Läs vad 278 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna City 2

• 2021-01-13
    Har fått hjälp med artros i knä. Mycket skicklig och lyssnar in bra. Har fått bra tips att träna på mellan behandlingarna.
    Det som inte riktigt funkar är att få kvittot mailat. Kan ligga i vårt företags system.
    Mvh/Lasse Holm
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hej Lasse, Tack för rekommendationen! Om det är några problem med kvittona så maila till mig så skickar jag dem via min mail istället. Allt gott! /Daniel

• 2021-01-10
    Behandling för knäskada, perfekt bemöt, perfekt resultat
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för det fina omdömet Petter!

• 2021-01-08
    Kan verkligen rekommendera behandlingen av hälsporre och ”fat pad syndrome”. Bra kombination av behandling samt övningar mellan behandlingar gav mycket positiv resultat.

Kan verkligen rekommendera Daniel Thörnroos. Han är engagerad, lyhörd, tydlig när han förklarar och framförallt väldigt kunnig med lång erfarenhet.
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för det fina omdömet Eric!

• 2020-11-06
    Har gått hit för att fixa mitt överbelastade knä. Blivit bemött bra och kunnat anpassa tiderna för besöken utefter egna behov. Knät är nu helt igen och därav är problemet fixat!
  • 2020-10-18
    Fick behandlingar för en skada. Jag tycker att personalen kändes proffsig och kunnig i området.
    Tycker det känns seriösa, framförallt när det ringer upp för att få återkoppling efter att behandlingen är över.
  • 2020-10-08
    Sökt för behandling av muskelbristning/sträckning efter fotbollsträning. Väldigt trevligt bemötande och tydlig förklaring vad som hänt och hur det förebyggs i framtiden
    Tydliga och bra träningsprogram som skulle göras hemma och behandling vid besöken har gjort att jag kan börja spela igen inom kort.
    Bra upplevelse och rekommenderas starkt!
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för den fina rekommendationen Hanna!

• 2020-06-29
    Problem med hälsenan
    Mycket bra bemötande, behandling, rådgivning mm.
    Bra träningstips.
    Behandlingen gick helt enligt beskrivet och problemet blev löst med beskriven behandling och inom angiven tid.
    Som helhet en väldigt bra upplevelse
  • 2020-06-24
    Super bra fokus och upplägg för snabb återhämtning. Lyhörd och kunnig, trevlig och bra på att nå fram till patienten. Kan absolut rekommendera!
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för rekommendationen Ninna och Lea!

• 2020-05-29
    Grymt bra. Jag kunde knappt gå då jag kom in. Sjuk smärta.
    Igår promenerade jag 2 timmar utan problem. Otrolig bra hjälp.
  • 2020-05-26
    Fick bra hjälp att fixa ett ryggskott vilket räddat min vår!
  • 2020-05-04
    Jag fick utmärkt hjälp med mina ömmande hälsenor.
    Blev professionellt bemött med kunskap och behandling av Stefan som absolut stämde med verkligheten.
    Mina 3 besök gjorde verkligen nytta och nu är jag nästan återställd.
    Kommer absolut att anlita idrottsspecialisterna igen när jag få behov av detta.

Kommer också att rekommendera för mina vänner
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack Arne för din rekommendation.

• 2020-04-29
    Behandling av knäskada.

Bra bemötande.

Bra resultat av behandling.

Smidig bokning.
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack Martin för din rekommendation.

• 2020-04-23
    Snabb och proffsig hjälp med axelproblem, både med behandling och övningar att göra hemma. Funkade också fint med en konsultation via Zoom. Söker absolut dit igen vid ev kommande behov.
  • 2020-04-21
    Bra och tydlig diagnos och behandling
  • 2020-04-16
    Hade problem med en axel efter mycket padelspel.

Men 5-6 veckor med behandling samt föreslagen rehab parallellt löste problemet och nu är man tillbaka på banan, skadefri och bättre än någonsin. Rekommenderar varmt idrottsskadespecialisterna om ni har liknande (eller andra) skador. #Thumbupp
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för rekommendationen Niklas!

• 2020-04-03
    Jag uppsökte Daniel på idrottsskadespecialisterna efter att jag haft långdragna problem med löparknän under flera år. Jag fick jättebra och professionell behandling (stötvågsbehandling samt rehab med styrkeövningar och därefter löpträning). Jag är jättenöjd.
  • 2019-12-07
    Supernöjd! Jag kom dit med en träningsskada, och var ganska hopplös. Jag hade blivit rekommenderad Dennis. Några besök senare så mådde kroppen betydligt bättre. Jag fick behandling i form av dry needling, skanlab (elbehandling), och laser. Utöver detta så fick jag tips på rehabövningar som sedan följdes upp. Han rekommenderade också hur jag borde lägga upp träningen i början. Dennis har erfarenhet inom tyngdlyftning och därför kände jag mig trygg med honom eftersom jag själv utövar styrkelyft.
    Emma V
  • 2019-10-19
    Proffesionellt bemötande av kunnig personal som vid varje behandlingstillfälle gav sitt yttersta för att ge den hjälp som efterfrågades.
  • 2019-10-19
    Vi har gått hos Peter Qvick, bästa naprapaten ever!!
    Bra och snabb hjälp, rätt diagnos, rätt behandling som givit resultat.
  • 2019-10-15
    ett mycket proffessionellt bemöätande kombinerat med en hög kompetens och hög socialö kompwetens
  • 2019-10-13
    Fått kunnig hjälp och bra träningsprogram för både meniskskada och hälseneskada. Rekommenderas!
  • 2019-10-13
    Hälsporrebehandling. Fick trevligt bemötande och adekvat behandling. Resultatet av behandlingen bättre än förväntat
  • 2019-10-03
    Fick behandling och träningsprogram för min stukade och svullna fotled. Blev mycket bra bemött av proffsiga Daniel.
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för det fina omdömet Magnus!

• 2019-07-04
    Mycket bra rehabprogram. Kändes tryggt.
  • 2019-05-22
    Jag fick mkt bra hjälp med mitt onda knä, relaterat till löpning. Behandling, övningar och löpanalys.
    Erik L
  • 2019-05-22
    Jättenöjd! Jag var något skeptiskt innan, men Stefan hjälpte mig verkligen och tog det steg för steg tills min skada var helt återställd.
  • 2019-04-27
    Kom in för att jag hade fått ont i knät och nästan helt get upp min träning, men idrottsskadespcialisterna har hjälpt mig förstå att fast rehab övningar kan vara väldigt tråkiga är dom nödvändiga och har verkligen hjälpt mig, har även fått hjälp med hur jag springer som jag verkligen inte har tänkt på. Jag är jätte nöjd med mina besök, helt klart värt att gå hit.
  • 2019-04-15
    Hade problem med mitt knä, en klämskada vid cykelträning.
    Jag har alltid blivit mycket trevligt bemött, har fått komma under behandling fort samt väldig flexibel tidsbokning.
    Försökte först att få hjälp via landstingets (tröga system), men gav upp efter 4 mån. jag bestämmde mig då för att testa ett privat allternativ, det var er hemsida som fick mig att besluta mig för er. Då fick jag hjälp på en gång med träningsprogramm och behandling. Träningsprogrammet innefattade även min dåliga rygg. Superbra!
  • 2019-03-28
    Gick till Stefan Jadestig angående stora problem med en muskel i magen. Efter några besök där jag även fick med mig olika övningar hem som jag skulle göra till nästa gång blev allting bra.

Extra nöjd är jag eftersom Stefan var väldigt trevlig, intresserad och verkligen ville hitta en lösning/skapa resultat.

Kan varmt rekommendera.
    /Arvid
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack Arvid! Fortsatt lycka till med framtida gymträning.

• 2019-03-24
    Trevlig naprapat som gav mig bra tips på rehabövningar för min skada.
    Martin A
  • 2019-03-23
    Var hos en naprapat. Blev mycket bra bemött och fick stor hjälp.
  • 2019-03-21
    Jag har blivit behandlad på Idrottsskadespecialisterna med anledning av en långvarig löparskada. Under samtliga besök har jag mötts av ett gott och professionellt bemötande. Jag upplever att min skada verkligen tagits på allvar och att jag utifrån det fått en personligt utformad behandling och träning, vilket gett ett gott resultat! Min upplevelse av Idrottsskadespecialisterna är att de är hängivna till att hitta en lösning som fungerar, och att kunden ska få långsiktig hjälp. Jag rekommenderar dem varmt!
    Beatrice S
  • 2019-03-20
    Åkte upp ända till Stockholm från Kalmar och det va helt klart värt resan. Möttes av proffsig hjälp med mycket kunskap. Exakt så man vill ha det! Tack
  • 2019-03-20
    Har vid ett flertal tillfällen besökt en mycket duktig naprapat. Bra bemötande, service och det har varit till en stor hjälp i min rehabiltieringsprocess.
  • 2019-03-19
    Har fått bra och proffsig hjälp av naprapat
  • 2019-03-18
    Bra och kunnigt bemötande. Lite svårt att få tid när jag behövde i början av behandlingen. Hade inga förväntningar. Det var mitt försäkringsbolag som skickade mig dit.
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack Anne för din rekommendation!

• 2019-03-17
    Proffesionellt bemötande och väldigt duktig personal
    Skada på hälsena.
    Mycket professionellt bemötande både vad gäller kompetens om skador samt rehabilitering och även en stor social kompetens.
    Sammantaget mycket nöjd.
  • 2019-03-17
    Jag har fått stötvågsbehandling 5 ggr utav den fantastiska naprapaten Vanessa. Jag har haft ont under höger fot sedan mitten av januari. Nu är jag igång och springer igen, uppe på 9 km och ska sakta öka på distansen i lagom takt med att foten blir starkare.
  • 2019-03-17
    Bra service med trevlig och intresserad personal.
  • 2019-03-17
    Mkt smidigt att hantera bokningar, hög tillgänglighet, mkt bra bemötande och bra behandling
  • 2019-03-16
    Bra bemötande, ledde vidare till relevant kontakt. Bra engagemang.
  • 2019-03-15
    Här får man alltid hjälp! Tack för att ni inte bara hjälpt mig blir fri från besvär utan också starta upp träningen helt och hållet!
  • 2019-03-03
    Daniel Thörnroos har tagit väl hand om mig och min löparskada. Jag har fått coachning, träningsprogram och löpande anlays av mitt löpsteg. Jag kan varmt rekommendera Daniel och Idrottsskadespecialisterna.
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hej Ellinor, tack för det fina omdömet. Det har varit roligt att följa utvecklingen!

• 2019-02-22
    Sökte hjälp hos Idrottsskadesspecialisterna på grund av mina onda knän, och nu tack vara Daniel som hjälpte mig med behandling och löpteknik kan jag äntligen springa igen utan smärta! Kan varmt rekommendera att boka tid hos Idrottsskadespecialisterna för en bra och proffesionell behandling.
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Hej Louise, tack för det fina omdömet! Lycka till med utbildningen och välkommen åter!

• 2019-02-22
    Rehabilitering av plantar fasciit. Metodiskt och resultatorienterat upplägg och bemötande. Mycket god förmåga att ställa diagnos och ge relevant behandling och tränings/rehabupplägg. Mycket nöjd!
    skrev om Idrottsskadespecialisterna City
    Tack för omdömet Fredrik! Roligt att du har känt att behandlingen har varit givande!

• 2019-02-14
    Jag sökte mig till Idrottsskadespecialisterna för att få akut hjälp med s.k. hälsporre, plantar fasciitis. Blev väl omhändertagen av Stefan Jadestig som undersökte och inledde behandling med värmebehandling, laser, massage och stödplåstring. Lärde mig även hur jag själv kunde träna hemma.
    Jag gjorde tre behandlingar och är numera besvärsfri.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet.
  • 2019-02-02
    Snabb återkoppling, fick tid snabbt, trevligt och kunnigt bemötande.
  • 2019-01-31
    Vänligt bemötande och professionell hjälp med min höft fick jag hos Idrottsskadespecialisterna. Jag är jättenöjd!
  • 2018-12-07
    Trevligt bemötande, MEN de 2 ggr jag vart där så brände man sönder min häl med el och laser, jag fick 2:a gradens brännsår och en oerhörd smärta, dvs man förvärrande min onda häl ggr 10, oproffsigt och nonchalant!
    Rekommenderas EJ!!
    Patric J