Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Idrottsskadespecialisterna Idrottsskadespecialisterna City

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm — Visa karta

Vi på Idrottsskadespecialisterna kan idrottsskador och hjälper dig med hur de ska behandlas. Vi har själva en bakgrund som elitidrottare och därför har vi stor förståelse för hur det är att skadas och vad en behandling kräver.

På vår klinik i city kan du få hjälp med allt från värk i nacke och rygg till förslitningar på leder eller skidarmbåge. Vi lovar att göra allt för att du snart ska kunna idrotta igen.

Kontakta oss så får du fri rådgivning om vilka behandlingsmetoder som passar just dig och dina behov bäst. Varmt välkommen!

Läs vad 170 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna City

• Sofie O
    Sofie O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper!
  • Lars-olof S
    Lars-olof S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Professionellt och tydlig information.
  • Julia H
    Julia H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Blev tipsad om att ta kontakt med idrottsskadespecialisterna med min knäskada som sedan visade sig vara ett hopparknä. Blev väl omhändertagen från första besöket till det sista. Det har hela tiden funnit en bra och tydlig plan och jag har känt mig trygg om att mitt knä kommer bli bra. Alltid fått svar på mina frågor och funderingar på ett proffsigt sätt. Planen har verkligen varit utifrån mina förutsättningar.
    2017-09-07 Daniel T svarar Julia H
    Hej Julia, Tack för den fina recensionen!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Fick tid snabbt
  • Isabel C
    Isabel C skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag sökte upp Idrottskadespecialisterna då jag i flera år har fått ont i knät när jag springer. Behandlingen jag har fått har varit strukturerad och mycket trovärdig vilket har motiverat mig att utföra all rehabilitering på egen hand. Daniel är väldigt pedagogisk, duktig och peppande. Behandlingen jag fick hjälpte och kombinationen av behandling och egen träning har gjort att det nu känns bättre i knät. Jag skulle verkligen rekommendera Idrottskadespecialisterna till andra som får ont i knät när man springer
    2017-08-23 Daniel T svarar Isabel C
    Tack för den fina recensionen Isabel!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag träffade Michael för att få hjälp med med mitt onda knä. trots min diffusa beskrivning av min smärta gjorde Michael snabbt en diagnos. Jag fick en 3 månaders rehab plan, men redan efter två månader kunde jag börja springa igen.
    Jag kan varmt rekommendera Michael på Idrottskadespecialisterna.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Om du i stort sett bara får en stencil med övningar från en internetsida, så har du inte kommit rätt...Nog sagt egentligen.
    Ingen undersökning, lite behandling med ström i en kvart och sen uppföljning om en månad i tre månader. Kan tillägga att mina besvär förvärrades av programmet jag fick, eftersom orsaken till dem inte undersöktes det minsta, och att min rehabiliteringstid därmed förlängts avsevärt.
    Jag har fått bli min egen läkare och är nu fyra månader efter mitt sista besök hos "Idrottsskadedilettanterna" äntligen försiktigt optimistiskt till förbättringarna jag uppnått sista tiden och sedermera återgång till normal träning igen.
    2017-08-01 Daniel T svarar Mattias H
    Hej Mattias,
    Vi beklagar att ditt besök hos oss inte besvarade dina förväntningar. Det är viktigt för våra terapeuter att få feed-back om ett rehabiliteringsprogram inte har fungerat. Då kan vi korrigera programmet. Ta gärna kontakt med mig så att jag kan få höra mer om besöket och din skada. Naturligtvis bjuder vi på en kostnadsfri uppföljning. Mvh Daniel Thörnroos 0704004902.
  • Anna L
    Anna L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffsigt bemötande och kunnig personal. Bra support även via mail/telefon vid sidan av mina behandlingstillfällen. Rekommenderar dom varmt!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Har fått behandling för problem med hälsenan av Stefan Jadestig. Väldigt proffsigt bemötande från första stund med en klar behandlingsplan från början. Jag hade som målsättning när jag sökte hjälp i början av februari att kunna springa Stockholm Marathon och det gjorde jag igår. Rekommenderas varmt!
  • Lars O
    Lars O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra, professionellt. Dels behandlingen på plats med akupunktur och el, dels de träningsprogram jag erhållit.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Vår dotter fick knäproblem, 12 år gammal. Vårdcentralen sade menisken och vila men jag anade att det var fel diagnos. Efter någon månad sökte jag vidare och hittade Knäskadespecialisterna city. Vi fick snabbt en tid och en korrekt diagnos av Linus som gav oss rehabträning och remiss för att ordna skoinlägg och hjälp med rätt typ av skor. Efter tre månader är nu vår dotter helt ok. Fantastiskt!
  • Susann S
    Susann S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet av företaget. Jag har behandlat plantar fasciit och till viss del även Mortoms neurom (som jag inte visste jag hade innan första besöket). Jag känner att jag blir lyssnad på och får bra gensvar.
  • Karin E
    Karin E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Sökte hjälp för min dotters problem med hälarna, fick ett väldigt sympatiskt bemötande och bra hjälp!
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har varit i kontakt med Idrottsskadespecialisterna flera gånger, dels för min son som spelar hockey och skadar sig ofta men även för mig själv då jag har problem med knän och ländrygg.

Man får alltid snabb hjälp och ett besök inom ett par dagar. Vi har fått noggranna genomgångar och väldigt bra träningsscheman som är enkla att följa hemma.

Jag rekommenderar dem varmt till alla jag känner : )
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Fick bra hjälp! Trevlig kille jag var hos också.
  • Noomi B
    Noomi B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Rekommenderar starkt Idrottsskadespecialisterna. Med hjälp av dem kan jag springa smärtfritt, trevlig personal med hög kompetens.
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Enkelt att boka tid. Proffsigt bemötande och väldigt kunniga. Smärtan jag hade i axeln är borta och jag har fått verktygen att själv kunna se till att den håller sig borta. Väldigt nöjd helt enkelt.
  • Theres H
    Theres H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra behandling! Maria kunde fastställa vad mitt problem var och utföra åtgärd som gjorde mig besvärsfri otroligt fort. Jag rekommenderar Maria på idrottsskadekliniken, och kommer återkomma med mitt nästa problem :-)
    Nu vet jag inte vad jag ska klicka i för plupp i formuläret för att berätta att jag är supernöjd, för det står inte någon instruktion om det är höger eller vänster som är det bästa betyget. Men jag klickar på pluppen till höger så får ni räkna om poängen om den inte stämmer.
    2017-03-28 Daniel T svarar Theres H
    Hej Terese, Tack för den fina rekommendationen. Maria hälsar :)
  • Leif L
    Leif L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra bemötande, hög kompetens hos personalen för att snabbt art-bestämma skadan och ge lindring och rehabtips.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Vänligt och proffsigt bemötande. Jag fick en s k hälsporre, och naprapaten Maria har med hjälp av behandling, och rekommendation av diverse övningar, fixat så att jag kan börja springa igen! Jag har haft en sammanfattningsvis positiv upplevelse, och Idrottsskadespecialisterna har levt upp till mina förväntningar. Flexibelt och enkelt när jag vid något tillfälle behövde boka om en tid.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Det känns verkligen som de vet vad de talar om. Med ett bra,kunnigt och proffsigt bemötande fick jag hjälp med min tennisarmbåge.
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Idrottsskadespecialisterna kan verkligen sitt jobb, rekommenderar stort för er som har idrottsskador.
  • Nils I
    Nils I skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Konkreta uppgifter, tydligt vad som behövs göras - uppskattas.
  • Ronald N
    Ronald N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Seriöst bemötande, känns professionellt!
    Ronald
  • Måns E
    Måns E skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra och kompetent bemötande. Fick bra hjälp och bra övningar. Men tro inte att en naprapat botar dig, de ger dig en massa rehabträning som du måste göra själv för att bli bättre.
  • Samuel K
    Samuel K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket proffsigt mötande som hjälper verkligen kundens behov, mycket nöjd.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande från första stund. Professionella medarbetare.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Trevlig och kompetent bemötande.
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket nöjd och goda erfarenheter av Idrottsskadespecialisterna. Fick superproffsigt bemötande och bra hjälp vid behandlingen av mitt löparknä m.m.
  • Johan L
    Johan L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Kanonbra!
    Linus gick inte händelserna i förväg utan lyssnade och testade sig fram.
    Han satte ihop ett program skräddarsytt för mina åkommor.
    (Gubbvad, stel ländrygg samt knäskada).
    Nu har jag verktygen för att kämpa på för egen maskin med detta.
    Känner mig betydligt bättre nu än när jag bokade första tiden.
  • Laila P
    Laila P skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande, trevlig, proffsig ,
    Har fått hjälp med helsporre, vart remiterad till Gå och löplabb för utprovning av sulor .
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt bra! Min skada har blivit mycket bättre
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Daniel förstod direkt mitt problem och först såg till så det läkte innan han hjälpte mig att ändra lite i min löpstil så jag förhoppningsvis slipper problem igen med löparknä. Så kan verkligen rekommendera Idrottsskadespecialisterna City.
  • Per N
    Per N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    På Idrottsskadespecialisterna har jag alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt. Den behandling jag har fått har avsevärt lindrat mina besvär. Ett stort plus är det stora utbudet av behandlingstider, även med kort framförhållning. Jag rekommenderar Idrottsskadespecialisterna till min familj, vänner och kollegor.
  • Cesar O
    Cesar O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra på mig obehindrat, även dansa. Bemötandet hos dem var alltid vänligt och dialogen alltid öppen. Jag kan rekommendera idrottsskadespecialisterna till alla de som vill ge kroppen en chans att läka sig själv...!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Proffsigt bemötande och stor kunskap
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag anser att idrottsskadespecialisterna är mycket kompetenta och tar effektivt hand om dina skador. Ett noggrant program skapas och om man följer detta samt får den tekniska behandlingen, blir skadan reparerad.
  • Martin S
    Martin S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt trevliga och kunniga på telefon. Om jag skadar mig igen är Idrottsskadespecialisterna de första jag vänder mig till.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Efter en tuff löpsäsong 2015 fick jag mot slutet problem med knät vilket ledde till att jag inte längre klarade av att springa alls utan att dras med smärtor och "knarr" i knät dagarna efter. Jag vände mig till Idrottsskadespecialisterna (Stefan Jadestig) med förväntningar om att så snart som möjligt kunna springa för full kraft igen. Stefan lyssnade och undersökte noggrant knät. Han tog fram stegvisa träningsprogram specialanpassade för löpning och skadetyp, samt för att hålla pulsen igång under rehabträningen. Efter sju behandlingsbesök, löpanalys och diverse tips under perioden november till mars var jag starkare och knät helt återställt!

Har väntat några månader efter avslutad behandling med denna recension då jag ville vara säker på att känningarna i knät inte kom tillbaka. Genomförde för ett par helger Göteborgsvarvet (halvmarathon) helt utan känningar och nytt personbästa i tävlingssammanhang, vilket känns fantastiskt!
  • Claus B
    Claus B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Enkelt att komma i kontakt med er. Bra och trevligt bemötande kunnig personal.
    Kanonbra.
  • Lena N
    Lena N skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Mycket bra bemötande. Har fått hjälp med bra behandling och träningsprogram för smärtor i höft och lår. Jag är glad att jag hittade detta företag.
  • Björn G
    Björn G skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Naprapat Stefan J. Vänlig och duktig och passar tider.
  • Tonje B
    Tonje B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått träningsprogram och råd som förberedelse för en korsbandsoperation. Jag är mycket nöjd med det professionella bemötande och stöd jag fått.

Företaget levde till 100 % upp till mina högst ställda förväntningar.
  • Allan F
    Allan F skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått hjälp av naprapat för tennisarmbåge. Jag fick hjälp på ett sätt som jag hade förväntat mig.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Bra slutresultat, bra övningar och bra detaljerade instruktioner.
  • Elias B
    Elias B skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har fått behandling för en muskelbristning i låret. jag tycker att bemötandet varit toppen, från första behandlingen har det varit bara blivit bättre. Min upplevelse hos idrottsskadespecialisterna har varit jätte bra, alltid bra hjälp och bra resultat!
    // Elias
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Behandlades för problem med hälsenan. Riktigt bra. Fick också hjälp att rätta till min löpteknik så att jag inte skall få problem med detta i framtiden.
  • Preben J
    Preben J skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Rehab och tips om öveningar efter idrottsskada.
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Jag har en mycket positiv inställning till den behandling jag fått och är mycket nöjd med bemötandet av personalen på idrottskadespecialisterna. Jag skulle aldrig tveka att kontakta dem igen om behov skulle uppstå. Jag skulle lätt rekommendera dem för dem jag känner.
  • Calle O
    Calle O skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Väldigt lyhörda och omtänksamma. Jag fick intrycket att många olika behandlingsmetoder användes och testades vilket fick effekten att min intryck är väldigt bra och att de gjorde sitt yttersta för att min skada skulle läka och att jag skulle bli rehabiliterad

Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm