt. Varierande och bra rehab.
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har haft broblem med ett knä, och sökte hjälp hos idrottsskadespec. Jättebra bemötande, behandling och analys av mitt problem.Jag själv blev rekomenderad av en bekant och är helnöjd med konakten med fick. Är nu helt frisk i knät.
  • Per B
    Per B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Trevlig personal som gav bra hjälp med rätt kunskap
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt bra bemötande och alltid trevliga!
  • Christina D
    Christina D skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Är mycket nöjd med mitt besök hos er. Mycket trevligt bemötande och proffsig behandling. Kommer absolut att rekommendera er. Tack Daniel.
    2015-04-01 Daniel T svarar Christina D
    Tack för den fina rekommendationen!
    /Daniel

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm